Το εξήγησα ρε καθυστέρα. Δεν θα το ξαναπώ για σένα (που είσαι και ανίκανος να σκεφτείς)Hector Buas έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 23:27Τι ακριβώς σε δυσκολεύει? Μια άσκηση για παιδιά της 5ης δημοτικού είναι!Χαοτικός έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 23:24Εν τω μεταξύ είσαι τόσο στόκος που παίζει και να βλέπεις μια χαρά την εκφώνηση.Hector Buas έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 23:23
Δεν περίμενα ποτέ πως δεν μπορείς να καταλάβεις κάτι το οποίο απευθύνεται σε παιδιά της 5ης δημοτικού. Είσαι περίπτωση....
Υποθέτω πως δεν έχεις την απαιτούμενη επάρκεια. Ακριβώς όπως σου έχω ξαναγράψει.
Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11063
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Η εκφώνηση δε βγάζει λογικό νόημα.
Σε σωστά ελληνικά πρέπει να πει, ότι το εργοστάσιο συσκευάζει έναν αριθμό από μπάρες που μπορούν να χωρέσουν όλες σε κουτιά είτε των δύο, είτε των τριών είτε των πέντε μπαρών.
Σε σωστά ελληνικά πρέπει να πει, ότι το εργοστάσιο συσκευάζει έναν αριθμό από μπάρες που μπορούν να χωρέσουν όλες σε κουτιά είτε των δύο, είτε των τριών είτε των πέντε μπαρών.
Z
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Καραμελίτσα έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 23:30Η εκφώνηση δε βγάζει λογικό νόημα.
Σε σωστά ελληνικά πρέπει να πει, ότι το εργοστάσιο συσκευάζει έναν αριθμό από μπάρες που μπορούν να χωρέσουν όλες σε κουτιά είτε των δύο, είτε των τριών είτε των πέντε μπαρών.
Η μονάδα χρόνου;
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11063
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
ε, λες ότι συσκευάζει ανά λεπτό. Πάντως έχεις δίκιο, για τα μπάζα η εκφώνηση.Χαοτικός έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 23:31Καραμελίτσα έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 23:30Η εκφώνηση δε βγάζει λογικό νόημα.
Σε σωστά ελληνικά πρέπει να πει, ότι το εργοστάσιο συσκευάζει έναν αριθμό από μπάρες που μπορούν να χωρέσουν όλες σε κουτιά είτε των δύο, είτε των τριών είτε των πέντε μπαρών.
Η μονάδα χρόνου;
Z
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Το λέει στη δεύτερη πρόταση. Αναφέρεται σε κάτι για το οποίο δεν έχει δώσει δεδομένο.Καραμελίτσα έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 23:33ε, λες ότι συσκευάζει ανά λεπτό. Πάντως έχεις δίκιο, για τα μπάζα η εκφώνηση.Χαοτικός έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 23:31Καραμελίτσα έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 23:30Η εκφώνηση δε βγάζει λογικό νόημα.
Σε σωστά ελληνικά πρέπει να πει, ότι το εργοστάσιο συσκευάζει έναν αριθμό από μπάρες που μπορούν να χωρέσουν όλες σε κουτιά είτε των δύο, είτε των τριών είτε των πέντε μπαρών.
Η μονάδα χρόνου;
Μου θυμίζει το ερώτημα που κάνω εγώ σε κάποιες συνεδρίες άμα έχω ψιλοκαθυστερήσεις.
Ερώτηση;
Τι σ' αρέσει; Πιο πολύ, ή το καρπούζι;
(Στη λέξη "πολύ" κάνεις προσωδία σαν να είχες στοιχείο για σύγκριση. Σαν να ρώταγες δηλαδή "Τι σ' αρέσει πιο πολύ; Το πεπόνι ή το καρπούζι;"
Στοχεύω στο να δω αντιδράσεις. Η ικανοποίηση έρχεται σπάνια. Προχθές με ρώτησε ένα "Πιο πολύ από τι;" Με ένταση κιόλας γιατί τσιτώθηκε από τον παραλογισμό)
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Εντομεταξύ το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εκφώνηση δεν είναι ο χρόνος αλλά αυτό που είπε ο Chainis:
Αυτό με τον χρόνο που είναι σταθερός για κάθε κουτί μπορείς να το υποθέσεις, ακριβώς επειδή δεν έχεις δεδομένα για τον χρόνο, άρα δεν παίζει ρόλο. Σε πολλά προβλήματα μαθηματικών, αμέτρητα, είτε απλά είτε πανεπιστημιακού επιπέδου, κάνεις υποθέσεις πριν ξεκινήσεις να λύσεις το οτιδήποτε
Και αυτό θα μπορούσε να ήταν μια καλή εξάσκηση για τον μαθητή. Να μπορούν να διακρίνουν από πριν ποιές πληροφορίες χρειάζονται και ποιές όχι. Μάλιστα πολλές φορές για να τους "μπερδέψουν" προσθέτουν πράγματα αχρείαστα. Αλλά γενικά οι υποθέσεις στα μαθηματικά είναι πολύ χρήσιμες.
Ο ίσος αριθμός κουτιών για να περιοριστείς σε μια λύση. Εντάξει θα ήταν στην ενότητα με τα πολλαπλάσια αλλά...u know.Chainis έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 15:57Εχει πολλες λύσεις άρα το πρόβλημα δεν είναι σωστά ορισμένο.
Πχ 10 κουτιά των 2, 10 κουτιά των 3 και 1 ή 2 ή 3 ή 4 κουτιά των 5 κι ένα σωρό άλλοι συνδιασμο των 2,3,5 στα όρια 50-70.
Μήπως έπρεπε να λέει ότι πρέπει να είναι και ίσος αριθμός κουτιών από κάθε συσκευασία;
Τότε μια λύση θα ήταν 6 των 2, 6 των 3 και 6 των 5.
Αυτό με τον χρόνο που είναι σταθερός για κάθε κουτί μπορείς να το υποθέσεις, ακριβώς επειδή δεν έχεις δεδομένα για τον χρόνο, άρα δεν παίζει ρόλο. Σε πολλά προβλήματα μαθηματικών, αμέτρητα, είτε απλά είτε πανεπιστημιακού επιπέδου, κάνεις υποθέσεις πριν ξεκινήσεις να λύσεις το οτιδήποτε

Και αυτό θα μπορούσε να ήταν μια καλή εξάσκηση για τον μαθητή. Να μπορούν να διακρίνουν από πριν ποιές πληροφορίες χρειάζονται και ποιές όχι. Μάλιστα πολλές φορές για να τους "μπερδέψουν" προσθέτουν πράγματα αχρείαστα. Αλλά γενικά οι υποθέσεις στα μαθηματικά είναι πολύ χρήσιμες.
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Το είπα πριν. Έχει κάποια σημασία για την πραγματολογία. όμως είναι ανώφελο να το καλλιεργείς μέσω μαθηματικών. Στα φιλολογικά θα είχε σημασία.- Casper - έγραψε: ↑23 Οκτ 2020, 22:40Εντομεταξύ το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εκφώνηση δεν είναι ο χρόνος αλλά αυτό που είπε ο Chainis:Ο ίσος αριθμός κουτιών για να περιοριστείς σε μια λύση. Εντάξει θα ήταν στην ενότητα με τα πολλαπλάσια αλλά...u know.Chainis έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 15:57Εχει πολλες λύσεις άρα το πρόβλημα δεν είναι σωστά ορισμένο.
Πχ 10 κουτιά των 2, 10 κουτιά των 3 και 1 ή 2 ή 3 ή 4 κουτιά των 5 κι ένα σωρό άλλοι συνδιασμο των 2,3,5 στα όρια 50-70.
Μήπως έπρεπε να λέει ότι πρέπει να είναι και ίσος αριθμός κουτιών από κάθε συσκευασία;
Τότε μια λύση θα ήταν 6 των 2, 6 των 3 και 6 των 5.
Αυτό με τον χρόνο που είναι σταθερός για κάθε κουτί μπορείς να το υποθέσεις, ακριβώς επειδή δεν έχεις δεδομένα για τον χρόνο, άρα δεν παίζει ρόλο. Σε πολλά προβλήματα μαθηματικών, αμέτρητα, είτε απλά είτε πανεπιστημιακού επιπέδου, κάνεις υποθέσεις πριν ξεκινήσεις να λύσεις το οτιδήποτε
Και αυτό θα μπορούσε να ήταν μια καλή εξάσκηση για τον μαθητή. Να μπορούν να διακρίνουν από πριν ποιές πληροφορίες χρειάζονται και ποιές όχι. Μάλιστα πολλές φορές για να τους "μπερδέψουν" προσθέτουν πράγματα αχρείαστα. Αλλά γενικά οι υποθέσεις στα μαθηματικά είναι πολύ χρήσιμες.
Εδώ το μόνο που καλλιεργείς τελικά είναι η ασυνέπεια στο πρόβλημα. ένα αυτιστικό υψηλής λειτουργικότητας (που θα σεβόταν το πρόβλημα δεν θα μπορούσε να προχωρήσει. Θα ήταν πιο πολύ άχρηστα τα πολλαπλάσια. Γιατί τελικά από τη διατύπωση του προβλήματος, δεν είναι το κοινό πολλαπλάσιο το ζητούμενο.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- relativer777
- Δημοσιεύσεις: 4145
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:11
- Phorum.gr user: relativer777
- Τοποθεσία: Χαλκηδόνα
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Κάτσε κάτω από την μπάρα !!!
Η ζωή είναι ωραία γι'αυτούς που ξέρουν να την ομορφαίνουν
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Το νήμα μπορεί να είναι του κώλου αλλά λέει για μπάρες. Αφιερωμένο στους κωλομπαράδες.

Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
http://www1.aegean.gr/social-anthropolo ... er%201.htmΧαοτικός έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 00:41Το είπα πριν. Έχει κάποια σημασία για την πραγματολογία. όμως είναι ανώφελο να το καλλιεργείς μέσω μαθηματικών. Στα φιλολογικά θα είχε σημασία.- Casper - έγραψε: ↑23 Οκτ 2020, 22:40Εντομεταξύ το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εκφώνηση δεν είναι ο χρόνος αλλά αυτό που είπε ο Chainis:Ο ίσος αριθμός κουτιών για να περιοριστείς σε μια λύση. Εντάξει θα ήταν στην ενότητα με τα πολλαπλάσια αλλά...u know.Chainis έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 15:57Εχει πολλες λύσεις άρα το πρόβλημα δεν είναι σωστά ορισμένο.
Πχ 10 κουτιά των 2, 10 κουτιά των 3 και 1 ή 2 ή 3 ή 4 κουτιά των 5 κι ένα σωρό άλλοι συνδιασμο των 2,3,5 στα όρια 50-70.
Μήπως έπρεπε να λέει ότι πρέπει να είναι και ίσος αριθμός κουτιών από κάθε συσκευασία;
Τότε μια λύση θα ήταν 6 των 2, 6 των 3 και 6 των 5.
Αυτό με τον χρόνο που είναι σταθερός για κάθε κουτί μπορείς να το υποθέσεις, ακριβώς επειδή δεν έχεις δεδομένα για τον χρόνο, άρα δεν παίζει ρόλο. Σε πολλά προβλήματα μαθηματικών, αμέτρητα, είτε απλά είτε πανεπιστημιακού επιπέδου, κάνεις υποθέσεις πριν ξεκινήσεις να λύσεις το οτιδήποτε
Και αυτό θα μπορούσε να ήταν μια καλή εξάσκηση για τον μαθητή. Να μπορούν να διακρίνουν από πριν ποιές πληροφορίες χρειάζονται και ποιές όχι. Μάλιστα πολλές φορές για να τους "μπερδέψουν" προσθέτουν πράγματα αχρείαστα. Αλλά γενικά οι υποθέσεις στα μαθηματικά είναι πολύ χρήσιμες.
Εδώ το μόνο που καλλιεργείς τελικά είναι η ασυνέπεια στο πρόβλημα. ένα αυτιστικό υψηλής λειτουργικότητας (που θα σεβόταν το πρόβλημα δεν θα μπορούσε να προχωρήσει. Θα ήταν πιο πολύ άχρηστα τα πολλαπλάσια. Γιατί τελικά από τη διατύπωση του προβλήματος, δεν είναι το κοινό πολλαπλάσιο το ζητούμενο.
Δες το 4ο σημείο εδώ προς το τέλος που αναφέρεται στην λογική που είναι ολόκληρος κλάδος στα μαθηματικά. Και η άσκηση που έβαλες στο άλλο θέμα με το τι είσαι και δεν είσαι, άσκηση λογικής είναι.
Και ξαναλέω πως εσύ επικεντρώθηκες στον χρόνο ενώ το κύριο πρόβλημα είναι άλλο, ότι υπάρχουν πάνω από μια λύσεις. Ένας αυτιστικός υψηλής λειτουργικότητας που λες θα τις έγραφε όλες και θα ήταν σωστός.


- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...- Casper - έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:52...
http://www1.aegean.gr/social-anthropolo ... er%201.htm
Δες το 4ο σημείο εδώ προς το τέλος που αναφέρεται στην λογική που είναι ολόκληρος κλάδος στα μαθηματικά. Και η άσκηση που έβαλες στο άλλο θέμα με το τι είσαι και δεν είσαι, άσκηση λογικής είναι.
Και ξαναλέω πως εσύ επικεντρώθηκες στον χρόνο ενώ το κύριο πρόβλημα είναι άλλο, ότι υπάρχουν πάνω από μια λύσεις. Ένας αυτιστικός υψηλής λειτουργικότητας που λες θα τις έγραφε όλες και θα ήταν σωστός.Τα "άχρηστα" δεδομένα που μπορούν να σε μπερδέψουν δεν τα υπολογίζεις ή τα "πετάς" με το να το κάνεις την υπόθεση που έγραψα για να είσαι καλυμμένος. Αυτό λογικά οι μαθητές το κάνουν ασυναίσθητα και μηχανικά σε σχολικά χρόνια (γι' αυτό είπα πως είναι καλό να δίνεται σημασία για να διακρίνουν τι χρειάζεται ή να μην γίνεται καταλάθος/λόγω λάθους από δασκάλους αλλά να ξέρουν γιατί το κάνουν και να το τονίζουν) αλλά όσο προχωράει κανείς, είναι απαραίτητη η αναφορά.
Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Πες το ψέματαHector Buas έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:56Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...- Casper - έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:52...
http://www1.aegean.gr/social-anthropolo ... er%201.htm
Δες το 4ο σημείο εδώ προς το τέλος που αναφέρεται στην λογική που είναι ολόκληρος κλάδος στα μαθηματικά. Και η άσκηση που έβαλες στο άλλο θέμα με το τι είσαι και δεν είσαι, άσκηση λογικής είναι.
Και ξαναλέω πως εσύ επικεντρώθηκες στον χρόνο ενώ το κύριο πρόβλημα είναι άλλο, ότι υπάρχουν πάνω από μια λύσεις. Ένας αυτιστικός υψηλής λειτουργικότητας που λες θα τις έγραφε όλες και θα ήταν σωστός.Τα "άχρηστα" δεδομένα που μπορούν να σε μπερδέψουν δεν τα υπολογίζεις ή τα "πετάς" με το να το κάνεις την υπόθεση που έγραψα για να είσαι καλυμμένος. Αυτό λογικά οι μαθητές το κάνουν ασυναίσθητα και μηχανικά σε σχολικά χρόνια (γι' αυτό είπα πως είναι καλό να δίνεται σημασία για να διακρίνουν τι χρειάζεται ή να μην γίνεται καταλάθος/λόγω λάθους από δασκάλους αλλά να ξέρουν γιατί το κάνουν και να το τονίζουν) αλλά όσο προχωράει κανείς, είναι απαραίτητη η αναφορά.
Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?

Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Καραμελίτσα έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 22:37Στα ελληνικά λέγεται "γενιά του πολυτεχνείου".Χαοτικός έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 16:47Είμαι μεγάλος. Η ένσταση μου είναι στους νεολογισμούς. Τις Εγγλεζιές και τις μόδες. Λες και είμαστε αρκουδάκια στο μηχάνημα που ρίχνεις κέρμα και απολαμβάνεις το χορό που κάνουμε. Μας ρυθμίζουν να εκφραζόμαστε όπως γουστάρουν, το έχεις πάρει πάρει χαμπάρι; Τι αρχιδιά είναι αυτό το μπούμερ μωρέ; Και γιατί να του δώσουμε υπόσταση;Καραμελίτσα έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 16:13
Με συγχωρείς αν σου πρόσθεσα χρόνια. Μπούμερ στην ψυχή, όχι στο σώμα.
Χαχα
Μα τα λέτε τόσο νόστιμα
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11063
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Μπούμερ κι εσείς, αγαπητέ αντίντας;Adidas έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:59Καραμελίτσα έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 22:37Στα ελληνικά λέγεται "γενιά του πολυτεχνείου".Χαοτικός έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 16:47
Είμαι μεγάλος. Η ένσταση μου είναι στους νεολογισμούς. Τις Εγγλεζιές και τις μόδες. Λες και είμαστε αρκουδάκια στο μηχάνημα που ρίχνεις κέρμα και απολαμβάνεις το χορό που κάνουμε. Μας ρυθμίζουν να εκφραζόμαστε όπως γουστάρουν, το έχεις πάρει πάρει χαμπάρι; Τι αρχιδιά είναι αυτό το μπούμερ μωρέ; Και γιατί να του δώσουμε υπόσταση;
Χαχα
Μα τα λέτε τόσο νόστιμα
Z
Re: Στην καρδιά μου βάζω μπάρες.
Μα σε εκπαίδευση για το τι είναι το κοινό πολλαπλάσιο, το να βάλεις στα παιδιά ένα πραγματολογικό τερτίπι, του περνάς την ιδέα ότι δεν έχουν σημασία οι βασικοί κανόνες ή οι θεωρίες οι ίδιες, αλλά η βούληση το να δώσεις μία απάντηση σώνει και καλά. Σε κάτι ακαθόριστο κιόλας. Το αυτιστικό, άκου που σου λέω, δεν θα προχώραγε καθόλου. Η ερώτηση είναι σαφέστατη. Πόσες μπάρες σε ένα λεπτό.- Casper - έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:52http://www1.aegean.gr/social-anthropolo ... er%201.htmΧαοτικός έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 00:41Το είπα πριν. Έχει κάποια σημασία για την πραγματολογία. όμως είναι ανώφελο να το καλλιεργείς μέσω μαθηματικών. Στα φιλολογικά θα είχε σημασία.- Casper - έγραψε: ↑23 Οκτ 2020, 22:40Εντομεταξύ το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εκφώνηση δεν είναι ο χρόνος αλλά αυτό που είπε ο Chainis:
Ο ίσος αριθμός κουτιών για να περιοριστείς σε μια λύση. Εντάξει θα ήταν στην ενότητα με τα πολλαπλάσια αλλά...u know.
Αυτό με τον χρόνο που είναι σταθερός για κάθε κουτί μπορείς να το υποθέσεις, ακριβώς επειδή δεν έχεις δεδομένα για τον χρόνο, άρα δεν παίζει ρόλο. Σε πολλά προβλήματα μαθηματικών, αμέτρητα, είτε απλά είτε πανεπιστημιακού επιπέδου, κάνεις υποθέσεις πριν ξεκινήσεις να λύσεις το οτιδήποτε
Και αυτό θα μπορούσε να ήταν μια καλή εξάσκηση για τον μαθητή. Να μπορούν να διακρίνουν από πριν ποιές πληροφορίες χρειάζονται και ποιές όχι. Μάλιστα πολλές φορές για να τους "μπερδέψουν" προσθέτουν πράγματα αχρείαστα. Αλλά γενικά οι υποθέσεις στα μαθηματικά είναι πολύ χρήσιμες.
Εδώ το μόνο που καλλιεργείς τελικά είναι η ασυνέπεια στο πρόβλημα. ένα αυτιστικό υψηλής λειτουργικότητας (που θα σεβόταν το πρόβλημα δεν θα μπορούσε να προχωρήσει. Θα ήταν πιο πολύ άχρηστα τα πολλαπλάσια. Γιατί τελικά από τη διατύπωση του προβλήματος, δεν είναι το κοινό πολλαπλάσιο το ζητούμενο.
Δες το 4ο σημείο εδώ προς το τέλος που αναφέρεται στην λογική που είναι ολόκληρος κλάδος στα μαθηματικά. Και η άσκηση που έβαλες στο άλλο θέμα με το τι είσαι και δεν είσαι, άσκηση λογικής είναι.
Και ξαναλέω πως εσύ επικεντρώθηκες στον χρόνο ενώ το κύριο πρόβλημα είναι άλλο, ότι υπάρχουν πάνω από μια λύσεις. Ένας αυτιστικός υψηλής λειτουργικότητας που λες θα τις έγραφε όλες και θα ήταν σωστός.Τα "άχρηστα" δεδομένα που μπορούν να σε μπερδέψουν δεν τα υπολογίζεις ή τα "πετάς" με το να το κάνεις την υπόθεση που έγραψα για να είσαι καλυμμένος. Αυτό λογικά οι μαθητές το κάνουν ασυναίσθητα και μηχανικά σε σχολικά χρόνια (γι' αυτό είπα πως είναι καλό να δίνεται σημασία για να διακρίνουν τι χρειάζεται ή να μην γίνεται καταλάθος/λόγω λάθους από δασκάλους αλλά να ξέρουν γιατί το κάνουν και να το τονίζουν) αλλά όσο προχωράει κανείς, είναι απαραίτητη η αναφορά.
Το γεγονός ότι συσκευάζονται μόνο με τρεις τρόπους θα μπορούσε επίσης να ήταν άχρηστη πληροφορία. Τι κι αν είναι τρεις ή δύο ή πέντε όταν σου αφήνει ανοιχτή τη δυνατότητα να γίνει συνδυασμός συσκευασιών. Με αυτόν τον τρόπο , έχει δίκιο ο mao mao ότι όλες οι τιμές παίζουν.
Το σκέφτηκε και ο Χαΐνης πιο πριν.
Αν όμως για κάποιο λόγο ένα παιδί κολλήσει ότι οι συσκευασίες θα έχουν αποκλειστικά μία χωρητικότητα τότε υπάρχουν τρία διαφορετικά σύνολα . Με το τρία θα έχεις και 51 αλλά και 54 με το δύο θα έχεις 52 αλλά και πάλι 54 που δεν θα το έχεις με το πέντε όμως! Θα έχεις 50 και 55 εκεί. Το μόνο κοινό λοιπόν είναι το 60. Γιατί να μην είναι σαφές το ερώτημα αφού χαρακτήρας της εξέτασης είναι να σκεφτεί το παιδί το κοινό πολλαπλάσιο των τριών αριθμών και όχι οι δυνατότητες που προκύπτουν από το γεγονός ότι υπάρχουν αυτοί οι τρόποι συσκευασίας;
Από την άλλη τώρα Ας πούμε ότι φτιάχνει (συσκευάζει) 60 σε ένα λεπτό. Το εξήντα μπορεί να προκύψει 11 συσκευασίες των 5 ας πούμε, μία των τριών και μία των δύο. Αλλά βεβαίως μπορεί και με 12 συσκευασίες των 5. πως το νιώθεις να απαιτείται ο ίδιος ακριβώς χρόνος για 12 συσκευασίες στην μία περίπτωση και 13 στην άλλη; Πόσο κοντά στην αλήθεια θα ήταν αυτό. πόσο θα εκπαίδευε τα παιδιά στο να διακρίνουν κρυμμένους παράγοντες;

Στην τελική το όνομα του μαθήματος είναι μαθηματικά. Τι παίρνει το παιδί ως αίσθηση. ότι τα μαθηματικά είναι κάτι που δεν μας νοιάζει τι ακριβώς εξετάζει; ας το έλεγαν "Λογική" κι ας ήταν σε ξεχωριστό βιβλίο και να ήταν εργαστηριακού χαρακτήρα το μάθημα αυτό.
Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο του Γιουλ και μάλλον θα το διαβάσω (κι ας μου θυμίζει τουρκιά το επίθετό του


Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Η «πανδημία» των εγκεφαλικών στην Ελλάδα Στην επικίνδυνη ζώνη και νεότερες ηλικίες
από Ίακχος » 16 Νοέμ 2023, 08:47 » σε Ιατρική και θέματα Υγείας - 3 Απαντήσεις
- 1110 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7
28 Δεκ 2024, 20:46
-
-
-
Νέα δημοσίευση Στην Κρήτη το μεγαλύτερο υβριδικό ενεργειακό έργο στην Ευρώπη
από Ίακχος » 29 Οκτ 2024, 14:36 » σε Θετικές Επιστήμες - 0 Απαντήσεις
- 550 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
29 Οκτ 2024, 14:36
-
-
-
Νέα δημοσίευση Tα drones που εμφανίστηκαν στην Αμερική τώρα και στην Ευρώπη
από Αρίστος » 13 Δεκ 2024, 19:01 » σε Εναλλακτικές επιστήμες - 37 Απαντήσεις
- 1877 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
20 Δεκ 2024, 20:52
-
-
-
Νέα δημοσίευση ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
από tanipteros » 22 Μαρ 2024, 20:39 » σε Αστικοί μύθοι και Παραδοσιακοί θρύλοι - 6 Απαντήσεις
- 863 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από zteo
22 Μαρ 2024, 21:14
-