https://www.thedrive.com/tech/40407/1-i ... cars-studyΕρμής έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 10:19Και για κάποιους ήδη το παρελθόν με βάση τις υπάρχουσες συνθήκες.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑10 Ιαν 2023, 12:22
Όλα αυτά είναι τροχιοδεικτικά, τα ηλεκτρικά δεν είναι πλέον το μέλλον, για πολλούς είναι το παρόν.
Για τον 1 στους 5, τουλάχιστον. Πολλοί ανακαλύπτουν ότι δεν είναι ακριβώς αυτό που περιμεναν πριν το αποκτήσουν. Αν διαβάσεις σχόλια στο reddit τα πράγματα είναι ξεκάθαρα στο ποιοι έχουν πρόβλημα, και ποιοι έχουν βολευτεί με τα ηλεκτρικά.
Έχουν πρόβλημα γενικα οι φτωχότεροι. Αυτοί ανακαλυπτουν ότι τα έξοδα συντήρησης και ασφάλισης δεν είναι αυτό που περίμεναν. Επίσης, συχνα δεν έχουν δικό τους σπίτι, δυνατότητα δεύτερου οχήματος, οπότε έχουν θέματα με το range, τη φόρτιση κτλ.
Από την άλλη, η μεσαία προς ανώτερη τάξη είναι πιο πιθανό να γουστάρει. Καταρχάς έχουν δικό τους σπίτι και φορτίζουν, επωφελούνται από φοροαπαλλαγες, πιθανότατα έχουν δεύτερο ή και τρίτο όχημα, και πουλάνε και τη μούρη τους.
Για μένα το βασικό πρόβλημα των ηλεκτρικών πέρα από την τιμή είναι το ποσό σκατα είναι στην οδήγηση εξαιτίας του επιπλέον βάρους. Προφανώς έχουν άμεση επιτάχυνση στην ευθεία (δε με συγκινεί, είχα supersport μηχανή) αλλά τι να το κάνεις όταν το τεσλα είναι 2 τόνους χοντρο σαν τη Δανάη Μπάρκα κ στα λιμανακια του κάνουν πλάκα τα φιέστα st?
