δεν φταιω εγω οι γυναικες ειναι δυσκολες και ψαχνουν τα λεφτα

δεν φταιω εγω οι γυναικες ειναι δυσκολες και ψαχνουν τα λεφτα
Ισχύει. Οι γυναίκες φταιν για όλα.
Θεωρώ πως εδώ έχεις παρεξηγήσει τα πράγματα και δεν ισχύει η εξίσωση: όποιος δεν "κατανοεί" το τάδε ή το δείνα λογοτεχνικό έργο=αγγράμματο βόιδι
Συμφωνώ απολύτως. Ο ακαδημαϊκός τίτλος δεν συνεπάγεται ευρύτητα αντίληψης σε ό,τι δεν αφορά στο αμιγώς επιστημονικό πλαίσιο του τίτλου. Ενίοτε δεν αφορά και στην αξιοπιστία της κρίσης ακόμη και κάποιων καθ' ύλην αρμόδιων φιλολόγων.ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: ↑15 Απρ 2020, 14:36Θεωρώ πως εδώ έχεις παρεξηγήσει τα πράγματα και δεν ισχύει η εξίσωση: όποιος δεν "κατανοεί" το τάδε ή το δείνα λογοτεχνικό έργο=αγγράμματο βόιδι
Νομίζω ότι, "κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας" καθώς λένε, κάποιος μπορεί μια χαρά να έχει κατακτήσει σοβαρά επίπεδα γραμματισμού (εντός ή εκτός εισαγωγικών) και να μην έχει παράλληλα κατά μήκος της ζωής του διαμορφώσει και καλλιεργήσει τις προσλαμβάνουσες παραστάσεις του σε ό,τι αφορά την αισθητική πρόσληψη των ποικιλώνυμων έργων τέχνης.
Πρόκειται για άλλης τάξεως ζήτημα, και κάλλιστα ένας μπορεί να είναι π.χ. άριστος γιατρός (έχω ιδίαν πείραν όντας "γλάστρα" γιατρίνας και γνωρίσει κάμποσους) και να μη μπορεί να εισδύσει και να απολαύσει αισθητικά ένα έργο τέχνης. Το να φτάσεις να απολαμβάνεις τα έργα της τέχνης θέλει μακρά πορεία, άσκηση, διαβάσματα, αυτενέργεια και βέβαια ένα δεύτερο είδος προσοχής για οτιδήποτε σε περιβάλλει.
Δύο ...βλαμενοι αρχηγοί των. Αχαιών ο Αγανεμνωνσς και ο Αχιλλέας , τσακώθηκαν και πήγαν να διαλύσουν όλη την εκστρατεία των Αχαιών ενάντια στη Τροία , για το χατίρι μιας σκλαβας ( για την ακρίβεια για το ποιος θα βιάσει αυτή την σκλάβα αφού ..δεν είχαν την συναίνεση της ..) ..Gewponos90 έγραψε: ↑15 Απρ 2020, 12:39
Αρχαίες τραγωδίες δεν έχω διαβάσει πολλές, αλλά τα ομηρικά έπη γαμανε
Ενδεχομένως να συμφωνήσω μαζί σου ..απλά δεν έχω ασχοληθεί τόσο.πολυ με την ζωγραφική .bolek έγραψε: ↑15 Απρ 2020, 12:41ελα ρε φιλε, εγω αυτο το εχω παθει με την τζοκοντα, και τον δαβιδ του μιχ αγγελου.
την πρωτη φορα που ειδα το αγαλμα λεω ποιος μαλακας του εφτιαξε τοσο μικρο πουλι μεγαλο κεφαλι και τεραστιους δικεφαλους
Μπορείς να πεις ότι θες. Εγώ τα ομηρικά έπη τα βρήκα γαματα. Είχαν τα πάντα. Απλά διαφωνούμεΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑15 Απρ 2020, 14:56Δύο ...βλαμενοι αρχηγοί των. Αχαιών ο Αγανεμνωνσς και ο Αχιλλέας , τσακώθηκαν και πήγαν να διαλύσουν όλη την εκστρατεία των Αχαιών ενάντια στη Τροία , για το χατίρι μιας σκλαβας ( για την ακρίβεια για το ποιος θα βιάσει αυτή την σκλάβα αφού ..δεν είχαν την συναίνεση της ..) ..Gewponos90 έγραψε: ↑15 Απρ 2020, 12:39
Αρχαίες τραγωδίες δεν έχω διαβάσει πολλές, αλλά τα ομηρικά έπη γαμανε
Και στο τέλος ο Αχιλλέας επειδή του σκότωσε τον καλό του φίλο ο Έκτορας (ο οποίος πολεμούσε υπέρ πατρίδος και ..ο ίδιος είχε δεχθεί επίθεση από τον Πάτροκλο ντυμένο με την πανοπλία του Αχιλλέα ) ..παθαίνει αμόκ σκοτώνει τον Έκτορα , βεβηλωνει το πτώμα του κλπ ..για να το παραδώσει μετά στον Ορισμό ..
Τελείως ανισόρροπος σαν .αρχαίος Έλληνας ...
Το άλλο ομηρικό έπος η Οδύσσεια ..μιλάει για έναν βλάκα βασιλέα της Ιθάκης που σαν καλός ναυτικός που ήταν είχε κάνει ..δέκα χρόνια να επιστρέψει στον τόπο του για μια απόσταση δύο ημερών για τα πλοία εκείνης της εποχής
Και αφού έχασε όλο τον στρατό του και τα πλοία του όταν έφτασε στο σπίτι του .σκότωσε και τους δύστυχους μνηστήρες οι οποίοι ΔΕΝ είχαν εκθρονίσει την γυναίκα του και τον γιο του και ούτε την είχαν βιάσει ..απλά επειδή τον θεωρούσαν ως νεκρό ζητούσαν από αυτήν να παντρευτεί κάποιον για να αποκτήσει Βασιλια η Ηλιακή η οποία ήταν ακυβέρνητη είκοσι χρόνια !!!
Όλες δε οι άλλες αρχαίες ελληνικές τσαγωδιες ήταν για κάτι χαζά θέματος όπως για κάποιον που σκότωσε τον πατέρα του και είχε παντρευτεί την μητέρα του κλπ κλπ κλπ
Όταν σου διδάσκουν κάτι στο σχολείο πχ ..ελληνική ιστορία , λογοτεχνία , θρησκευτικά κλπ , δεν σου διδάσκουν μόνο την ύλη αλλά και το τι διδάγματα θα πρέπει να βγάλεις από αυτή και από ποια ιδεολογική πλευρά πρέπει να την βλέπειςΒλήμα έγραψε: ↑15 Απρ 2020, 12:47Τόση ενδοσκόπηση και τόσους κοινωνικούς προβληματισμούς στην γέννηση της λογοτεχνίας τα θεωρείς σάχλα;
Για να σου αναπτύξω την αξία των ομηρικών επών και των τραγωδιών θα χρειαζόμουν πολύ χρόνο. Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά η απάντηση στην ερώτησή σου έχω να σου προτείνω αυτό
http://www.biblionet.gr/book/195494/%CE ... E%BC%CE%B1
κι αυτό
http://www.biblionet.gr/book/39917/%CE% ... E%AF%CE%B1
Τελικά έπιασε το κόλπο Αινειάν; Έριξες καμία;
Και η ιστορία της Τσιτσιολίνας και οι ταινίες του Γκουσγκούνη μπορεί να υπάρχουν διαχρονικά και να επηρεάζουν γενιές ολόκληρες (όπως και το Κάμα Σούτρα ..) αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για την ποιότητα η το επίπεδο υους ως έργα ..ΓΑΛΗ έγραψε: ↑15 Απρ 2020, 12:55Εγώ πιστεύω ότι γαμάνε και τα δύο, όπως γαμάει και η ελληνική μυθολογία γενικότερα.Gewponos90 έγραψε: ↑15 Απρ 2020, 12:39
Αρχαίες τραγωδίες δεν έχω διαβάσει πολλές, αλλά τα ομηρικά έπη γαμανε
Οι έννοιες και τα νοήματα που ανέδειξαν, είναι διαχρονικά στοιχεία της ανθρώπινης συμπεριφοράς και ακριβώς γι' αυτό είναι πάντα επίκαιρα. Η αχίλλειος πτέρνα, το οιδιπόδειο συμπλεγμα, η θυσία της Ιφιγένειας, το μήλον της Έριδος, η Ιθάκη, οι άθλοι του Ηρακλέους, ο Λαβύρινθος, η Μήδεια, ο Διόνυσος, οι Μαινάδες, η Μέδουσα, η Περσεφόνη, ο Ίκαρος κλπ κλπ κλπ υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν μετά από εμάς.
Εντάξει, δεν μένουν όλοι σε όσα γράφουν τα βιβλία του σχολείου.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: ↑15 Απρ 2020, 15:01Όταν σου διδάσκουν κάτι στο σχολείο πχ ..ελληνική ιστορία , λογοτεχνία , θρησκευτικά κλπ , δεν σου διδάσκουν μόνο την ύλη αλλά και το τι διδάγματα θα πρέπει να βγάλεις από αυτή και από ποια ιδεολογική πλευρά πρέπει να την βλέπεις
Πχ ..Καλος ο Αλέξανδρος που κατέλαβε τόση Ασία αλλά κακός ο Ξέρξης που είχε έρθει να καταλάβει την Ελλάδα .
κλπ κλπ κλπ
στους αρχαίους ο Αλκιβιάδης είχε χαστουκίσει ένα δάσκαλο που έλεγε κάτι τέτοια