Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑24 Σεπ 2020, 11:43
Σενέκας έγραψε: ↑24 Σεπ 2020, 11:36
Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑24 Σεπ 2020, 11:24
Τα δημόσια σχολεία δουλεύουν, ας ξεκινήσουμε από εκεί. Αυτό πάρα τις καταλήψεις κλπ. Δίνουν δηλαδή τις βασικές γνώσεις για κάποια πράγματα. Τα φροντιστήρια το μόνο που κάνουν είναι laser focus στα θέματα των Πανελληνίων, δεν δίνουν εκπαίδευση.
Αν έχετε προτάσεις για το πως θα εξυπηρετηθουν εντός του σχολικού συστήματος οι πολλαπλες ανάγκες που εξυπηρετεί μια κατάληψη (πολιτική έκφραση, λούφα, έξοδος από τη ρουτίνα) πείτε τες. Σε άλλες χώρες πχ υπάρχουν συχνές αθλητικές και κοινωνικές και εκδηλώσεις στις οποίες συμμετέχει όλο το σχολείο και όχι μόνο η ομάδα. Αν υπήρχαν τέτοιες θα χάνονταν μαζί με την κατάληψη επομένως θα ήταν ένα κίνητρο. Επιπλέον οι κοινωνικές εκδηλώσεις θα μπορούσαν να ειναι themed ώστε να εξυπηρετούν την πολιτική έκφραση.
Χρήσιμες προτάσεις θέλουμε όχι άλλη γκρίνια, κλαψομουνιασμα και μπουμερισμο.
Εγώ δεν πιστεύω ότι οι καταλήψεις είναι απόρροια κάποιας ιδιαίτερης ανάγκης για λούφα, πέρα τουλάχιστον απο τη βασική ανθρώπινη τάση να μην θέλει να κάνει κάτι που του επιβάλλεται να κάνει. Απο κει και πέρα είναι καθαρά ζήτημα ανοχής. Έχει επιτραπεί στην κατάληψη να γίνει έθιμο απο τη μία, και απο την άλλη υποκινείται και απο τους εκάστοτε ενηλίκους που έχουν συμφέρον(διαφορετικούς ενηλίκους κάθε φορά και διαφορετικό συμφέρον, ξαναλέω. Δεν είναι δεξιό ή αριστερό πρόβλημα, είναι απλά πρόβλημα).
Οπότε δε βλέπω γιατί θα πρέπει να να τις υποκαταστήσουμε με κάποιο τρόπο. Πρέπει να γίνει κατανοητό απο τους μαθητές ότι οι πράξεις έχουν συνέπιες, και εννοώ συνέπειες, όχι χαζομαρίτσες τύπου "θα σας κόψουμε 1 περίπτατο", και αυτή είναι η εμπειρία μου γενικότερα απο το ελληνικό σχολείο(και την ελληνική κοινωνία βασικά): ότι πάει κατα διαόλου γιατί έχουμε καταργήσει εντελώς την έννοια ότι οι πράξεις έχουν συνέπειες, με αποτέλεσμα ο καθένας να κάνει ο,τι του κατέβει
Ποτέ δεν πολυπίστεψα στους υποκινητές. Πάντα κατά 90% η ανάγκη πηγάζει από μέσα από τα ίδια τα άτομα.
Επομένως δεν μπορώ να σε ακολουθήσω. Ναι οι πράξεις έχουν συνέπειες και οι μαθητές κρίνουν ότι οι συνέπεις είναι κατά βάση θετικές. Και όσο μεγάλες αρνητικές συνέπεις και να βάλεις, οι μαθητές θα κρίνουν ότι "αν το κάνουμε όλοι, δεν μπορούν να μας τιμωρήσουν όλους". Επομένως το μόνο που θα πετύχεις θα είναι να γκρινιάζεις μαζί με τις θείτσες και να σε εκμεταλλεύεται ο πατησιώτης και οι λοιποί που επιτίθενται στη δωρεάν παιδεία για να ρίξουν την κοινωνική κινητικότητα σε επίπεδα ΗΠΑ.
Επειδή πάλι με αναφέρεις να σου μερικές μπουμερικές ιστορίες.

Η κοινωνική κινητικότητα στην Ελλάδα του Κράτους της Δεξιάς

ήταν η μεγαλύτερη του κόσμου δια της μορφώσεως και του πτυχίου και των πολύ δύσκολων εισαγωγικών εξετάσεων.Όποιος έζησε τις δεκαετίες του 60 και του 70 το ξέρει.Ατομο που είχε περάσει από παρόμοιες εξετάσεις έκανε περίπατο στο πρώτο έτος των ΑΕΙ των ανεπτυγμένων χωρών.
Η Ελλάδα ήταν στο δρόμο των τίγρεων της Άπω Ανατολής και πάντα με ΚΡΑΤΙΚΟ σύστημα παιδείας.
Αλλά κρατικό του κράτους της Δεξιάς είπαμε.Το σύστημα αυτό όμως δημιούργησε και τους καταστροφείς του,δηλαδή τη γενιά του πολυτεχνείου,άτομα μορφωμένα από μη πλούσιες οικογένειες που επαναστατούσαν.Άλλο αυτό.
Η κατάρρευση της δημόσιας παιδείας άρχισε τέλη της δεκαετίας του 70 επί Ράλλη κάτω από τις ασφυκτικές πιέσεις της "δημοκρατικής αντιπολίτευσης" και ολοκληρώθηκε τη δεκαετία του 80 από την λαοπρόβλητη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Δεν είμαι εγώ αντίπαλος της κοινωνικής κινητικότητος.Εγώ είμαι προιόν της επειδή γεννήθηκα σε μια μάλλον φτωχή οικογένεια στα Κάτω Πατήσια που στα παιδικά μου χρόνια μαγείρευε με γκαζιέρα γιατί δεν είχε ηλεκτρική κουζίνα και τελείωσα το Βαρβάκειο και το πολυτεχνείο μπαίνοντας εκεί με εξετάσεις.
Την κοινωνική κινητικότητα την κατέστρεψαν οι δημοκρατικές προοδευτικές δυνάμεις διαλύοντας τα δημόσια σχολεία.Οταν εγώ πήγαινα σχολείο,στα ιδιωτικά πήγαιναν αυτοί που δεν μπορούσαν να περάσουν τα δημόσια.Μαθητής ιδιωτικού σήμαινε γενικά αδύνατος μαθητής.Σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο - τα ιδιωτικά είναι καλύτερα από τα δημόσια και αυτό είναι το επίτευγμα της ΟΛΜΕ και των καταλήψεων.
Η ΝΔ από ένα σημείο και πέρα τα παράτησε αν θέλεις και επειδή το σύστημα που έφτιαξε η αριστερά συνέφερε τα κοινωνικά στρώματα που την ψηφίζουν.

Οταν πήγαινα εγώ πολυτεχνείο η ΔΑΠ είχε 7% καθώς ήταν γεμάτο φοιτητές από φτωχές οικογένειες.Το πλουσιόπαιδο που ήξερε ότι έχει πίσω του οικογενειακό μπογιόκο ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕ όπως εμείς.Οτι τα δύσκολα θέματα δεν συνέφεραν τους πλουσίους ποτέ δεν το κατάλαβαν οι προοδευτικές δυνάμεις ή εάν το κατάλαβαν αδιαφόρησαν.Στις καλές σχολές άρχισαν να μπαίνουν από πιο εύπορες οικογένειες με τις μεταρρυθμίσεις του σοσιαλισμού γιατί πολύ απλά διέλυσαν τα σχολεία στις λαικές περιοχές και βέβαια το ποσοστό της ΔΑΠ ανέβηκε από το 7 στο 35%.
Η τελευταία προσπάθεια να φτιάξουν τα πράγματα έγινε από τον Κοντογιαννόπουλο που παραιτήθηκε μετά το θάνατο του αγωνιστή της αμορφωσιάς Τεμπονέρα.
Γιατί να ασχοληθεί η Κεραμέως και η κάθε Κεραμέως με τη δημόσια παιδεία;για να βρει τον μπελά της προσπαθώντας να δημιουργήσει ανταγωνιστές για τα δικά της παιδιά και τα παιδιά των φιλενάδων του κύκλου της που θα πάνε στα ιδιωτικά σχολεία;

Ψήφισε το νόμο που απελευθερώνει τα ιδιωτικά από τους περιορισμούς του συριζα και αφήνει τα δημόσια όπως τα έκαναν ο Γαβρόγλου και ο Μπαλτάς.