Antares έγραψε: ↑06 Οκτ 2019, 10:52
Δείτε και τον νυν διοικητή της ΔΕΗ. Δεν έχει βέβαια πτυχία από κολέγιο στην Ελλάδα αλλά στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Παλαιότερα για να γίνεις διοικητής της ΔΕΗ ή για να πάρεις έστω μια ενδιάμεση θέση ευθύνης, ακόμη και διευθυντής μιας περιοχής, έπρεπε να έχεις πτυχίο πολυτεχνείου (ηλεκτρολόγων μηχανικών κυρίως) και διδακτορικό (από ΗΠΑ, Ευρώπη) για διοικητής.
Αν δε απελευθερωθούν οι προσλήψεις από το ΑΣΕΠ, άνθρωποι με τέτοια προσόντα θα έχουν τις θέσεις ευθύνης.
Αλλά δεν υπάρχει ούτε με το υπάρχον σύστημα αξιοκρατία στο δημόσιο. Οπότε τι πρέπει να γίνει;
Υπάρχουν βασικά δύο λειτουργούντα δυνατά συστήματα : ένα κρατικό αλλά με αυστηρά κριτήρια αριστείας

(φτου κακά) ή ένα ιδιωτικό όπου οι ικανότητες του καθενός κρίνονται από την αγορά.
Η μίξη των δύο συστημάτων με κατά περίπτωσιν ρυθμίσεις και κριτήρια για να βολεύουν όποιους κατά περίπτωσιν βολεύονται οδηγεί στην αναξιοκρατία και αυτό συνέβη στην ελληνική μεταπολίτευση.Βλέπεις ότι οι ίδιοι άνθρωποι - και όχι μόνο στην παιδεία - που αντιτάσσονται στις ιδιωτικοποιήσεις,αντιτάσσονται και στην αξιολόγηση στους δημόσιους οργανισμούς.Και αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχουν κάποιο συνολικό σχέδιο,απλά εξυπηρετούν κατά περίπτωση συμφέροντα ψηφοφόρων.Μετά βγαίνουν και λένε υποβαθμίζεται εσκεμμένα η δημόσια παιδεία αλλά ουδέποτε δεν έχουν βάλει στο ¨εσκεμμένα" την απαίτηση της ΟΛΜΕ για μη αξιολόγηση των καθηγητών ή τις ρυθμίσεις αργομισθίας του ΕΔΠ στα πανεπιστήμια.
Ο συνδικαλιστής που ζητάει μη αξιολόγηση στη δημόσια παιδεία είναι αυτός που την υποβαθμίζει πρώτος και ας λέει το αντίθετο.