ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Αύγ 2020, 16:00
Λοξία, σου διαφεύγει ότι εσύ επιχείρησες να με επαναφέρεις στην τάξη, αν και με "ξέρεις" όσο εγώ εσένα.

Και θα το ξανακάνω αν χρειαστεί, ήγουν, αν ξαναδώ υπεκφυγές που δεν σου ταιριάζουν.
Ξανά:
- Γαλή γιατί με έβρισες σήμερα.
- Ναι, αλλά εσύ προχτές...
Απάντησε στην σημερινή ερώτηση και άσε τι έκανα εγώ προχτές. Αυτό είναι
άλλη συζήτηση.
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Αύγ 2020, 16:00
Και όχι, δεν προτίθεμαι να μπω σε θεολογικές ή ιστορικές αναλύσεις για την πραγματική καταγωγή του Ιησού για δύο βασικούς λόγους.
Ούτε καν! Για παράδειγμα στο έφερα, όσον αφορά το επίπεδο ερωτήσεων που θέτω εγώ. Εδώ δεν είχε απάντηση ο πρώην (και μακαριστός πλέον) Λαρίσης και Τυρνάβου (έτυχε να είχαμε και οι δύο έναν πολύ αγαπητό φίλο, κοινό), και θα είχα την απαίτηση να έχεις εσύ;
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑16 Αύγ 2020, 16:00
...και ο δεύτερος ότι αντιλαμβάνομαι τις θρησκείες μέσω του συμβολικού τους πλαίσιου και βάσει αυτών κρίνω τη δυναμική τους και τις καλές ή κακές επιπτώσεις τους στην κοινωνία.
Και στα θέματα των συμβολισμών, των ομοιότητων, διαφορών, αλληλεπιδράσεων μεταξύ θρησκειών και ειδικώς στον τρόπο που αυτό φαίνεται στις λαϊκές παραδόσεις, έχω αναφερθεί πολλές φορές.
Σε κάθε περίπτωση όμως, βρίσκω απολύτως θλιβερή (και χρησιμοποιώ επαρκώς "απαλή" έκφραση) την προσπάθεια υποτίμησης της Παναγίας, γιατί τόσο θεολογικώς όσο και συμβολικώς είναι μια απολύτως θετική, τρυφερή και παρηγορητική εικόνα για τον οποιονδήποτε, χωρίς ούτε ένα στοιχείο επιθετικότητας, εγωϊσμού και εκδικητικότητας. Είναι η πιο βατή γέφυρα αν όχι προς το θείο, προς τον καλό εαυτό των ανθρώπων. Και ναι, αυτήν την εικόνα, σαφώς και θα την υποστηρίξω.
Αυτούς δε που θεωρούν ότι γράφουν προχώ εξυπνάδες για την παρθενία της Παναγίας (ακόμη και αυτές τις μέρες για να προσβάλλουν τους πιστούς) ενώ οι ίδιοι δεν έχουν καταφέρει ακόμη να χωνέψουν την ιδέα του ότι και η δική τους μάνα τους συνέλαβε μέσω σεξ και όχι μέσω κρίνου, θα συνεχίσω να τους θεωρώ προχωπαπάρες.
Μου επιτρέπεις; Πολύ φιλολογικό μπλα μπλα, το οποίον δεν είναι μεν μεμπτό αυτό καθεαυτό, αλλά δεν έχει σχέση με το, ας το πούμε, "κοινωνικό" πρόβλημα εντάσεων και αντεγκλήσεων που δημιουργείται από την "γνωμοδότηση" κάποιων πιστών περί απολύτου πραγματικού γεγονότος της εμφάνισης της Παναγίας στα πεδία των μαχών. Που εσύ η ίδια, το έθεσες (εύστοχα) ως συμβολικές παραστάσεις του ασυνειδήτου.
Και που δίνει την ευκαιρία στους αθεοταλιμπάν να γράφουν, ενίοτε και προσβλητικές παπαριές, όπως τους προσάπτεις.
Οπότε, και το ερώτημά μου, που πολύ "έντεχνα" παρέκαμψες (ενώ είχα απαντήσει ευθαρσώς στι δικό σου), επανέρχεται...
Άσε το πως αντιλαμβάνεσαι εσύ τις θρησκείες και τις μαλακίες που γράφουν οι αθεοταλιμπάν, διοτι δεν έχει να κάνει με το απλό ερώτημα που έχει τεθεί.
Εσύ θα πεις στους "δικούς" σου πως οι "θαυματουργές" εμφανίσεις της Παναγίας στα πεδία των μαχών, είναι συμβολικές παραστάσεις του ασυνειδήτου και όχι πραγματικά γεγονότα;
Ή πρεσβεύεις πως οι πιστοί μπορούν να "γνωμοδοτούν" για το απόλυτα πραγματικό γεγονός της εμφάνισης της Παναγίας, ή άλλων αγίων, στα πεδία των μαχών, αλλά αν το αμφισβητήσω εγώ, εσύ θα πεταχτείς να με παραπέμψεις στις προσβλητικές αναφορές της παρθενίας της Παναγίας από τους αθεοταλιμπάν;