Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Δεν κολλάει με την Θεία Κοινωνία
Με το συνωστισμό κολλαει
Με το συνωστισμό κολλαει
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Befaios έγραψε: ↑11 Μαρ 2020, 16:48Ποιο πλασέμπο και ιστορίες της πλάκας...; Όλοι τόσο πιστοί είναι όταν προσέρχονται; Οι πιο πολλοί πάνε για την πλάκα τους το Πάσχα και μετά του χρόνου πάλι.το λεγόμενο placebo effect που συνδέεται με την έκλυση ενδορφινών τη στιγμή της κατάλυσης από τους πραγματικά και ισχυρά πιστεύοντες, σε βαθμό ώστε να επηρεάσει ίσως ψυχοσωματικά και το ανοσοποιητικό...
Ο Αγιασμός γιατί δεν χαλάει;
Το Άγιο Φως τα πρώτα λεπτά γιατί δεν καίει;
Εάν δεν είναι ξεκρεμαστοι κι έχουν πνευματικό εννοείς και κοινωνουν
Γιατί πιστός ποσο ξέρει κάποιος αν είναι;
Κι ο εξ από δω πιστεύει
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Εγώ δια μέσου του πνευματικού μου άνετα κοινωνω αν μου δώσει το οκ,μετά από κάποιον με κορονοιο
Γενικά όχι από αρρώστιες,από πνευματικό νόμο,πρέπει να κοινωνούμε μετά από εξομολόγηση
Γενικά όχι από αρρώστιες,από πνευματικό νόμο,πρέπει να κοινωνούμε μετά από εξομολόγηση
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Αν τόσους αιώνες οι ιερείς (που καταλύουν κάθε φορά) κολλούσαν αρρώστιες θα γινόταν αντιληπτό κάτι τέτοιο.πως ξέρεις οτι δεν κόλλησε κανεις αφού η επώαση μπορεί να είναι και δεκαπέντε μέρες;
Επίσης όλοι όσοι κοινωνούν έρχονται πριν σε κοντινή επαφή και μπορεί να κολλήσουν. Εσύ λες όμως οτι δεν κόλλησε κανεις. Δηλαδή ούτε με τον συγχρωτισμό δεν κολλάει;
Είναι καλύτερα να προστατευτεί η κοινωνία απο τον ιό και όχι να κοιτάμε πως θα προστατευτεί η κοινωνία απ την εκκλησία. Την απόδειξη του μεγαλείου οτι ούτε κορονοιός δεν μας πιάνει ας την αφήσουμε για αργότερα.
Θα ήταν συνηθισμένο φαινόμενο και δεν θα μπορούσε να κρυφτεί.
Για το θέμα της συνάθροισης στη τελευταία γραμμή θέτω ερώτημα και εγώ.
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Πω τι δοκιμασία περνάμε...μαζί με τον Εβρο
Υπομονη
Υπομονη
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
.
Οτι θά ξαναέκανα κατηχητικό στά γεράματα στό φόρουμ δέ τό φανταζόμουν....


Ευτυχώς μάς δίνετε άδεια σήμερα....


.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία

Ωφέλια πνευματική...
Τώρα τι; Θα κάτσω σπίτι να βάζω λογισμούς για τον εβρο
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Στο σπίτι καθίσει, μη κολλήσει και βρομίσει, δεν θέλει νοσήσει.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
.Befaios έγραψε: ↑11 Μαρ 2020, 16:07Στο θέμα της Θείας Κοινωνίας είναι παράλογο οι εκκλησιαστικοί άνθρωποι της να φοβούνται και να μην πιστεύουν ότι ΔΕΝ υπάρχει καμία μόλυνση.
Δεν είναι λίγα τα παραδείγματα από το παρελθόν όπου έχουν κοινωνήσει λεπροί και αμέσως μετά γίνεται η κατάλυση από τον ιερέα. Σε αρκετές μάλιστα περιπτώσεις από φυματικούς ανθρώπους υπήρξε άμεση έπτυση της Κοινωνίας (λόγω της φυματίωσης) και ο ιερέας αναγκάστηκε να καθαρίσει την λαβίδα ή το μέρος που έγινε η έπτυση.
Ακόμα και να μην πιστεύει κάποιος θα πρέπει να απορεί βλέποντας κάθε Κυριακή αλλά κυρίως και κάθε Πάσχα στις Εκκλησίες να κοινωνούν χιλιάδες χιλιάδων και να μην έχει γίνει η παραμικρή μόλυνση τόσα χρόνια...!
Ο ιερέας μετά από κάθε Λειτουργία είναι υποχρεωμένος να καταλύσει ότι έχει μείνει από το Άγιο Δισκοπότηρο.
Ποτέ δεν έχει αναφερθεί θάνατος ιερέα από τέτοια περίπτωση, εξάλλου αν γινόταν κάτι θα εξαναγκάζονταν να δίνουν την Θεία Μετάληψη όπως οι Καθολικοί, δηλαδή με ταμπλετίστα μπισκοτάκι...
Αν τώρα αποδώσει κάποιος το όλο γεγονός στο αλκοόλ, τότε θα πρέπει να αναρωτηθεί γιατί οι Καθολικοί δεν ακολουθούν την ίδια μέθοδο των Ορθόδοξων αφού αυτό θα μπορούσαν και να το καυχώνται, ότι δηλαδή κοινωνεί ο κόσμος από την ίδια λαβίδα και κανείς δεν μολύνεται..!
Από την άλλη αν το αλκοόλ έχει τόση επιτυχία πια να το εισάγουμε και στα νοσοκομεία να μην μολύνονται και οι άρρωστοι...
Είναι ξεκάθαρο ότι λογική εξήγηση για το φαινόμενο με τη Θεία Μετάληψη ΔΕΝ υπάρχει και δεν μπορεί να πει κανείς τίποτα!
Όσοι ιερείς και πρωτοκαθήμενοι κλείσουν τις Εκκλησίες για τον φόβο μόλυνσης από την Θεία Κοινωνία, δεν είναι ούτε καν πιστοί.
Το ερώτημα είναι η συνάθροιση μέσα στις Εκκλησίες και αν εγκυμονεί κινδύνους.
Μεγάλε αυτό το....υπήρξε άμεση έκπτυση τής κοινωνίας (λόγω της φυματίωσης).....
τί θέλεις νά πείς ;;;
Τί συμβαίνει καί εκπτύει ο Φυματικός ;;;
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Πρώτον το «μεγάλε» δεν κολλάει πουθενά γιατί δεν γνωριζόμαστε...
Αιμόπτυση είναι η αποβολή αίματος με τον βήχα, ήταν πολύ συχνό και δεδομένο φαινόμενο στους φυματικούς.
Αιμόπτυση είναι η αποβολή αίματος με τον βήχα, ήταν πολύ συχνό και δεδομένο φαινόμενο στους φυματικούς.
-
- Δημοσιεύσεις: 9848
- Εγγραφή: 17 Φεβ 2020, 16:18
- Phorum.gr user: Gewponos90
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Τι εννοείς δεν χαλάει ο αγιασμός και δεν καίει τα πρώτα λεπτά το Άγιο φως; Και μετά γιατί καίει; Τι αλλάζει;Befaios έγραψε: ↑11 Μαρ 2020, 16:48Ποιο πλασέμπο και ιστορίες της πλάκας...; Όλοι τόσο πιστοί είναι όταν προσέρχονται; Οι πιο πολλοί πάνε για την πλάκα τους το Πάσχα και μετά του χρόνου πάλι.το λεγόμενο placebo effect που συνδέεται με την έκλυση ενδορφινών τη στιγμή της κατάλυσης από τους πραγματικά και ισχυρά πιστεύοντες, σε βαθμό ώστε να επηρεάσει ίσως ψυχοσωματικά και το ανοσοποιητικό...
Ο Αγιασμός γιατί δεν χαλάει;
Το Άγιο Φως τα πρώτα λεπτά γιατί δεν καίει;Ότι γινόταν επί αιώνες ισχύει και σήμερα, οι ιερείς όταν καταλύουν δεν σκέφτονται ότι προηγουμένως ακούμπησαν τη λαβίδα άλλοι.Το ταπεινό μου ερώτημα. Ναι, είναι Σώμα κι Αίμα, αλλά η λαβίδα δεν είναι, είναι σκεύος. Τότε;
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Σωστο!Befaios έγραψε: ↑11 Μαρ 2020, 16:48Ποιο πλασέμπο και ιστορίες της πλάκας...; Όλοι τόσο πιστοί είναι όταν προσέρχονται; Οι πιο πολλοί πάνε για την πλάκα τους το Πάσχα και μετά του χρόνου πάλι.το λεγόμενο placebo effect που συνδέεται με την έκλυση ενδορφινών τη στιγμή της κατάλυσης από τους πραγματικά και ισχυρά πιστεύοντες, σε βαθμό ώστε να επηρεάσει ίσως ψυχοσωματικά και το ανοσοποιητικό...
Ο Αγιασμός γιατί δεν χαλάει;
Το Άγιο Φως τα πρώτα λεπτά γιατί δεν καίει;

Οι ταρανδοι του Αγιου Βασιλη πως πετανε;
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
- Μαύρο Πρόβατο
- Δημοσιεύσεις: 697
- Εγγραφή: 27 Ιαν 2020, 21:59
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Η μυτη του Ρουντουλφ του ελαφακι πως αναβοσβηνει;Alphabet έγραψε: ↑11 Μαρ 2020, 18:58Σωστο!Befaios έγραψε: ↑11 Μαρ 2020, 16:48Ποιο πλασέμπο και ιστορίες της πλάκας...; Όλοι τόσο πιστοί είναι όταν προσέρχονται; Οι πιο πολλοί πάνε για την πλάκα τους το Πάσχα και μετά του χρόνου πάλι.το λεγόμενο placebo effect που συνδέεται με την έκλυση ενδορφινών τη στιγμή της κατάλυσης από τους πραγματικά και ισχυρά πιστεύοντες, σε βαθμό ώστε να επηρεάσει ίσως ψυχοσωματικά και το ανοσοποιητικό...
Ο Αγιασμός γιατί δεν χαλάει;
Το Άγιο Φως τα πρώτα λεπτά γιατί δεν καίει;
Οι ταρανδοι του Αγιου Βασιλη πως πετανε;

Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Δηλαδη επειδη δεν το σκεπτονται δεν κολλανε; Αν το σκεπτοντουσαν θα κολλαγαν;
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
- taliban
- Δημοσιεύσεις: 13815
- Εγγραφή: 26 Ιουν 2018, 13:28
- Phorum.gr user: Πνεύμα Αντιλογίας
- Τοποθεσία: Καραβλαχία
Re: Ιερή σύνοδος: Δεν μεταδίδεται ο κορονοϊός με τη Θεία Κοινωνία
Ψάχνωτας απο περιέργεια να δω τι έκαναν στην Πανώλη έπεσα πάνω σε αυτό το άρθρο.
------------------------
Τι έγραφε ο Νικόδημος Αγιορείτης για την μετάληψη σε περιπτώσεις επιδημίας
Τo «Πηδάλιο» αποτελεί, ως γνωστόν, μια συλλογή κανόνων της Ορθόδοξης Εκκλησίας που εκπονήθηκε στα τέλη του 18ου αιώνα από τους λόγιους αγιορείτες μοναχούς Νικόδημο Αγιορείτη και Αγάπιο, σε δημώδη γλώσσα, και περιέχει παράθεση, ερμηνεία και «συμφωνία» των κανόνων των Αγίων Αποστόλων, των Οικουμενικών συνόδων, των τοπικών συνόδων και των Πατέρων της Εκκλησίας, με σκοπό, όπως εξαγγέλλεται στο προοίμιο του βιβλίου, να ωφεληθούν οι χριστιανοί.
Στις εκτεταμένες υποσημειώσεις, οι δύο μοναχοί ασχολούνται με πολλά σύγχρονά τους θέματα και συνήθειες, που κάποιες φορές υπερβαίνουν το κείμενο του κανόνα. Το «Πηδάλιο» είναι ένα βιβλίο αναφοράς για την Εκκλησία, γέννημα της Τουρκοκρατίας. Αυτή η «σκοτεινή» περίοδος του Ελληνισμού, λόγω της σκλαβιάς, λησμονούμε πως μας έδωσε πολύ σημαντικά πονήματα, με τα οποία ασχολείται σήμερα ενδελεχώς η επιστημονική έρευνα. Το «Πηδάλιο» έχει επικριθεί από πολλούς, ακόμα και θεολόγους, ως ένα «συντηρητικό και σχολαστικό» βιβλίο, που διέπεται από αυστηρό και νομικίστικο πνεύμα, αλλά σίγουρα θα πρέπει να το δούμε ως καρπό της εποχής του, μια συγκεκριμένης εποχής που ήταν η Τουρκοκρατία.
Θυμήθηκα τώρα ότι το «Πηδάλιο» γιατί έχει ενδιαφέρουσες υποσημειώσεις σε σχέση με το θέμα των ημερών, δηλαδή την μετάδοση της Θείας Ευχαριστίας σε συνθήκες επιδημίας, βλ. κορωνοϊό, εν προκειμένω.


Σε μια ερμηνευτική υποσημείωση, λοιπόν, πάνω στον ΚΗ΄ κανόνα της Στ’ Οικουμενικής Συνόδου, διαβάζουμε στο «Πηδάλιο» αυτολεξεί τα κάτωθι:
“Όθεν και Ιερείς και Αρχιερείς πρέπει εν καιρώ πανώλης να μεταχειρίζωνται τρόπον εις το να μεταλαμβάνουν τους ασθενούντας, όστις να μη παραβαίνη τον Κανόνα τούτον, ουχί βάλλοντες μέσα εις σταφίδα τον άγιον Άρτον, αλλά εις τι αγγείον ιερόν, και εκείθεν να τον λαμβάνουν, ή οι μόρται (μόρτης: άνθρωπος που είχε πάθει ανοσία στην πανούκλα και προσέφερε τις υπηρεσίες του στην κοινότητα θάβοντας τους νεκρούς και περιθάλποντας τους ασθενείς), η οι ασθενείς, δια λαβίδος. Το δε αγγείον συν τη λαβίδι να βάνεται εις ξύδι, και το οξύδι να ρίπτηται εις το χωνευτήριον, ή με όποιον άλλον τρόπον δυνηθώσι ασφαλέστερον και κανονικόν”.
Με άλλα λόγια οι ασθενείς από πανώλη δεν κοινωνούν από το κοινό άγιο ποτήριο, αλλά σε ξέχωρο σκεύος, στο οποίο δεν γίνεται κατάλυση από τον ιερέα και απλώς πλένεται με ξύδι. Άραγε γιατί αυτή η πρακτική; Δεν είναι προληπτική και αποτρεπτική; Στο πνεύμα, λοιπόν, της οικονομίας θα μπορούσε η Εκκλησία να βρει ένα τρόπο για να κατευνάσει τον λογισμό των πολλών, που την θεωρούν άκαμπτη και απροσάρμοστη στις σύγχρονες συνθήκες και απαιτήσεις. Στην λογική της προσαρμογής και της ευελιξίας κινείται η πρόσφατη εγκύκλιος του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ελπιδοφόρου, με αφορμή την εμφάνιση της πανδημίας Covid-19.Η ακαμψία και η ευκαιρία για «ομολογία πίστεως» είναι ανωφελείς και μάταιοι στην παρούσα συγκυρία.
Πηγή: panagiotisandriopoulos.blogspot.com
Ενδιαφέρον έχει και ένα σχόλιο :
Δείτε και τι ανακοίνωσε η Ρουμανική Ορθόδοξη Εκκλησία σε συμμόρφωση προς τις οδηγίες του δικού τους Υπουργείου Υγείας.
"Moreover, people who fear getting the flu or coronavirus can avoid kissing the icons in church and can ask to get the Holy Communion with a spoon they bring from home."
https://www.romania-insider.com/romania ... fety-rules
------------------------
Τι έγραφε ο Νικόδημος Αγιορείτης για την μετάληψη σε περιπτώσεις επιδημίας
Τo «Πηδάλιο» αποτελεί, ως γνωστόν, μια συλλογή κανόνων της Ορθόδοξης Εκκλησίας που εκπονήθηκε στα τέλη του 18ου αιώνα από τους λόγιους αγιορείτες μοναχούς Νικόδημο Αγιορείτη και Αγάπιο, σε δημώδη γλώσσα, και περιέχει παράθεση, ερμηνεία και «συμφωνία» των κανόνων των Αγίων Αποστόλων, των Οικουμενικών συνόδων, των τοπικών συνόδων και των Πατέρων της Εκκλησίας, με σκοπό, όπως εξαγγέλλεται στο προοίμιο του βιβλίου, να ωφεληθούν οι χριστιανοί.
Στις εκτεταμένες υποσημειώσεις, οι δύο μοναχοί ασχολούνται με πολλά σύγχρονά τους θέματα και συνήθειες, που κάποιες φορές υπερβαίνουν το κείμενο του κανόνα. Το «Πηδάλιο» είναι ένα βιβλίο αναφοράς για την Εκκλησία, γέννημα της Τουρκοκρατίας. Αυτή η «σκοτεινή» περίοδος του Ελληνισμού, λόγω της σκλαβιάς, λησμονούμε πως μας έδωσε πολύ σημαντικά πονήματα, με τα οποία ασχολείται σήμερα ενδελεχώς η επιστημονική έρευνα. Το «Πηδάλιο» έχει επικριθεί από πολλούς, ακόμα και θεολόγους, ως ένα «συντηρητικό και σχολαστικό» βιβλίο, που διέπεται από αυστηρό και νομικίστικο πνεύμα, αλλά σίγουρα θα πρέπει να το δούμε ως καρπό της εποχής του, μια συγκεκριμένης εποχής που ήταν η Τουρκοκρατία.
Θυμήθηκα τώρα ότι το «Πηδάλιο» γιατί έχει ενδιαφέρουσες υποσημειώσεις σε σχέση με το θέμα των ημερών, δηλαδή την μετάδοση της Θείας Ευχαριστίας σε συνθήκες επιδημίας, βλ. κορωνοϊό, εν προκειμένω.


Σε μια ερμηνευτική υποσημείωση, λοιπόν, πάνω στον ΚΗ΄ κανόνα της Στ’ Οικουμενικής Συνόδου, διαβάζουμε στο «Πηδάλιο» αυτολεξεί τα κάτωθι:
“Όθεν και Ιερείς και Αρχιερείς πρέπει εν καιρώ πανώλης να μεταχειρίζωνται τρόπον εις το να μεταλαμβάνουν τους ασθενούντας, όστις να μη παραβαίνη τον Κανόνα τούτον, ουχί βάλλοντες μέσα εις σταφίδα τον άγιον Άρτον, αλλά εις τι αγγείον ιερόν, και εκείθεν να τον λαμβάνουν, ή οι μόρται (μόρτης: άνθρωπος που είχε πάθει ανοσία στην πανούκλα και προσέφερε τις υπηρεσίες του στην κοινότητα θάβοντας τους νεκρούς και περιθάλποντας τους ασθενείς), η οι ασθενείς, δια λαβίδος. Το δε αγγείον συν τη λαβίδι να βάνεται εις ξύδι, και το οξύδι να ρίπτηται εις το χωνευτήριον, ή με όποιον άλλον τρόπον δυνηθώσι ασφαλέστερον και κανονικόν”.
Με άλλα λόγια οι ασθενείς από πανώλη δεν κοινωνούν από το κοινό άγιο ποτήριο, αλλά σε ξέχωρο σκεύος, στο οποίο δεν γίνεται κατάλυση από τον ιερέα και απλώς πλένεται με ξύδι. Άραγε γιατί αυτή η πρακτική; Δεν είναι προληπτική και αποτρεπτική; Στο πνεύμα, λοιπόν, της οικονομίας θα μπορούσε η Εκκλησία να βρει ένα τρόπο για να κατευνάσει τον λογισμό των πολλών, που την θεωρούν άκαμπτη και απροσάρμοστη στις σύγχρονες συνθήκες και απαιτήσεις. Στην λογική της προσαρμογής και της ευελιξίας κινείται η πρόσφατη εγκύκλιος του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ελπιδοφόρου, με αφορμή την εμφάνιση της πανδημίας Covid-19.Η ακαμψία και η ευκαιρία για «ομολογία πίστεως» είναι ανωφελείς και μάταιοι στην παρούσα συγκυρία.
Πηγή: panagiotisandriopoulos.blogspot.com
Ενδιαφέρον έχει και ένα σχόλιο :
Δείτε και τι ανακοίνωσε η Ρουμανική Ορθόδοξη Εκκλησία σε συμμόρφωση προς τις οδηγίες του δικού τους Υπουργείου Υγείας.
"Moreover, people who fear getting the flu or coronavirus can avoid kissing the icons in church and can ask to get the Holy Communion with a spoon they bring from home."
https://www.romania-insider.com/romania ... fety-rules
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Η θειά του Γιάννου Παπαντωνίου από τη Νιγηρία
από βοθρατζης » 22 Σεπ 2024, 18:40 » σε Εσωτερική Πολιτική - 36 Απαντήσεις
- 969 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
25 Σεπ 2024, 21:02
-
-
-
Νέα δημοσίευση Η μεγάλη σύγκρουση 4,5 δισ. χρόνια πριν. Γη, Θεία και Σελήνη
από Ίακχος » 04 Νοέμ 2023, 18:04 » σε Θετικές Επιστήμες - 0 Απαντήσεις
- 579 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
04 Νοέμ 2023, 18:04
-
-
-
Νέα δημοσίευση Μιλήστε στη θεία Πασιφάη για τον μεγαλύτερο έρωτα της ζωής σας.
από Πασιφάη » 28 Νοέμ 2024, 15:40 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 250 Απαντήσεις
- 6623 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πασιφάη
12 Δεκ 2024, 14:21
-
-
-
Νέα δημοσίευση Σύνοδος κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βίλνιους.
από Echelon » 08 Ιούλ 2023, 11:21 » σε Διεθνής πολιτική - 116 Απαντήσεις
- 3912 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
14 Ιούλ 2023, 20:24
-