Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Χθες βραδυ βγηκε στο ΣΚΑΙ ενας Ελληνας CEO Γαλλικης σιδηροδρομικής εταιρείας, και οταν του ανέφεραν το θεμα των δολιοφθορών, οριακά πηγε να βάλει τα γέλια. "Εμείς εχουμε δολιοφθορές κάθε βδομάδα ή ακόμα και μέρα παρα μέρα" είπε. Ειναι αστείος λόγος αυτός.
Ναι οκ, βρωμόξυλο στον καθε γυφταρά που το κάνει αυτο και μετατροπή της ποινης σε κακούργημα, μαζί σας, αλλά σορρυ, ο λόγος παραμένει αστείος.
Κοίτα, σαφώς και δεν είναι οι δολιοφθορές ο κύριος λόγος για το ατύχημα. Είναι πολλοί και μαζεμένοι οι λόγοι, με κύρια αίτια την αδιαφορία του κράτους, τον τρόπο (και τους νόμους που επιτρέπουν κάτι τέτοιο) που διεξάγονται οι διαγωνισμοί και που τραβάνε χρόνια ή και δεκαετίες, τους κομματικούς διορισμούς άσχετων σε καίριες θέσεις και άλλα. Αλλά είναι και αυτό μέρος του προβλήματος. Και δεν εννοώ μόνο γενικά, αλλά και του συγκεκριμένου ατυχήματος.
Όσο για τον CEO που λες, κατ' αρχάς είπε και κάτι ακόμα (αν μιλάμε για τον ίδιο), ότι λόγω κλοπών έχουν βάλει κάμερες και σεκιουριτάδες να φυλάνε τα σημαντικά σημεία των γραμμών. Αυτό σίγουρα θα περιόριζε αρκετά το πρόβλημα με τις κλοπές υλικού. Επίσης, υπάρχουν δολιοφθορές και δολιοφθορές. Άλλο να κλέψει κανείς κάποια μέτρα καλώδια, που αντικαθιστούνται και συνεχίζει η ροή σχετικά γρήγορα κι άλλο να κλέβει ολόκληρα κομμάτια εξοπλισμού (όπως κατήγγειλαν διάφοροι σιδηροδρομικοί) που μπορεί να σε πάει πίσω για καιρό. Και φυσικά, πάντα σ' αυτές τις περιπτώσεις ακούς ζαριές να πέφτουν κάπου εκεί ψηλά. Αυτός πχ γέλασε, όπως είπες, επειδή προφανώς στις δικές τους περιπτώσεις δεν έτυχε ακόμα κάτι σοβαρό. Η κλοπή υλικού τη μια μέρα μπορεί απλά να ακυρώσει 1-2 σηματοδότες, την επόμενη να σταματήσει εντελώς ένα τρένο λόγο μη ηλεκτροδότησης, την τρίτη κάτι άλλο... ε, κάποια στιγμή θα γίνει και κάτι τραγικό σαν το προχθεσινό. Είναι θέμα χρόνου, πιστεύω.
Δεν ειναι σίγουρα ο κύριος λόγος του δυστυχήματος, αλλά σίγουρα δεν ειναι και μη λόγος. Συγκαταλέγεται στις παθογένειες του όλου σκηνικού, και οφειλει να αντιμετωπιστεί. Αν αντιμετωπιστει με καμερες και σεκιουριτάδες, είτε με βρωμόξυλο στους κλεφτες, ειτε με μετατροπή της ποινης σε κακούργημα, εγώ είμαι μέσα.
Και αν μετά δεν εγκατασταθούν και πάλι αυτά τα συστήματα, να δω τι δικαιολογία θα βρίσκουν.
Για να είμαι δίκαιος, το δίκτυο είναι μεγάλο σχετικά (δηλ. εκατοντάδες χιλιόμετρα) και στο μεγαλύτερο κομμάτι του εντελώς αφυλακτο. Πρακτικά πόσο εύκολο είναι να ελέγχεται κάθε σπιθαμή του, αν πήγαν οι λατσιαλι και ξήλωσαν 5-10 μέτρα κάπου;
Δε χρειάζεται να ελέγχεις κάθε αφύλακτο κομμάτι μετάλλου σε όλη τη χώρα. Σε μερικές δεκάδες μάντρες πάνε όλα. Αν όντως ήθελε η αστυνομία, το τελείωνε το θέμα (με το σκραπ από κλεψιμέικα) σε μία μέρα. ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ δε θέλει.
Από εκεί και πέρα το σιδηροδρομικό δίκτυο δεν είναι ένα οποιοδήποτε δίκτυο. Είναι όντως εφικτό (και επιβλητέο τη σήμερον ημέρα) να βάλεις αισθητήρες κάθε λίγες εκατοντάδες μέτρα και να ξέρεις μέσα σε ελάχιστα λεπτά ότι κάτι δεν πάει καλά. Μην ξεχνάμε ότι όπως μπορεί οποιοσδήποτε να πάει και να κλέψει ένα καλώδιο, εξίσου οποιοσδήποτε μπορεί να πάει και να ξεκολλήσει μια ράγα για δολιοφθορά. Τι πάει να πει "δε γίνεται"; Και σε όλες τις άλλες χώρες πώς γίνεται; Επειδή εκτελούν τον γύφτο που κλέβει; Ας είμαστε σοβαροί.
ναι οκ δεν ειναι λογική όμως το οτι φταίνε οι γύφτοι. Αν σα κράτος δε μπορείς να προστατεύσεις τις υποδομές σου απο μια χουφτα απόβλητα, δε σε βγαζει στο απυρόβλητο.
Επίσης επειδή για χρόνια συναναστρέφομαι με μεταφορικές, νταλίκες κλπ, για την απαξίωση του ΟΣΕ ελέγξτε λίγο τη συντεχνία των μεταφορικών και του ΚΤΕΛ
α, εσυ θα ξερεις. ποσο ευκολο/δυσκολο ειναι ενα συστημα διαχειρησης στολου με gps, οπου ολοι βλεπουν που βρισκονται ολοι οι αλλοι;
Πανεύκολο. Και με μικρό σχετικά κόστος. Είτε μιλάμε για μικρό είτε για τεράστιο δίκτυο.
Σκέψου το απλό. Υπάρχει εφαρμογή για το κινητό που βλέπεις όλα τα αεροπλάνα του κόσμου σε real time με μια κίνηση. Αν βγει κανεις και πει πως ένα τέτοιο σύστημα ειναι πολύπλοκο και δύσκολο, είναι για γιαούρτια.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Για να είμαι δίκαιος, το δίκτυο είναι μεγάλο σχετικά (δηλ. εκατοντάδες χιλιόμετρα) και στο μεγαλύτερο κομμάτι του εντελώς αφυλακτο. Πρακτικά πόσο εύκολο είναι να ελέγχεται κάθε σπιθαμή του, αν πήγαν οι λατσιαλι και ξήλωσαν 5-10 μέτρα κάπου;
Δε χρειάζεται να ελέγχεις κάθε αφύλακτο κομμάτι μετάλλου σε όλη τη χώρα. Σε μερικές δεκάδες μάντρες πάνε όλα. Αν όντως ήθελε η αστυνομία, το τελείωνε το θέμα (με το σκραπ από κλεψιμέικα) σε μία μέρα. ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ δε θέλει.
Από εκεί και πέρα το σιδηροδρομικό δίκτυο δεν είναι ένα οποιοδήποτε δίκτυο. Είναι όντως εφικτό (και επιβλητέο τη σήμερον ημέρα) να βάλεις αισθητήρες κάθε λίγες εκατοντάδες μέτρα και να ξέρεις μέσα σε ελάχιστα λεπτά ότι κάτι δεν πάει καλά. Μην ξεχνάμε ότι όπως μπορεί οποιοσδήποτε να πάει και να κλέψει ένα καλώδιο, εξίσου οποιοσδήποτε μπορεί να πάει και να ξεκολλήσει μια ράγα για δολιοφθορά. Τι πάει να πει "δε γίνεται"; Και σε όλες τις άλλες χώρες πώς γίνεται; Επειδή εκτελούν τον γύφτο που κλέβει; Ας είμαστε σοβαροί.
Έγραψα πιο πίσω τι γίνεται στην Γερμανία όπου επίσης κλέβουν ή κάνουν δολιοφθορές ακτιβιστές. Αλλά είναι και χώρα που έχει πυκνή δόμηση, μεγάλες πόλεις παντού, οπότε είναι και η αστυνομία μοιρασμένη, δεν έχει το 80% μαζεμένο σε δύο πόλεις. Είναι πολλά τα στραβά.
ναι οκ δεν ειναι λογική όμως το οτι φταίνε οι γύφτοι. Αν σα κράτος δε μπορείς να προστατεύσεις τις υποδομές σου απο μια χουφτα απόβλητα, δε σε βγαζει στο απυρόβλητο.
Επίσης επειδή για χρόνια συναναστρέφομαι με μεταφορικές, νταλίκες κλπ, για την απαξίωση του ΟΣΕ ελέγξτε λίγο τη συντεχνία των μεταφορικών και του ΚΤΕΛ
α, εσυ θα ξερεις. ποσο ευκολο/δυσκολο ειναι ενα συστημα διαχειρησης στολου με gps, οπου ολοι βλεπουν που βρισκονται ολοι οι αλλοι;
Πανεύκολο. Και με μικρό σχετικά κόστος. Είτε μιλάμε για μικρό είτε για τεράστιο δίκτυο.
Σκέψου το απλό. Υπάρχει εφαρμογή για το κινητό που βλέπεις όλα τα αεροπλάνα του κόσμου σε real time με μια κίνηση. Αν βγει κανεις και πει πως ένα τέτοιο σύστημα ειναι πολύπλοκο και δύσκολο, είναι για γιαούρτια.
Φαντάζομαι εννοείς ότι η χρήση του, από τον τελικό χρήστη δηλαδή, δεν είναι πολύπλοκη και δύσκολη. Γιατί το σύστημα είναι σαφώς αρκετά πολύπλοκο σε ό,τι αφορά το στήσιμό του.
Πανεύκολο. Και με μικρό σχετικά κόστος. Είτε μιλάμε για μικρό είτε για τεράστιο δίκτυο.
Σκέψου το απλό. Υπάρχει εφαρμογή για το κινητό που βλέπεις όλα τα αεροπλάνα του κόσμου σε real time με μια κίνηση. Αν βγει κανεις και πει πως ένα τέτοιο σύστημα ειναι πολύπλοκο και δύσκολο, είναι για γιαούρτια.
κατι τετοιο φανταστηκα κι εγω. και στη θαλασσα το ιδιο,και τοπικα κτελ το ιδιο, και πολλες εταιρειες εχουν για τις νταλικες τους, ακομη και για τους πωλητες τους.
και φυσικα ολα ασυρματα, χωρις καλωδια που να μπορουν να κλεψουν οι γυφτοι.
φυσικα θα βοηθουσε απειρα και το επιβατικο κοινο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
εδω βλεπουμε οτι η τεχνολογια δεν ειναι πανακεια. θελει και ανθρωπινο μυαλο.
Ρε συ, τι έχεις πάθει σήμερα;
"Θέλει μυαλό" να μην εμπιστεύεται ο πολίτης τις σημάνσεις; Πας με τα καλά σου;
θελει ανθρωπο πισω απο το μηχανημα που ανασηκωνει τις μπαρες. ανθρωπινο μυαλο. καποιον να το ελεγχει, απο διπλα, απο καμερα, με καποιον τροπο.
και τα μηχανηματα κανουν λαθη. οπως βλεπουμε.
χρειαζομαστε και ανθρωπο, και μηχανημα, το ενα να βοηθα το αλλο.
Μα τι λες, αδερφέ; Έναν άνθρωπο για να ανεβοκατεβάζει τις μπάρες; Δηλαδή τουλάχιστον 5-6 εργαζόμενους (1 ανά 8ωρο συν τα ρεπό και οι ασθένειες) ανά ισόπεδη, φυλασσόμενη σιδηροδρομική διάβαση σε όλη την Ελλάδα; Μιλάμε για 1.800 ισόπεδες διαβάσεις, δηλαδή για περίπου 9-11 χιλιάδες εργαζομένους μόνο για να ανεβοκατεβάζουν μπάρες. Δεν είναι πιο απλό να υπάρχει ένα κεντρικό σύστημα τηλεματικής και συνεργεία που να αποκαθιστούν τις βλάβες; Σε κάθε περίπτωση, είναι δυνατόν να ξέρει όλη η Φλώρινα ότι στην συγκεκριμένη διάβαση οι μπάρες σηκώνονται όταν περνάει το τρένο και να μην ασχολείται κανένας υπεύθυνος μ' αυτό; Έτσι όμως και γίνει κάνα θανατηφόρο (εγώ είδα τον πιτσιρικά με το ποδήλατο στο βίντεο και μού πήγε το στομάχι στα δόντια), θα γεμίσουμε από πεφτοσυννεφάκηδες πάλι.
Η μάνα του είναι χαπακωμένη. Ο πατέρας όπως βαστάει. Με βλέπω για Αθήνα τις επόμενες μέρες. Άσε με, είμαι ρετάλι ψυχολογικά.
Έρμη μάνα.
Κανένας γονιός δεν θέλει να θάψει το παιδί του.
Οι άνθρωποι περιμένουν να τους ενημερώσουν. Χτες που μίλησα με τον πατέρα του παιδιού μου είπε πως μάλλον τις επόμενες ώρες, θα ''τελειώσει''. '' Να πάρω το παιδί μου και να φύγω'', μου είπε..
Αχ λεβεντάκο μου..
Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία αλλά εδώ την στραγγάλισαν όλοι εκείνοι που είχαν την ευθύνη να κάνουν ασφαλείς αυτές τις διαδρομές και αδιαφόρησαν για δεκαετίες.
Ντροπή.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
α, εσυ θα ξερεις. ποσο ευκολο/δυσκολο ειναι ενα συστημα διαχειρησης στολου με gps, οπου ολοι βλεπουν που βρισκονται ολοι οι αλλοι;
Πανεύκολο. Και με μικρό σχετικά κόστος. Είτε μιλάμε για μικρό είτε για τεράστιο δίκτυο.
Σκέψου το απλό. Υπάρχει εφαρμογή για το κινητό που βλέπεις όλα τα αεροπλάνα του κόσμου σε real time με μια κίνηση. Αν βγει κανεις και πει πως ένα τέτοιο σύστημα ειναι πολύπλοκο και δύσκολο, είναι για γιαούρτια.
Φαντάζομαι εννοείς ότι η χρήση του, από τον τελικό χρήστη δηλαδή, δεν είναι πολύπλοκη και δύσκολη. Γιατί το σύστημα είναι σαφώς αρκετά πολύπλοκο σε ό,τι αφορά το στήσιμό του.
οχι, δεν ειναι. ενα ais για πλεουμενο, κανει κανα 500αρικο, και απλως το βαζεις στην πριζα. και μιλαμε για κατασκευασμα που πρεπει να περασει θαλασσα...
για τη στερια, πρεπει να αρκει ενα κινητο τηλεφωνο, και 10 λεπτα χρονο για εγκατασταση.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Μα τι λες, αδερφέ; Έναν άνθρωπο για να ανεβοκατεβάζει τις μπάρες; Δηλαδή τουλάχιστον 5-6 εργαζόμενους (1 ανά 8ωρο συν τα ρεπό και οι ασθένειες) ανά ισόπεδη, φυλασσόμενη σιδηροδρομική διάβαση σε όλη την Ελλάδα; Μιλάμε για 1.800 ισόπεδες διαβάσεις, δηλαδή για περίπου 9-11 χιλιάδες εργαζομένους μόνο για να ανεβοκατεβάζουν μπάρες. Δεν είναι πιο απλό να υπάρχει ένα κεντρικό σύστημα τηλεματικής και συνεργεία που να αποκαθιστούν τις βλάβες; Σε κάθε περίπτωση, είναι δυνατόν να ξέρει όλη η Φλώρινα ότι στην συγκεκριμένη διάβαση οι μπάρες σηκώνονται όταν περνάει το τρένο και να μην ασχολείται κανένας υπεύθυνος μ' αυτό; Έτσι όμως και γίνει κάνα θανατηφόρο (εγώ είδα τον πιτσιρικά με το ποδήλατο στο βίντεο και μού πήγε το στομάχι στα δόντια), θα γεμίσουμε από πεφτοσυννεφάκηδες πάλι.
οχι, εναν ανθρωπο να παρακολουθει απο καμερες τις διαβασεις, και αν ανοιγοκλεινουν σωστα οι μπαρες. και φυσικα να δει οτι κατι παει στραβα να φροντιζει για επισκευη αμεσα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.