στην ελλαδα το 1992 ,τον οτε πως τον εδωσαν εκει δεν ηξεραν το κολπο?
Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
- perseus
- Δημοσιεύσεις: 15420
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
- Phorum.gr user: Perseus
- Τοποθεσία: Ιωαννινα
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Μάλλον δεν τα θυμάσαι καλά...perseus έγραψε: ↑12 Μάιος 2020, 21:14στην ελλαδα το 1992 ,τον οτε πως τον εδωσαν εκει δεν ηξεραν το κολπο?
Το ξεβράκωμα των οδηγών ΣΕΠ στην Ομόνοια. Η απόλυση 8.500 εργαζομένων της ΕΑΣ σε μια νύχτα....
Τον ΟΤΕ δεν τόλησαν να τον ιδιωτικοποιήσουν (επί εποχής ΠΑΣΟΚ). Αν είχαν τολμήσει ίσως θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση σήμερα. Έβαλαν ένα σημαντικό ποσοστό στο χρηματιστήριο, από όπου το αγόρασε ο Α. Βγενόπουλος...
- perseus
- Δημοσιεύσεις: 15420
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
- Phorum.gr user: Perseus
- Τοποθεσία: Ιωαννινα
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
μια χαρα τα θυμαμαι ,γιατι δεν βαλατε φυλακη τον κολλα η τον σταμουλο?
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
Και η κρατικοποίηση αντίστροφα δημιούργησε πρόβλημα.
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
Και η κρατικοποίηση αντίστροφα δημιούργησε πρόβλημα.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- perseus
- Δημοσιεύσεις: 15420
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
- Phorum.gr user: Perseus
- Τοποθεσία: Ιωαννινα
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
μα σαφεστατα η αποκρατικοποιηση ηταν του κωλου ,αυτο που συζηταμε ειναι γιατι ο μητσοδρακουλας εκανε πισω.Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Δεν θα μάθουμε ποτέ αν ήταν μία "στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο" από την στιγμή που η μετέπειτα κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ την αναίρεσε στην ολότητα της...Αρχέλαος έγραψε: ↑13 Μάιος 2020, 06:12...
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
...
Οι διάφοροι Σταμούλοι και οι Κολλάδες λειτουργούσαν την εποχή εκείνη όπως είχαν μάθει όλη την 10ετία του 1980. Τελείως ανεξέλεγκτοι και ασύδοτοι...Αρχέλαος έγραψε: ↑13 Μάιος 2020, 06:12...
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
...
Μετά το 1994 βέβαια έγιναν θεοί και υπόδειγμα για κάθε αχρηστο κομματόσκυλο συνδικαλιστή...
Πολλοί λένε πολλά. Αυτό που δεν λέει κανείς βέβαια είναι πόσο κοστίζουν σήμερα οι αστικές συγκοινωνίες, όπου κανείς δεν πληρώνει εισητήριο πλέον...Αρχέλαος έγραψε: ↑13 Μάιος 2020, 06:12...
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
...
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Ανουσια απαντηση και γρονθοκοπημα της κοινης λογικής.
Ειπαμε αδρες επιδοτήσεις, δωρεαν χρηση οχηματων, συμφωνια οδηγων να μη παρουν αδειες που δεν ακολουθηθηκε απο ολους, απαξιωση οχηματων, αλβανοι οδηγοί ανασφαλιστοι και αραια δρομολόγια.
Τα κοστη μεγαλα και
παταγωδης αποτυχία για οποιον διαθετει απλως στοιχειωδη λογική, τίποτα λιγότερο, τιποτα περισσότερο.
Ειπαμε αδρες επιδοτήσεις, δωρεαν χρηση οχηματων, συμφωνια οδηγων να μη παρουν αδειες που δεν ακολουθηθηκε απο ολους, απαξιωση οχηματων, αλβανοι οδηγοί ανασφαλιστοι και αραια δρομολόγια.
Τα κοστη μεγαλα και
παταγωδης αποτυχία για οποιον διαθετει απλως στοιχειωδη λογική, τίποτα λιγότερο, τιποτα περισσότερο.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Η απάντηση δεν ήταν ανούσια. "Δύσκολη" ίσως αλλά όχι ανούσια. Και φυσικά την επιτυχία η αποτυχία της συγκεκριμένης ιδιωτικοποίησης δεν θα την μάθουμε ποτέ, αφού το ΠΑΣΟΚ την ανέτρεψε. Το μόνο σίγουρο είναι πως η σημερινή λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών, που είναι άμεσο αποτέλεσμα εκείνων των ενεργειών του ΠΑΣΟΚ, είναι σίγουρα αποτυχία. Τίποτε δεν δουλεύει και πολλά χρήματα πάνε στον καιάδα.Αρχέλαος έγραψε: ↑13 Μάιος 2020, 13:31Ανουσια απαντηση και γρονθοκοπημα της κοινης λογικής.
Ειπαμε αδρες επιδοτήσεις, δωρεαν χρηση οχηματων, συμφωνια οδηγων να μη παρουν αδειες που δεν ακολουθηθηκε απο ολους, απαξιωση οχηματων, αλβανοι οδηγοί ανασφαλιστοι και αραια δρομολόγια.
Τα κοστη μεγαλα και
παταγωδης αποτυχία για οποιον διαθετει απλως στοιχειωδη λογική, τίποτα λιγότερο, τιποτα περισσότερο.
Τώρα για την στοιχειώδη λογική, εγώ προσωπικά δεν έχω και πολλές απαιτήσεις.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34958
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
λαμπρός επιχειρηματίας...Hector Buas έγραψε: ↑12 Μάιος 2020, 21:23Τον ΟΤΕ δεν τόλησαν να τον ιδιωτικοποιήσουν (επί εποχής ΠΑΣΟΚ). Αν είχαν τολμήσει ίσως θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση σήμερα. Έβαλαν ένα σημαντικό ποσοστό στο χρηματιστήριο, από όπου το αγόρασε ο Α. Βγενόπουλος...
πάρε τον δημόσιο τομέα και βάρα τον με τον ιδιωτικό δλδ
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Δεν γνωρίζω αν ο Α. Βγενόπουλος ήταν λαμπρός επιχειρηματίας. Το γεγονός είναι πως εκμεταλλεύθηκε την μετοχοποίηση του ΟΤΕ για να κερδίσει ο ίδιος. Δεν υπάρχει νόμος που να λέει πως δεν μπορείς να εκμεταλευθείς μία ανοησία. Κρατική και κομματική (του Σημίτη) μεν, αλλά σίγουρα ανοησία...dna replication έγραψε: ↑13 Μάιος 2020, 13:48λαμπρός επιχειρηματίας...Hector Buas έγραψε: ↑12 Μάιος 2020, 21:23Τον ΟΤΕ δεν τόλησαν να τον ιδιωτικοποιήσουν (επί εποχής ΠΑΣΟΚ). Αν είχαν τολμήσει ίσως θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση σήμερα. Έβαλαν ένα σημαντικό ποσοστό στο χρηματιστήριο, από όπου το αγόρασε ο Α. Βγενόπουλος...
πάρε τον δημόσιο τομέα και βάρα τον με τον ιδιωτικό δλδ
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Δεν έκανε πίσω. Ίσα-ίσα αντέδρασε δυναμικά με καταστολή. Απλώς όταν το ΠΑΣΟΚ προέβη στη διαδικασία κρατικοποιήσεως και έκαναν τσαμπουκάδες και μερίδα από τους επόμενους λεωφορειούχους, εξόσων θυμάμαι αμφότεροι δεν συνέχισαν να διώκονται δικαστικώς.perseus έγραψε: ↑13 Μάιος 2020, 11:48μα σαφεστατα η αποκρατικοποιηση ηταν του κωλου ,αυτο που συζηταμε ειναι γιατι ο μητσοδρακουλας εκανε πισω.Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
Με την κρατικοποίηση αυξήθηκε κατά 20% το συγκοινωνιακό έργο και οι επιβάτες π.χ. τον Φεβρουάριο του 1994 ήταν κατά 800 χιλιάδες παραπάνω από τους επιβάτες του Φεβρουαρίου του 1993.
Υπήρχε άλλη βιώσιμη λύση για την ΕΑΣ το 1992, ίσως την αναφέρω, αυτό που επιλέχθηκε ήταν παρωδία και δίχασε και κόσμο τελικά ενώ ταλαιπώρησε και εμάς ως επιβατικό κοινό.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Επειδής είμαι βλήμα και δεν τα καταλαβαίνω καλά, πείτε μου κι εμένα: λέει πουθενά στο άρθρο ότι υπάρχει πρόβλημα επιβίωσης της επιχείρησης, να πει ο Βασιλάκης ότι "αν δεν μου δώσετε επιδότηση θα κλείσω;". Ή μόνο θέτει τα μεγέθη και μας αφήνει να υποθέσουμε την δυσκολία στην επιβίωση; Διότι άλλο πράμα να τον βοηθήσεις να μην κλείσει, άλλο να είναι τόσο καλομαθημένος από τον καπιταλισμό που να μην ανέχεται καν μείωση του κέρδους του.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7901
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Η κρατικοποίηση πάντως όπως και η κρατική ενίσχυση των αερομεταφορών θα λειτουργήσουν( αν και εφόσον γίνουν)
ως ένα εργαλείο επιβολής του οικονομικού προστατευτισμού, μία κρατικοποιημένη αεροπορική θα μπορεί να ρυθμίζει
τις ροές των ανθρώπων και των εμπορευμάτων από και προς μία χώρα προς όφελος της κάθε κυβέρνησης. Αυτό βέβαια
ισχύει για τις μεγάλες επιχειρήσεις όπως η Lufthansa π.χ. Ίσως αυτό να εξηγεί και τη ξαφνικά διακινούμενη συζήτηση πέρι
κρατικοποιήσεων/κρατικών ενισχύσεων, οι κυβερνήσεις λειτουργούν με κριτήριο το περιβόητο και ολίγον συνωμοσιολογικό
δόγμα του σοκ.
ως ένα εργαλείο επιβολής του οικονομικού προστατευτισμού, μία κρατικοποιημένη αεροπορική θα μπορεί να ρυθμίζει
τις ροές των ανθρώπων και των εμπορευμάτων από και προς μία χώρα προς όφελος της κάθε κυβέρνησης. Αυτό βέβαια
ισχύει για τις μεγάλες επιχειρήσεις όπως η Lufthansa π.χ. Ίσως αυτό να εξηγεί και τη ξαφνικά διακινούμενη συζήτηση πέρι
κρατικοποιήσεων/κρατικών ενισχύσεων, οι κυβερνήσεις λειτουργούν με κριτήριο το περιβόητο και ολίγον συνωμοσιολογικό
δόγμα του σοκ.
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Γιατί σώνει και καλά θα πρέπει να διατηρηθεί μια εταιρεία εφόσον δεν υπάρχει ζήτηση;
Δεν έχει καμμία σημασία εαν η μείωση της ζήτησης έγινε λόγω κορονοιου ή οποιασδήποτε άλλης αιτίας.
Καποια στιγμή όλα τελειώνουν. Έτσι θα τελειώσει και η Ετζιαν. Κάποια στιγμή η ζήτηση για πτήσεις προς Ελλάδα θα υποχωρήσει.
Θα ήταν πολύ καλύτερα το κράτος να βοηθάει οικονομικά τους ασθενέστερους συμπολίτες μας από το να βοηθάει τις επιχειρήσεις, εκτος και εάν οι επιχειρήσεις αυτές μοιράζονται τα κέρδη τους με το κράτος. Αλλιώς ποιο το νόημα να διατηρηθούν τα κέρδη του επιχειρηματία με πρόσχημα την διατήρηση των θέσεων εργασίας, αφού οι εργαζόμενοι θα μπορούσαν απλά να επιδοτούνται από το κράτος.
Δεν έχει καμμία σημασία εαν η μείωση της ζήτησης έγινε λόγω κορονοιου ή οποιασδήποτε άλλης αιτίας.
Καποια στιγμή όλα τελειώνουν. Έτσι θα τελειώσει και η Ετζιαν. Κάποια στιγμή η ζήτηση για πτήσεις προς Ελλάδα θα υποχωρήσει.
Θα ήταν πολύ καλύτερα το κράτος να βοηθάει οικονομικά τους ασθενέστερους συμπολίτες μας από το να βοηθάει τις επιχειρήσεις, εκτος και εάν οι επιχειρήσεις αυτές μοιράζονται τα κέρδη τους με το κράτος. Αλλιώς ποιο το νόημα να διατηρηθούν τα κέρδη του επιχειρηματία με πρόσχημα την διατήρηση των θέσεων εργασίας, αφού οι εργαζόμενοι θα μπορούσαν απλά να επιδοτούνται από το κράτος.
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26298
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;
Άμα κρατικοποιηθεί τα κλαδέματα θα τα δώσουν στον ισκάρ αζιφ
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση H American Airlines καθηλώνει τα αεροπλάνα της λόγω τεχνικών προβλημάτων
από Ίακχος » 24 Δεκ 2024, 15:19 » σε Τεχνολογία - 31 Απαντήσεις
- 563 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από enaon
24 Δεκ 2024, 16:44
-
-
-
Νέα δημοσίευση Mass worldwide IT outage affects airlines, media and banks
από talaipwros » 19 Ιούλ 2024, 10:16 » σε Διεθνής πολιτική - 87 Απαντήσεις
- 1938 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από dna replication
22 Ιούλ 2024, 08:13
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κυβερνητικος ανασχηματισμος εν οψει
από George_V » 07 Φεβ 2025, 15:58 » σε Εσωτερική Πολιτική - 56 Απαντήσεις
- 1047 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Beria
14 Μαρ 2025, 13:03
-
-
-
Νέα δημοσίευση H ηλικιωμένη, ο Χατζηδάκης, ο κούλης και οι μέτοχοι της Aegean
από Maspoli » 27 Νοέμ 2023, 07:51 » σε Εσωτερική Πολιτική - 25 Απαντήσεις
- 684 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Hector Buas
27 Νοέμ 2023, 15:38
-