Σαββάτιος έγραψε: ↑03 Νοέμ 2024, 22:11
Αρίστος έγραψε: ↑03 Νοέμ 2024, 22:04
Befaios έγραψε: ↑03 Νοέμ 2024, 22:01
Μα τον Μεσσία τον περίμεναν και για αυτούς που είχαν πεθάνει, Αβραάμ, Ισαάκ, Ιακώβ... Δαυίδ.
Όπως είπε και ο Χριστός ο Θεός δεν είναι θεός πεθαμένων, αλλά ζώντων εννοώντας ότι οι ψυχές δεν είναι νεκρές.
Από εκεί και πέρα υπάρχει το όραμα του Ιεζεκιήλ, ίσως και άλλα παραδείγματα αλλά θέλουν ψάξιμο.
Το Όραμα της Κοιλάδας των Ξηρών Οστών περιγράφει την ανάσταση των νεκρών.
Καποια προφητικα κειμενα οπως αυτο δεν σταθηκαν ικανα να ανατρεψουν την αποψη του Ιουδαισμου οτι με το θανατο τελειωνουν ολα.
Δεν υπαρχει για τον Ιουδαισμο ο Παραδεισος, δηλαδη η Βασιλεια των Ουρανων, ουτε αθανατες ψυχες να τα γευθουνε.
.
Αρίστο η Χριστιανική αντίληψη είναι ότι η «Αλήθεια» απκαλύπτεται σταδιακά από το Άγιο Πνεύμα στην ανθρώπινη ιστορία. Αν ανατρέξουμε σε παλαιότερα κείμενα στο παρελθόν βλέπουμε ότι πάντοτε υπονοούνταν κάποια πράγματα χωρίς να έχουν διατυπωθεί εναργώς. Από εκεί και πέρα ο Χριστιανισμός πρεσβεύει ότι ο Ων είναι ο Χριστιανισκός Θεός και ότι ο Χριστιανισμός είναι η φυσική συνέχεια του Παλαιοδιαθηκικού Εβραϊσμού χωρίς τον οποίο δεν μπορεί να σταθεί ο Χριστιανισμός. Συνεπώς όσο διαφορετική θρησκεία είναι ο Χριστιανισμός πριν την εναργή και απερίφραστη διατύπωση ότι ο Υιός είναι ο Θεός στη Σύνοδο της Νίκαιας με πριν από αυτή, τόσο διαφορετικός είναι ο Χριστιανισμός μετά την διατύπωση της αθανασίας της ψυχής με πριν την εναργή της διατύπωση (δηλαδή τον Παλαιοδιαθηκικό Εβραϊσμό).
Ο Θεος της Παλαιας ειναι ενας φυλετικος Θεος του Ισραηλ.
Ο Θεος της Καινης ειναι πανανθρωπινος.
Ο Θεος της Παλαιας ειναι ενας και μοναδικος.
Ο Θεος της Καινης ειναι Τριαδικος.
Ο ανθρωπος της Παλαιας δεν εχει αθανατη ψυχη.
Ο ανθρωπος της Καινης εχει αθανατη ψυχη και αυτη ειναι η ελπιδα του.
Ο Μεσσιας στην Παλαια θα ειναι ανθρωπος που θα δωσει την εγκοσμια εξουσια στο Ισραηλ.
Ο Μεσσιας στην Καινη ηταν γιος Θεου που θυσιαστηκε για να σωθουν ολοι οι ανθρωποι.
Αρκουν αυτα η θελεις περισσοτερα;
.