under έγραψε: ↑27 Σεπ 2019, 14:02
hellegennes έγραψε: ↑27 Σεπ 2019, 14:00
Ο ξενοδόχος αναλαμβάνει ρίσκο από την στιγμή που δεν πληρώνεται αμέσως και συνεχίζει μάλιστα να παρέχει πίστωση και γνωρίζοντας την οικονομική κατάσταση της εταιρείας. Ο πελάτης δεν αναλαμβάνει κανένα ρίσκο. Δεν ξέρει τίποτα για κανένα πρόβλημα και έχει πληρώσει κανονικά.
Ο χ εχει συμβολαιο με τον ψ
Ο ω εχει συμβολαιο με τον ψ
Ο χ αναλαμβανει ρισκο,ο ω δεν αναλαμβανει
Τρελλαααααα



Μόνο ο ξενοδόχος έχει συμβόλαιο με την εταιρεία. Ο πελάτης είναι αυτό: τελικός πελάτης. Αγοράζει την υπηρεσία ή το προϊόν. Από την στιγμή που έχει καταβάλει το αντίτιμο, δεν έχει περαιτέρω υποχρεώσεις προς κανέναν. Το ρίσκο που αναλαμβάνει ο τελικός καταναλωτής αφορά το ίδιο το προϊόν ή υπηρεσία, όχι την παροχή τους. Όταν κλείνω ένα αεροπορικό εισιτήριο, το ρίσκο που αναλαμβάνω είναι να πέσει το αεροπλάνο ή να χαθεί η βαλίτσα μου (γι' αυτό υπάρχουν ασφάλειες), όχι να μην πετάξω καθόλου.
Θα αναφέρω ξανά την φορά που επέστρεφα στην Ελλάδα και το αεροπλάνο της British δεν μπορούσε να πετάξει. Ναύλωσαν σε χρόνο dt πτήση με την Monarch και πετάξαμε μ' αυτήν. Ούτε πληρώσαμε τίποτα ούτε μάς έστειλαν να αλλάξουμε χαρτιά και μαλακίες, να περάσουμε ξανά βαλίτσες, κτλ. Η British κέρδισε 0 λεφτά απ' αυτήν την πτήση και κατά πάσα πιθανότητα έχασε λεφτά. Το ρίσκο να μην γίνει η πτήση δεν είναι του πελάτη, είναι της εταιρείας.
Αντίστοιχα, το ρίσκο να μην πληρωθεί ο ξενοδόχος δεν το είχε αναλάβει ο τουρίστας. Ο τουρίστας ούτε γνώριζε ούτε ανάλαβε το ρίσκο να χάσει τα λεφτά του.
Σε ένα συμβόλαιο, θα πρέπει να ξέρεις, είτε προφορικό είτε γραπτό, περιγράφονται όλοι οι όροι και οτιδήποτε δεν είναι εκεί δεν υφίσταται νομικά. Ο ξενοδόχος ενημέρωσε τους τελικούς πελάτες ότι μπορεί να συμβεί τέτοιο πράγμα; Αν ναι, τότε έχουν αναλάβει το ρίσκο οι πελάτες. Αν όχι, το ρίσκο το έχει αναλάβει ο ξενοδόχος.