ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 21113
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot » 10 Αύγ 2022, 02:53

taxalata xalasa έγραψε:
10 Αύγ 2022, 02:47
πήζον bot έγραψε:
10 Αύγ 2022, 02:32
πήζον bot έγραψε:
10 Αύγ 2022, 02:13
αχ και βαριεμαι να γραψω

αχ και βαριεμαι να γραψω
δεν πειραζει τα χει γραψει ο μπρεχτ

Ο χειρότερος αγράμματος είναι ο πολιτικά αγράμματος. Δεν ακούει τίποτα, δεν βλέπει τίποτα, δε μετέχει στην πολιτική ζωή. Δε δείχνει να γνωρίζει ότι το κόστος διαβίωσης, η τιμή των φασολιών, του αλευριού, του ενοικίου, των φαρμάκων, όλα βασίζονται σε πολιτικές αποφάσεις. Νιώθει ακόμη και περήφανος για την πολιτική του αμορφωσιά, φουσκώνει το στήθος και λέει πως μισεί την πολιτική. Δε γνωρίζει, ο ηλίθιος, πως απ’ την έλλειψη συμμετοχής του στα κοινά προέρχεται η ύπαρξη της πόρνης, το παρατημένο παιδί, ο κλέφτης και, χειρότερα απ’ όλα, οι διεφθαρμένοι αξιωματούχοι, οι λακέδες των εκμεταλλευτριών πολυεθνικών εταιρειών...».
με συνκινησες αλλα αυτα ειναι για οσους ειναι μεσα στο παιχνιδι του πολιτευματος που χει μπρεχτ το μυαλο του...
για καπιταλισμο μιλαει

χελοου?

Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 21113
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot » 10 Αύγ 2022, 02:58

παντως επειδη γαμησαμε το νημα ισως να πρεπει να τα μεταφερει τα ασχετα καποιος συντονιστης σε αλλο νημα με τιτλο "ανεξαρτητοι διανοητες / πως φτασαμε ως εδω" ή και να τα διαγραψει καλυτερα. :003:

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20735
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 10 Αύγ 2022, 03:05

πήζον bot έγραψε:
10 Αύγ 2022, 02:53
taxalata xalasa έγραψε:
10 Αύγ 2022, 02:47
πήζον bot έγραψε:
10 Αύγ 2022, 02:32


δεν πειραζει τα χει γραψει ο μπρεχτ

Ο χειρότερος αγράμματος είναι ο πολιτικά αγράμματος. Δεν ακούει τίποτα, δεν βλέπει τίποτα, δε μετέχει στην πολιτική ζωή. Δε δείχνει να γνωρίζει ότι το κόστος διαβίωσης, η τιμή των φασολιών, του αλευριού, του ενοικίου, των φαρμάκων, όλα βασίζονται σε πολιτικές αποφάσεις. Νιώθει ακόμη και περήφανος για την πολιτική του αμορφωσιά, φουσκώνει το στήθος και λέει πως μισεί την πολιτική. Δε γνωρίζει, ο ηλίθιος, πως απ’ την έλλειψη συμμετοχής του στα κοινά προέρχεται η ύπαρξη της πόρνης, το παρατημένο παιδί, ο κλέφτης και, χειρότερα απ’ όλα, οι διεφθαρμένοι αξιωματούχοι, οι λακέδες των εκμεταλλευτριών πολυεθνικών εταιρειών...».
με συνκινησες αλλα αυτα ειναι για οσους ειναι μεσα στο παιχνιδι του πολιτευματος που χει μπρεχτ το μυαλο του...
για καπιταλισμο μιλαει

χελοου?
σοo, ουάτ;

ο ηλιθιος γνωριζει πως το παιχνιδι ειναι στημενο και δεν θελει να γινει «δημοκρατικο» πιονι του συστηματος για να λειτουργήσει καλυτερα και συλλογικοτερα και «δημοκρατικοτερα» το συστημα με καλύτερο κόστος διαβίωσης, τιμή φασολιών, αλευριού, ενοικίου και φαρμάκων για τα πιονια ωστε να χουν το κεφαλι τους cool αυτοι που ειναι στο penthouse (ρετιρε) και μαριονεταρουνε τα πιονια...

ειναι τρομερα ηλιθιο ατομο... χαλαει την σουπα μουπες...
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.

Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 40056
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x » 10 Αύγ 2022, 03:05

πήζον bot έγραψε:
10 Αύγ 2022, 02:58
παντως επειδη γαμησαμε το νημα ισως να πρεπει να τα μεταφερει τα ασχετα καποιος συντονιστης σε αλλο νημα με τιτλο "ανεξαρτητοι διανοητες / πως φτασαμε ως εδω" ή και να τα διαγραψει καλυτερα. :003:
Δύσκολα θα βρεθεί μοντ δω χάμου να σβήσει Μπρεχτ.
Μα τι λέω.
Beria, 1 2, 1 2;
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20735
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 10 Αύγ 2022, 03:11

sys3x έγραψε:
10 Αύγ 2022, 03:05
πήζον bot έγραψε:
10 Αύγ 2022, 02:58
παντως επειδη γαμησαμε το νημα ισως να πρεπει να τα μεταφερει τα ασχετα καποιος συντονιστης σε αλλο νημα με τιτλο "ανεξαρτητοι διανοητες / πως φτασαμε ως εδω" ή και να τα διαγραψει καλυτερα. :003:
Δύσκολα θα βρεθεί μοντ δω χάμου να σβήσει Μπρεχτ.
Μα τι λέω.
Beria, 1 2, 1 2;
καλα, παραιτηθηκε ο διευθυντης της Σια ΟΕ franchise Γκρίς για θέμα που έχει να κάνει με παρακολουθήσεις πολιτικών και σας πείραξε η ανταλλαγή ιδεών στο παρόν νήμα...; ειναι τουλάχιστον νόστιμη η γκαμήλα ;

τον κώνωπα θα τον κανουμε 3πλή αποσταξη τσιπουρο να λαλησουμε...75% alc..;
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.

Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 40056
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x » 10 Αύγ 2022, 03:39

taxalata xalasa έγραψε:
10 Αύγ 2022, 03:11
sys3x έγραψε:
10 Αύγ 2022, 03:05
πήζον bot έγραψε:
10 Αύγ 2022, 02:58
παντως επειδη γαμησαμε το νημα ισως να πρεπει να τα μεταφερει τα ασχετα καποιος συντονιστης σε αλλο νημα με τιτλο "ανεξαρτητοι διανοητες / πως φτασαμε ως εδω" ή και να τα διαγραψει καλυτερα. :003:
Δύσκολα θα βρεθεί μοντ δω χάμου να σβήσει Μπρεχτ.
Μα τι λέω.
Beria, 1 2, 1 2;
καλα, παραιτηθηκε ο διευθυντης της Σια ΟΕ franchise Γκρίς για θέμα που έχει να κάνει με παρακολουθήσεις πολιτικών και σας πείραξε η ανταλλαγή ιδεών στο παρόν νήμα...; ειναι τουλάχιστον νόστιμη η γκαμήλα ;

τον κώνωπα θα τον κανουμε 3πλή αποσταξη τσιπουρο να λαλησουμε...75% alc..;
Μη δίνεις σημασία, απλά κάνω μερικά ιντέγκριτι τεστς στον κώδικα αποσφαλμάτωσης του πχώρουμ, είναι αυτοματοποιημένη Δία-δικασία και δεν θα διακοπεί η λειτουργία του, μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε αυτό που κάνετε.
Απολαύστε υπεύθυνα.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.

Άβαταρ μέλους
taxalata xalasa
Δημοσιεύσεις: 20735
Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taxalata xalasa » 10 Αύγ 2022, 03:41

sys3x έγραψε:
10 Αύγ 2022, 03:39
taxalata xalasa έγραψε:
10 Αύγ 2022, 03:11
sys3x έγραψε:
10 Αύγ 2022, 03:05


Δύσκολα θα βρεθεί μοντ δω χάμου να σβήσει Μπρεχτ.
Μα τι λέω.
Beria, 1 2, 1 2;
καλα, παραιτηθηκε ο διευθυντης της Σια ΟΕ franchise Γκρίς για θέμα που έχει να κάνει με παρακολουθήσεις πολιτικών και σας πείραξε η ανταλλαγή ιδεών στο παρόν νήμα...; ειναι τουλάχιστον νόστιμη η γκαμήλα ;

τον κώνωπα θα τον κανουμε 3πλή αποσταξη τσιπουρο να λαλησουμε...75% alc..;
Μη δίνεις σημασία, απλά κάνω μερικά ιντέγκριτι τεστς στον κώδικα αποσφαλμάτωσης του πχώρουμ, είναι αυτοματοποιημένη Δία-δικασία και δεν θα διακοπεί η λειτουργία του, μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε αυτό που κάνετε.
Απολαύστε υπεύθυνα.
αμα ειναι στον αλγοριθμο... δεν το συζητω καν... :8):D
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.


Άβαταρ μέλους
aljawn
Δημοσιεύσεις: 6425
Εγγραφή: 19 Απρ 2019, 20:19
Phorum.gr user: aljawn

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από aljawn » 10 Αύγ 2022, 06:41

πήζον bot έγραψε:
10 Αύγ 2022, 02:32
πήζον bot έγραψε:
10 Αύγ 2022, 02:13
αχ και βαριεμαι να γραψω

αχ και βαριεμαι να γραψω
δεν πειραζει τα χει γραψει ο μπρεχτ

Ο χειρότερος αγράμματος είναι ο πολιτικά αγράμματος. Δεν ακούει τίποτα, δεν βλέπει τίποτα, δε μετέχει στην πολιτική ζωή. Δε δείχνει να γνωρίζει ότι το κόστος διαβίωσης, η τιμή των φασολιών, του αλευριού, του ενοικίου, των φαρμάκων, όλα βασίζονται σε πολιτικές αποφάσεις. Νιώθει ακόμη και περήφανος για την πολιτική του αμορφωσιά, φουσκώνει το στήθος και λέει πως μισεί την πολιτική. Δε γνωρίζει, ο ηλίθιος, πως απ’ την έλλειψη συμμετοχής του στα κοινά προέρχεται η ύπαρξη της πόρνης, το παρατημένο παιδί, ο κλέφτης και, χειρότερα απ’ όλα, οι διεφθαρμένοι αξιωματούχοι, οι λακέδες των εκμεταλλευτριών πολυεθνικών εταιρειών...».
Ποιος Μπρέχτ βρε αδελφέ, ιδιωτεία το έλεγαν οι αρχαίοι (από την οποία προήλθε, λόγω της κάκιστης χροιάς της λέξης το αγγλικό idiot).
My Life had stood, a Loaded Gun

Άβαταρ μέλους
ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 2413
Εγγραφή: 24 Σεπ 2019, 15:07

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ » 10 Αύγ 2022, 06:45

Έτερος κόλαφος από τον καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου Γ. Σωτηρέλη (τα έντονα δικά μου):
Η παραίτηση του πρωθυπουργού είναι μονόδρομος

"Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού για το σκάνδαλο των υποκλοπών κλείνουν με τον χειρότερο δυνατό τρόπο τον πρώτο κύκλο μιας πρωτοφανούς για τα ελληνικά δεδομένα υπόθεσης, η οποία, δυστυχώς, όχι μόνον υπονομεύει την συνταγματική λειτουργία του πολιτεύματος αλλά και θέτει ευθέως ζήτημα Δημοκρατίας.

Τα δεδομένα της υπόθεσης είναι γνωστά, τουλάχιστον καθ’ό μέρος αφορούν την ομολογημένη επίσημα, πλέον, παρακολούθηση ενός ευρωβουλευτή και υποψήφιου αρχηγού κόμματος από την ΕΥΠ. Τίποτα δεν αποκλείει βέβαια να αποδειχθεί ότι η κυβέρνηση είναι αναμεμιγμένη και με την παρακολούθηση του ίδιου (και ενός δημοσιογράφου, ενδεχομένως δε και άλλων) μέσω κακόβουλων λογισμικών που βρίσκονται στα χέρια ιδιωτικών κέντρων εξουσίας (predator, Pegasus κ.α.τ.).Ωστόσο αυτό είναι μεν αντικείμενο δημοσιογραφικής και δικαστικής διερεύνησης αλλά τίποτε δεν έχει αποδειχθεί και άρα δεν μπορούμε να υιοθετήσουμε, προς το παρόν, μια τέτοια κατηγορία. Θα αρκεσθώ λοιπόν μόνο στην «νόμιμη» –όπως χαρακτηρίσθηκε καταχρηστικά από την κυβέρνηση– παρακολούθηση μέσω της ΕΥΠ, εστιάζοντας σε δύο ιδίως σημεία: πρώτον ότι η παρακολούθηση αυτή δεν ήταν νόμιμη αλλά απλώς μια νομιμοφανής παραβίαση του Συντάγματος και δεύτερον ότι η σχετική ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά και μόνον τον πρωθυπουργό, παρά την εναγώνια προσπάθειά του να μας πείσει για το αντίθετο.

Α. Ας ξεκινήσουμε από το πρώτο σημείο. Το άρθρο 19 παρ. 1 του Συντάγματος προβλέπει τα εξής:

«1. Tο απόρρητο των επιστολών και της ελεύθερης ανταπόκρισης ή επικοινωνίας με οποιονδήποτε άλλο τρόπο είναι απόλυτα απαραβίαστο. Nόμος ορίζει τις εγγυήσεις υπό τις οποίες η δικαστική αρχή δεν δεσμεύεται από το απόρρητο για λόγους εθνικής ασφάλειας ή για διακρίβωση ιδιαίτερα σοβαρών εγκλημάτων.

**2. Νόμος ορίζει τα σχετικά με τη συγκρότηση, τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες ανεξάρτητης αρχής που διασφαλίζει το απόρρητο της παραγράφου 1».

Με βάση λοιπόν αυτές τις διατάξεις ερωτάται:

Συνέτρεχε περίπτωση είτε «διακρίβωσης ιδιαίτερα σοβαρών εγκλημάτων» είτε «λόγων εθνικής ασφάλειας»; Από τον εξαναγκασμό σε παραίτηση του κ. Κοντολέοντος αλλά και από τον τρόπο που τοποθετήθηκε ο πρωθυπουργός τόσο στο «Βήμα της Κυριακής» και στην σημερινή δήλωσή του, είναι νομίζω προφανές ότι δεν συνέτρεχε καμία τέτοια περίπτωση. Πολλώ δε μάλλον με δεδομένη και την ασυλία που έχει ο Νίκος Ανδρουλάκης, ως Ευρωβουλευτής, η οποία επιβάλλει εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση. Άρα τόσο ο –τέως πλέον– διοικητής της ΕΥΠ όσο και η αρμόδια εισαγγελέας είναι υπόλογοι για εκ προθέσεως παραβίαση του Συντάγματος και υπέχουν τόσο ποινική όσο και πειθαρχική ευθύνη. Αυτό σημαίνει –πέραν των άλλων– ότι η εισαγγελέας της υπόθεσης δεν μπορεί να συνεχίσει να υπηρετεί στον δικαστικό κλάδο, επικαλούμενη την δήθεν ανεξάρτητη δικαστική κρίση της.

Διότι στην μεν περίπτωση της «διακρίβωσης ιδιαίτερα σοβαρού εγκλήματος» δεν λέχθηκε το παραμικρό –πέρα από κάτι άθλιες διαρροές, εκβιαστικού χαρακτήρα– στην δε περίπτωση της «εθνικής ασφάλειας», το ότι πρόκειται για αόριστη νομική έννοια δεν σημαίνει ότι μπορεί να αντιμετωπισθεί κατά το δοκούν ή/και αυθαίρετα. Αντίθετα, η υπαγωγή σε «λόγο εθνικής ασφάλειας» πρέπει να υπακούει σε συγκεκριμένα ερμηνευτικά κριτήρια, που έχουν προ πολλού διαπλασθεί από την θεωρία και την νομολογία και αποκλείουν τόσο την ταύτιση της εθνικής ασφάλειας με την δημόσια τάξη (που είναι κατά πολύ ευρύτερη έννοια) όσο και την υποκατάστασή της από τις εθνικές επιδιώξεις άλλων κρατών, όπως αυτές υποτίθεται ότι εκφράστηκαν μέσω των πρεσβειών τους(αναφέρομαι στα αστεία σχετικά δημοσιεύματα, που είδαν ξαφνικά το φως της δημοσιότητας, μέσω κυβερνητικών διαρροών, για να διαψευσθούν όμως κατηγορηματικά στη συνέχεια από τις κατονομαζόμενες χώρες…).Με άλλα λόγια, η μόνη «εθνική ασφάλεια» της οποίας μπορεί να γίνει επίκληση είναι αυτή της χώρας μας (και όχι άλλης χώρας…) και ο μόνος σχετικός λόγος που θα δικαιολογούσε παρακολούθηση, για να το πούμε καθαρά, θα ήταν η κατασκοπεία…

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, οι δύο βασικοί υπεύθυνοι για τις αντισυνταγματικές αυτές υποκλοπές πρέπει κατά την άποψή μου να κληθούν στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, που πρόκειται να (ξανα)συγκληθεί, και να δώσουν συγκεκριμένες εξηγήσεις για την στάση τους, και μάλιστα ενώπιον του κ. Ανδρουλάκη…

Β. Με δεδομένο λοιπόν ότι οι συγκεκριμένες παρακολουθήσεις συνιστούν αναμφισβήτητη συνταγματική εκτροπή, ανακύπτει το δεύτερο κρίσιμο ζήτημα. Τις πταίει; Ποιος έχει, συγκεκριμένα, την πολιτική ευθύνη για το σκάνδαλο αυτό της παρακολούθησης προβεβλημένου πολιτικού προσώπου και τι συνεπάγεται η ανάληψη αυτής της ευθύνης;

Όπως έγινε σαφές από τις δηλώσεις του πρωθυπουργού η προσπάθειά του κινείται σε δύο κατευθύνσεις. Αφ’ενός μεν να μας πείσει ότι δεν γνώριζε τίποτε για τις παρακολουθήσεις αφ’ετέρου δε ότι κινείται απολύτως θεσμικά, τόσο σε σχέση με τον καταλογισμό των ευθυνών (παραίτηση Κοντολέοντος και Δημητριάδη) όσο και σε σχέση με την διαλεύκανση της υπόθεσης (αποδοχή της εκ νέου σύγκλησης της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας και της σύστασης Εξεταστικής Επιτροπής). Ωστόσο, πίσω από τους θεσμικούς βερμπαλισμούς και τα μεγάλα λόγια η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική, σε όλα τα πεδία. Ας δούμε γιατί:

α. Ακόμη και αν υποθέσουμε ότι ο πρωθυπουργός λέει αλήθεια για το ότι δεν γνώριζε για τις παρακολουθήσεις –κάτι που προσωπικά θα ευχόμουν να ισχύει αλλά το θεωρώ μάλλον απίθανο–αυτό διόλου δεν τον απαλλάσσει από τον καταλογισμό της πολιτικής ευθύνης. Και τούτο διότι η πολιτική ευθύνη σχετικά με την άσκηση μιας αρμοδιότητας δεν είναι υποκειμενική αλλά αντικειμενική. Στην συγκεκριμένη μάλιστα περίπτωση η ευθύνη αυτή είναι και αποκλειστική, αν αναλογισθούμε ότι:

Πρώτον, είναι ο ίδιος που επέλεξε την υπαγωγή της ΕΥΠ στο γραφείο του πρωθυπουργού, στο πλαίσιο του κατ’ευφημισμόν «επιτελικού κράτους» (που δεν είναι τίποτε άλλο από ένα συγκεντρωτικό υπερπρωθυπουργείο). Βοηθός δε εκπληρώσεως, σε αυτήν την μεταφερθείσα αρμοδιότητα, δηλαδή στην εποπτεία της ΕΥΠ, ανέλαβε ο γενικός του γραμματέας και ανιψιός του, δηλαδή το πλέον έμπιστο πρόσωπο, που λειτουργούσε σε όλα τα ζητήματα σαν «αντ’αυτού». Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η αρμοδιότητα και κατ’επέκτασιν η πολιτική ευθύνη για την λειτουργία της ΕΥΠ έπαυσαν να ανήκουν αποκλειστικά και εις ολόκληρον στον πρωθυπουργό. Το μόνο που μπορεί να υποθέσει κανείς, ως προς την διαχειριστική εμπλοκή του κ. Δημητριάδη, είναι το ότι θα ήταν αδιανόητο να γίνονται παρακολουθήσεις αυτού του είδους και αυτής της σπουδαιότητας ερήμην του. Αυτός άλλωστε ήταν και ο βασικός λόγος της παραίτησής του, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να επιμερισθεί η πολιτική ευθύνη σε αυτόν και στον διοικητή της ΕΥΠ και να απαλλαγεί έτσι ο πραγματικά -και σε κάθε περίπτωση αντικειμενικά- υπεύθυνος, δηλαδή ο πρωθυπουργός…

Δεύτερο επιβαρυντικό στοιχείο, που επιτείνει την αποκλειστικότητα της πολιτικής ευθύνης του πρωθυπουργού, είναι ότι αυτός όχι μόνον επέλεξε αλλά και επέβαλετα πρόσωπα που είναι υπεύθυνα για την παρακολούθηση του κ. Ανδρουλάκη, δηλαδή τόσο τον διοικητή της ΕΥΠ κ. Κοντολέοντα όσο και την εισαγγελέα κα Βλάχου. Το έπραξε δε με ελάχιστα θεσμικό τρόπο και εν πλήρει γνώσει περί του ότι επρόκειτο για δύο αμφιλεγόμενα, ως προς τα προσόντα τους, πρόσωπα. Έτσι, για μεν τον διοικητή της ΕΥΠ επέλεξε να ψηφισθεί μια φωτογραφική διάταξη, για να καλυφθεί η έλλειψη των τυπικών προσόντων του, για δε την εισαγγελέα επέμεινε στην τοποθέτησή της παρά τις αντιδράσεις από την ηγεσία του Αρείου Πάγου και την οριακή πλειοψηφία (6-5) με την οποία ψηφίσθηκε από το αρμόδιο Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο Πολιτικής και Ποινικής Δικαιοσύνης (με μειοψηφήσαντες, μάλιστα, τόσο τον Πρόεδρο όσο και τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου…).

Τρίτο επιβαρυντικό στοιχείο είναι η ψήφιση του άρθρου 87 του νόμου 4790/2021 με την οποία τροποποιήθηκε η παρ. 9 του άρθρου 5 του ν. 2225/1994 [«Άρση του Απορρήτου (ΦΕΚ Α 121)] ως προς τους λόγους εθνικής ασφάλειας και καταργήθηκε ρητά και σε κάθε περίπτωσηη αρμοδιότητα της ΑΔΑΕ να γνωστοποιεί την λήψη του μέτρου της άρσης, μετά την λήξη αυτής, ακόμη και αν δεν διακυβεύεται πλέον ο σκοπός για τον οποίο διατάχθηκε (άρθρο 3 του ν.2225/1994) και μάλιστα και για σχετικές άρσεις του απορρήτου που έχουν γίνει στο παρελθόν… Δεν είναι δε διόλου συμπτωματικό το ότι η συγκεκριμένη κατάργηση της ενημέρωσης –την οποία επέκριναν έντονα και εμπεριστατωμένα ο Πρόεδρος και δύο μέλη της Αρχής Διασφαλίσεως του Απορρήτου των Επικοινωνιών (βλ. Χρ. Ράμμου/Σ. Γρίτζαλη/Αι. Παπανικολάου, Αντίθεση του άρθρου 87 Ν. 4790/2021 προς τις εγγυήσεις της ΕΣΔΑ για διαφύλαξη του απορρήτου των επικοινωνιών, Constitutionalism.gr, 7.4.2021)– έγινε σε μια περίοδο κατακόρυφης αύξησης των παρακολουθήσεων, η οποία και από μόνη της συνιστά διαρκή καταστρατήγηση του Συντάγματος, όπως επισήμαναν πρόσφατα αρκετοί συνάδελφοι.

Συμπερασματικά, ο πρωθυπουργός δεν πρέπει να συγχέει τον ρόλο του με τον ρόλο του «ανεύθυνου» ανώτατου άρχοντα (που και εκείνος ακόμη μπορεί να διωχθεί ποινικά για εκ προθέσεως παραβίαση του Συντάγματος…). Σε κάθε δε περίπτωση, έχει ο ίδιος την πλήρη και αποκλειστική πολιτική ευθύνη για μια ΕΥΠ την οποία αφού υπήγαγε ο ίδιος στις αρμοδιότητες του, εν συνεχεία την στελέχωσε με αμφιλεγόμενα πρόσωπα και με μικροπολιτικά κριτήρια, την δραστηριοποίησε υπέρμετρα και χωρίς να τηρούνται οι συνταγματικές εγγυήσεις και εν τέλει την απάλλαξε από τις ευθύνες (επί της ουσίας) παράνομων παρακολουθήσεων.

Πολλώ δε μάλλον έχει μη μεταβιβάσιμη αντικειμενική ευθύνη για το ότι η συγκεκριμένη αυτή ΕΥΠ έφτασε στο σημείο να παρακολουθεί ευρωβουλευτή και υποψήφιο αρχηγό πολιτικού κόμματος, ακόμη και αν δεχθούμε σαν αληθή τον ισχυρισμό του ότι δεν γνώριζε τίποτα… Έναν ισχυρισμό, βέβαια, ο οποίος σε κάθε περίπτωση μοιάζει σαν επίκληση «μειωμένου καταλογισμού» και ως εκ τούτου δεν τον τιμά ιδιαίτερα ως προς την πολιτική του επάρκεια…

Γ. Με βάση τα όσα προηγήθηκαν, ο πρωθυπουργός δεν έχει αναλάβει ακόμη την πολιτική ευθύνη για όσα έγιναν. Διότι ανάληψη της πολιτικής ευθύνης, για μια τόσο σοβαρή υπόθεση, δεν είναι η καρατόμηση του εκλεκτού του στην ΕΥΠ και του ανιψιού του (ο οποίος μάλιστα ερευνάται και για εμπλοκή του στην χρήση κακόβουλων λογισμικών). Ούτε βεβαίως μπορεί να κρύψει την πολιτική του ευθύνη πίσω από τον δικαστικό έλεγχο -ο οποίος αφορά τις ποινικές ευθύνες- ή πίσω από την σύσταση μιας εξεταστικής επιτροπής, στην οποία το κόμμα του θα έχει την πλειοψηφία…

Τα παραπάνω ασφαλώς και πρέπει να δρομολογηθούν. Αυτό όμως πρέπει να γίνει αφού αναληφθεί ακέραιη η πολιτική ευθύνη που βαρύνει τον πρωθυπουργό. Κα μια τέτοια ανάληψη της πολιτικής ευθύνης δεν μπορεί να σημαίνει τίποτε άλλο εκτός από την παραίτησή του, όπως συνέβη επανειλημμένα σε ανάλογες περιπτώσεις ανάληψης αντικειμενικής ευθύνης για πράξεις ή παραλείψεις εποπτευόμενων από πολιτικά πρόσωπα κρατικών υπηρεσιών. Μια αναδρομή στην σύγχρονη ιστορία μας -αλλά και στην ιστορία άλλων χωρών…- αποδεικνύει νομίζω εύγλωττα το τι συνεπάγεται η πραγματική ανάληψη αντικειμενικής πολιτικής ευθύνης. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην -εμβληματική- υπόθεση του Watergate…

Στο σημείο όμως αυτό ανακύπτει εύλογα το ερώτημα: δηλαδή ανάληψη της πολιτικής ευθύνης σημαίνει εκλογές; Η απάντηση είναι απλή: όχι απαραίτητα. Το ποιες θα είναι εν συνεχεία οι εξελίξεις, θα εξαρτηθεί από το τι είδους παραίτηση θα έχουμε. Αν παραιτηθεί ολόκληρη η κυβέρνηση, τότε προφανώς θα έχουμε εκλογές, διότι πρόκειται για κυβέρνηση που διαθέτει την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των βουλευτών, οπότε δεν θα υπάρξουν διερευνητικές εντολές αλλά αναλογική εφαρμογή της παρ. 3γτου άρθρου 37, δηλαδή διαβούλευση της Προέδρου με τα κόμματα και αν επιβεβαιωθεί η αδυναμία σχηματισμού κοινοβουλευτικής κυβέρνησης προκήρυξη εκλογών που θα διεξαχθούν από διακομματική ή από υπηρεσιακή εκλογική κυβέρνηση.

Ωστόσο, αν ο πρωθυπουργός επιλέξει να αναλάβει προσωπικά την πολιτική ευθύνη, όπως είναι και το ορθό, τότε το αν θα πάμε σε εκλογές εξαρτάται αποκλειστικά από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Διότι, όταν παραιτείται ατομικά ο πρωθυπουργός κόμματος απόλυτης πλειοψηφίας, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας διορίζει υποχρεωτικά πρωθυπουργό το πρόσωπο που προτείνει η κοινοβουλευτική ομάδα αυτού του κόμματος. Τίποτα δεν εμποδίζει λοιπόν την Νέα Δημοκρατία να παραμείνει στην κυβέρνηση και να δρομολογήσει η ίδια, ή ένα σχήμα ευρύτερης αποδοχής που θα στηριχθεί από αυτήν, θεσμικές και πολιτικές λύσεις που θα κριθούν πρόσφορες για την υπέρβαση της κρίσης (παράλληλα βέβαια με την διαχείριση των τρεχόντων κρίσιμων κοινωνικών και πολιτικών ζητημάτων).

Δ. Στις λύσεις αυτές, βέβαια, εντάσσεται κατ’αρχήν και η σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής. Υπό δύο όμως προϋποθέσεις:

α. Ότι η επιτροπή αυτή θα ασχοληθεί επί τούτω με το ζήτημα της συγκεκριμένης παρακολούθησης και όχι γενικά με το ζήτημα των παρακολουθήσεων των τελευταίων ετών, όπως ακούσθηκε, διότι αυτό θα παρεξέτρεπε και θα καθυστερούσε υπερβολικά την διερεύνηση της συγκεκριμένης υπόθεσης. Τίποτε δεν αποκλείει, βέβαια, να αποφασισθεί στην συνέχεια και η σύσταση δεύτερης Εξεταστικής Επιτροπής, με διευρυμένο περιεχόμενο και με ιδιαίτερη έμφαση στην εν γένει προστασία του απορρήτου των ανταποκρίσεων και στους κινδύνους από την χρησιμοποίηση -τόσο από κρατικές όσο και από ιδιωτικές εξουσίας- κακόβουλων λογισμικών, από τότε που ανέκυψαν τέτοιες παρακολουθήσεις (δηλαδή από χρονικό σημείο που πρέπει να προσδιορισθεί με κάποια κριτήρια).

β. Ότι θα συμφωνηθεί από τα κόμματα να ανατεθεί σε εξωκοινοβουλευτικά πρόσωπα ευρύτατης αποδοχής (όπως γίνεται σε άλλες χώρες) η σύνταξη ενός προκαταρκτικού πορίσματος, με βάση τα στοιχεία που θα συλλεγούν, ώστε να διαμορφωθούν οι προϋποθέσεις ενός ενιαίου τελικού πορίσματος της Επιτροπής, από όλους τους συμμετέχοντες εκπροσώπους των κοινοβουλευτικών ομάδων. Μόνον έτσι θα παρακαμφθούν οι μικροκομματικές σκοπιμότητες, που οδηγούν στην σύνταξη ξεχωριστών πορισμάτων, με επικράτηση, τελικά, του πορίσματος της πλειοψηφίας και με αγνόηση των θέσεων των υπόλοιπων κοινοβουλευτικών ομάδων.

Κατά την άποψή μου μια τέτοια ενίσχυση του ελεγκτικού ρόλου των Εξεταστικών Επιτροπών –προκειμένου να αποκτήσουν μείζονα θεσμική αξιοπιστία–μπορεί να γίνει και χωρίς αλλαγή του Κανονισμού της Βουλής, εφόσον συμφωνηθεί από όλες τις κοινοβουλευτικές ομάδες. Σε κάθε περίπτωση, όμως, μια σχετική πρόβλεψη είναι πολύ εύκολο να προστεθεί στον Κανονισμό της Βουλής, όπως έγινε, τηρουμένων των αναλογιών, με την δυνατότητα προσφυγής σε τριμελές γνωμοδοτικό συμβούλιο, πριν αποφασισθεί η διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης από την Βουλή για την παραπομπή υπουργού σε δίκη (άρθρα 153 επ. ΚαΒ).

Ε. Κλείνοντας, δεν αντέχω στον πειρασμό να επισημάνω, για μια ακόμη φορά, την μονομέρεια και την αγωνιώδη προσπάθεια υποβάθμισης του θέματος από τα «καθεστωτικά» μέσα της κατ’ευφημισμόν ενημέρωσης (δηλαδή από τα μέσα που υπηρετούν με συνέπεια τις επιλογές και τα συμφέροντα του -πολλαπλά διαπλεκόμενου- οικονομικού και πολιτικού κατεστημένου). Στην αρχή έθαψαν το ζήτημα, στην συνέχεια προσπάθησαν να εμφανίσουν τον Νίκο Ανδρουλάκη σαν γραφικό, λόγω της πείσμονος εμμονής του στην προσπάθεια αποκάλυψης του σκανδάλου και μόνον όταν αποκαλύφθηκε η αλήθεια –χάρη στην Ανεξάρτητη Αρχή Διασφαλίσεως του Απορρήτου των Επικοινωνιών– άρχισαν να ψελλίζουν κάτι μισόλογα και να προσπαθούν να τηρούν κάπως τα προσχήματα. Επιβεβαιώθηκε έτσι, για μια ακόμη φορά, το ότι το μιντιακό μας σύστημα (και ιδίως το ραδιοτηλεοπτικό), συνιστά –με ελάχιστες τιμητικές εξαιρέσεις– μια από τις πλέον κρίσιμες παθογένειες του πολιτικού μας συστήματος, επιτείνοντας και αυτό, με την σειρά του το μείζον πρόβλημα Δημοκρατίας που θέτει επί τάπητος η υπόθεση των ομολογημένων παρακολουθήσεων (και το οποίο δυστυχώς μπορεί να κακοφορμίσει, αν αποκαλυφθούν και εντελώς εξωθεσμικές παρακολουθήσεις, με κακόβουλο λογισμικό…).

Και μια τελευταία λέξη για τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Απέναντι στην αλαζονική ανευθυνότητα της κυβέρνησης αυτά καλούνται να επιδείξουν θεσμική στάση και νηφαλιότητα. Όσο και αν δικαιολογούνται σήμερα έντονες πολιτικές αντιδράσεις τους, πρέπει σε κάθε περίπτωση να συνυπολογίσουν με υπευθυνότητα την κρισιμότητα των στιγμών και να αναζητήσουν διαύλους εθνικής συνεννόησης, για την επόμενη μέρα. Διότι μόνον έτσι, και όχι με οιμωγές και λαϊκά δικαστήρια, θα καταστεί δυνατόν αφ’ενός μεν να αντιμετωπισθούν, με πολιτική γενναιότητα και αποφασιστικότητα, τα τρέχοντα προβλήματα αφ’ετέρου δε να θωρακισθούν, με συγκεκριμένες εγγυήσεις, οι συνταγματικές ελευθερίες και ο πλουραλισμός, ώστε να αποτραπεί στο μέλλον κάθε παρεκτροπή που θα μπορούσε να τραυματίσει τους θεσμούς και να υπονομεύσει περαιτέρω το δημοκρατικό μας πολίτευμα…
Από την αποπλανητική έλξη στον σημειωτικό τυχοδιωκτισμό μια αμφίκρημνη παλινδρομία


nowhere
Δημοσιεύσεις: 17269
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2019, 08:56

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nowhere » 10 Αύγ 2022, 07:22

Dwarven Blacksmith έγραψε:
10 Αύγ 2022, 01:58
Απόψεις, hot takes, κλπ. Κουλ, δεν είναι πολιτική αυτά όμως. Είναι πολιτική διασκέδαση, τις έχεις για να τις λες.
εδώ έχεις ένα δίκιο.όταν κάνεις το ίδιο πιασμένος χέρι χέρι με το πηζομποτ,σιγοντάροντας πχ τις ασχετίλες με τον μπρεχτ αντί να του πεις το "που κολλάει αυτό ρε βλάκα?" που σκέφτεσαι,είναι διαφορετικό,είναι πολιτικός αγώνας

Άβαταρ μέλους
aljawn
Δημοσιεύσεις: 6425
Εγγραφή: 19 Απρ 2019, 20:19
Phorum.gr user: aljawn

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από aljawn » 10 Αύγ 2022, 07:58

ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε:
10 Αύγ 2022, 06:45
Έτερος κόλαφος από τον καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου Γ. Σωτηρέλη (τα έντονα δικά μου):
Η παραίτηση του πρωθυπουργού είναι μονόδρομος
....
Καλά όλα αυτά, αλλά τίποτα δε θα γίνει. Βασικά, ούτε για να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις.

Το μεγάλο σκάνδαλο (που δεν είναι οι παρακολουθήσεις Ανδρουλάκη αλλά το ότι η ΕΥΠ περιήλθε στον προσωπικό έλεγχο του ανέμελου, παραμένει). Μόνο από αυτό, και από το ότι έβαλε σύνδεσμο συγγενή του, έπρεπε να το περιμένουμε ότι θα φτάναμε εδώ. Που μεταξύ μας, τους προλάβαμε; σε κάτι που μπορεί να είναι πολιτικά ανώδυνο.

Την εξεταστική πάντως, θα την τρέξουν για να ξεπλύνουν τον κούλη. Αν κάνει εξεταστική αυτή η κυβέρνηση δεν μπορεί να την επαναφέρει για τα ίδια, μεταγενέστερη.
My Life had stood, a Loaded Gun

Άβαταρ μέλους
ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 2413
Εγγραφή: 24 Σεπ 2019, 15:07

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ » 10 Αύγ 2022, 08:41

Με επιστολή της, πρώην υπάλληλος της ΕΥΠ τοποθετείται σχετικά με το θέμα των παρακολουθήσεων και τις εξελίξεις που έχουν προκύψει, κάνοντας μάλιστα σημαντικές καταγγελίες για τη λειτουργία της υπηρεσίας από το καλοκαίρι του 2019 και μετά.

Αναλυτικά η επιστολή της

«Χαίρετε,
Ονομάζομαι... και υπηρετούσα στην ΕΥΠ επί δεκαπέντε έτη, μεταξύ των οποίων τα 7 διατελούσα εκπρόσωπος της Υπηρεσίας σε διεθνή οργανισμό. Τον Ιανουάριο του 2022 μετατάχθηκα υποχρεωτικά από τη σημερινή κυβέρνηση, στην Ελληνική Αστυνομία όπου από τότε μέχρι σήμερα δεν μου έχει ανατεθεί απολύτως κανένα καθήκον, ενώ σε δεκάδες αιτήσεις μου προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ., δεν έχω λάβει απάντηση.
Ως φορολογούμενος πολίτης αυτής της χώρας και εν όψει της εκ νέου σύγκλησης της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας του Κοινοβουλίου για το θέμα των παρακολουθήσεων και της εν γένει λειτουργίας της ΕΥΠ, αλλά και ως πρώην υπάλληλος που έχω ανταποκριθεί στο έπακρο στα καθήκοντά μου και τα 15 έτη ανελλιπώς, σας γνωρίζω τα εξής (προκειμένου να γίνει μια συζήτηση στην Επιτροπή επί της πραγματικότητας):
1. Από το 2020 έως το 2021 κατέθεσα στην υπηρεσία περί τις 6 Αναφορές για ουσιώδη προβλήματα στη λειτουργία και στην εφαρμογή του κείμενου νομικού πλαισίου. Καμία δεν εξετάστηκε. Ειδικότερα ανέφερα σοβαρά περιστατικά παραβίασης του Κανονισμού Ασφαλείας, του Διοικητικού Δικαίου και του Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων, του ίδιου του Κανονισμού της Υπηρεσίας και άλλα, μεταξύ των οποίων συμβάντα ενδεικτικά της ολιγωρίας της Διοίκησης και της αδιαφορίας που συστηματικά επιδεικνυόταν για το κατεξοχήν αντικείμενο της Υπηρεσίας και την εικόνα της στο εξωτερικό. Βελτίωση του θεσμικού πλαισίου της ΕΥΠ (όπως υποστηρίζει ο Πρωθυπουργός) δεν νοείται διότι απλά στην ΕΥΠ υπό το πρόσχημα του "απορρητου", κάνει ο καθένας ό,τι θέλει. Κανένας νόμος δεν εφαρμόζεται. Και όσοι το επισημάναμε απομακρυνθήκαμε επιμελώς.
2. Η μοναδική πραγματικότητα στην ΕΥΠ από το θέρος του 2019 έως σήμερα είναι μία: δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον της Διοίκησης και άρα και της Κυβέρνησης, για τα καθήκοντα και τους σκοπούς που επιτελεί εκ Νόμου η Υπηρεσία.
Ειδικότερα, ο Διοικητής δεν υπέγραφε και δεν λάμβανε γνώση στη συντριπτική πλειονότητα των πληροφοριακών εγγράφων που παρήγαγε η Υπηρεσία, δεν μετείχε σε πολυεθνικές συναντήσεις, δεν έδινε καμία οδηγία ή κατεύθυνση, ήταν γενικά "άφαντος ". Απορώ που επικαλείται "υβριδικες απειλες" γιατί είμαι βέβαιη πως ούτε γνωρίζει τι σημαίνει ο όρος. Πιστευω στον αντίποδα, πως προφανώς ασχολείτο με αλλα πράγματα ή του φαινόταν εντελώς "ξενο" το αντικείμενο της Υπηρεσίας. Δεν τα γνώριζε αυτά ο Πρωθυπουργός;
3. Τον Ιούλιο του 2021 ο Διοικητής μετακίνησε εμένα και άλλα 60 περίπου άτομα σε μια νέα Υποδιεύθυνση χωρίς καθήκοντα χωρίς αντικείμενο χωρίς εντολές χωρίς λόγο ύπαρξης. Σε Εξώδικη Διαμαρτυρία που αποστείλαμε μαζικά εγώ και ετεροι συνάδελφοι δεν πήραμε κάποια απάντηση. Ακολούθησαν δεκάδες έγγραφα προς τη Διοίκηση της ΕΥΠ επί έξι μήνες. Καμία απάντηση. Το θέατρο του παραλόγου συνεχίστηκε έως τον Δεκέμβριο του 2021, χωρίς να μας ενημερώνει κανείς για τίποτα. Στην Υποδιεύθυνση τοποθέτησαν επικεφαλής μια Αστυνομικό η οποία μας έλεγε "να περιμένουμε να δουμε" και μετά την υποχρεωτική μετάταξή μας παραμένει Υποδιευθύντρια σε μια κενή πλέον Υποδιεύθυνση αφού όλο το προσωπικό μετατάχθηκε! Ποσο πιο χαμηλό επίπεδο να υφίσταται για κρατική υπηρεσία παγκοσμίως; Δεν τα ήξερε όλα αυτά ο Πρωθυπουργός στον οποίο υπάγεται η Υπηρεσία; Δεν διαβάζει τα Εξώδικα που του κοινοποιούνται; Δεν βλέπει τον υποβιβασμό της ΕΥΠ διεθνώς και την εικόνα της στο εσωτερικό, στους φορολογούμενους πολιτες; βεβαίως και γνώριζε.
4. Όπως μας είπε ο Πρωθυπουργός, η χώρα μας αντιμετωπίζει γεωπολιτικες προκλήσεις. Μάλιστα. Και για να ενισχύσει την ΕΥΠ ο Πρωθυπουργός διώχνει σε θέση χωρίς καθήκοντα στην ΕΛ.ΑΣ. υπάλληλο με εξειδίκευση στη Γεωπολιτική. Ποιος να πιστέψει ότι αυτός ο Πρωθυπουργός ενδιαφέρεται; ουδόλως ενδιαφέρεται ή ενδιαφέρθηκε ποτέ. Κατά τα άλλα μας είπε ότι θα προτείνει την εκπαίδευση του προσωπικού και ότι αναμένει "δημιουργικές προτάσεις ". Η δική μου δημιουργική πρόταση είναι η εξης: εκπαιδεύστε το προσωπικό στη Γεωπολιτική Ανάλυση -αφου αυτό χρειάζεται η χώρα - με χρήματα του Έλληνα πολίτη, και εν συνεχεία διώξτε το στην ΕΛ.ΑΣ. Μας κοροϊδεύετε κύριοι;

5. Εγώ όπως και ετεροι συνάδελφοι έχουμε λάβει κατά καιρούς μηνύματα από αγνωστους αποδέκτες, μεταξύ των οποιων και απειλητικά, μετά το Εξώδικο που απευθύναμε στον Πρωθυπουργό, περιέχοντα λινκς τα οποία θα καταθέσουμε στην ΑΔΑΕ και στην Εισαγγελία για να διερευνηθούν στο πλαίσιο της τρέχουσας έρευνας για τις παρακολουθήσεις με κακόβουλα λογισμικά.
6. Η δραματική και άκρως απαράδεκτη εικόνα θεσμικής εκτροπής και αναποτελεσματικότητας στην οποία έχει περιέλθει η ΕΥΠ ειναι πλήρως γνωστή στον Πρωθυπουργό. Όπως άλλωστε δήλωσε η Νομική Σύμβουλος του Κράτους ενώπιον του δικηγόρου μας και της Σύνθεσης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών προ τριών μηνών, "η απομάκρυνση Υπαλλήλων από την ΕΥΠ καθώς και η σημαντική μείωση του προσωπικού της αποτελεί προσωπικό σχέδιο και πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού". Ό,τι γίνεται στο εσωτερικό της Υπηρεσίας, τελεί σε πλήρη γνώση του Πρωθυπουργού. Η απαξίωσή της δε, φέρεται ως προσωπική του επιδίωξη. Γιατί απαξίωση είναι να χρησιμοποιείται η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών για σκοπούς άλλους από εκείνους που προβλέπει η Νομοθεσία.
7. Από πλευράς μας έχουμε καταθέσει:
Α. Καταγγελία στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας
Β. Καταγγελίες στην Αρχη Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Γ. Αναφορά στην Πρόεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους
Δ. Εισαγγελική παραγγελία του Εισαγγελέα Πρωτοδικων Αθηνών για περιστατικό παραβίασης των αρχών της διαφάνειας, της ισότητας και της αξιοκρατίας κατά τη διαδικασία μετάταξής μας
Ε. Δεκάδες αιτήσεις (αναπάντητες) Στον Αρχηγό ΕΛΑΣ και στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
Πέραν τούτων, έχουμε προσφύγει με Αίτηση Ακυρώσεως στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών κατά των αντισυνταγματικων και προδήλως παράνομων μετατάξεών μας.
Ενώ θα προσφυγουμε άμεσα και στην Ποινική Δικαιοσύνη.
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΠΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ;;
Προς την κυβέρνηση και τους βουλευτές της ΝΔ: Ντροπή σας να ψεύδεστε και να αναπαράγετε αφηγήματα διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα. Να είστε βέβαιοι ότι θα μεριμνήσουμε η πραγματικότητα να αναδειχθεί πλήρως. Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών είναι εθνικά αναγκαίο να εξυπηρετεί εθνικούς σκοπούς σε μια τόσο μικρή χώρα όπως είμαστε και σε τόσο επισφαλή Γεωπολιτική ισορροπία.
Προς την αντιπολίτευση εν συνόλω: Απευθύνω έκκληση να προσπαθήσετε με κάθε θεσμικό μέσο να αποκαλυφθεί η πραγματικότητα για το τι συμβαίνει στην ΕΥΠ παρά τα ψεύδη που υποστηρίζει η κυβέρνηση, να αποκατασταθεί και να βελτιωθεί η λειτουργία της, να υπάρχει δημοκρατικός έλεγχος σε όλες τις εκφάνσεις της, δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να μπορέσει η Υπηρεσία αυτή να φθάσει σε βάθος χρόνου τις ομολογες Υπηρεσίες που ανταγωνίζεται.
Αν δεν υπάρχει η Βούληση για μια ΕΥΠ που θα διαπνέεται από τις δημοκρατικές αρχές και θα προασπίζεται τα εθνικά συμφέροντα , τότε απλά καταργήστε τη.
Στη διάθεση της Επιτροπής να καταθέσω για όλα τα ανωτέρω με αποδείξεις και λεπτομέρειες για να μην αμφισβητηθούν από κανέναν κατά την προσφιλή τακτική της κυβέρνησης.
Αυτή είναι η ΕΥΠ του 2022 για την οποία συζητατε και καμία άλλη. Η κυβέρνηση αυτή δεν έχει κάποια Βούληση να την αλλάξει προς το καλύτερο όπως ευαγγελίζεται, απλά γιατί μέχρι την αποκάλυψη του σκανδάλου των υποκλοπών, είχε φροντίσει συστηματικά να τη μηδενίσει.
Ευχαριστώ».

https://tvxs.gr/news/ellada/martyria-po ... an-tin-eyp
Από την αποπλανητική έλξη στον σημειωτικό τυχοδιωκτισμό μια αμφίκρημνη παλινδρομία

Άβαταρ μέλους
Μαδουραίος
Δημοσιεύσεις: 19139
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2021, 19:27

Re: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΥΠ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΟΥ ΚΟΥΛΗ.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μαδουραίος » 10 Αύγ 2022, 08:47

Η επιστολή του υπαλλήλου της ΕΥΠ είναι γροθιά στο στομάχι και απόδειξη της μπουρδελοποίησης της υπηρεσίας με ευθύνη του Κούλη.
Νδουλικά μπορείτε να αντικρουσετε τα επιχειρήματα που αναφέρονται;

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών