ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Θρησκείες, Θεοί και παραδόσεις.

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ

Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 8241
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 15:06
Phorum.gr user: Δέλτα / Δέλτα-Λοξ

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λοξίας » 30 Σεπ 2020, 20:24

jey_pap έγραψε:
30 Σεπ 2020, 19:11
Ξανά. Όταν το ρήμα ”κτίζω" έχει αντικείμενο αφηρημένης έννοιας (ανυπόστατο ή ετεροϋπόστατο συμβεβηκός), όπως εδώ έχουμε " κτίζων κακά", τότε δε θα αποδοθεί η κυριολεκτική σημασία αυτή περί υπαρκτών πραγμάτων λ.χ. οικοδομώ, θεμελιώνω, ανεγείρω κλπ
Ξανά και ξανά και ξανά...από το παλιό!
Φέρε μου ένα, όχι πολλά αλλά ΕΝΑ, λεξικό αρχαίας ελληνικής που να δίνει τέτοια ερμηνεία στο κτίζω.
Ουτε στο παλιό έφερες, ούτε και σε αυτό θα φέρεις.
Άσχετος ων με την ελληνική γλώσσα, ποζάρεις ως συνήθως...

jey_pap έγραψε:
30 Σεπ 2020, 19:11
ΥΓ
κ τ ί ζ ω
αν αντί "φανερώνω" βάλουμε κάτι πιο "μουράτο" όπως ..."καθιερώνω" θα μου μιλήσουν για ποζεριά; :p2:
Μπροστά μας έχουμε και την απάντηση για την "αρχή" της "φανέρωσης" στον άνθρωπο συμβεβηκότων που χαρακτηρίζονται ως κακά συμβεβηκότα. Πριν από τη φανέρωση, αυτά (τα κακά συμβεβηκότα) ήταν αχαρακτήριστα - αδήλωτα, ήτοι συνέβαιναν χωρίς τη διάκρισή τους ως κακά αλλά όπως κάθε άλλο συμβεβηκός.
Ανοητολογίες...

Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 8241
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 15:06
Phorum.gr user: Δέλτα / Δέλτα-Λοξ

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λοξίας » 30 Σεπ 2020, 20:28

Antares έγραψε:
30 Σεπ 2020, 19:00
Δεν είμαι φιλόλογος. Ευχαριστώ για την παράθεση. Έψαχνα σε κείμενα, αλλά όπως είπα δεν είμαι φιλόλογος. Παρόλα αυτά, ίσως και εκείνη την εποχή είχε ξεχαστεί μεγάλο μέρος της σημασίας των λέξεων και τις χρησιμοποιούσαν κατά το δοκούν, όπως κάνουμε και σήμερα. Αν ψάξουμε τις προτάσεις μας θα βρούμε λογικά άλματα, πλεονασμούς, ελλείψεις, αν εξετάσουμε την ετυμολογία. Είναι μια λογική γλώσσα η ελληνική, αυτό το πιστεύω. Η καθαρεύουσα π.χ. σε βοηθούσε να συντάξεις κομψότερες, μικρότερες και ακριβέστερες προτάσεις.
Με συγχωρείς, αλλά πιθανολογείς ότι την εποχή του Ξενοφώνα, 5ος π.Χ. αιώνας, είχαν ήδη ξεχάσει την σημασία του ποιώ;
Σοβαρολογείς; Σου φαίνεται λογικό; άσχετο αν είσαι ή όχι φιλόλογος.

Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 8454
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares » 30 Σεπ 2020, 20:39

Λοξίας έγραψε:
30 Σεπ 2020, 20:28
[
Με συγχωρείς, αλλά πιθανολογείς ότι την εποχή του Ξενοφώνα, 5ος π.Χ. αιώνας, είχαν ήδη ξεχάσει την σημασία του ποιώ;
Σοβαρολογείς; Σου φαίνεται λογικό; άσχετο αν είσαι ή όχι φιλόλογος.
Όχι, κολλάω καμιά φορά όταν ψάχνω ετυμολογίες. Θα μου ταίριαζε περισσότερο το τελώ με το κακό.

jey_pap
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 22:15
Phorum.gr user: j_pap

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jey_pap » 30 Σεπ 2020, 20:43

Λοξίας έγραψε:
30 Σεπ 2020, 20:24
jey_pap έγραψε:
30 Σεπ 2020, 19:11
Ξανά. Όταν το ρήμα ”κτίζω" έχει αντικείμενο αφηρημένης έννοιας (ανυπόστατο ή ετεροϋπόστατο συμβεβηκός), όπως εδώ έχουμε " κτίζων κακά", τότε δε θα αποδοθεί η κυριολεκτική σημασία αυτή περί υπαρκτών πραγμάτων λ.χ. οικοδομώ, θεμελιώνω, ανεγείρω κλπ
Ξανά και ξανά και ξανά...από το παλιό!
Φέρε μου ένα, όχι πολλά αλλά ΕΝΑ, λεξικό αρχαίας ελληνικής που να δίνει τέτοια ερμηνεία στο κτίζω.
Ουτε στο παλιό έφερες, ούτε και σε αυτό θα φέρεις.
Άσχετος ων με την ελληνική γλώσσα, ποζάρεις ως συνήθως...

jey_pap έγραψε:
30 Σεπ 2020, 19:11
ΥΓ
κ τ ί ζ ω
αν αντί "φανερώνω" βάλουμε κάτι πιο "μουράτο" όπως ..."καθιερώνω" θα μου μιλήσουν για ποζεριά; :p2:
Μπροστά μας έχουμε και την απάντηση για την "αρχή" της "φανέρωσης" στον άνθρωπο συμβεβηκότων που χαρακτηρίζονται ως κακά συμβεβηκότα. Πριν από τη φανέρωση, αυτά (τα κακά συμβεβηκότα) ήταν αχαρακτήριστα - αδήλωτα, ήτοι συνέβαιναν χωρίς τη διάκρισή τους ως κακά αλλά όπως κάθε άλλο συμβεβηκός.
Ανοητολογίες...
https://mondrian.mashable.com/uploads%2 ... zonaws.com
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»

Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 8241
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 15:06
Phorum.gr user: Δέλτα / Δέλτα-Λοξ

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λοξίας » 30 Σεπ 2020, 20:58

jey_pap

Μήπως τώρα θα σε μάθω;
Όταν δεν έχεις να απαντήσεις σε κάτι, όταν οι ισχυρισμοί σου πέφτουν σαν μαρουλόφυλλα, τότε την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια αφήνοντας νέες ανοητολογίες.

Αλήθεια, το έλυσες το πρόβλημα με τον Μαθουσάλα; μπα ε; :003:

Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 8241
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 15:06
Phorum.gr user: Δέλτα / Δέλτα-Λοξ

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λοξίας » 30 Σεπ 2020, 21:00

Antares έγραψε:
30 Σεπ 2020, 20:39
Όχι, κολλάω καμιά φορά όταν ψάχνω ετυμολογίες. Θα μου ταίριαζε περισσότερο το τελώ με το κακό.
Μα δεν έχει καμιά δουλειά η ετυμολογία με αυτό που είπες.
Τέσπα, δεν σε επικρίνω. Να το ξέρεις.

opsimasmenos
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: 19 Αύγ 2018, 23:48

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από opsimasmenos » 30 Σεπ 2020, 21:32

Alphabet έγραψε:
30 Σεπ 2020, 11:59
opsimasmenos έγραψε:
30 Σεπ 2020, 00:52
Οι νευρώνες του σύγχρονου ανθρώπου τα έχουν παίξει με την προπαγάνδα από την πληθώρα πληροφοριών που δέχονται, με συνέπεια να εγκλωβίζονται σε καλλούπια συμπεριφοράς και τρόπου ζωής. Γενετικά υπάρχει εξέλιξη που περιορίζει σταδιακά το κακό αν το δούμε ιστορικά, και κάπου στο μακρυνό μέλλον ίσως έρθει η καλύτερη ύπαρξη στον άνθρωπο. αλλά αντιτίθεται ο κοινωνικός παράγοντας όπως είπα, αν αυτό εννοείς όταν λες με βάση τον κοινωνικό παράγοντα.
Συμφωνω και ναι, αυτο εννοουσα με τον κοινωνικο παραγοντα. Αν εισαι π.χ. Μουσουλμανος, εχεις πιθανοτατα γαλουχηθει στο οτι ο θανατος δια λιθοβολισμου δεν ειναι "κακο", οποτε δεν μπορουμε να στοιχειοθετησουμε φιλοσοφικα τι ακριβως ειναι "κακο", το οποιο οπως εγραψα δημιουργειται επισης και απο τον γενετικο παραγοντα του καθενος. Δηλαδη η αρνηση μιας καλυτερης πραξης ή η επιλογη του "κακου" οπως εγραψες, εξαρταται απο το τι θεωρει κακο καθε κοινωνια συν το κατα ποσο ο εγκεφαλος του καθενος λειτουργει α) κανονικα και β) τα γονιδια τα οποια κουβαλαει.

Τωρα σεισμοι, τσουναμι κλπ δεν ειναι "κακα" επειδη εμεις ετσι θελουμε να τα βλεπουμε. Απλα η φυση κανει την δουλεια της οπως παντα ...χωρις να μας ρωταει.
Άρα παραδέχεσαι ότι αυτό που έγραψες
"Οι αποφασεις μας είναι θεμα των νευρωνων, ειτε επιλεγεις εναν συντροφο, ειτε να δεις μια ταινια στον κινηματογράφο"
είναι πιο σωστό ετσι
Οι αποφασεις μας δεν είναι θεμα των νευρώνων μόνο, ειτε επιλεγεις εναν συντροφο, ειτε να δεις μια ταινια στον κινηματογραφο
Δηλαδη η αρνηση μιας καλυτερης πραξης ή η επιλογη του "κακου", εξαρταται απο το τι θεωρει κακο καθε κοινωνια
Γιαυτό έγραψα ότι η άρνηση μιας καλύτερης ύπαρξης δεν γίνεται εξαιτίας ατομικής επιλογής αλλά αναγκαστικά από κέντρα εξουσίας, που καθοδηγούν σε καλούπια συμπεριφοράς, και μπορεί να ανατραπεί όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες.

jey_pap
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 22:15
Phorum.gr user: j_pap

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jey_pap » 30 Σεπ 2020, 22:06

Λοξίας έγραψε:
30 Σεπ 2020, 20:58
jey_pap

Μήπως τώρα θα σε μάθω;
Όταν δεν έχεις να απαντήσεις σε κάτι, όταν οι ισχυρισμοί σου πέφτουν σαν μαρουλόφυλλα, τότε την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια αφήνοντας νέες ανοητολογίες.

................................
https://mondrian.mashable.com/uploads%2 ... zonaws.com
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»

Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 8241
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 15:06
Phorum.gr user: Δέλτα / Δέλτα-Λοξ

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λοξίας » 30 Σεπ 2020, 22:10

Αχ κακόμοιρε jey_pap, δεν θα μάθεις ποτέ...

Με τον Μαθουσάλα, βρήκες άκρη; μπα ε; :003:

opsimasmenos
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: 19 Αύγ 2018, 23:48

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από opsimasmenos » 30 Σεπ 2020, 22:24

Λοξίας έγραψε:
30 Σεπ 2020, 20:21
Alphabet έγραψε:
30 Σεπ 2020, 18:22
Γιατι εχω την εντυπωση οτι ο "διαβολικος" κακος οφις προυπηρχε του προπατορικου αμαρτηματος μεσα στην κτιση; :lol:

Κατα την χριστιανικη εκδοχη, ηταν ενας αγγελος ο οποιος επαναστατησε κατά του Θεου, προσπαθωντας να εξαπατησει και να θεσει υπο τον ελεγχο του την ανθρωποτητα, στρεφοντας και αυτην εναντια στον Θεο, και ο οποιος ηταν και αυτος εγκατεστημενος στον Κηπο της Εδεμ απο τον Θεο.

Οπου κτιση δηλαδη σημαινει και φανερωση (κατα τον J_Pap);; :smt005:
Για να δούμε...ποιος θα απαντήσει σωστά.
Ε, όχι και εγκατεστημένος. Άγγελος ήταν. Περαστικός ήταν και είπε να μπει. Εσείς οι ίδιοι λέτε ότι μπαινόβγαινε με άνεση στα ιδιαίτερα του Θεού για να παίξει στα ζάρια τη ζωή του Ιώβ.
Έλαβε υπόσταση από την αδύναμη υπόσταση του Αδάμ. Αν έλεγε όχι δεν θα είχε λόγο ύπαρξης. Δε θα υπήρχε ή καλύτερα θα υπήρχε σε αρμονία με τον άνθρωπο υποθέτω. Θα παραδεχόταν την αξία του.

Άβαταρ μέλους
Alphabet
Δημοσιεύσεις: 1639
Εγγραφή: 18 Οκτ 2018, 11:13
Phorum.gr user: Alphabet

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alphabet » 01 Οκτ 2020, 01:47

opsimasmenos έγραψε:
30 Σεπ 2020, 21:32
Άρα παραδέχεσαι ότι αυτό που έγραψες
"Οι αποφασεις μας είναι θεμα των νευρωνων, ειτε επιλεγεις εναν συντροφο, ειτε να δεις μια ταινια στον κινηματογράφο"
είναι πιο σωστό ετσι
Οι αποφασεις μας δεν είναι θεμα των νευρώνων μόνο, ειτε επιλεγεις εναν συντροφο, ειτε να δεις μια ταινια στον κινηματογραφο
Δηλαδη η αρνηση μιας καλυτερης πραξης ή η επιλογη του "κακου", εξαρταται απο το τι θεωρει κακο καθε κοινωνια
Γιαυτό έγραψα ότι η άρνηση μιας καλύτερης ύπαρξης δεν γίνεται εξαιτίας ατομικής επιλογής αλλά αναγκαστικά από κέντρα εξουσίας, που καθοδηγούν σε καλούπια συμπεριφοράς, και μπορεί να ανατραπεί όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες.
Μα το εγραψα απο την αρχη οτι οι πραξεις μας εξαρτωνται και απο τους δυο παραγοντες.
Alphabet έγραψε:
28 Σεπ 2020, 23:24
Η αρνηση μιας καλυτερης υπαρξης, η επιλογη του κακου και ακομα η ελευθερη βουληση μας αν θελεις, προερχονται κατευθειαν απο τον εγκεφαλο μας (87 δισεκατομμυρια νευρωνες) με βαση τον γενετικο και τον κοινωνικο παραγοντα.
Ο κοινωνικος παραγοντας μαζι με τον γενετικο παραγοντα επηρεαζουν τον εγκεφαλο να παρει τις αποφασεις για τον καθενα.
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.

Άβαταρ μέλους
Alphabet
Δημοσιεύσεις: 1639
Εγγραφή: 18 Οκτ 2018, 11:13
Phorum.gr user: Alphabet

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alphabet » 01 Οκτ 2020, 01:55

opsimasmenos έγραψε:
30 Σεπ 2020, 22:24
Λοξίας έγραψε:
30 Σεπ 2020, 20:21
Alphabet έγραψε:
30 Σεπ 2020, 18:22
Γιατι εχω την εντυπωση οτι ο "διαβολικος" κακος οφις προυπηρχε του προπατορικου αμαρτηματος μεσα στην κτιση; :lol:

Κατα την χριστιανικη εκδοχη, ηταν ενας αγγελος ο οποιος επαναστατησε κατά του Θεου, προσπαθωντας να εξαπατησει και να θεσει υπο τον ελεγχο του την ανθρωποτητα, στρεφοντας και αυτην εναντια στον Θεο, και ο οποιος ηταν και αυτος εγκατεστημενος στον Κηπο της Εδεμ απο τον Θεο.

Οπου κτιση δηλαδη σημαινει και φανερωση (κατα τον J_Pap);; :smt005:
Για να δούμε...ποιος θα απαντήσει σωστά.
Ε, όχι και εγκατεστημένος. Άγγελος ήταν. Περαστικός ήταν και είπε να μπει. Εσείς οι ίδιοι λέτε ότι μπαινόβγαινε με άνεση στα ιδιαίτερα του Θεού για να παίξει στα ζάρια τη ζωή του Ιώβ.
Έλαβε υπόσταση από την αδύναμη υπόσταση του Αδάμ. Αν έλεγε όχι δεν θα είχε λόγο ύπαρξης. Δε θα υπήρχε ή καλύτερα θα υπήρχε σε αρμονία με τον άνθρωπο υποθέτω. Θα παραδεχόταν την αξία του.
Κατ' αρχας δεν το λεμε "εμεις". Τα ιερα βιβλια το γραφουν.
Στην συνεχεια, το οτι ο σατανας υπηρχε στον κηπο της Εδεμ πριν απο το προπατορικο αμαρτημα, σημαινει προφανως οτι το κακο δεν ξεκινησε λογω του προπατορικου αμαρτηματος οπως ισχυριζεται η θρησκεια, αλλα υπηρχε πριν απο αυτο.
Ελπιζω να το καταλαβαινεις και να συμφωνεις.

Για τα τρια χωρια της Γραφης οπου ρητα αναφερεται οτι ο Θεος δημιουργει και στελνει το κακο, εχεις τιποτα να πεις;
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.

jey_pap
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 22:15
Phorum.gr user: j_pap

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jey_pap » 01 Οκτ 2020, 08:22

alphabet έγραψε:
......
Για τα τρια χωρια της Γραφης οπου ρητα αναφερεται οτι ο Θεος δημιουργει και στελνει το κακο, εχεις τιποτα να πεις;
Η απόδοση που κουβαλάτε συνεχώς ως "δημιουργεί και στέλνει" για το "ο κτίζων κακά" είναι άστοχη. Πώς εξηγείται η φράση "δημιουργεί" ή/και "στέλνει" κακά; Το κακό ως συμβεβηκός είναι ετεροϋπόστατο. Μόνο του ως ετεροϋπόστατο δεν είναι διαχειρίσιμο για τον κόσμο του επιστητού. Πώς στέλνει στο χώρο που ζούμε και κινούμεθα και υπάρχουμε το κακό που από μόνο του στερείται υλικού ή ενεργειακού ή στοιχείου των ακτίστων ενεργειών (ετεροϋπόστατο);
Τα χαρίσματα από την άλλη, είναι στοιχεία των ακτίστων ενεργειών του Αγίου Πνεύματος, κι εκ τούτου είναι,μέσω μέθεξης,διαχειρίσιμα
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»

opsimasmenos
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: 19 Αύγ 2018, 23:48

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από opsimasmenos » 01 Οκτ 2020, 23:14

Alphabet έγραψε:
30 Σεπ 2020, 14:22
Ησ. 45,7 : ἐγὼ ὁ κατασκευάσας φῶς καὶ ποιήσας σκότος, ὁ ποιῶν εἰρήνην καὶ κτίζων κακά· ἐγὼ Κύριος ὁ Θεὸς ὁ ποιῶν πάντα ταῦτα.

Α Βασ. 18,10 : καὶ ἐγενήθη ἀπὸ τῆς ἐπαύριον καὶ ἔπεσε πνεῦμα Θεοῦ πονηρὸν ἐπὶ Σαοὺλ καὶ προεφήτευσεν ἐν μέσῳ οἴκου αὐτοῦ.
:003:
Ο Σαούλ κατσικοθηκε στο θρόνο και δεν έφευγε πάρα την εντολή του Θεού μέσω του προφήτη Σαμουήλ. Οπότε δικαιολογημενα γίνεται αυτό, που δεν είναι και η συντέλεια του κόσμου. Ένα απλό ρεζηλεμα του Σαούλ γίνεται με αυτό το πνεύμα για να φύγει.
Έλεγε βλακειες αλλά δεν το καταλάβαινε ενώ οι δούλοι του που το έβλεπαν του πρότειναν να παρει έναν δούλο που να παίζει κιθάρα όταν λέει ασυναρτησίες για να έρχεται σε συναίσθηση όταν την ακούει και να σταματάει.
Αύριο θα δω τα άλλα δύο παραδειγματα σου.

Α Βασ. 16,11 Η ρώτησε τότε ο Σαμουήλ τον Ιεσσαί· “δεν έχεις άλλα παιδιά;” Ο Ιεσαί απήντησεν· “έχω και κάποιον νεαρόν, ο οποίος βόσκει τα πρόβατα”. Του είπεν ο Σαμουήλ· “στείλε άνθρωπον και φέρε τον εδώ, διότι δεν θα καθήσωμεν εις την τράπεζαν του φαγητού, πριν έλθη και αυτός”.

Α Βασ. 16,12 καὶ ἀπέστειλε καὶ εἰσήγαγεν αὐτόν· καὶ αὐτὸς πυῤῥάκης μετὰ κάλλους ὀφθαλμῶν καὶ ἀγαθὸς ὁράσει Κυρίῳ. καὶ εἶπε Κύριος πρὸς Σαμουήλ· ἀνάστα καὶ χρῖσον τὸν Δαυίδ, ὅτι οὗτός ἐστιν ἀγαθός.

Α Βασ. 16,12 Ο Ιεσσαί έστειλε και έφερεν αυτόν και τον παρουσίασεν στον Σαμουήλ. Ο νεαρός αυτός υιός του Ιεσσαί ήτο ξανθός, είχεν ωραία μάτια και ήτα αγαθός ενώπιον του Κυρίου. Είπε τότε ο Κυριος προς τον Σαμουήλ· “σήκω και χρίσε ως βασιλέα τον Δαυίδ, διότι αυτός είναι αγαθός και άξιος ενώπιόν μου”.

Α Βασ. 16,13 καὶ ἔλαβε Σαμουὴλ τὸ κέρας τοῦ ἐλαίου καὶ ἔχρισεν αὐτὸ ἐν μέσῳ τῶν ἀδελφῶν αὐτοῦ, καὶ ἐφήλατο πνεῦμα Κυρίου ἐπὶ Δαυὶδ ἀπὸ τῆς ἡμέρας ἐκείνης καὶ ἐπάνω. καὶ ἀνέστη Σαμουὴλ καὶ ἀπῆλθεν εἰς Ἀρμαθαίμ.

Α Βασ. 16,13 Ο Σαμουήλ επήρε το δοχείον με το έλαιον και από όλους τους άλλους αδελφούς αυτόν έχρισεν ως βασιλέα. Από δε την ημέραν εκείνην και έπειτα Πνεύμα Κυρίου επλημμύρισε τον Δαυίδ και τον καθωδηγούσε. Κατόπιν αυτών ο Σαμουήλ εσηκώθη και ανεχώρησε δια την πατρίδα του την Αρμαθαίμ.



Ο Δαβίδ στην αυλή του Σαούλ

Α Βασ. 16,14 Καὶ πνεῦμα Κυρίου ἀπέστη ἀπὸ Σαούλ, καὶ ἔπνιγεν αὐτὸν πνεῦμα πονηρὸν παρὰ Κυρίου.

Α Βασ. 16,14 Κατά τον καιρόν εκείνον το Πνεύμα του Κυρίου είχεν απομακρυνθή από τον Σαούλ. Ενα δε άλλο πνεύμα, κατά παραχώρησιν Θεού, πνεύμα πονηρόν ετάρασσεν αυτόν.

Α Βασ. 16,15 καὶ εἶπαν οἱ παῖδες Σαοὺλ πρὸς αὐτόν· ἰδοὺ δὴ πνεῦμα Κυρίου πονηρὸν πνίγει σε·

Α Βασ. 16,15 Οι δούλοι του Σαούλ του είπαν· “ιδού, λοιπόν, ότι ένα πνεύμα πονηρόν κατά παραχώρησιν του Κυρίου σε πνίγει.

Α Βασ. 16,16 εἰπάτωσαν δὴ οἱ δοῦλοί σου ἐνώπιόν σου, καὶ ζητησάτωσαν τῷ Κυρίῳ ἡμῶν ἄνδρα εἰδότα ψάλλειν ἐν κινύρᾳ, καὶ ἔσται ἐν τῷ εἶναι πνεῦμα πονηρὸν ἐπί σοι καὶ ψαλῇ ἐν τῇ κινύρᾳ αὐτοῦ καὶ ἀγαθόν σοι ἔσται καὶ ἀναπαύσει σε.

Α Βασ. 16,16 Και τώρα άκουσε και την γνώμην ημών των δούλων σου. Επίτρεψόν μας να ζητήσωμεν δια σε τον κύριόν μας ένα άνδρα, που να γνωρίζη να παίζη κιθάραν, ώστε, όταν το πονηρόν πνεύμα σε καταλαμβάνη, να παίζη αυτός την κιθάραν του και το παίξιμόν του θα σου κάμνη καλόν, διότι θα σου φέρη ανάπαυσιν και ηρεμίαν”.

Α Βασ. 16,17 καὶ εἶπε Σαοὺλ πρὸς τοὺς παῖδας αὐτοῦ· ἴδετε δή μοι ἄνδρα ὀρθῶς ψάλλοντα καὶ εἰσαγάγετε αὐτὸν πρός με.

Α Βασ. 16,17 Είπε τότε ο Σαουλ προς τους δούλους του· “ερευνήσατε, λοιπόν, και εύρετε ένα τέτοιον άνδρα, ο οποίος να παίζη καλά την κιθάραν και φέρετέ τον πρς εμέ”.

Α Βασ. 16,18 καὶ ἀπεκρίθη εἷς τῶν παιδαρίων αὐτοῦ καὶ εἶπεν· ἰδοὺ ἑώρακα υἱὸν τῷ Ἰεσσαὶ Βηθλεεμίτην καὶ αὐτὸν εἰδότα ψαλμόν, καὶ ὁ ἀνὴρ συνετὸς καὶ πολεμιστὴς καὶ σοφὸς λόγῳ, καὶ ὁ ἀνὴρ ἀγαθὸς τῷ εἴδει, καὶ Κύριος μετ᾿ αὐτοῦ.

Α Βασ. 16,18 Ενας από τους νεαρούς δούλους του είπε προς τον Σαούλ· “ιδού, εγώ γνωρίζω τον υιόν του Ιεσσαί του Βηθλεεμίτου, ο οποίος γνωρίζει να παίζη κιθάραν. Επί πλέον ο ανήρ αυτός είναι συνετός, πολεμιστής, σοφός εις τα λόγια του, ανήρ ωραίος κατά την όψιν ο δε Κυριος είναι μαζή του”.

Α Βασ. 16,19 καὶ ἀπέστειλε Σαοὺλ ἀγγέλους πρὸς Ἰεσσαὶ λέγων· ἀπόστειλον πρός με τὸν υἱόν σου Δαυὶδ τὸν ἐν τῷ ποιμνίῳ σου.

Α Βασ. 16,19 Ο Σαούλ έστειλεν αγγελιαφόρους προς τον Ιεσσαί και του είπαν· “στείλε μου το παιδί σου, τον Δαυίδ, ο οποίος τώρα φυλάσσει τα πρόβατά σου”.

Α Βασ. 16,20 καὶ ἔλαβεν Ἰεσσαὶ γομὸρ ἄρτων καὶ ἀσκὸν οἶνου καὶ ἔριφον αἰγῶν ἕνα καὶ ἐξαπέστειλεν ἐν χειρὶ Δαυὶδ τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ πρὸς Σαούλ.

Α Βασ. 16,20 Ο Ιεσσαί επήρε δύο περίπου κιλά άρτους, ένα ασκί κρασί ένα ερίφιον από τα γίδια του και έστειλεν αυτά δια του Δαυίδ ως δώρα προς τον Σαούλ.

Α Βασ. 16,21 καὶ εἰσῆλθε Δαυὶδ πρὸς Σαοὺλ καὶ παρειστήκει ἐνώπιον αὐτοῦ· καὶ ἠγάπησεν αὐτὸν σφόδρα, καὶ ἐγενήθη αὐτῷ αἴρων τὰ σκεύη αὐτοῦ.

Α Βασ. 16,21 Ο Δαυίδ εισήλθεν εις τα ανάκτορα του Σαούλ και παρουσιάσθη ενώπιόν του. Ο Σαούλ τον ηγάπησε πάρα πολύ και τον έκαμε οπλοφόρον του.

Α Βασ. 16,22 καὶ ἀπέστειλε Σαοὺλ πρὸς Ἰεσσαὶ λέγων· παριστάσθω δὴ Δαυὶδ ἐνώπιον ἐμοῦ, ὅτι εὗρε χάριν ἐν ὀφθαλμοῖς μου.

Α Βασ. 16,22 Εστειλε δε ο Σαούλ προς τον Ιεσσαί ανθρώπους, δια να του είπουν· “ας παραμένη κοντά μου ο Δαυίδ, διότι τον έχω εκτιμήσει και αγαπήσει πολύ”.

Α Βασ. 16,23 καὶ ἐγενήθη ἐν τῷ εἶναι πνεῦμα πονηρὸν ἐπὶ Σαοὺλ καὶ ἐλάμβανε Δαυὶδ τὴν κινύραν καὶ ἔψαλλεν ἐν χειρὶ αὐτοῦ. καὶ ἀνέψυχε Σαούλ, καὶ ἀγαθὸν αὐτῷ. καὶ ἀφίστατο ἀπ᾿ αὐτοῦ τὸ πνεῦμα τὸ πονηρόν.

Α Βασ. 16,23 Οταν λοιπόν το πονηρόν πνεύμα κατελάμβανε και συνετάρασσε τον Σαούλ, ο Δαυίδ έπαιρνε την κιθάραν, έπαιζεν αυτήν με τα δάκτυλά του και έφερεν αναψυχήν και ανακούφισιν στον Σαούλ, ο οποίος και εγαλήνευσε, διότι το πονηρόν πνεύμα απεμακρύνετο από αυτόν.

opsimasmenos
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: 19 Αύγ 2018, 23:48

Re: ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από opsimasmenos » 01 Οκτ 2020, 23:33

Alphabet έγραψε:
01 Οκτ 2020, 01:55
opsimasmenos έγραψε:
30 Σεπ 2020, 22:24
Λοξίας έγραψε:
30 Σεπ 2020, 20:21

Για να δούμε...ποιος θα απαντήσει σωστά.
Ε, όχι και εγκατεστημένος. Άγγελος ήταν. Περαστικός ήταν και είπε να μπει. Εσείς οι ίδιοι λέτε ότι μπαινόβγαινε με άνεση στα ιδιαίτερα του Θεού για να παίξει στα ζάρια τη ζωή του Ιώβ.
Έλαβε υπόσταση από την αδύναμη υπόσταση του Αδάμ. Αν έλεγε όχι δεν θα είχε λόγο ύπαρξης. Δε θα υπήρχε ή καλύτερα θα υπήρχε σε αρμονία με τον άνθρωπο υποθέτω. Θα παραδεχόταν την αξία του.
Κατ' αρχας δεν το λεμε "εμεις". Τα ιερα βιβλια το γραφουν.
Στην συνεχεια, το οτι ο σατανας υπηρχε στον κηπο της Εδεμ πριν απο το προπατορικο αμαρτημα, σημαινει προφανως οτι το κακο δεν ξεκινησε λογω του προπατορικου αμαρτηματος οπως ισχυριζεται η θρησκεια, αλλα υπηρχε πριν απο αυτο.
Ελπιζω να το καταλαβαινεις και να συμφωνεις.

Για τα τρια χωρια της Γραφης οπου ρητα αναφερεται οτι ο Θεος δημιουργει και στελνει το κακο, εχεις τιποτα να πεις;
Δε συμφωνώ. Από που προκύπτει ότι ο σατανάς προϋπήρχε;
Ο Εωσφόρος ήταν Αρχάγγελος.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Θρησκειολογία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών