Μόλις με έπεισες οτι δεν ανήκεις σε αυτούς που ανέφερα.Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:38Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω γιατί θα πρέπει κανείς να πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για να πάει με αεροπλάνο στην Αελξανδρούπολη με αεροπλάνο. Γιατί να μην πάει με το τραίνο του ΟΣΕ ή με το ΚΤΕΛ. Θα μπορούσε μάλιστα να χρησιμοποιήσει και πλοία της γραμμής (όχι του Grimaldi βέβαια).
Ακόμη στην Αλεξανδρούπολη μπορείς να πας και με ποδήλατο. Δηλαδή να σου "βγεί" και τζάμπα.
Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Απαντάω με ανόητα επιχειρήματα σε ανόητα επιχειρήματα...Maspoli έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:46Μόλις με έπεισες οτι δεν ανήκεις σε αυτούς που ανέφερα.Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:38Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω γιατί θα πρέπει κανείς να πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για να πάει με αεροπλάνο στην Αελξανδρούπολη με αεροπλάνο. Γιατί να μην πάει με το τραίνο του ΟΣΕ ή με το ΚΤΕΛ. Θα μπορούσε μάλιστα να χρησιμοποιήσει και πλοία της γραμμής (όχι του Grimaldi βέβαια).
Ακόμη στην Αλεξανδρούπολη μπορείς να πας και με ποδήλατο. Δηλαδή να σου "βγεί" και τζάμπα.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Ε ναι αλλά για τους αχρηστερους προειχε να σωθεί η ερτ.Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:52Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Tους μεταφέρει η Aegean, δεν μεταφέρονται μόνο και μόνο επειδή υπάρχει η Aegean. Όταν αντιληφθείς τη διαφορά τα λέμε.Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:52Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34958
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
αν υπάρχει άλλος έτοιμος να παντρευτεί τη χήρα και να γίνει κουβαλητής, γιατί να μην πεθάνει?ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:22Η Aegean, τα ξενοδοχεία στα νησιά και άλλες επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό στην Ελλάδα, είναι υγειείς επιχειρήσεις που ποτέ δεν ζήτησαν κάποια σοβαρή επιχορήγηση ή άλλης μορφής βοήθεια από το κράτος. Απλώς στην συγκεκριμένη περίπτωση έπεσαν θύματα της επιδημίας.
Η κατασταση εδώ μοιάζει με την περίπτωση που ένας υγιής οικογενειάρχης αρρωσταίνει. Η οικογένεια του μπορεί να τον αφήσει να πεθάνει και να γλυτώσει τα έξοδα της νοσηλείας. Αυτό με την σειρά του σημαίνει πως θα στερηθεί όσα αυτός προσφέρει στην οικογένεια του. Μπορεί όμως να επιλέξει και να τον σώσει, πληρώνοντας ένα πολύ υψηλό τίμημα (γιατί το τίμημα του να σωθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι εργαζόμενο σε αυτές θα είναι πολύ υψηλό.
Αυτό πάνω κάτω είναι το επιχείρημα. Η επιλογή είναι δύσκολη. Από την άλλη βέβαια, μπορεί κάποιος να πεί δεν μας ενδιαφέρει ο τουρισμός γιατί έχουμε άλλο είδους επιχειρήσεις (π.χ. βιομηχανία). Αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε τέτοιες σπιχειρήσεις, γιατί τις κλείσαμε στο παρελθόν με ανάλογα επιχειρήματα με αυτά που εκθέτουν εδώ οι αριστεροί φίλοι μας...
Εκτός αν αγαπάμε πάρα πολύ τον συγκεκριμένο επιχειρηματία-πατέρα και δε θέλουμε να τον αλλάξουμε με τίποτα
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
H Αegean μπορεί και πρέπει να βοηθηθεί από το κράτος με κάποιους εύλογους όρους.
Αυτοί οι τουρίστες αν το έργο της Aegean το κάλυπταν άλλες αεροπορικές εταιρείες δεν θα έρχονταν και πάλι;Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:52Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7901
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Συμφωνώ.dna replication έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 18:48αν υπάρχει άλλος έτοιμος να παντρευτεί τη χήρα και να γίνει κουβαλητής, γιατί να μην πεθάνει?ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:22Η Aegean, τα ξενοδοχεία στα νησιά και άλλες επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό στην Ελλάδα, είναι υγειείς επιχειρήσεις που ποτέ δεν ζήτησαν κάποια σοβαρή επιχορήγηση ή άλλης μορφής βοήθεια από το κράτος. Απλώς στην συγκεκριμένη περίπτωση έπεσαν θύματα της επιδημίας.
Η κατασταση εδώ μοιάζει με την περίπτωση που ένας υγιής οικογενειάρχης αρρωσταίνει. Η οικογένεια του μπορεί να τον αφήσει να πεθάνει και να γλυτώσει τα έξοδα της νοσηλείας. Αυτό με την σειρά του σημαίνει πως θα στερηθεί όσα αυτός προσφέρει στην οικογένεια του. Μπορεί όμως να επιλέξει και να τον σώσει, πληρώνοντας ένα πολύ υψηλό τίμημα (γιατί το τίμημα του να σωθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι εργαζόμενο σε αυτές θα είναι πολύ υψηλό.
Αυτό πάνω κάτω είναι το επιχείρημα. Η επιλογή είναι δύσκολη. Από την άλλη βέβαια, μπορεί κάποιος να πεί δεν μας ενδιαφέρει ο τουρισμός γιατί έχουμε άλλο είδους επιχειρήσεις (π.χ. βιομηχανία). Αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε τέτοιες σπιχειρήσεις, γιατί τις κλείσαμε στο παρελθόν με ανάλογα επιχειρήματα με αυτά που εκθέτουν εδώ οι αριστεροί φίλοι μας...
Εκτός αν αγαπάμε πάρα πολύ τον συγκεκριμένο επιχειρηματία-πατέρα και δε θέλουμε να τον αλλάξουμε με τίποτα
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7901
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Η κρατική βοήθεια μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Ο ένας είναι η πλήρης κρατικοποίηση που θα οδηγήσει στις καταστάσεις της ΟλυμπιακήςHector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:38Δεν έχω τις γνώσεις να αποφασίσω να μια εταιρεία σαν την Aegean πρέπει να κρατικοποιηθεί ή να βοηθηθεί με άλλους τρόπους. Προσωπικά, δεν θα ήθελα να δώ την επανάληψη του αισχρού έργου "Ολυμπιακή Αεροπορία" σε καμμία περίπτωση.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:22...
Στο παρελθόν διαλέξαμε ως χώρα τη λύση των κρατικοποιήσεων η οποία υλοποιήθηκε κατά κύριο λόγο από τη κυβέρνηση του Καραμανλη
και είχε την ίδια ακριβώς λογική με αυτή που αναφέρεις. Η Ολυμπιακή ήταν και αυτή κάτι σαν την Aegean, ιδιωτική αεροπορική εταιρεία
με διεθνή παρουσία και δράση ενισχυτική του ελληνικού τουρισμού. Αυτό το γράφω γιατί αναφέρθηκε προηγουμένως το παράδειγμά της
ως μίας αναποτελεσματικής μονοπωλιακής επιχείρησης.
Έχοντας γράψει τα παραπάνω, και με δεδομένο την "εξαφάνιση" όλης της "πραγματικής" Ελληνικής βοιμηχανίας, με την "βοήθεια" πάντα και της Ελληνικής αριστεράς, δεν θα ήθελα να δώ και την καταστροφή της τουριστικής "βοιμηχανίας" (εδώ χρειάζονται εισαγωγικά, γιατί δεν είναι πραγματική βιομηχανία).Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω γιατί θα πρέπει κανείς να πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για να πάει με αεροπλάνο στην Αελξανδρούπολη με αεροπλάνο. Γιατί να μην πάει με το τραίνο του ΟΣΕ ή με το ΚΤΕΛ. Θα μπορούσε μάλιστα να χρησιμοποιήσει και πλοία της γραμμής (όχι του Grimaldi βέβαια).
Ακόμη στην Αλεξανδρούπολη μπορείς να πας και με ποδήλατο. Δηλαδή να σου "βγεί" και τζάμπα.
ή σε κάποια ιδιωτικοποίηση- αθέμιτη συναλλαγή μεταξύ του κράτους και εκείνου που θα την αγοράσει( αν την αγοράσει μελλοντικά). Ο δεύτερος
τρόπος είναι να μπει το κράτος στο μετοχικό κεφάλαιο της επιχείρησης(μερική κρατικοποίηση), κάτι που σημαίνει ότι ο κάθε Βασιλάκης θα τη σκαπουλάρει με λεφτά του φορολογούμενου. Μετά υπάρχει και η λύση του κλεισίματος, που για ένα διάστημα θα επιβαρύνει κατά πολύ τις μεταφορές από και προς τη χώρα αλλά αυτή ανήκει στην επιλογή της μη παρέμβασης.Πάντως ότι και να διαλέξει η κυβέρνηση έχει μεγάλο κόστος
για την ελληνική οικονομία, βραχυπρόθεσμα αλλά και μακροπρόθεσμα.
Καλύτερη λύση θεωρώ το κλείσιμο, αν ήμουν υπουργός δε θα το διάλεγα όμως για λόγους πολιτικού κόστους πρώτον και δεύτερον για
να εκμεταλλευτώ τις ευκαιρίες που δημιουργεί η κρατική βοήθεια σε μία επιχείρηση για έναν πολιτικό.
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Σοβαρεψου.Ενας αριστος και ικανος επιχειρηματιας οφειλει να είναι προετιμασμενος.Δεν θα πληρωσουμε οι υπολοιποι την ανικανοτητα του κάθε μανατζαρεου και τσεο.Η αγορα θα αυτορυθμιστεί.
Hang on sloopy 

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Όχι. Η αεροπορική εταιρεία δεν είναι κομμωτήριο να κλείσει το ένα και να ανοίξει ένα άλλο.Αρχέλαος έγραψε: ↑09 Μάιος 2020, 03:36H Αegean μπορεί και πρέπει να βοηθηθεί από το κράτος με κάποιους εύλογους όρους.Αυτοί οι τουρίστες αν το έργο της Aegean το κάλυπταν άλλες αεροπορικές εταιρείες δεν θα έρχονταν και πάλι;Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:52Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
Οταν έφυγε μερικώς η Ryanair από τα Χανιά (λόγω των ηλιθιων που πούλησαν τα αεροδρόμια χωρίς να κάνουν πρόβλεψη για φτηνά τέλη), πολλές από τις πτήσεις που χάθηκαν δεν αναπληρωθηκαν ποτέ.
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Παψε να λες χαζομαρες. Δεν ειναι η ΑEGEAN τα τοπικα Μικελ να κλεισει ο ενας να ανοιξει ο αλλος.sloopy έγραψε: ↑09 Μάιος 2020, 07:03Σοβαρεψου.Ενας αριστος και ικανος επιχειρηματιας οφειλει να είναι προετιμασμενος.Δεν θα πληρωσουμε οι υπολοιποι την ανικανοτητα του κάθε μανατζαρεου και τσεο.Η αγορα θα αυτορυθμιστεί.
Φυσικα και θα την πληρωσεις φιλε μου. Μια ασφαλεια σπιτιου να κανεις, αν δεχθεις να εισαι καλυμενος απο ολα τα ρισκα (συμπεριλαμβανομενη και την πανδημια) θα πληρωσεις τα μαλλιοκεφαλα σου.
Αν η AEGEAN ηθελε να ειναι καλυμενη και απο πανδημια, τα εξοδα ασφαλειας θα μετακυλιοταν στο εισιτηριο που θα πληρωναν οι επιβατες.
Οποτε καλο θα ειναι μια κρατικη βοηθεια για να συνεχισουμε να εχουμε αεροπλανα στη χωρα. Παλι πιο φθηνα θα μας βγει.
"Να πάτε να πνιγείτε. Δεν κάνετε ούτε για χαρτιά υγείας στον Ρέντη."
"Με τη Ντιναμό σαν κότες, με τη Λαμία με έπαρση, πλέον θα μας βρείτε μπροστά σας"
"Με τη Ντιναμό σαν κότες, με τη Λαμία με έπαρση, πλέον θα μας βρείτε μπροστά σας"
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Ιστορικά, η αριστερά στην Ελλάδα, οδηγούμενη από τον φθόνο της για την δημιουργία, έκανε πάντα λάθος επιλογές. Με τις επιλογές της αυτές κατόρθωσε να "αφανίσει" στην κυριολεξία όλες τις υγιείς βιομηχανικές επιχειρήσεις και να τις οδηγήσει στο κλείσιμο. Μπορεί κανείς να φέρει εδώ δεκάδες παραδείγματα.panos291 έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:54Ε ναι αλλά για τους αχρηστερους προειχε να σωθεί η ερτ.Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 14:52Και επειδή ο διαθέσιμος χρόνος τελειώνει: το 2018 έφτασαν στην Ελλάδα 33 εκατομμύρια επισκέπτες. Η Aegean διακίνησε 14 εκατομμύρια την συγκεκριμένη χρονιά (2018). Οι περισσότεροι ήταν τουρίστες, επιβάτες σε απευθείας πτήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.
Από την άλλη οι αριστεροί, όντας εντελώς ανίκανοι να παράγουν κάτι δημιουργικό, χαίρονται να επιδοτούν μη παραγωγικές διαδικασίες. Ειδικά, όταν οι διαδικασίες αυτές έχουν οφέλη για τους ίδιους. Ο "έρωτας" π.χ. των αριστερών για την ΕΡΤ, οφείλεται κυρίως στο γεγονός πως, λόγω κυρίως των ιδεοληψιών των εργαζομένων της, "λιβάνιζε", έμεσα ή άμεσα, τους λεγόμενους "αγώνες της αριστεράς". Αυτό δεν θα μπορούσαν να το στερηθούν, αφού τους αρέσει το συγκεκριμένο "λιβάνισμα".
Αν τώρα οι αριστεροί έπρεπε να επιλέξουν ανάμεσα στους 3,000 υπαλλήλους που έχει η ΕΡΤ και τους 3,000 υπαλλήλους που έχει η Aegean, δεν νομίζω πως κανείς τους θα δυσκολεύοταν. Σταθερά, την ΕΡΤ θα διάλεγαν παρ' όλο που δεν παράγει κάτι αξιόλογο. Η τουλάχιστον κάτι το οποίο να ενδιαφέρεται κανείς να το δεί.
Δεν υπάρχει καμμία μπάλα στην εξέδρα. Οι αριστερές επιλογές έχουν παίξει καταλυτικό ρόλο στην εξαφάνιση της πραγματικής βιομηχανίας στην Ελλάδα. Της πραγματικής βιομηχανίας, της παραγωγικής. Γιατί ο τουρισμός, παρ' όλο που διαφημίζεται ως "βιομηχανία" δεν είναι. Και η πανδημία την οποία ζούμε το απέδειξε.
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Βασικά, δεν θα το πλήρωναν γιατί δεν θα ταξείδευαν. Το κόστος πρέπει να είναι ανταγωνιστικό με άλλους τρόπους ταξειδιού. Οπότε, πάλι η εταιρεία θα έκλεινε.
Η μπούρδα αυτή επαναλαμβάνεται με διάφορες εκδοχές:
- Η Aegean έπρεπε να είναι προετοιμασμένη να αντέξει απαγόρευση πτήσεων.
- Οι τράπεζες έπρεπε να είναι προετοιμασμένες γιά την περίπτωση που το Κράτος δεν πληρώσει τα ομόλογά του.
- Ο καλός πολιτικός μηχανικός κάνει την πολυκατοικία ικανή να αντέξει και βομβαρδισμό, όχι μόνο σεισμό.
- Το Κράτος πρέπει να είναι σε θέση να εξασφαλίσει αμέσως ανοιχτούς δρόμους σε κάθε χωριό, ακόμη και με την βαρύτερη χιονόπτωση.
1.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση H American Airlines καθηλώνει τα αεροπλάνα της λόγω τεχνικών προβλημάτων
από Ίακχος » 24 Δεκ 2024, 15:19 » σε Τεχνολογία - 31 Απαντήσεις
- 563 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από enaon
24 Δεκ 2024, 16:44
-
-
-
Νέα δημοσίευση Mass worldwide IT outage affects airlines, media and banks
από talaipwros » 19 Ιούλ 2024, 10:16 » σε Διεθνής πολιτική - 87 Απαντήσεις
- 1938 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από dna replication
22 Ιούλ 2024, 08:13
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κυβερνητικος ανασχηματισμος εν οψει
από George_V » 07 Φεβ 2025, 15:58 » σε Εσωτερική Πολιτική - 56 Απαντήσεις
- 1047 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Beria
14 Μαρ 2025, 13:03
-
-
-
Νέα δημοσίευση H ηλικιωμένη, ο Χατζηδάκης, ο κούλης και οι μέτοχοι της Aegean
από Maspoli » 27 Νοέμ 2023, 07:51 » σε Εσωτερική Πολιτική - 25 Απαντήσεις
- 684 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Hector Buas
27 Νοέμ 2023, 15:38
-