Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus » 12 Μάιος 2020, 21:14

Hector Buas έγραψε:
12 Μάιος 2020, 21:04
perseus έγραψε:
12 Μάιος 2020, 20:35
...
τι θα γινονταν δηλαδη αν εριχναν 10 χρονια φυλακη στον Κολλα και τον Σταμουλη ,θα σταματουσε το κρατος?
...
Σε ποιά χώρα και σε ποιά εποχή θα μπορούσε να γίνει αυτό?
στην ελλαδα το 1992 ,τον οτε πως τον εδωσαν εκει δεν ηξεραν το κολπο?

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 12 Μάιος 2020, 21:23

perseus έγραψε:
12 Μάιος 2020, 21:14
Hector Buas έγραψε:
12 Μάιος 2020, 21:04
perseus έγραψε:
12 Μάιος 2020, 20:35
...
τι θα γινονταν δηλαδη αν εριχναν 10 χρονια φυλακη στον Κολλα και τον Σταμουλη ,θα σταματουσε το κρατος?
...
Σε ποιά χώρα και σε ποιά εποχή θα μπορούσε να γίνει αυτό?
στην ελλαδα το 1992 ,τον οτε πως τον εδωσαν εκει δεν ηξεραν το κολπο?
Μάλλον δεν τα θυμάσαι καλά...

Το ξεβράκωμα των οδηγών ΣΕΠ στην Ομόνοια. Η απόλυση 8.500 εργαζομένων της ΕΑΣ σε μια νύχτα....

Τον ΟΤΕ δεν τόλησαν να τον ιδιωτικοποιήσουν (επί εποχής ΠΑΣΟΚ). Αν είχαν τολμήσει ίσως θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση σήμερα. Έβαλαν ένα σημαντικό ποσοστό στο χρηματιστήριο, από όπου το αγόρασε ο Α. Βγενόπουλος...

Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus » 12 Μάιος 2020, 21:49

μια χαρα τα θυμαμαι ,γιατι δεν βαλατε φυλακη τον κολλα η τον σταμουλο?

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 13 Μάιος 2020, 06:12

Περί ιδιωτικοποίησης της ΕΑΣ:

Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.

Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.


Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.

Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο

Και η κρατικοποίηση αντίστροφα δημιούργησε πρόβλημα.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus » 13 Μάιος 2020, 11:48

Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
μα σαφεστατα η αποκρατικοποιηση ηταν του κωλου ,αυτο που συζηταμε ειναι γιατι ο μητσοδρακουλας εκανε πισω.

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 13 Μάιος 2020, 12:54

Αρχέλαος έγραψε:
13 Μάιος 2020, 06:12
...
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
...
Δεν θα μάθουμε ποτέ αν ήταν μία "στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο" από την στιγμή που η μετέπειτα κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ την αναίρεσε στην ολότητα της...
Αρχέλαος έγραψε:
13 Μάιος 2020, 06:12
...
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή ο πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν σεβόμενοι την απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο τους να την παίρνει την άδεια.
Ε δεν είναι και το καλύτερο.
Συνάδελφοι που μέχρι τότε έπιναν καφέ μαζί έγιναν εχθροί.
...
Οι διάφοροι Σταμούλοι και οι Κολλάδες λειτουργούσαν την εποχή εκείνη όπως είχαν μάθει όλη την 10ετία του 1980. Τελείως ανεξέλεγκτοι και ασύδοτοι...
Αρχέλαος έγραψε:
13 Μάιος 2020, 06:12
...
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994, ενώ ο Σταμούλος αν θυμάμαι καλώς ήταν οδηγός σε φορτηγό που μετέφερε παγωτά.
...
Μετά το 1994 βέβαια έγιναν θεοί και υπόδειγμα για κάθε αχρηστο κομματόσκυλο συνδικαλιστή...
Αρχέλαος έγραψε:
13 Μάιος 2020, 06:12
...
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
...
Πολλοί λένε πολλά. Αυτό που δεν λέει κανείς βέβαια είναι πόσο κοστίζουν σήμερα οι αστικές συγκοινωνίες, όπου κανείς δεν πληρώνει εισητήριο πλέον...

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 13 Μάιος 2020, 13:31

Ανουσια απαντηση και γρονθοκοπημα της κοινης λογικής.
Ειπαμε αδρες επιδοτήσεις, δωρεαν χρηση οχηματων, συμφωνια οδηγων να μη παρουν αδειες που δεν ακολουθηθηκε απο ολους, απαξιωση οχηματων, αλβανοι οδηγοί ανασφαλιστοι και αραια δρομολόγια.
Τα κοστη μεγαλα και
παταγωδης αποτυχία για οποιον διαθετει απλως στοιχειωδη λογική, τίποτα λιγότερο, τιποτα περισσότερο.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 13 Μάιος 2020, 13:42

Αρχέλαος έγραψε:
13 Μάιος 2020, 13:31
Ανουσια απαντηση και γρονθοκοπημα της κοινης λογικής.
Ειπαμε αδρες επιδοτήσεις, δωρεαν χρηση οχηματων, συμφωνια οδηγων να μη παρουν αδειες που δεν ακολουθηθηκε απο ολους, απαξιωση οχηματων, αλβανοι οδηγοί ανασφαλιστοι και αραια δρομολόγια.
Τα κοστη μεγαλα και
παταγωδης αποτυχία για οποιον διαθετει απλως στοιχειωδη λογική, τίποτα λιγότερο, τιποτα περισσότερο.
Η απάντηση δεν ήταν ανούσια. "Δύσκολη" ίσως αλλά όχι ανούσια. Και φυσικά την επιτυχία η αποτυχία της συγκεκριμένης ιδιωτικοποίησης δεν θα την μάθουμε ποτέ, αφού το ΠΑΣΟΚ την ανέτρεψε. Το μόνο σίγουρο είναι πως η σημερινή λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών, που είναι άμεσο αποτέλεσμα εκείνων των ενεργειών του ΠΑΣΟΚ, είναι σίγουρα αποτυχία. Τίποτε δεν δουλεύει και πολλά χρήματα πάνε στον καιάδα.

Τώρα για την στοιχειώδη λογική, εγώ προσωπικά δεν έχω και πολλές απαιτήσεις.

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34964
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Μάιος 2020, 13:48

Hector Buas έγραψε:
12 Μάιος 2020, 21:23
Τον ΟΤΕ δεν τόλησαν να τον ιδιωτικοποιήσουν (επί εποχής ΠΑΣΟΚ). Αν είχαν τολμήσει ίσως θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση σήμερα. Έβαλαν ένα σημαντικό ποσοστό στο χρηματιστήριο, από όπου το αγόρασε ο Α. Βγενόπουλος...
λαμπρός επιχειρηματίας...
πάρε τον δημόσιο τομέα και βάρα τον με τον ιδιωτικό δλδ

Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas » 13 Μάιος 2020, 13:55

dna replication έγραψε:
13 Μάιος 2020, 13:48
Hector Buas έγραψε:
12 Μάιος 2020, 21:23
Τον ΟΤΕ δεν τόλησαν να τον ιδιωτικοποιήσουν (επί εποχής ΠΑΣΟΚ). Αν είχαν τολμήσει ίσως θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση σήμερα. Έβαλαν ένα σημαντικό ποσοστό στο χρηματιστήριο, από όπου το αγόρασε ο Α. Βγενόπουλος...
λαμπρός επιχειρηματίας...
πάρε τον δημόσιο τομέα και βάρα τον με τον ιδιωτικό δλδ
Δεν γνωρίζω αν ο Α. Βγενόπουλος ήταν λαμπρός επιχειρηματίας. Το γεγονός είναι πως εκμεταλλεύθηκε την μετοχοποίηση του ΟΤΕ για να κερδίσει ο ίδιος. Δεν υπάρχει νόμος που να λέει πως δεν μπορείς να εκμεταλευθείς μία ανοησία. Κρατική και κομματική (του Σημίτη) μεν, αλλά σίγουρα ανοησία...

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 13 Μάιος 2020, 14:09

perseus έγραψε:
13 Μάιος 2020, 11:48
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους και ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
5) Πολλές φορές ακόμα ιδίως το βράδυ έπρεπε κάποιος να μαντέψει πότε θα περάσει το λεωφορείο
μα σαφεστατα η αποκρατικοποιηση ηταν του κωλου ,αυτο που συζηταμε ειναι γιατι ο μητσοδρακουλας εκανε πισω.
Δεν έκανε πίσω. Ίσα-ίσα αντέδρασε δυναμικά με καταστολή. Απλώς όταν το ΠΑΣΟΚ προέβη στη διαδικασία κρατικοποιήσεως και έκαναν τσαμπουκάδες και μερίδα από τους επόμενους λεωφορειούχους, εξόσων θυμάμαι αμφότεροι δεν συνέχισαν να διώκονται δικαστικώς.
Με την κρατικοποίηση αυξήθηκε κατά 20% το συγκοινωνιακό έργο και οι επιβάτες π.χ. τον Φεβρουάριο του 1994 ήταν κατά 800 χιλιάδες παραπάνω από τους επιβάτες του Φεβρουαρίου του 1993.

Υπήρχε άλλη βιώσιμη λύση για την ΕΑΣ το 1992, ίσως την αναφέρω, αυτό που επιλέχθηκε ήταν παρωδία και δίχασε και κόσμο τελικά ενώ ταλαιπώρησε και εμάς ως επιβατικό κοινό.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Άβαταρ μέλους
Βλήμα
Δημοσιεύσεις: 5610
Εγγραφή: 04 Ιαν 2020, 15:32

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βλήμα » 20 Μάιος 2020, 14:48

Επειδής είμαι βλήμα και δεν τα καταλαβαίνω καλά, πείτε μου κι εμένα: λέει πουθενά στο άρθρο ότι υπάρχει πρόβλημα επιβίωσης της επιχείρησης, να πει ο Βασιλάκης ότι "αν δεν μου δώσετε επιδότηση θα κλείσω;". Ή μόνο θέτει τα μεγέθη και μας αφήνει να υποθέσουμε την δυσκολία στην επιβίωση; Διότι άλλο πράμα να τον βοηθήσεις να μην κλείσει, άλλο να είναι τόσο καλομαθημένος από τον καπιταλισμό που να μην ανέχεται καν μείωση του κέρδους του.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7901
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 20 Μάιος 2020, 18:05

Η κρατικοποίηση πάντως όπως και η κρατική ενίσχυση των αερομεταφορών θα λειτουργήσουν( αν και εφόσον γίνουν)
ως ένα εργαλείο επιβολής του οικονομικού προστατευτισμού, μία κρατικοποιημένη αεροπορική θα μπορεί να ρυθμίζει
τις ροές των ανθρώπων και των εμπορευμάτων από και προς μία χώρα προς όφελος της κάθε κυβέρνησης. Αυτό βέβαια
ισχύει για τις μεγάλες επιχειρήσεις όπως η Lufthansa π.χ. Ίσως αυτό να εξηγεί και τη ξαφνικά διακινούμενη συζήτηση πέρι
κρατικοποιήσεων/κρατικών ενισχύσεων, οι κυβερνήσεις λειτουργούν με κριτήριο το περιβόητο και ολίγον συνωμοσιολογικό
δόγμα του σοκ.

axilmar
Δημοσιεύσεις: 9222
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar » 21 Μάιος 2020, 10:14

Γιατί σώνει και καλά θα πρέπει να διατηρηθεί μια εταιρεία εφόσον δεν υπάρχει ζήτηση;

Δεν έχει καμμία σημασία εαν η μείωση της ζήτησης έγινε λόγω κορονοιου ή οποιασδήποτε άλλης αιτίας.

Καποια στιγμή όλα τελειώνουν. Έτσι θα τελειώσει και η Ετζιαν. Κάποια στιγμή η ζήτηση για πτήσεις προς Ελλάδα θα υποχωρήσει.

Θα ήταν πολύ καλύτερα το κράτος να βοηθάει οικονομικά τους ασθενέστερους συμπολίτες μας από το να βοηθάει τις επιχειρήσεις, εκτος και εάν οι επιχειρήσεις αυτές μοιράζονται τα κέρδη τους με το κράτος. Αλλιώς ποιο το νόημα να διατηρηθούν τα κέρδη του επιχειρηματία με πρόσχημα την διατήρηση των θέσεων εργασίας, αφού οι εργαζόμενοι θα μπορούσαν απλά να επιδοτούνται από το κράτος.

Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26298
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Aegean Airlines: Κρατικοποίηση Εν Όψει;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος » 21 Μάιος 2020, 10:22

Άμα κρατικοποιηθεί τα κλαδέματα θα τα δώσουν στον ισκάρ αζιφ

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών