Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τον Grimaldi και την εταιρεία Minoan Lines. Όπως δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τον Βασιλάκη και την Aegean. Αλλά, αντίθετα από εσένα, θεωρώ την Aegean πολύ σημαντική για τον ταξιωτικό τομέα στην Ελλάδα. Και αυτό γιατί μπορεί να κουβαλήσει 200 άτομα από το Μεγάλη Βρετανία στην Κρήτη μέσα σε 3,5 ώρες. O Grimaldi χρειάζεται μία εβδομάδα και βάλε...
Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Δεν αναφέρθηκα καθόλου στην ΤUI (ούτε θετικά-ούτε αρνητικά). Άλλος μιλάει ενάντιά της σε τούτο το νήμα. Στους Έλληνες επιχειρηματίες όλου του τουριστικού κυκλώματος αναφέρθηκα. Κάπου μπερδεύεσαιHector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:04Ακόμη ένα αριστερό μύθευμα. Καλά φαντάζεσαι πως η TUI η καθε άλλο ταξιδωτικό γραφείο (γιατί αυτοί κλείνουν τα μεγαλύτερα συμβόλαια) θα ασχοληθεί με τέτοιες πρακτικές;
Δεν έχει περάσει από το μυαλό σου υποθέτω, πως ο τουρισμός στην Ελλάδα ασκείται από σοβαρούς επιχειρηματίες; Η ακόμη πως οι επιβάτες των αεροπλάνων δεν πληρώνουν τους φόρους των αεροδρομίων;
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Τα 200 άτομα στην Αθήνα τα φέρνουν δεκάδες εταιρείες. Το έργο του Grimaldi και των λίγων υπόλοιπων, ελάχιστοι μπορούν να το κάνουν και μόνο ύστερα από αρκετό καιρό προετοιμασίας.Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:08Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τον Grimaldi και την εταιρεία Minoan Lines. Όπως δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τον Βασιλάκη και την Aegean. Αλλά, αντίθετα από εσένα, θεωρώ την Aegean πολύ σημαντική για τον ταξιωτικό τομέα στην Ελλάδα. Και αυτό γιατί μπορεί να κουβαλήσει 200 άτομα από το Μεγάλη Βρετανία στην Κρήτη μέσα σε 3,5 ώρες. O Grimaldi χρειάζεται μία εβδομάδα και βάλε...
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Στο μυαλό του κάθε Ελληνα αριστερού ο Ελληνας επιχειρηματίας είναι κάτι σαν απατεώνας. Και αυτό είναι ένα στερεότυπο που δεν ισχύει. Ο Έλληνας επιχειρηματίας δεν είναι καλύτερος η χειρότερος από οποιονδήποτε άλλο επιχειρηματία του κόσμου. Τώρα, αν ο κάθε "αριστερός στόκος" έχει διαφοερετική άποψη, με γεια του με χαρά του. Άλλωστε τα "επιτεύγματα" αυτών των "αριστερών στόκων" τα βλέπουμε σήμερα. Μείναμε χωρίς σοβαρή βιομηχανία.
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Μα συφωνώ και γι' αυτό ανέφερα τις κρατικές παρεμβάσεις σε περιπτώσεις τέτοιων δρομολογίων ώστε να τα αναλάβει οποιουδήποτε μεγέθους αεροπορική εταιρεία ενδιαφερθεί (από τη Lufthansa ως την Ellinair). Είναι ένα μεταφορικό έργο μικρό και όχι ιδιαίτερα στρατηγικό.Leporello έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:07Ολες οι γραμμές τον χειμώνα είναι ζημιογόνες (εκτός ίσως από την Αθήνα - Θεσσαλονίκη). Ο μόνος λόγος που μία εταιρεία τις εκτελεί, είναι επειδή αναγκάζεται να το κάνει λόγω τής συμφωνίας που έχει κάνει γιά να εξασφαλίσει άδεια λειτουργίας. Μιά εταιρεία που θα έκανε το δρομολόγιο Αθήνα - Αλεξανδρούπολη και μόνο, δεν θα ήταν δυνατόν να υπάρξει.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Απ' όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω, δεν υπάρχουν και δεκάδες εταιρείες που πετάνε σε τουριστικούς προορισμούς. Αλλά και πάλι με τις σοβαρές γνώσεις που φαίνεται πως έχεις στο θέμα, κάτι καλύτερο θα ξέρεις.
Το έργο μιας αεροπορικής εταιρείας τώρα μπορούν να το κάνουν λίγοι. Απαιτεί υψηλή εξιεδίκευση σε όλα τα επίπεδα. Πληρώματα, τεχνικοί καί προσωπικό εδάφους είναι εξειδεκευμένοι επαγγελματίες.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34966
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
24δις έδωσε η γερμανική κυβέρνηση στη Lufthansa μέχρι στιγμής και δε φτάνουν ούτε για το ζήτω
Σκέψεις να πωληθεί μερίδιο σε ιδιώτες αλλά ποιος θα βάλει τώρα λεφτά και σε τι τιμή?
Σκέψεις να πωληθεί μερίδιο σε ιδιώτες αλλά ποιος θα βάλει τώρα λεφτά και σε τι τιμή?
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Μπορείς εύκολα να βρείς πόσοι τουρίστες ήλθαν στην Ελλάδα το 2019 και πόσους μετακίνησε η Aegean. Και μετά συζητάμε για "μικρό και όχι ιδιαίτερα στρατηγικό" έργο.
Δεν είμαστε στην εποχή που αμολάγατε τις μπαρούφες χωρίς αντίλογο και χωρίς στοιχεία...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hector Buas την 08 Μάιος 2020, 14:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7906
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Στο παρελθόν διαλέξαμε ως χώρα τη λύση των κρατικοποιήσεων η οποία υλοποιήθηκε κατά κύριο λόγο από τη κυβέρνηση του ΚαραμανληHector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:54Η Aegean, τα ξενοδοχεία στα νησιά και άλλες επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό στην Ελλάδα, είναι υγειείς επιχειρήσεις που ποτέ δεν ζήτησαν κάποια σοβαρή επιχορήγηση ή άλλης μορφής βοήθεια από το κράτος. Απλώς στην συγκεκριμένη περίπτωση έπεσαν θύματα της επιδημίας.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:40...
Το επιχείρημα σου είναι να διασωθεί η Aegean για να διασωθεί ο ανταγωνισμός, από ότι καταλαβαίνω. Όμως αυτό δε σημαίνει
πως κάθε επιχείρηση πρέπει να διασώζεται από εδω και στο εξής? Δηλαδή, πάρε τη Χαλυβουργική για παράδειγμα, δεν έπρεπε
να τη διασώσει και αυτή το κράτος? "Θα εισάγουμε τα προϊόντα της Χαλυβουργικής από τις πολυεθνικές?", θα πει κάποιος....
Η κατασταση εδώ μοιάζει με την περίπτωση που ένας υγιής οικογενειάρχης αρρωσταίνει. Η οικογένεια του μπορεί να τον αφήσει να πεθάνει και να γλυτώσει τα έξοδα της νοσηλείας. Αυτό με την σειρά του σημαίνει πως θα στερηθεί όσα αυτός προσφέρει στην οικογένεια του. Μπορεί όμως να επιλέξει και να τον σώσει, πληρώνοντας ένα πολύ υψηλό τίμημα (γιατί το τίμημα του να σωθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι εργαζόμενο σε αυτές θα είναι πολύ υψηλό.
Αυτό πάνω κάτω είναι το επιχείρημα. Η επιλογή είναι δύσκολη. Από την άλλη βέβαια, μπορεί κάποιος να πεί δεν μας ενδιαφέρει ο τουρισμός γιατί έχουμε άλλο είδους επιχειρήσεις (π.χ. βιομηχανία). Αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε τέτοιες σπιχειρήσεις, γιατί τις κλείσαμε στο παρελθόν με ανάλογα επιχειρήματα με αυτά που εκθέτουν εδώ οι αριστεροί φίλοι μας...
και είχε την ίδια ακριβώς λογική με αυτή που αναφέρεις. Η Ολυμπιακή ήταν και αυτή κάτι σαν την Aegean, ιδιωτική αεροπορική εταιρεία
με διεθνή παρουσία και δράση ενισχυτική του ελληνικού τουρισμού. Αυτό το γράφω γιατί αναφέρθηκε προηγουμένως το παράδειγμά της
ως μίας αναποτελεσματικής μονοπωλιακής επιχείρησης.
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Πάλι μπερδεύεσαι γιατί εγώ δε μίλησα γενικά για τον Έλληνα επιχειρηματία αλλά για τη πλειοψηφία των επιχειρηματιών στο όλον τουριστικό κύκλωμα. Ο καθένας μπορεί να καταλάβει γιατί μπερδεύεσαι ή γιατί πας την κουβέντα σε άσχετα πράγματα με το συγκεκριμένο θέμα. Ο καθένας μπορεί επίσης να καταλάβει από την προσωπική του εμπειρία αν υπάρχει μεγάλη φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή στις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου.Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:14Στο μυαλό του κάθε Ελληνα αριστερού ο Ελληνας επιχειρηματίας είναι κάτι σαν απατεώνας. Και αυτό είναι ένα στερεότυπο που δεν ισχύει. Ο Έλληνας επιχειρηματίας δεν είναι καλύτερος η χειρότερος από οποιονδήποτε άλλο επιχειρηματία του κόσμου. Τώρα, αν ο κάθε "αριστερός στόκος" έχει διαφοερετική άποψη, με γεια του με χαρά του. Άλλωστε τα "επιτεύγματα" αυτών των "αριστερών στόκων" τα βλέπουμε σήμερα. Μείναμε χωρίς σοβαρή βιομηχανία.
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Ο καθένας με στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα είναι σε θέση να καταλάβει ότι μιλώ με τον Leporello επί των δρομολογίων τύπου Αθήνα-Αλεξανρούπολη χειμωνιάτικα. Φαντάζομαι λοιπόν ότι μάχεσαι να πείσεις ότι δεν ανήκεις μέσα σε αυτούς.Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:22Μπορείς εύκολα να βρείς πόσοι τουρίστες ήλθαν στην Ελλάδα το 2019 και πόσους μετακίνησε η Aegean. Και μετά συζητάμε για "μικρό και όχι ιδιαίτερα στρατηγικό" έργο.
Δεν είμαστε στην εποχή που αμολάγατε τις μπαρούφες χωρίς αντίλογο και χωρίς στοιχεία...
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:18Απ' όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω, δεν υπάρχουν και δεκάδες εταιρείες που πετάνε σε τουριστικούς προορισμούς. Αλλά και πάλι με τις σοβαρές γνώσεις που φαίνεται πως έχεις στο θέμα, κάτι καλύτερο θα ξέρεις.
Το έργο μιας αεροπορικής εταιρείας τώρα μπορούν να το κάνουν λίγοι. Απαιτεί υψηλή εξιεδίκευση σε όλα τα επίπεδα. Πληρώματα, τεχνικοί καί προσωπικό εδάφους είναι εξειδεκευμένοι επαγγελματίες.
Airlines flying from United Kingdom to Crete
Direct from United Kingdom
British Airways flights TUI flights Thomas Cook Airlines flights
easyJet flights Norwegian Air International flights Primera Air flights
Jet2 flights Ryanair flights
Other airlines flying to Crete
KLM flights Norwegian flights EL AL Israel Airlines flights
Aegean Airlines flights Vueling Airlines flights Alitalia flights
Brussels Airlines flights Iberia flights Luxair flights
eurowings flights Austrian Airlines flights Czech Airlines flights
Lufthansa flights SAS flights Blue Air flights
Finnair flights Aeroflot flights Cobalt flights
SWISS flights Smart Wings flights
https://www.skyscanner.net/flights-to/c ... crete.html
List of airlines that fly to Santorini JTR Airport
There are direct flights to Santorini from most major cities in Europe.
Approximate flight duration (some examples):
Rome – Santorini: 2h 10m
London – Santorini: 4h
Paris – Santorini: 3h 30m
Below we list the airlines that offer direct flights to JTR Santorini Airport.
Airlines Destinations
Aegean Airlines Athens
Seasonal: Tel Aviv-Ben Gurion
Alitalia Seasonal: Milan-Linate, Rome-Fiumicino
Austrian Airlines Seasonal: Vienna
Aviolet Seasonal charter: Belgrade
Blu-express Seasonal: Bergamo, Bologna, Rome-Fiumicino
British Airways Seasonal: London-City, London-Heathrow
Brussels Airlines Seasonal: Brussels
Condor Seasonal: Düsseldorf, Frankfurt, Munich, Stuttgart
easyJet Seasonal: London-Gatwick, Manchester, Milan-Malpensa, Venice
easyJet Switzerland Seasonal: Geneva
Edelweiss Air Seasonal: Zürich
Ellinair Seasonal: Athens, Heraklion, Thessaloniki
Enter Air Seasonal charter: Katowice
Eurowings Seasonal: Cologne/Bonn, Stuttgart, Vienna
Finnair Seasonal: Helsinki
Germania Seasonal: Hamburg
Iberia Express Seasonal: Madrid
Laudamotion Seasonal: Vienna
Lufthansa Seasonal: Frankfurt, Munich
Neos Seasonal: Milan-Malpensa, Verona
Norwegian Air Shuttle Seasonal: Copenhagen, London-Gatwick, Oslo–Gardermoen, Stockholm–Arlanda
Novair Seasonal charter: Oslo-Gardermoen
Olympic Air Athens
Seasonal: Larnaca, Thessaloniki
Ryanair Athens
Scandinavian Airlines Seasonal charter: Bergen, Stavanger, Trondheim
Sky Express Seasonal: Athens
SmartWings Seasonal: Prague
Thomas Cook Airlines Seasonal: Birmingham, London-Gatwick, Manchester, Newcastle upon Tyne
Transavia Seasonal: Amsterdam
Transavia France Seasonal: Nantes (begins 6 April 2019), Paris-Orly
TUI Airways Seasonal: Birmingham, Bristol, East Midlands (begins 2 May 2019), London-Gatwick, Manchester
TUI fly Belgium Seasonal: Brussels
Volotea Athens
Seasonal: Bari, Bordeaux, Genoa, Marseille, Nantes, Naples, Palermo, Toulouse, Venice, Verona
Vueling Rome-Fiumicino
Seasonal: Barcelona, Florence
Wings of Lebanon Seasonal charter: Beirut
https://www.santoriniairport.com/santor ... -airlines/
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Δεν έχω τις γνώσεις να αποφασίσω να μια εταιρεία σαν την Aegean πρέπει να κρατικοποιηθεί ή να βοηθηθεί με άλλους τρόπους. Προσωπικά, δεν θα ήθελα να δώ την επανάληψη του αισχρού έργου "Ολυμπιακή Αεροπορία" σε καμμία περίπτωση.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:22...
Στο παρελθόν διαλέξαμε ως χώρα τη λύση των κρατικοποιήσεων η οποία υλοποιήθηκε κατά κύριο λόγο από τη κυβέρνηση του Καραμανλη
και είχε την ίδια ακριβώς λογική με αυτή που αναφέρεις. Η Ολυμπιακή ήταν και αυτή κάτι σαν την Aegean, ιδιωτική αεροπορική εταιρεία
με διεθνή παρουσία και δράση ενισχυτική του ελληνικού τουρισμού. Αυτό το γράφω γιατί αναφέρθηκε προηγουμένως το παράδειγμά της
ως μίας αναποτελεσματικής μονοπωλιακής επιχείρησης.
Έχοντας γράψει τα παραπάνω, και με δεδομένο την "εξαφάνιση" όλης της "πραγματικής" Ελληνικής βοιμηχανίας, με την "βοήθεια" πάντα και της Ελληνικής αριστεράς, δεν θα ήθελα να δώ και την καταστροφή της τουριστικής "βοιμηχανίας" (εδώ χρειάζονται εισαγωγικά, γιατί δεν είναι πραγματική βιομηχανία).
Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω γιατί θα πρέπει κανείς να πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για να πάει με αεροπλάνο στην Αελξανδρούπολη με αεροπλάνο. Γιατί να μην πάει με το τραίνο του ΟΣΕ ή με το ΚΤΕΛ. Θα μπορούσε μάλιστα να χρησιμοποιήσει και πλοία της γραμμής (όχι του Grimaldi βέβαια).
Ακόμη στην Αλεξανδρούπολη μπορείς να πας και με ποδήλατο. Δηλαδή να σου "βγεί" και τζάμπα.
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Maspoli σταματά ρε να γράφεις αρλούμπες για πράγματα που δεν ξέρεις.
Βάζεις στην ίδια λίστα την wings of Lebanon που φέρνει στην Ελλάδα 20 πτήσεις τον χρόνο με την Aegean που φέρνει 10000????
Βάζεις στην ίδια λίστα την wings of Lebanon που φέρνει στην Ελλάδα 20 πτήσεις τον χρόνο με την Aegean που φέρνει 10000????
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Κάποια από όλες αυτές ή κάποιες από αυτές μαζί, μπορούν εύκολα να αναλάβουν να μεταφέρουν τους επιβάτες που μετέφερε η Aegean. Γι' αυτό το πράγμα μιλάμε. Για το ότι υπάρχουν πολλές αεροπορικές, και μεγάλες και μικρές, που δραστηριοποιούνται και το μεταφορικό έργο της Aegean δε θα μείνει στον αέρα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση H American Airlines καθηλώνει τα αεροπλάνα της λόγω τεχνικών προβλημάτων
από Ίακχος » 24 Δεκ 2024, 15:19 » σε Τεχνολογία - 31 Απαντήσεις
- 563 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από enaon
24 Δεκ 2024, 16:44
-
-
-
Νέα δημοσίευση Mass worldwide IT outage affects airlines, media and banks
από talaipwros » 19 Ιούλ 2024, 10:16 » σε Διεθνής πολιτική - 87 Απαντήσεις
- 1938 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από dna replication
22 Ιούλ 2024, 08:13
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κυβερνητικος ανασχηματισμος εν οψει
από George_V » 07 Φεβ 2025, 15:58 » σε Εσωτερική Πολιτική - 56 Απαντήσεις
- 1047 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Beria
14 Μαρ 2025, 13:03
-
-
-
Νέα δημοσίευση H ηλικιωμένη, ο Χατζηδάκης, ο κούλης και οι μέτοχοι της Aegean
από Maspoli » 27 Νοέμ 2023, 07:51 » σε Εσωτερική Πολιτική - 25 Απαντήσεις
- 684 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Hector Buas
27 Νοέμ 2023, 15:38
-