


Μέσα στην χώρα ΜΟΥ, εσύ ο ελληνόφωνος κάνεις συστηματική ανθελληνική προπαγάνδα, από τότε που εμφανίστηκες ως Λέων, και υπέρ των σκοπιανών, για πάρα πολλά χρόνια.Fluffy έγραψε: ↑15 Νοέμ 2019, 06:20Nandros έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 13:49Θα στο πω απλά:
Εσύ ο Φλάττυ ή Βινόσαυρος ή Λέων, σαν ρατσιστής και μισ/ανθέλληνας που είσαι, έχεις αγκαλιάσει ιδεοληψίες του 18ου αιώνα και αγνοείς επιδεικτικά τα αποτελέσματα γενετιστών, επειδή σου ξυνίζουν την μανέστρα του σκοπιανού πρακτοράκου.
Απορώ πώς αντέχεις να ζεις δίπλα σε Έλληνες, αυτούς που μισείς. Θα πρέπει να είσαι πολύ μοναχικός και δυστυχής.
Το όλο σκεπτικό σου δε στέκει γιατί παίρνεις ως δεδομένο πως μισώ ανθρώπους. Τώρα γιατί εκεί που μιλούσα ότι σκοπός της έρευνας ήταν η απόπειρα κατάρριψης μιας θεωρίας που δε θα υπήρχε κανονικά σαν αναφορά (αφόσον είναι απαρχαιομένη, ελλειπής, παρωχημένη κτλπ) έρχεσαι και ασχολείσαι με την προσωπική μου ψυχολογία η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά ή ο θεός και η ψυχή σου.
Στη Μάνη πάλι που υπάρχουν πολλά σλαβικά τοπονύμια ειναι προφανές ότι οι Σλαβοι αυτοι κατοικησαν τελικά [ μαζι με αλλους Σλαβους προφανως]Ρουμ έγραψε: ↑15 Νοέμ 2019, 09:37Σλαβικά τοπονύμια και παραμυθια της χαλιμάς
[img]https://i.postimg.cc/ZncFG4SL/pelo ... .jpg[/img]
Στην Βόρεια Μάνη είναι κυρίως τα σλαβικά τοπωνύμια , μέχρι την γραμμη Τσίμοβας ( Αρεόπολης ) - Τσεροβάς ( Δροσοπηγής ). Στη Νότια Μάνη είναι ελάχιστα και πολλά τα έφεραν ελληνόφωνοι από άλλες ελλαδικές περιοχές κατά τον 15ο αι. Το πλήθος των σλαβικών τοπωνυμίων δεν φανερώνει και αντίστοιχο σλαβικό πληθυσμό. Παράδειγμα είναι τα χωριά Κοτρώνα και Τσεροβά που αναφέρει ο πρόεδρος των Λακωνικών Σπουδών Καπετανάκης. Η Τσεροβά ήταν ένας ακατοίκητος τόπος που εγκαταστάθηκαν οι κάτοικοι της Κοτρώνας. Η Κοτρώνα βρισκόταν σε ορεινότερο σημείο κοντά στην Τσεροβά. Στις πηγές αναφέρεται πρώτα η Κοτρώνα και καθόλου η Τσεροβά, έπειτα τόσο η Κοτρώνα όσο και η Τσεροβά (φαίνεται πως ήδη κάποιοι κάτοικοι είχαν αρχίσει την μετεγκατάσταση τους) και τελικά μόνο η Τσεροβά και καθόλου η Κοτρώνα, η οποία τελικά ερήμωσε. Και τότε οι Κοτρωνιώτες κάτοικοι της Τσεροβάς άρχισαν να αποκαλούν Παλαιά Τσεροβά την Κοτρώνα ! Άλλο ένα παράδειγμα που δίνει ο Καπετανάκης είναι η Τρικότσοβα (Χαραυγή) Αβίας της Δυτ. Μάνης , η οποία κατοικήθηκε μόλις τον 18ο αιώνα και φυσικά όχι από σλαβόφωνους.Ρουμ έγραψε: ↑17 Νοέμ 2019, 14:19Στη Μάνη πάλι που υπάρχουν πολλά σλαβικά τοπονύμια ειναι προφανές ότι οι Σλαβοι αυτοι κατοικησαν τελικά [ μαζι με αλλους Σλαβους προφανως]Ρουμ έγραψε: ↑15 Νοέμ 2019, 09:37Σλαβικά τοπονύμια και παραμυθια της χαλιμάς
[img]https://i.postimg.cc/ZncFG4SL/pelo ... .jpg[/img]
στη πάνω μεριά του Ταύγετου,αφηνοντας μοναχα το τοπονυμια τους να θυμιζουν ο περασμα τους
,οπότε δεν λεει και πολλά ,η ύπαρξη τους, στην κάτω του Ταυγετου περιοχές
Ζαποτέκος έγραψε: ↑17 Νοέμ 2019, 15:01Στην Βόρεια Μάνη είναι κυρίως τα σλαβικά τοπωνύμια , μέχρι την γραμμη Τσίμοβας ( Αρεόπολης ) - Τσεροβάς ( Δροσοπηγής ). Στη Νότια Μάνη είναι ελάχιστα και πολλά τα έφεραν ελληνόφωνοι από άλλες ελλαδικές περιοχές κατά τον 15ο αι. Το πλήθος των σλαβικών τοπωνυμίων δεν φανερώνει και αντίστοιχο σλαβικό πληθυσμό. Παράδειγμα είναι τα χωριά Κοτρώνα και Τσεροβά που αναφέρει ο πρόεδρος των Λακωνικών Σπουδών Καπετανάκης. Η Τσεροβά ήταν ένας ακατοίκητος τόπος που εγκαταστάθηκαν οι κάτοικοι της Κοτρώνας. Η Κοτρώνα βρισκόταν σε ορεινότερο σημείο κοντά στην Τσεροβά. Στις πηγές αναφέρεται πρώτα η Κοτρώνα και καθόλου η Τσεροβά, έπειτα τόσο η Κοτρώνα όσο και η Τσεροβά (φαίνεται πως ήδη κάποιοι κάτοικοι είχαν αρχίσει την μετεγκατάσταση τους) και τελικά μόνο η Τσεροβά και καθόλου η Κοτρώνα, η οποία τελικά ερήμωσε. Και τότε οι Κοτρωνιώτες κάτοικοι της Τσεροβάς άρχισαν να αποκαλούν Παλαιά Τσεροβά την Κοτρώνα ! Άλλο ένα παράδειγμα που δίνει ο Καπετανάκης είναι η Τρικότσοβα (Χαραυγή) Αβίας της Δυτ. Μάνης , η οποία κατοικήθηκε μόλις τον 18ο αιώνα και φυσικά όχι από σλαβόφωνους.Ρουμ έγραψε: ↑17 Νοέμ 2019, 14:19Στη Μάνη πάλι που υπάρχουν πολλά σλαβικά τοπονύμια ειναι προφανές ότι οι Σλαβοι αυτοι κατοικησαν τελικά [ μαζι με αλλους Σλαβους προφανως]Ρουμ έγραψε: ↑15 Νοέμ 2019, 09:37Σλαβικά τοπονύμια και παραμυθια της χαλιμάς
[img]https://i.postimg.cc/ZncFG4SL/pelo ... .jpg[/img]
στη πάνω μεριά του Ταύγετου,αφηνοντας μοναχα το τοπονυμια τους να θυμιζουν ο περασμα τους
,οπότε δεν λεει και πολλά ,η ύπαρξη τους, στην κάτω του Ταυγετου περιοχές
Kαλα ο Γιββον το ειχε τερματισει αφου κατ αυτονGiorgos 574 έγραψε: ↑17 Νοέμ 2019, 15:37Η αλήθεια είναι πως του Fallmerayer είχε προηγηθεί ο άγγλος ιστορικός Edward Gibbon, ο οποίος είχε από το 1779 σχολιάσει τα προαναφερόμενα του Πορφυρογέννητου, στον ένατο τόμο της ιστορίας του ως εξής:
«As early as the eighth century, in the troubled reign of the Iconoclasts, Greece, and even Peloponnesus, were overrun by some Sclavonian bands, who outstripped the royal standard of Bulgaria. The strangers of old, Cadmus, and Danaus, and Pelops, had planted in that fruitful soil the seeds of policy and learning, but the savages of the North eradicated what yet remained of their sickly and withered roots. In this irruption, the country and the inhabitants were transformed, the Grecian blood was contaminated, and the proudest nobles of Peloponnesus were branded with the names of foreigners and slaves». Είχε μάλιστα προσθέσει «The epitomiser of Strabo likewise observes, και νυν δε πάσαν Ήπειρον και Ελλάδα σχεδόν και Μακεδονίαν, και Πελοπόννησον Σκύθαι Σκλάβοι νέμονται».
http://www.lithoksou.net/p/esthlabothi- ... omeni-2010
Ο,τι έργαψα γιά τον Fallmerayer ισχύει και γιά τον Gibbon. Στην εποχή του οι ρατσιστικές ιδέες ήταν πιστευτές και η παρακμή ενός λαού εξηγείτο από την αναμειξη με μία κατώτερη "φυλή". Την φράση "the Grecian blood was contaminated" δεν θα την έλεγε κανένας σύγχρονος. Τι να κάνουμε, άλλοτε πίστευαν και στις νεράϊδες, και ο Gibbon γιά την εποχή του καλός ήταν. Το να τον εμπιστευόμαστε μετά από 250 χρόνια δεν έχει λογική.Giorgos 574 έγραψε: ↑17 Νοέμ 2019, 15:37Η αλήθεια είναι πως του Fallmerayer είχε προηγηθεί ο άγγλος ιστορικός Edward Gibbon, ο οποίος είχε από το 1779 σχολιάσει τα προαναφερόμενα του Πορφυρογέννητου, στον ένατο τόμο της ιστορίας του ως εξής:
«As early as the eighth century, in the troubled reign of the Iconoclasts, Greece, and even Peloponnesus, were overrun by some Sclavonian bands, who outstripped the royal standard of Bulgaria. The strangers of old, Cadmus, and Danaus, and Pelops, had planted in that fruitful soil the seeds of policy and learning, but the savages of the North eradicated what yet remained of their sickly and withered roots. In this irruption, the country and the inhabitants were transformed, the Grecian blood was contaminated, and the proudest nobles of Peloponnesus were branded with the names of foreigners and slaves». Είχε μάλιστα προσθέσει «The epitomiser of Strabo likewise observes, και νυν δε πάσαν Ήπειρον και Ελλάδα σχεδόν και Μακεδονίαν, και Πελοπόννησον Σκύθαι Σκλάβοι νέμονται».
http://www.lithoksou.net/p/esthlabothi- ... omeni-2010
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Το αστείο είναι οτι τετοιες θεωριες [ φυλετικές - θεωρίες καθαροτητας αιματος ]Leporello έγραψε: ↑17 Νοέμ 2019, 16:55Ο,τι έργαψα γιά τον Fallmerayer ισχύει και γιά τον Gibbon. Στην εποχή του οι ρατσιστικές ιδέες ήταν πιστευτές και η παρακμή ενός λαού εξηγείτο από την αναμειξη με μία κατώτερη "φυλή". Την φράση "the Grecian blood was contaminated" δεν θα την έλεγε κανένας σύγχρονος. Τι να κάνουμε, άλλοτε πίστευαν και στις νεράϊδες, και ο Gibbon γιά την εποχή του καλός ήταν. Το να τον εμπιστευόμαστε μετά από 250 χρόνια δεν έχει λογική.
Εν τω μεταξυ αυτοί οι χάρτες εχουν βασιστεί στα σλαβικα τοπονύμια του Βασμερ ο οποίοςΡουμ έγραψε: ↑17 Νοέμ 2019, 18:203 περιοχές με ελαχιστο αριθμο σλαβικων τοπονυμίων
[img]https://i.postimg.cc/hvtbTWY3/pelo ... .jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/V6RWJLKC/pelo ... .jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/bJ8RY29P/pelo ... .jpg[/img]
Τουτέστιν ο Φαλμεραυερ ελεγε κακακίες
μια και οι περιοχες αυτες καλύπτουν κάτι περισσότερο απο τα τέσσερα πέμπτα 4/5της συνολικης εκτασης του Μωρέως