
δε θα γαμουσε ομως η εικονα με την Χρυσηιδα σε μια ορεινη περιοχη της Ελλαδας,πλαι σε ενα συνεργειο εξωτερικων γυρισματων
με καπελο σκηνοθετη στο κεφαλι της,να μας εξηγει για τις δυσκολιες που αντιμετωπισε προσαρμωζοντας το κειμενο στο σεναριο;!

Τοχεις διαβασει, ε;Πηγαδίσιος έγραψε: ↑21 Απρ 2018, 17:46
τωρα κανε ενα διαλειμα με κατι πιο ελαφρυ
παρε ας πουμε την θεωρια τωνχρωμματων ή Το ουράνιο τόξο της βαρύτητας
Ποιό να διαβάσω ως εισαγωγή στο έργο της ;Γραφικός έγραψε: ↑21 Οκτ 2019, 03:12Την Δημουλίδου την βρίζουμε λες κι είμαστε στην Ρωσία του 19ου αιώνα και γράφεται το ένα αριστούργημα μετά το άλλο, οπότε τι να μας κλάσει; Κάπου στον μέσο όρο της σύγχρονης ελληνικής εκδοτικής παραγωγής βρίσκεται η Δημουλίδου, μη πω και πιο πάνω. Χίλιες φορές καλύτερη από την Τριανταφύλλου.
Αν σε καλύπτει το "στο μέσο όρο της σύγχρονης ελληνικής εκδοτικής παραγωγής"...Μπίστης έγραψε: ↑23 Οκτ 2019, 15:35Ποιό να διαβάσω ως εισαγωγή στο έργο της ;Γραφικός έγραψε: ↑21 Οκτ 2019, 03:12Την Δημουλίδου την βρίζουμε λες κι είμαστε στην Ρωσία του 19ου αιώνα και γράφεται το ένα αριστούργημα μετά το άλλο, οπότε τι να μας κλάσει; Κάπου στον μέσο όρο της σύγχρονης ελληνικής εκδοτικής παραγωγής βρίσκεται η Δημουλίδου, μη πω και πιο πάνω. Χίλιες φορές καλύτερη από την Τριανταφύλλου.
ευκολάκι