Αφού δεν σου φτάνουν οι ιστορικές πηγές αυτές παραθέτω κι άλλες.H ιστορική απόδειξη για την ύπαρξη του Ιησού από τη Ναζαρέτ είναι διαχρονική και ευρέως διαδεδομένη. Μέσα σε λίγες δεκαετίες, στο διάστημα των οποίων υπολογίζεται η διάρκεια της ζωής του, αναφέρεται από τους Εβραίους και τους Ρωμαίους ιστορικούς καθώς επίσης και σε δεκάδες χριστιανικές γραφές.Thor έγραψε: ↑27 Απρ 2021, 12:34Οταν ποσταρα ειχα ηδη διαβασει πανω απ'το μισο σεντονι.Mitharadir έγραψε: ↑26 Απρ 2021, 19:38Όλοι αυτοί οι συγγραφείς της εποχής του Ιησού όταν κάνουν αναφορά στους χριστιανικούς πληθυσμούς αναφέρουν ταυτόχρονα τον ιδρυτή τους τον Χηρστό(αποδίδοντας του Λατινικό όνομα αντί για Ιουδαικό).Κάνε τον κόπο να διαβάσεις προσεκτικά το κείμενο με τις ιστορικές μαρτυρίες για τον Ιησού που παρέθεσα.Υπάρχουν κι άλλες αλλα δεν μπορώ να τις χωρέσω όλες σε μια ανάρτηση.
Ειναι σαν να λεμε οτι,υπαρχουν πιστοι της θεας Αθηνας αρα,ειναι και θεα Αθηνα ιστορικο-υπαρκτο προσωπο.
Αρκουν οι πηγες που αναφερονται στον ιδιο τον Ιησου και τη ζωη του,ολα τ'αλλα ειναι σαλτσες.
Δηλαδη επι της ουσιας οι πραγματικες πηγες ειναι ελαχιστες και δεν αποδεικνυουν τιποτα.
Τι λένε οι μη-χριστιανοί συγγραφείς για τον Ιησού;
Aπό όσο γνωρίζουμε, ο πρώτος μη-χριστανός συγγραφέας, που αναφέρθηκε στην ύπαρξη του Ιησού, είναι ο Ιουδαίος ιστορικός Φλάβιος Ιώσηπος, που ήταν ο πρώτος που έγραψε την ιστορία των Ιουδαίων, στο βιβλίο του «Ιουδαϊκή Αρχαιολογία». Εκεί υπάρχουν δύο αναφορές στον Ιησού. Η μία από αυτές είναι αμφιλεγόμενη καθώς θεωρείται ότι ο ιστορικός επηρεάστηκε από τις χριστιανικές γραφές, αλλά η άλλη θεωρείται πιο αξιόπιστη καθώς αναφέρεται στον Ιάκωβο, που αναφέρεται ότι ήταν αδελφός του Ιησού.
Εκτός από τον Ιώσηπο στον Ιησού αναφέρονται 20 χρόνια αργότερα επίσης ο Ρωμαίος συγγραφέας Πλίνιος και ο ιστορικός Τάκιτος. Από τον Τάκιτο μαθαίνουμε ότι ο Ιησούς εκτελέστηκε από τον Πόντιο Πιλάτο, ενώ από τον Πλίνο, πληροφορούμαστε για την πρόοδο και τις κατακτήσεις τις οποίες είχε σημειώσει ο χριστιανισμός στη Βηθανία, 30 περίπου χρόνια από τον θάνατο του Ιησού.
Στις βιβλιογραφίες των Εβραίων Ραβίνων της εποχής, ο Ιησούς αναφερόταν ως το εξώγαμο παιδί της Μαρίας και ενός μάγου. Μεταξύ των ειδωλολατρών, ο Λουκιανός και ο φιλόσοφος Κέλσος χαρακτήριζαν τον Ιησού ως απατεώνα ο οποίος γεννήθηκε στην Ιουδαία και προσπάθησε να ξεσηκώσει τους τοπικούς πληθυσμούς κατα της Ρωμαικής εξουσίας με αποτέλεσμα ο Ρωμαίος έπαρχος Πόντιος Πιλάτος να διατάξει την εκτέλεση του Ιησού.Αν τώρα εσύ δεν δέχεσαι καμία ισοτρική πηγή δικό σου πρόβλημα.Τις αποδέχεται όμως η ιστορική κοινότητα και αυτό αρκεί.