Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15892
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 » 08 Μάιος 2020, 13:37

Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:23
panos291 έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:18
Ναι αλλα να δωσεις και εσυ στο κρατος οσα δινει η Aegean.
Άμα δεν της αρέσει να πάει σε άλλο κράτος.
Χρήματα στο κράτος δίνουν και η Lufthansa και η British και η Emirates. Ίσως και περισσότερα. Να χαρίσουμε και σε αυτές τότε κεφάλαια με τη "λογική" σου.
Ε τόσες εταιρείες έχετε διώξει, ας φύγει και άλλη μια, δε γαμιεται.
Σωστά?

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18326
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 08 Μάιος 2020, 13:37

elchav έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:24
Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:23
panos291 έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:18
Ναι αλλα να δωσεις και εσυ στο κρατος οσα δινει η Aegean.
Άμα δεν της αρέσει να πάει σε άλλο κράτος.
Χρήματα στο κράτος δίνουν και η Lufthansa και η British και η Emirates. Ίσως και περισσότερα. Να χαρίσουμε και σε αυτές τότε κεφάλαια με τη "λογική" σου.
και η Alitalia δίνει και κρατικοποιείται
καλή η μαλακία σου
Πρότυπο η Ιταλία :smt005:


Αν η ΕΕ θέλει ας στηρίξει από κοινοτικά κεφάλαια τις ευρωπαϊκές εταιρείες. Από τον κρατικό προϋπολογισμό, ούτε ένα ευρώ στην Aegean. Ούτε στρατηγική αξία έχει για τη χώρα, ούτε μας περισσεύουν (η ακτοπλοΐα έχει προτεραιότητα)

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 08 Μάιος 2020, 13:38

elchav έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:24
Η Aegean εκτός των άλλων είναι και φθηνή.
Πολύ συχνά παίζει το Aθήνα-Μάντσεστερ return με 250 ευρώ

Ναι, μπορείς να μπας και με ιπτάμενο ΚΤΕΛ τύπου easyjet με 90, αλλά όπως βολεύεται ο καθένας
Η Easyjet δεν είναι ιπτάμενο ΚΤΕΛ. Είναι μία πολύ σοβαρή εταιρεία, με ένα πολύ διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, που επιτρέπει σε κάποιον, που για διάφορους λόγους (π.χ. ένας νέος φοιτητής), μπορεί να μην έχει πολλά χρήματα να κάνει ένα αξιοπρεπές ταξίδι.

Από εκεί και πέρα, η Aegean είναι μία πολύ καλή αεροπορική εταιρεία. Με το ανάλογο κόστος στα εισητήρια της.

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 08 Μάιος 2020, 13:40

Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:37
...
Αν η ΕΕ θέλει ας στηρίξει από κοινοτικά κεφάλαια τις ευρωπαϊκές εταιρείες. Από τον κρατικό προϋπολογισμό, ούτε ένα ευρώ στην Aegean. Ούτε στρατηγική αξία έχει για τη χώρα, ούτε μας περισσεύουν (η ακτοπλοΐα έχει προτεραιότητα)
Γιατί να επιλέξουμε την ακτοπλοία; Δεν μπορούν δηλαδή οι τουρίστες και οι νησιώτες να κολυμπήσουν μέχρι τα νησιά; Να κάνουν και αθλητισμό!

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7901
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 08 Μάιος 2020, 13:40

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:34
Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:27
...
Costa Navarino, Aegean και ταυτόχρονα "επιχειρηματολογία" κατά των μονοπωλίων...
Τις διακοπές στο Costa Navarino θα τις επιλέξουν κάποιοι εύποροι άνθρωποι οι οποίοι θα απαιτήσουν και ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών μέσα στο αεροσκάφος, όπως το επίπεδο των υπηρεσιών πο υπροσφέρει η Aegean, με το ανάλογο (οικονομικό) τίμημα φυσικά.

Και φυσικά στους χώρους που επιχειρεί η Aegean δεν είναι μονοπώλιο και οι πελάτες της την έχουν ήδη αξιολογήσει πολύ θετικά στο παρελθόν.

Όποιος έχει ζήσει στο παρελθόν τα χαίρια της Ολυμπιακής καταλαβαίνει που καταλήγει ένα μονοπώλιο. Γιατί αν μιλάμε για μονοπώλια το απόλυτο παράδειγμα ήταν η Ολυμπιακή. Πολύ υψηλή τιμή εισητηρίου για ανύπαρκτες υπηρεσίες.

Φυσικά, υπάρχουν μερικοί που θα ισχυρισθούν πως η Ολυμπιακή είχε πολύ χαμηλά εισητήρια. Κυρίως αυτοί που δεν χρειάστηκε ποτέ να πετάξουν με αυτήν.
Το επιχείρημα σου είναι να διασωθεί η Aegean για να διασωθεί ο ανταγωνισμός, από ότι καταλαβαίνω. Όμως αυτό δε σημαίνει
πως κάθε επιχείρηση πρέπει να διασώζεται από εδω και στο εξής? Δηλαδή, πάρε τη Χαλυβουργική για παράδειγμα, δεν έπρεπε
να τη διασώσει και αυτή το κράτος? "Θα εισάγουμε τα προϊόντα της Χαλυβουργικής από τις πολυεθνικές?", θα πει κάποιος....

Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15892
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 » 08 Μάιος 2020, 13:42

Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:37
elchav έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:24
Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:23

Άμα δεν της αρέσει να πάει σε άλλο κράτος.
Χρήματα στο κράτος δίνουν και η Lufthansa και η British και η Emirates. Ίσως και περισσότερα. Να χαρίσουμε και σε αυτές τότε κεφάλαια με τη "λογική" σου.
και η Alitalia δίνει και κρατικοποιείται
καλή η μαλακία σου
Πρότυπο η Ιταλία :smt005:


Αν η ΕΕ θέλει ας στηρίξει από κοινοτικά κεφάλαια τις ευρωπαϊκές εταιρείες. Από τον κρατικό προϋπολογισμό, ούτε ένα ευρώ στην Aegean. Ούτε στρατηγική αξία έχει για τη χώρα, ούτε μας περισσεύουν (η ακτοπλοΐα έχει προτεραιότητα)
Έλεος μην γράφεις τέτοια πράγματα, λυπήσου μας.

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18326
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 08 Μάιος 2020, 13:45

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:40
Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:37
...
Αν η ΕΕ θέλει ας στηρίξει από κοινοτικά κεφάλαια τις ευρωπαϊκές εταιρείες. Από τον κρατικό προϋπολογισμό, ούτε ένα ευρώ στην Aegean. Ούτε στρατηγική αξία έχει για τη χώρα, ούτε μας περισσεύουν (η ακτοπλοΐα έχει προτεραιότητα)
Γιατί να επιλέξουμε την ακτοπλοία; Δεν μπορούν δηλαδή οι τουρίστες και οι νησιώτες να κολυμπήσουν μέχρι τα νησιά; Να κάνουν και αθλητισμό!
Ο καθένας βλέπει και κρίνει τα επιχειρήματα.
Στην ακτοπλοΐα δραστηριοποιούνται λιγότερες εταιρείες, είναι πολύ πιο δύσκολο αύριο να έρθουν από αλλού εταιρείες να πάρουν δρομολόγια και το μεταφορικό έργο λόγω του ότι διακινείται όλο το χρόνο το σύνολο σχεδόν των εμπορευμάτων από και προς τα νησιά, είναι σαφώς κρισιμότερο.

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 08 Μάιος 2020, 13:54

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:40
...
Το επιχείρημα σου είναι να διασωθεί η Aegean για να διασωθεί ο ανταγωνισμός, από ότι καταλαβαίνω. Όμως αυτό δε σημαίνει
πως κάθε επιχείρηση πρέπει να διασώζεται από εδω και στο εξής? Δηλαδή, πάρε τη Χαλυβουργική για παράδειγμα, δεν έπρεπε
να τη διασώσει και αυτή το κράτος? "Θα εισάγουμε τα προϊόντα της Χαλυβουργικής από τις πολυεθνικές?", θα πει κάποιος....
Η Aegean, τα ξενοδοχεία στα νησιά και άλλες επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό στην Ελλάδα, είναι υγειείς επιχειρήσεις που ποτέ δεν ζήτησαν κάποια σοβαρή επιχορήγηση ή άλλης μορφής βοήθεια από το κράτος. Απλώς στην συγκεκριμένη περίπτωση έπεσαν θύματα της επιδημίας.

Η κατασταση εδώ μοιάζει με την περίπτωση που ένας υγιής οικογενειάρχης αρρωσταίνει. Η οικογένεια του μπορεί να τον αφήσει να πεθάνει και να γλυτώσει τα έξοδα της νοσηλείας. Αυτό με την σειρά του σημαίνει πως θα στερηθεί όσα αυτός προσφέρει στην οικογένεια του. Μπορεί όμως να επιλέξει και να τον σώσει, πληρώνοντας ένα πολύ υψηλό τίμημα (γιατί το τίμημα του να σωθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι εργαζόμενο σε αυτές θα είναι πολύ υψηλό.

Αυτό πάνω κάτω είναι το επιχείρημα. Η επιλογή είναι δύσκολη. Από την άλλη βέβαια, μπορεί κάποιος να πεί δεν μας ενδιαφέρει ο τουρισμός γιατί έχουμε άλλο είδους επιχειρήσεις (π.χ. βιομηχανία). Αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε τέτοιες σπιχειρήσεις, γιατί τις κλείσαμε στο παρελθόν με ανάλογα επιχειρήματα με αυτά που εκθέτουν εδώ οι αριστεροί φίλοι μας...

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18326
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 08 Μάιος 2020, 13:56

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:34
Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:27
...
Costa Navarino, Aegean και ταυτόχρονα "επιχειρηματολογία" κατά των μονοπωλίων...
Τις διακοπές στο Costa Navarino θα τις επιλέξουν κάποιοι εύποροι άνθρωποι οι οποίοι θα απαιτήσουν και ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών μέσα στο αεροσκάφος, όπως το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει η Aegean, με το ανάλογο (οικονομικό) τίμημα φυσικά.

Και φυσικά στους χώρους που επιχειρεί η Aegean δεν είναι μονοπώλιο και οι πελάτες της την έχουν ήδη αξιολογήσει πολύ θετικά στο παρελθόν.

Όποιος έχει ζήσει στο παρελθόν τα χαίρια της Ολυμπιακής καταλαβαίνει που καταλήγει ένα μονοπώλιο. Γιατί αν μιλάμε για μονοπώλια το απόλυτο παράδειγμα ήταν η Ολυμπιακή. Πολύ υψηλή τιμή εισητηρίου για ανύπαρκτες υπηρεσίες.

Φυσικά, υπάρχουν μερικοί που θα ισχυρισθούν πως η Ολυμπιακή είχε πολύ χαμηλά εισητήρια. Κυρίως αυτοί που δεν χρειάστηκε ποτέ να πετάξουν με αυτήν.
Άμα δεν τους φέρνει η Aegean, θα τους φέρνει η Emirates ή όποια άλλη αντίστοιχη. Θα πάμα παρακάτω ή θα ξανακούσουμε για την κακιά TUI;

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 08 Μάιος 2020, 13:57

Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:45
...
Ο καθένας βλέπει και κρίνει τα επιχειρήματα.
Στην ακτοπλοΐα δραστηριοποιούνται λιγότερες εταιρείες, είναι πολύ πιο δύσκολο αύριο να έρθουν από αλλού εταιρείες να πάρουν δρομολόγια και το μεταφορικό έργο λόγω του ότι διακινείται όλο το χρόνο το σύνολο σχεδόν των εμπορευμάτων από και προς τα νησιά, είναι σαφώς κρισιμότερο.
Παραμύθια! Η Ελληνική ακτοπλοία ελέγχεται σε σημαντικό βαθμό από τον όμιλο Grimaldi. Εδώ και πολύ καιρό.
Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:56
...
Άμα δεν τους φέρνει η Aegean, θα τους φέρνει η Emirates ή όποια άλλη αντίστοιχη. Θα πάμα παρακάτω ή θα ξανακούσουμε για την κακιά TUI;
Έχεις πλάκα! Αν περιμένεις από την Emirates, θα περιμένεις πολύ καιρό. Οι επιβάτες της Emirates η της κάθε αντίστοιχης Emirates δεν κάνουν τουρισμό την Ελλάδα...

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18326
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 08 Μάιος 2020, 14:00

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:54
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:40
...
Το επιχείρημα σου είναι να διασωθεί η Aegean για να διασωθεί ο ανταγωνισμός, από ότι καταλαβαίνω. Όμως αυτό δε σημαίνει
πως κάθε επιχείρηση πρέπει να διασώζεται από εδω και στο εξής? Δηλαδή, πάρε τη Χαλυβουργική για παράδειγμα, δεν έπρεπε
να τη διασώσει και αυτή το κράτος? "Θα εισάγουμε τα προϊόντα της Χαλυβουργικής από τις πολυεθνικές?", θα πει κάποιος....
τα ξενοδοχεία στα νησιά και άλλες επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό στην Ελλάδα, είναι υγειείς επιχειρήσεις που ποτέ δεν ζήτησαν κάποια σοβαρή επιχορήγηση ή άλλης μορφής βοήθεια από το κράτος.
Όταν μιλάμε για αυτόν τον κλάδο μιλάμε για έναν κλάδο πραγματικά άντρο φοροδιαφυγής και εισφοροδιαφυγής.

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18326
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 08 Μάιος 2020, 14:03

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:57
Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:45
...
Ο καθένας βλέπει και κρίνει τα επιχειρήματα.
Στην ακτοπλοΐα δραστηριοποιούνται λιγότερες εταιρείες, είναι πολύ πιο δύσκολο αύριο να έρθουν από αλλού εταιρείες να πάρουν δρομολόγια και το μεταφορικό έργο λόγω του ότι διακινείται όλο το χρόνο το σύνολο σχεδόν των εμπορευμάτων από και προς τα νησιά, είναι σαφώς κρισιμότερο.
Παραμύθια! Η Ελληνική ακτοπλοία ελέγχεται σε σημαντικό βαθμό από τον όμιλο Grimaldi. Εδώ και πολύ καιρό.
Ναι και; Έχεις κάποιο πρόβλημα με τον Grimaldi; Η εταιρεία του Grimaldi έχει σαφώς πιο κρίσιμο ρόλο για τη χώρα μας απ' ότι η εταιρεία του Βασιλάκη. Θα πας την κουβέντα στο DNA;

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 08 Μάιος 2020, 14:04

Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:00
...
Όταν μιλάμε για αυτόν τον κλάδο μιλάμε για έναν κλάδο πραγματικά άντρο φοροδιαφυγής και εισφοροδιαφυγής.
Ακόμη ένα αριστερό μύθευμα. Καλά φαντάζεσαι πως η TUI η καθε άλλο ταξιδωτικό γραφείο (γιατί αυτοί κλείνουν τα μεγαλύτερα συμβόλαια) θα ασχοληθεί με τέτοιες πρακτικές;

Δεν έχει περάσει από το μυαλό σου υποθέτω, πως ο τουρισμός στην Ελλάδα ασκείται από σοβαρούς επιχειρηματίες; Η ακόμη πως οι επιβάτες των αεροπλάνων δεν πληρώνουν τους φόρους των αεροδρομίων;

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18326
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 08 Μάιος 2020, 14:05

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:57
Έχεις πλάκα! Αν περιμένεις από την Emirates, θα περιμένεις πολύ καιρό. Οι επιβάτες της Emirates η της κάθε αντίστοιχης Emirates δεν κάνουν τουρισμό την Ελλάδα...
Θα τους φέρει η Lufthansa, η British. ούτε αυτών οι επιβάτες κάνουν τουρισμό στην Ελλάδα ή έστω στο Costa Navarino που έφερες στην κουβέντα;

Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14665
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello » 08 Μάιος 2020, 14:07

Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 13:09
Leporello έγραψε:
08 Μάιος 2020, 12:01
Maspoli έγραψε:
07 Μάιος 2020, 13:03
Υποδομή είναι το αεροδρόμιο, όχι μια αεροπορική εταιρεία.
Υποδομή είναι η αεροπορική συγκοινωνία. Με μόνα τα αεροδρόμια δεν γίνονται συγκοινωνίες και δεν είναι εύκολο κάποιος να έλθει με αεροπλάνα που θα πετούν π.χ. από την Αθήνα στην Αλεξανδρούπολη ή στην Ρόδο χειμωνιάτικα.
Όταν μιλάς για το αεροπορικό έργο Αθήνα-Αλεξανρούπολη χειμωνιάτικα, μιλάς για ένα αεροπορικό έργο πολύ μικρότερο (και σε όγκο και σε σημασία) από αυτό του καλοκαιριού και επομένως μιλάς για κάτι που είτε μπορεί εύκολα να αναπληρώσει μια μικρότερη της Aegean εταιρεία, είτε μέσω των κατάλληλων κρατικών παρεμβάσεων (αν τέτοια δρομολόγια θεωρηθούν εξ ορισμού ασύμφορα) να το αναλάβει κάποια μεγαλύτερη. Όταν μιλάμε όμως για μια περίοδο που στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται δεκάδες εταιρείες από όλες τις περιοχές του κόσμου, τότε η ύπαρξη ή όχι της Aegean μικρή επίδραση έχει και σίγουρα όχι στρατηγική αξία για τη χώρα (ούτε και βεβαίως αποτελεί υποδομή).
Ολες οι γραμμές τον χειμώνα είναι ζημιογόνες (εκτός ίσως από την Αθήνα - Θεσσαλονίκη). Ο μόνος λόγος που μία εταιρεία τις εκτελεί, είναι επειδή αναγκάζεται να το κάνει λόγω τής συμφωνίας που έχει κάνει γιά να εξασφαλίσει άδεια λειτουργίας. Μιά εταιρεία που θα έκανε το δρομολόγιο Αθήνα - Αλεξανδρούπολη και μόνο, δεν θα ήταν δυνατόν να υπάρξει.
1.
hellegennes έγραψε:
13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών