Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18327
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 08 Μάιος 2020, 14:46

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:38
Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω γιατί θα πρέπει κανείς να πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για να πάει με αεροπλάνο στην Αελξανδρούπολη με αεροπλάνο. Γιατί να μην πάει με το τραίνο του ΟΣΕ ή με το ΚΤΕΛ. Θα μπορούσε μάλιστα να χρησιμοποιήσει και πλοία της γραμμής (όχι του Grimaldi βέβαια).

Ακόμη στην Αλεξανδρούπολη μπορείς να πας και με ποδήλατο. Δηλαδή να σου "βγεί" και τζάμπα.
Μόλις με έπεισες οτι δεν ανήκεις σε αυτούς που ανέφερα.

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 08 Μάιος 2020, 14:48

Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:46
Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:38
Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω γιατί θα πρέπει κανείς να πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για να πάει με αεροπλάνο στην Αελξανδρούπολη με αεροπλάνο. Γιατί να μην πάει με το τραίνο του ΟΣΕ ή με το ΚΤΕΛ. Θα μπορούσε μάλιστα να χρησιμοποιήσει και πλοία της γραμμής (όχι του Grimaldi βέβαια).

Ακόμη στην Αλεξανδρούπολη μπορείς να πας και με ποδήλατο. Δηλαδή να σου "βγεί" και τζάμπα.
Μόλις με έπεισες οτι δεν ανήκεις σε αυτούς που ανέφερα.
Απαντάω με ανόητα επιχειρήματα σε ανόητα επιχειρήματα...

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 08 Μάιος 2020, 14:52

Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.

Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15892
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 » 08 Μάιος 2020, 14:54

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:52
Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
Ε ναι αλλά για τους αχρηστερους προειχε να σωθεί η ερτ.

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18327
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 08 Μάιος 2020, 16:16

panos291 έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:54
Ε ναι αλλά για τους αχρηστερους προειχε να σωθεί η ερτ.
Και ναι, η μπάλα στην εξεδρα κυρίες και κύριοι...

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18327
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 08 Μάιος 2020, 16:17

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:52
Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
Tους μεταφέρει η Aegean, δεν μεταφέρονται μόνο και μόνο επειδή υπάρχει η Aegean. Όταν αντιληφθείς τη διαφορά τα λέμε.

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34958
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 08 Μάιος 2020, 18:48

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:22
Η Aegean, τα ξενοδοχεία στα νησιά και άλλες επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό στην Ελλάδα, είναι υγειείς επιχειρήσεις που ποτέ δεν ζήτησαν κάποια σοβαρή επιχορήγηση ή άλλης μορφής βοήθεια από το κράτος. Απλώς στην συγκεκριμένη περίπτωση έπεσαν θύματα της επιδημίας.

Η κατασταση εδώ μοιάζει με την περίπτωση που ένας υγιής οικογενειάρχης αρρωσταίνει. Η οικογένεια του μπορεί να τον αφήσει να πεθάνει και να γλυτώσει τα έξοδα της νοσηλείας. Αυτό με την σειρά του σημαίνει πως θα στερηθεί όσα αυτός προσφέρει στην οικογένεια του. Μπορεί όμως να επιλέξει και να τον σώσει, πληρώνοντας ένα πολύ υψηλό τίμημα (γιατί το τίμημα του να σωθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι εργαζόμενο σε αυτές θα είναι πολύ υψηλό.

Αυτό πάνω κάτω είναι το επιχείρημα. Η επιλογή είναι δύσκολη. Από την άλλη βέβαια, μπορεί κάποιος να πεί δεν μας ενδιαφέρει ο τουρισμός γιατί έχουμε άλλο είδους επιχειρήσεις (π.χ. βιομηχανία). Αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε τέτοιες σπιχειρήσεις, γιατί τις κλείσαμε στο παρελθόν με ανάλογα επιχειρήματα με αυτά που εκθέτουν εδώ οι αριστεροί φίλοι μας...
αν υπάρχει άλλος έτοιμος να παντρευτεί τη χήρα και να γίνει κουβαλητής, γιατί να μην πεθάνει?
Εκτός αν αγαπάμε πάρα πολύ τον συγκεκριμένο επιχειρηματία-πατέρα και δε θέλουμε να τον αλλάξουμε με τίποτα

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 09 Μάιος 2020, 03:36

H Αegean μπορεί και πρέπει να βοηθηθεί από το κράτος με κάποιους εύλογους όρους.

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:52
Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
Αυτοί οι τουρίστες αν το έργο της Aegean το κάλυπταν άλλες αεροπορικές εταιρείες δεν θα έρχονταν και πάλι;
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7901
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 09 Μάιος 2020, 04:41

dna replication έγραψε:
08 Μάιος 2020, 18:48
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:22
Η Aegean, τα ξενοδοχεία στα νησιά και άλλες επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό στην Ελλάδα, είναι υγειείς επιχειρήσεις που ποτέ δεν ζήτησαν κάποια σοβαρή επιχορήγηση ή άλλης μορφής βοήθεια από το κράτος. Απλώς στην συγκεκριμένη περίπτωση έπεσαν θύματα της επιδημίας.

Η κατασταση εδώ μοιάζει με την περίπτωση που ένας υγιής οικογενειάρχης αρρωσταίνει. Η οικογένεια του μπορεί να τον αφήσει να πεθάνει και να γλυτώσει τα έξοδα της νοσηλείας. Αυτό με την σειρά του σημαίνει πως θα στερηθεί όσα αυτός προσφέρει στην οικογένεια του. Μπορεί όμως να επιλέξει και να τον σώσει, πληρώνοντας ένα πολύ υψηλό τίμημα (γιατί το τίμημα του να σωθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι εργαζόμενο σε αυτές θα είναι πολύ υψηλό.

Αυτό πάνω κάτω είναι το επιχείρημα. Η επιλογή είναι δύσκολη. Από την άλλη βέβαια, μπορεί κάποιος να πεί δεν μας ενδιαφέρει ο τουρισμός γιατί έχουμε άλλο είδους επιχειρήσεις (π.χ. βιομηχανία). Αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε τέτοιες σπιχειρήσεις, γιατί τις κλείσαμε στο παρελθόν με ανάλογα επιχειρήματα με αυτά που εκθέτουν εδώ οι αριστεροί φίλοι μας...
αν υπάρχει άλλος έτοιμος να παντρευτεί τη χήρα και να γίνει κουβαλητής, γιατί να μην πεθάνει?
Εκτός αν αγαπάμε πάρα πολύ τον συγκεκριμένο επιχειρηματία-πατέρα και δε θέλουμε να τον αλλάξουμε με τίποτα
Συμφωνώ.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7901
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 09 Μάιος 2020, 04:49

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:38
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:22
...
Στο παρελθόν διαλέξαμε ως χώρα τη λύση των κρατικοποιήσεων η οποία υλοποιήθηκε κατά κύριο λόγο από τη κυβέρνηση του Καραμανλη
και είχε την ίδια ακριβώς λογική με αυτή που αναφέρεις. Η Ολυμπιακή ήταν και αυτή κάτι σαν την Aegean, ιδιωτική αεροπορική εταιρεία
με διεθνή παρουσία και δράση ενισχυτική του ελληνικού τουρισμού. Αυτό το γράφω γιατί αναφέρθηκε προηγουμένως το παράδειγμά της
ως μίας αναποτελεσματικής μονοπωλιακής επιχείρησης.
Δεν έχω τις γνώσεις να αποφασίσω να μια εταιρεία σαν την Aegean πρέπει να κρατικοποιηθεί ή να βοηθηθεί με άλλους τρόπους. Προσωπικά, δεν θα ήθελα να δώ την επανάληψη του αισχρού έργου "Ολυμπιακή Αεροπορία" σε καμμία περίπτωση.

Έχοντας γράψει τα παραπάνω, και με δεδομένο την "εξαφάνιση" όλης της "πραγματικής" Ελληνικής βοιμηχανίας, με την "βοήθεια" πάντα και της Ελληνικής αριστεράς, δεν θα ήθελα να δώ και την καταστροφή της τουριστικής "βοιμηχανίας" (εδώ χρειάζονται εισαγωγικά, γιατί δεν είναι πραγματική βιομηχανία).
Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:25
...
Ο καθένας με στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα είναι σε θέση να καταλάβει ότι μιλώ με τον Leporello επί των δρομολογίων τύπου Αθήνα-Αλεξανρούπολη χειμωνιάτικα. Φαντάζομαι λοιπόν ότι μάχεσαι να πείσεις ότι δεν ανήκεις μέσα σε αυτούς.
Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω γιατί θα πρέπει κανείς να πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για να πάει με αεροπλάνο στην Αελξανδρούπολη με αεροπλάνο. Γιατί να μην πάει με το τραίνο του ΟΣΕ ή με το ΚΤΕΛ. Θα μπορούσε μάλιστα να χρησιμοποιήσει και πλοία της γραμμής (όχι του Grimaldi βέβαια).

Ακόμη στην Αλεξανδρούπολη μπορείς να πας και με ποδήλατο. Δηλαδή να σου "βγεί" και τζάμπα.
Η κρατική βοήθεια μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Ο ένας είναι η πλήρης κρατικοποίηση που θα οδηγήσει στις καταστάσεις της Ολυμπιακής
ή σε κάποια ιδιωτικοποίηση- αθέμιτη συναλλαγή μεταξύ του κράτους και εκείνου που θα την αγοράσει( αν την αγοράσει μελλοντικά). Ο δεύτερος
τρόπος είναι να μπει το κράτος στο μετοχικό κεφάλαιο της επιχείρησης(μερική κρατικοποίηση), κάτι που σημαίνει ότι ο κάθε Βασιλάκης θα τη σκαπουλάρει με λεφτά του φορολογούμενου. Μετά υπάρχει και η λύση του κλεισίματος, που για ένα διάστημα θα επιβαρύνει κατά πολύ τις μεταφορές από και προς τη χώρα αλλά αυτή ανήκει στην επιλογή της μη παρέμβασης.Πάντως ότι και να διαλέξει η κυβέρνηση έχει μεγάλο κόστος
για την ελληνική οικονομία, βραχυπρόθεσμα αλλά και μακροπρόθεσμα.
Καλύτερη λύση θεωρώ το κλείσιμο, αν ήμουν υπουργός δε θα το διάλεγα όμως για λόγους πολιτικού κόστους πρώτον και δεύτερον για
να εκμεταλλευτώ τις ευκαιρίες που δημιουργεί η κρατική βοήθεια σε μία επιχείρηση για έναν πολιτικό.

Άβαταρ μέλους
sloopy
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: 06 Δεκ 2019, 14:34
Τοποθεσία: Οπου ναναι :)

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sloopy » 09 Μάιος 2020, 07:03

Cavaliere έγραψε:
07 Μάιος 2020, 22:56
sloopy έγραψε:
07 Μάιος 2020, 22:55
Εντωμεταξυ αυτο που η Αegean αρχες Φεβρουαριου ελεγε ποσο υπεργαματη ηταν και τωρα θα πρεπει να την σωσω εγω και οσοι αλλοι μαλακες μειναμε να δουλευουμε, τι φαση ρε παιδια? Τον πουλο ρε. Βαλτε τα αεροπλανα στον πατο σας ναπουμε.
Πλάκα κάνουμε; Μιλάμε για μη κανονικές συνθήκες.Αφού δεν πετάνε. Να πουλάνε σουβλάκια;
Σοβαρεψου.Ενας αριστος και ικανος επιχειρηματιας οφειλει να είναι προετιμασμενος.Δεν θα πληρωσουμε οι υπολοιποι την ανικανοτητα του κάθε μανατζαρεου και τσεο.Η αγορα θα αυτορυθμιστεί.
Hang on sloopy :smt023

Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15892
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 » 09 Μάιος 2020, 08:24

Αρχέλαος έγραψε:
09 Μάιος 2020, 03:36
H Αegean μπορεί και πρέπει να βοηθηθεί από το κράτος με κάποιους εύλογους όρους.

Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:52
Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
Αυτοί οι τουρίστες αν το έργο της Aegean το κάλυπταν άλλες αεροπορικές εταιρείες δεν θα έρχονταν και πάλι;
Όχι. Η αεροπορική εταιρεία δεν είναι κομμωτήριο να κλείσει το ένα και να ανοίξει ένα άλλο.
Οταν έφυγε μερικώς η Ryanair από τα Χανιά (λόγω των ηλιθιων που πούλησαν τα αεροδρόμια χωρίς να κάνουν πρόβλεψη για φτηνά τέλη), πολλές από τις πτήσεις που χάθηκαν δεν αναπληρωθηκαν ποτέ.

Άβαταρ μέλους
lafkiotis
Δημοσιεύσεις: 4447
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 01:08

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από lafkiotis » 09 Μάιος 2020, 09:19

sloopy έγραψε:
09 Μάιος 2020, 07:03
Cavaliere έγραψε:
07 Μάιος 2020, 22:56
sloopy έγραψε:
07 Μάιος 2020, 22:55
Εντωμεταξυ αυτο που η Αegean αρχες Φεβρουαριου ελεγε ποσο υπεργαματη ηταν και τωρα θα πρεπει να την σωσω εγω και οσοι αλλοι μαλακες μειναμε να δουλευουμε, τι φαση ρε παιδια? Τον πουλο ρε. Βαλτε τα αεροπλανα στον πατο σας ναπουμε.
Πλάκα κάνουμε; Μιλάμε για μη κανονικές συνθήκες.Αφού δεν πετάνε. Να πουλάνε σουβλάκια;
Σοβαρεψου.Ενας αριστος και ικανος επιχειρηματιας οφειλει να είναι προετιμασμενος.Δεν θα πληρωσουμε οι υπολοιποι την ανικανοτητα του κάθε μανατζαρεου και τσεο.Η αγορα θα αυτορυθμιστεί.
Παψε να λες χαζομαρες. Δεν ειναι η ΑEGEAN τα τοπικα Μικελ να κλεισει ο ενας να ανοιξει ο αλλος.

Φυσικα και θα την πληρωσεις φιλε μου. Μια ασφαλεια σπιτιου να κανεις, αν δεχθεις να εισαι καλυμενος απο ολα τα ρισκα (συμπεριλαμβανομενη και την πανδημια) θα πληρωσεις τα μαλλιοκεφαλα σου.

Αν η AEGEAN ηθελε να ειναι καλυμενη και απο πανδημια, τα εξοδα ασφαλειας θα μετακυλιοταν στο εισιτηριο που θα πληρωναν οι επιβατες.

Οποτε καλο θα ειναι μια κρατικη βοηθεια για να συνεχισουμε να εχουμε αεροπλανα στη χωρα. Παλι πιο φθηνα θα μας βγει.
"Να πάτε να πνιγείτε. Δεν κάνετε ούτε για χαρτιά υγείας στον Ρέντη."

"Με τη Ντιναμό σαν κότες, με τη Λαμία με έπαρση, πλέον θα μας βρείτε μπροστά σας"

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 09 Μάιος 2020, 11:33

panos291 έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:54
Hector Buas έγραψε:
08 Μάιος 2020, 14:52
Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
Ε ναι αλλά για τους αχρηστερους προειχε να σωθεί η ερτ.
Ιστορικά, η αριστερά στην Ελλάδα, οδηγούμενη από τον φθόνο της για την δημιουργία, έκανε πάντα λάθος επιλογές. Με τις επιλογές της αυτές κατόρθωσε να "αφανίσει" στην κυριολεξία όλες τις υγιείς βιομηχανικές επιχειρήσεις και να τις οδηγήσει στο κλείσιμο. Μπορεί κανείς να φέρει εδώ δεκάδες παραδείγματα.

Από την άλλη οι αριστεροί, όντας εντελώς ανίκανοι να παράγουν κάτι δημιουργικό, χαίρονται να επιδοτούν μη παραγωγικές διαδικασίες. Ειδικά, όταν οι διαδικασίες αυτές έχουν οφέλη για τους ίδιους. Ο "έρωτας" π.χ. των αριστερών για την ΕΡΤ, οφείλεται κυρίως στο γεγονός πως, λόγω κυρίως των ιδεοληψιών των εργαζομένων της, "λιβάνιζε", έμεσα ή άμεσα, τους λεγόμενους "αγώνες της αριστεράς". Αυτό δεν θα μπορούσαν να το στερηθούν, αφού τους αρέσει το συγκεκριμένο "λιβάνισμα".

Αν τώρα οι αριστεροί έπρεπε να επιλέξουν ανάμεσα στους 3,000 υπαλλήλους που έχει η ΕΡΤ και τους 3,000 υπαλλήλους που έχει η Aegean, δεν νομίζω πως κανείς τους θα δυσκολεύοταν. Σταθερά, την ΕΡΤ θα διάλεγαν παρ' όλο που δεν παράγει κάτι αξιόλογο. Η τουλάχιστον κάτι το οποίο να ενδιαφέρεται κανείς να το δεί.
Maspoli έγραψε:
08 Μάιος 2020, 16:16
...
Και ναι, η μπάλα στην εξεδρα κυρίες και κύριοι...
Δεν υπάρχει καμμία μπάλα στην εξέδρα. Οι αριστερές επιλογές έχουν παίξει καταλυτικό ρόλο στην εξαφάνιση της πραγματικής βιομηχανίας στην Ελλάδα. Της πραγματικής βιομηχανίας, της παραγωγικής. Γιατί ο τουρισμός, παρ' όλο που διαφημίζεται ως "βιομηχανία" δεν είναι. Και η πανδημία την οποία ζούμε το απέδειξε.

Άβαταρ μέλους
Leporello
Δημοσιεύσεις: 14665
Εγγραφή: 07 Αύγ 2018, 19:09
Phorum.gr user: Leporello

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Leporello » 09 Μάιος 2020, 11:42

lafkiotis έγραψε:
09 Μάιος 2020, 09:19
Αν η AEGEAN ηθελε να ειναι καλυμενη και απο πανδημια, τα εξοδα ασφαλειας θα μετακυλιοταν στο εισιτηριο που θα πληρωναν οι επιβατες.
Βασικά, δεν θα το πλήρωναν γιατί δεν θα ταξείδευαν. Το κόστος πρέπει να είναι ανταγωνιστικό με άλλους τρόπους ταξειδιού. Οπότε, πάλι η εταιρεία θα έκλεινε.

Η μπούρδα αυτή επαναλαμβάνεται με διάφορες εκδοχές:
- Η Aegean έπρεπε να είναι προετοιμασμένη να αντέξει απαγόρευση πτήσεων.
- Οι τράπεζες έπρεπε να είναι προετοιμασμένες γιά την περίπτωση που το Κράτος δεν πληρώσει τα ομόλογά του.
- Ο καλός πολιτικός μηχανικός κάνει την πολυκατοικία ικανή να αντέξει και βομβαρδισμό, όχι μόνο σεισμό.
- Το Κράτος πρέπει να είναι σε θέση να εξασφαλίσει αμέσως ανοιχτούς δρόμους σε κάθε χωριό, ακόμη και με την βαρύτερη χιονόπτωση.
1.
hellegennes έγραψε:
13 Οκτ 2022, 21:35
Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών