πολύ ωραίο αυτό ΝέρωναNero έγραψε: ↑17 Μάιος 2018, 00:41Βασικά αυτό είναι το μοντέλο που ερμηνεύει τα ταμπού. Η απαγόρευση μπαίνει πάντα για να κρατάει τις κατηγορίες διακριτές και να αποφεύγεται η σύγχυση. Ταμπού είναι οι ομοφυλοφιλικές σχέση σε μια κοινωνία στην οποία εμφανώς υπάρχουν 2 κουτιά στην κατηγορία φύλα που το ένα λέει "άνδρες"και το άλλο "γυναίκες". όταν οι κατηγορίες διαφέρουν προφανώς θα διαφέρουν και οι διαχωριστικές τους δικλίδες(όχι η γραμμή ανάμεσά τους γιατί στη γραμμή όπως είπα είναι το σημείο που η ανάμειξη επιτρέπεται,το ακαθόριστο)Φινγκόλφιν έγραψε: ↑17 Μάιος 2018, 00:34Ενδιαφέρον, θα το ψάξω.Nero έγραψε: ↑17 Μάιος 2018, 00:26πάντως,για σας τους λίγους που σαν ενδιαφέρει: Οι σχέσεις των φύλλων και το γιατί διαφέρουν τόσο απο κοινωνία σε κοινωνία είναι εύκολο να τις καταλάβει κανείς χρησιμοποιώντας το μοντέλο του 'symbolic classification της ανθρωπολογίας. Εν ολίγοις λέει ότι οι άνθρωποι τείνουν να χωρίζουν την εμπειρία τους σε "κουτάκια", που προτιμούν να διατηρούν διακριτά και ξέχωρα μεταξύ τους,μόνο που συχνά ανάμεσά τους υπάρχει ένα ακαθόριστο κενό που τους επιτρέπει να αναμειχθούν χωρίς να θεωρείται πρόβλημα. Οι έφηβοι άνδρες στην Αρχαία Αθήνα πρέπει να ανήκαν σ'αυτό το κενό γιατί δεν ανήκαν ακόμα στο κουτάκι του άνδρα και φυσικά ούτε σε αυτό της γυναίκας
Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
- Νταρνάκας
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 15:41
- Phorum.gr user: Νταρνάκας
- Τοποθεσία: Εμμανουήλ Παπάς Σερρών
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Υπάρχουν διάφορα περιστατικά στη μυθολογία
Π.χ. Ο Δίας με τον Γανυμήδη:
Νταρνάκας @ Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Ο Διόνυσος με τον Πρόσυμνο:
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF ... E%BF%CF%82
Και η ιστορία του Απόλλωνα με τον Υάκινθο (αν κι έχω την εντύπωση ότι ο Υάκινθος πρέπει να ήταν ο ερωμένος κι όχι ο εραστής όπως γράφει στη βικιπέντια)
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A5%CE ... %AF%CE%B1)
Μοιρίδιοι κλωστῆρες, πανάφυκτον ἀνάγκῃ ζεῦγμ’ ἐπὶ δυστήνοις παισὶ βροτῶν θέμενοι, ἠγάγετο με ποτέ ἱμερτοῦ πρὸς φάος ἠελίου.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Μήπως έχουμε και γέννηση κωλόπαιδου;
- Νταρνάκας
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 15:41
- Phorum.gr user: Νταρνάκας
- Τοποθεσία: Εμμανουήλ Παπάς Σερρών
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Μοιρίδιοι κλωστῆρες, πανάφυκτον ἀνάγκῃ ζεῦγμ’ ἐπὶ δυστήνοις παισὶ βροτῶν θέμενοι, ἠγάγετο με ποτέ ἱμερτοῦ πρὸς φάος ἠελίου.
- Φινγκόλφιν
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 1347
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 23:05
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Νέρο ευχαριστώ, από ανθρωπολογία δεν ξέρω πρακτικά τίποτα.
Αν ενδιαφέρσαι, διάβασε τα υπογραμμισμένα στο σπόιλερ: Φινγκόλφιν @ Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Η ιστορία πάντα εξαρτάται από το παρόν, από την εποχή δηλαδή που γράφεται. Αυτό σημαίνει πολλά πράγματα, αλλά, σχετικά με αυτό που θέλω να πω εδώ, η ιστορία πάντα προσπαθεί να εξυπηρετεί την κοινωνία που θα τη διαβάσει. Με άλλα λόγια, τα ερωτήματα που θέτει ο ιστορικός κατά την έρευνά του ανταποκρίνονται στην σύγχρονη κοινωνία του. Έτσι, είναι αναπόφευκτο όταν η ομοφυλοφιλία γίνεται μια αποδεκτή πρακτική σε μια κοινωνία να υπάρχει ανάγκη ιστορικής έρευνας που θα συμπεριλάβει στην ιστορική αφήγηση ομόφυλες πρακτικές και την αντιμετώπισή τους από την κοινωνία του παρελθόντος, αλλά και ανάγκη για να εξηγηθεί γιατί βρεθήκαμε σήμερα να καταπιέζονται αυτές οι συμπεριφορές ή να γίνονται αποδεκτές.
Με άλλα λόγια, πρώτον, ακόμα και αν υπήρχε η πιο βίαιη καταστολή της ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα, αν έστω πως όταν δύο πούτσες βρίσκονταν ακάλυπτες σε απόσταση μικρότερη του ενός σταδίου μεταξύ τους η ποινή ήταν δημόσια βασανιστήρια και για τους δυο, τότε δημιουργείται ιστορία. Ακόμα κι αυτό είναι ιστορικό υπόβαθρο. Δεύτερον, το να εμπλουτιστεί η ιστορική αφήγηση με περισσότερες πληροφορίες για την αρχαία Ελλάδα δεν σημαίνει πως αυτές οι πληροφορίες είναι ψέμματα.
Θεωρώντας τα από πάνω, η αντίδραση σε οποιαδήποτε αναφορά για την ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα (αναχρονιστικός όρος, αλλά πάει στο διάολο) δημιουργεί κι αυτή ένα ιστορικό υπόβαθρο μέσω της υποστήριξης της απαγόρευσής της. Ακόμα και η αφήγηση που προτείνεις δημιουργεί ιστορικό υπόβαθρο στους ομοφυλόφιλους. Ακόμα και με τη δική σου αφήγηση δεν είναι σαν να μην υπάρχουν πια, αντίθετα παίρνουν το ρόλο του παρία στην αρχαία Αθήνα.
Επεξ: Επίσης, πρόσεξε πως πενήντα και σελίδες μιλάμε για την ομοφυλοφιλία των αρχαίων και αναφερόμαστε μόνο σε άνδρες. Οι γυναίκες είναι μια ομάδα που λάμπει δια της απουσίας της από τις αφηγήσεις για την αρχαία Ελλάδα.
Αυτό μου δίνει την εντύπωση πως δεν διαβάζεις τίποτα από όσα έχουμε φέρει ως πηγές και από τα ποστ που γράφουμε την άποψή μας για τις σεξουαλικές σχέσεις στην αρχαία Ελλάδα όσοι διαφωνούμε με την αρχική τοποθέτηση του νήματος. Σαν μόλις να εισέρχεται στην περιφερειακή σου όραση οτιδήποτε σχετικό με ομόφυλη πρακτική αυτομάτως μπαίνεις σε διαδικασία άμυνας προσπαθώντας να αντικρούσεις αχυρανθρώπους.Juno έγραψε: ↑17 Μάιος 2018, 00:43Το ότι όλο κάτι μεταφράζουνκαι η μετάφραση πάει προς το λουλουδάτο, αλλά από αρχεία δεν έχουμε κανέναν επίσημο gay της αρχαιότητας. Που να γυρίζει με τον καλό του, να είναι επίσημο ζευγάρι ή να μπάζει πιτσιρικάδες στο σπίτι και παρόλα αυτά να κατέχει αξίωμα.
Είναι αυτό που είπαν ο Nandros και ο μηχανικός: θέλουν να αποκτήσουν ιστορικό υπόβαθρο.
Αν ενδιαφέρσαι, διάβασε τα υπογραμμισμένα στο σπόιλερ: Φινγκόλφιν @ Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Η ιστορία πάντα εξαρτάται από το παρόν, από την εποχή δηλαδή που γράφεται. Αυτό σημαίνει πολλά πράγματα, αλλά, σχετικά με αυτό που θέλω να πω εδώ, η ιστορία πάντα προσπαθεί να εξυπηρετεί την κοινωνία που θα τη διαβάσει. Με άλλα λόγια, τα ερωτήματα που θέτει ο ιστορικός κατά την έρευνά του ανταποκρίνονται στην σύγχρονη κοινωνία του. Έτσι, είναι αναπόφευκτο όταν η ομοφυλοφιλία γίνεται μια αποδεκτή πρακτική σε μια κοινωνία να υπάρχει ανάγκη ιστορικής έρευνας που θα συμπεριλάβει στην ιστορική αφήγηση ομόφυλες πρακτικές και την αντιμετώπισή τους από την κοινωνία του παρελθόντος, αλλά και ανάγκη για να εξηγηθεί γιατί βρεθήκαμε σήμερα να καταπιέζονται αυτές οι συμπεριφορές ή να γίνονται αποδεκτές.
Με άλλα λόγια, πρώτον, ακόμα και αν υπήρχε η πιο βίαιη καταστολή της ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα, αν έστω πως όταν δύο πούτσες βρίσκονταν ακάλυπτες σε απόσταση μικρότερη του ενός σταδίου μεταξύ τους η ποινή ήταν δημόσια βασανιστήρια και για τους δυο, τότε δημιουργείται ιστορία. Ακόμα κι αυτό είναι ιστορικό υπόβαθρο. Δεύτερον, το να εμπλουτιστεί η ιστορική αφήγηση με περισσότερες πληροφορίες για την αρχαία Ελλάδα δεν σημαίνει πως αυτές οι πληροφορίες είναι ψέμματα.
Θεωρώντας τα από πάνω, η αντίδραση σε οποιαδήποτε αναφορά για την ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα (αναχρονιστικός όρος, αλλά πάει στο διάολο) δημιουργεί κι αυτή ένα ιστορικό υπόβαθρο μέσω της υποστήριξης της απαγόρευσής της. Ακόμα και η αφήγηση που προτείνεις δημιουργεί ιστορικό υπόβαθρο στους ομοφυλόφιλους. Ακόμα και με τη δική σου αφήγηση δεν είναι σαν να μην υπάρχουν πια, αντίθετα παίρνουν το ρόλο του παρία στην αρχαία Αθήνα.
Επεξ: Επίσης, πρόσεξε πως πενήντα και σελίδες μιλάμε για την ομοφυλοφιλία των αρχαίων και αναφερόμαστε μόνο σε άνδρες. Οι γυναίκες είναι μια ομάδα που λάμπει δια της απουσίας της από τις αφηγήσεις για την αρχαία Ελλάδα.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Έχοντας αυτό στο μυαλό σκέψου πως στηνόταν η κατηγορία "αντρας" στην αρχαία Αθήνα. η ταμπέλα δεν ήταν το πουλάκι,ήταν η γενειάδα. Α-ΒYochanan έγραψε: ↑17 Μάιος 2018, 01:06πολύ ωραίο αυτό ΝέρωναNero έγραψε: ↑17 Μάιος 2018, 00:41Βασικά αυτό είναι το μοντέλο που ερμηνεύει τα ταμπού. Η απαγόρευση μπαίνει πάντα για να κρατάει τις κατηγορίες διακριτές και να αποφεύγεται η σύγχυση. Ταμπού είναι οι ομοφυλοφιλικές σχέση σε μια κοινωνία στην οποία εμφανώς υπάρχουν 2 κουτιά στην κατηγορία φύλα που το ένα λέει "άνδρες"και το άλλο "γυναίκες". όταν οι κατηγορίες διαφέρουν προφανώς θα διαφέρουν και οι διαχωριστικές τους δικλίδες(όχι η γραμμή ανάμεσά τους γιατί στη γραμμή όπως είπα είναι το σημείο που η ανάμειξη επιτρέπεται,το ακαθόριστο)
αυτό βέβαια δεν εξηγεί το ΓΙΑΤΙ ήταν οι ενήλικοι Αθηναίοι πήδαγαν αμούστακα αγοράκια. Εξηγεί το ΠΩΣ γινόταν αποδεκτή αυτή η πρακτική. Η απάντηση στο γιατί το έκαναν είναι μάλλον γιατί τους "άρεσαν τα γυμνασμένα κωλαράκια"

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Νταρνάκα για κάνε μια σύγκριση, πόσες περιπτώσεις έχουμε ομοφυλοφιλίας και πόσες κτηνοβασίας στην μυθολογία των αρχαίων;
Πόσες περιπτώσεις που κάτι γεννήθηκε από ομοφυλοφιλική σχέση και πόσες περιπτώσεις που κάτι γεννήθηκε από κτηνοβασία;
Δεν πιστεύω να είναι πιο συχνή η κτηνοβασία;
Γιατί θα δικαιωθούν αυτοί πρώτοι.
Πόσες περιπτώσεις που κάτι γεννήθηκε από ομοφυλοφιλική σχέση και πόσες περιπτώσεις που κάτι γεννήθηκε από κτηνοβασία;
Δεν πιστεύω να είναι πιο συχνή η κτηνοβασία;

Γιατί θα δικαιωθούν αυτοί πρώτοι.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
53 γαμημένες σελίδες επιλεκτικής τυφλίτιδας. Έχουν χεσμένα ΟΛΑ όσα τους γράφουμε και συνεχίζουν: ουγκ-φεριμιιεναγκειζιβγαρ-ουγκ
δεν έχει ξαναγίνει αυτό
δεν έχει ξαναγίνει αυτό

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
53 σελίδες και ακόμη δεν χώνεψαν οι "προοδευτικοί" ότι η ομοφυλοφιλία ήταν είναι και θα είναι μια ανωμαλία της φύσης.
Και καλό είναι να εξαλειφθεί, όπως ας πούμε προσπαθούμε να εξαλειφθεί η Μεσογειακή αναιμία.
Και καλό είναι να εξαλειφθεί, όπως ας πούμε προσπαθούμε να εξαλειφθεί η Μεσογειακή αναιμία.

- Φινγκόλφιν
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 1347
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 23:05
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, θα μπορούσες να ανατρέξεις στις προσπάθειες της ναζιστικής Γερμανίας που είχαν παρόμοιο προσανατολισμό.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Να εξαλειφθεί με πρόληψη είπα.Φινγκόλφιν έγραψε: ↑17 Μάιος 2018, 11:35Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, θα μπορούσες να ανατρέξεις στις προσπάθειες της ναζιστικής Γερμανίας που είχαν παρόμοιο προσανατολισμό.
Όπως πρόληψη γίνεται και για την Μεσογειακή αναιμία, δεν σκοτώνουν τα άρρωστα παιδιά.
- Βινόσαυρος
- Δημοσιεύσεις: 6335
- Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
αλλου είναι το ζουμι ή το point όπως λένε στο χωριό μου, τι ήταν ο wannabe ερωμένος αλκιβιάδης γιατί αν δε κάνω λάθος η θέση σου είναι πως η σχεση εραστης-ερωμένος δεν είναι με τη σημερινή έννοια.Chainis έγραψε: ↑16 Μάιος 2018, 21:32Είπα εγώ πουθενά ότι δεν υπήρχαν και στην αρχαία Ελλάδα και στον κόσμο όλο και σε κάθε εποχή πούστηδες ή μπινέδες αμφί;Βινόσαυρος έγραψε: ↑16 Μάιος 2018, 21:28Chainis όταν ο αλκιβιαδης ήθελε να ξεμοναχιάσει τον σωκράτη και να γίνει ερωμένος του με ποια έννοια το ηθελε;
Ο Αλκιβιάδης ήταν ένας από τους 30.000+ πολίτες της Αθήνας, κι αφού ένας (από τους γνωστούς) ήταν τέτοιος συνεπάγεται ότι ήταν όλοι;
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 8 Απαντήσεις
- 510 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος
08 Μαρ 2024, 21:04
-
- 49 Απαντήσεις
- 1200 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
13 Ιαν 2024, 18:29
-
-
Νέα δημοσίευση Τὸ κρεββάτι τοῦ Τιμάρχου: ἡ ὁμοφυλοφιλία στὴν ἀρχαία Ἑλλάδα.
από tanipteros » 24 Δεκ 2023, 20:45 » σε Ιστορία - 1 Απαντήσεις
- 473 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μπίστης
24 Δεκ 2023, 21:10
-