OANNHSEA έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 19:37
Πτολεμαίος έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 05:01
Ρε OANNHSEA μας λες για τα ωράρια της ΝΑΣΑ.
Την είδαμε την ΝΑΣΑ που παλευε 30 χρόνια με τον δεινόσαυρο καταστροφέα δολαρίων.
Έκανε πολλή δουλειά το shuttle είναι η αλήθεια αλλά με τίμημα εκατοντάδες τόνους (πραγματικό βάρος) δολάρια. Η ΝΑΣΑ ενεργεί σαν δημόσιος κρατικός οργανισμός. Ασφάλεια, ανθρώπινες συνθήκες εργασίας πάνω απ'ολα, με τα αντιστοιχα χρονοδιαγραμματα προφανώς.
Η ΝΑΣΑ η ίδια είχε προτείνει από το 1990!!! να αντικαταστήσει το διαστημικό λεωφορείο, λόγω του ότι και αντιοικονομικό ήταν και απαγόρευε ουσιαστικά άλλες δραστηριότητες της. Όμως οι πολιτικοί και τα άλλα συμφέροντα, είχαν άλλη άποψη...
Το ίδιο έγινε σε πολλά προγράμματα - μέχρι ακόμα και στον SLS.
Ο Μασκ, γνωρίζοντας πως έχει 30 (μαξ 40) χρόνια ζωής ακόμα, θέλει τα όνειρα του να γίνουν πραγματικότητα asap. Κάνεις από εδώ μέσα - αλλά ούτε και πουθενά αλλού- δεν είπε ότι είναι καλός εργοδότης. Στρωματσαδα κοιμόταν στα εργοστάσια της Τεσλα προκειμένου να τηρηθούν τα χρονοδιαγραμματα του model 3.
Κακός εργοδότης είναι και εξήγησα τους λόγους.
Τωρα αν εσένα σου αρέσουν τα χρονοδιαγραμματα της ΝΑΣΑ με τον SLS να κατασκευαζεται με τα περισσεύματα των shuttles και να δεις προκοπή (αν δεις και ποτέ) όταν θα είσαι 80 χρόνων (μιας και είσαι ίδιας ηλικίας με μένα απ'οτι κατάλαβα), πάω πάσο.
Τα όνειρα του δεν πρόκειται να γίνουν πραγματικότητα - το πιο πιθανό είναι να καταλήξει στη φυλακή...
Δεν έχει τα οικονομικά δεδομένα και την τεχνολογία για να φτιάξει κάτι που θα πάει και θα γυρίσει από τον Άρη και στο τέλος θα φτιάξει και μία αποικία- τόσο απλό...
Το ξαναγράφω: ο σκληρός πυρήνας της τεχνολογίας που έχει χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα υπήρχε!!!, αλλά δεν τον χρησιμοποιούσε κανένας.
Από δω και πέρα όμως θα πρέπει να πληρώσει αδρά για να αναπτύξει νέα τεχνολογία - και ακόμα και η ΝΑΣΑ δεν του κάνει το χατίρι.
Χρηματοδοτεί προς ανάπτυξη προγράμματα τα οποία δεν έχουν σχέση με τις ανάγκες του Musk, όπως π.χ. πυρηνικό κινητήρα για διαπλανητικά σκάφη...
Έγραψα πιο πάνω πια είναι τα προβλήματα του Starship, δεν τα έχετε καταλάβει όμως!!!
Θα στο πω πιο απλά: όσο χρόνο χρειάστηκε για να εξελιχθεί το starship για να πετάξει, άλλο τόσο χρόνο θα χρειαστεί για να φτιάξει το σύστημα της μεταφοράς καυσίμων στο διάστημα ανάμεσα σε δύο σκάφη!!!
Όλοι εσείς εδώ μέσα που γκρινιάζετε, είσαστε οι ίδιοι που γκρίνιαζαν για
το παρελθόν του Φον Μπράουν στα '60s-'70s.
εΙχΕ σΚΛαβΟυΣ οΤαΝ εφΤΙαχΝε τοΥΣ V1' V2, ηΤΑν νΑζΙ και διάφορες άλλες μπούρδες.
Well... Στ'αρχιδια μας. Το σήκωσε το καταδρομικο του;
Το σήκωσε.
Το αποτέλεσμα μετραειΠρώτον ο Φόν Μπράουν ήταν τεχνικός ανάπτυξης, οπότε δεν είχε σχέση με την παραγωγή.
Δεύτερον, είναι πολύ αμφιλεγόμενο το εάν οι κινήσεις του Μπράουν ήταν σε λογική πορεία για να πάμε στο διάστημα - οι ΗΠΑ τον είχαν πάρει για να κατασκευάσει βαλιστικούς πυραύλους. Ίσως τελικά μείναμε πολύ πίσω με το να χρησιμοποιούμε πυραύλους προερχόμενους από βαλιστικούς για να πάμε στο διάστημα... Το παράδειγμα του φορέα Titan είναι πολύ χαρακτηριστικό...
Εγώ από την άλλη, θέλω να δω κάποια πράγματα πριν πεθάνω και από την στιγμή που δεν μπορώ να τα κάνω εγώ, θέλω να δω άλλους να τα κάνουν.
Ποσώς με ενδιαφέρει αν χρειαστεί να δουλέψουν υπερωρίες κάποιοι ή ακόμα και να πεθάνουν.
Ηθικολογος και ευαισθητουλης δεν είμαι και ούτε πρόκειται να γίνω προκειμένου να δω λαιβ πίνοντας τον - με πλούσιο καμάκι - ελληνικό μου, μια προσσελήνωση, μια αποστολή στον Άρη ή ρομπότ να ψάχνουν για ζωή κάτω από τους πάγους της Ευρώπης.
Το αποτέλεσμα μετραειΝαι... Πρόσεξε λίγο...
Μήπως θέλεις να πεθάνεις εσύ σαν σκλάβος για να δω εγώ κάποια πράγματα;
Μήπως τώρα φτάνεις στα όρια του παραλογισμού;
Δεν θέλει να αφήσει παρακαταθήκη για το μέλλον ο Μασκ.
Θέλει να είναι
Η παρακαταθηκη. Και δεν θα τον κρίνω γι' αυτή του την φιλοδοξία. Δεν έχω το δικαίωμα να τον κρίνω για κάτι που θα έκανα και γω στη θέση του.
Το αν θα τα καταφέρει ή όχι, να είμαστε καλά και υγιείς πρώτα, για να το διαπιστώσουμε.
Η θεωρία της γραμμικότητας λέει ότι θα φάει πολύ μεγάλο πούτσο, που μπορεί να φτάσει μέχρι το λαιμό...
Αυτό είναι σίγουρο - το πότε δεν ξέρω...
Ναι ναι ξέρω.
ΤηΝ φΑγΑνΕ τΑκΥκΛωΜαΤα.
Γιατί λοιπόν αυτά τα ίδια κυκλώματα και συμφέροντα δεν έβγαλαν από τη μέση και τον Μασκ; Ειδικά όταν ο Μασκ έβρισκε τρόπο μέσω της πίεσης στους μηχανικούς του να φτιάχνει εξαρτήματα με πολύ μικρότερο κόστος; Δεν θυμάμαι τα ακριβή ποσά αλλά ένα συγκεκριμένο εξάρτημα το έφτιαξαν με 10000 δολάρια κόστος όταν "κανονικά" κόστιζε εξαψηφιo νούμερο;
30 χρόνια την τρώγανε τα κυκλώματα;
Χάχαχαχαχα μα δεν ντρέπεστε να τα λέτε αυτά;
Δηλαδή της έδινε κονδύλια το κράτος και της έβαζε τρικλοποδια στο να μην τα χαλάσει πιάνοντας τόπο;
Εσύ μπορεί να μην το βλέπεις αλλά αντιφάσκεις σε αυτά που γράφεις.
Όσο για την σιγουριά σου ότι θα φάει πουτσο.
Θυμίζω ότι τα ίδια ακριβώς λέγατε και πριν 5 χρόνια για το model3.
Έχει πολλή πλάκα άτομα σαν και εμάς εδώ μέσα, να λέμε ότι θα φάει πουτσο ένας τύπος που 25 χρόνια τώρα είναι στον αφρό έχοντας ρισκάρει πάμπολλες φορές.
Εναν άνθρωπο που έφερε 3 δεκαετίες πιο σύντομα την ηλεκτροκινηση.
Επίσης έχει πολλή πλάκα να ασχολείσαι εσύ ή όποιος άλλος εδώ μέσα, με τεχνικά προβλήματα της αεροδιαστημικης.
Δεν τα ξέρει αυτός, που έχωσε (και) τα 200 μύρια που είχε και τα ξέρουμε εμείς σε ένα παρακμιακό φόρουμ κάπου στην άκρη του χάρτη.
Μας αρέσει δεν μας αρέσει, ο Μασκ έχει πολλή περισσότερη γνώση σε αυτά τα θέματα από εμάς.
Deal with it.
Και επειδή εσύ και κάποιοι άλλοι εδώ μέσα θέλετε να αποτύχει ο Μασκ (διότι δεν θέλετε να πληγωθεί ο οπαδικος εγωισμός σας), αυτό σημαίνει ότι δεν θέλετε να προχωρήσει η επιστήμη μπροστά. Δεν είσαστε believers.
Θα δίνατε και την παρθενιά του πρωκτού σας (όσοι την έχετε ακόμα
) να αποτύχει το Starship.
Guess what.
Δεν θα αποτύχει.