Στο πόσες φορές μου σηκώνεται απανωτά πλέον, ναιΚαραμελίτσα έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 13:37Μπούμερ κι εσείς, αγαπητέ αντίντας;
Σε όλα τα άλλα, πάντα παιδί, τύπισσα
Στο πόσες φορές μου σηκώνεται απανωτά πλέον, ναιΚαραμελίτσα έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 13:37Μπούμερ κι εσείς, αγαπητέ αντίντας;
Το χάος είναι άπειρο και είναι παντού και πάντα.Hector Buas έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:56Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...- Casper - έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:52...
http://www1.aegean.gr/social-anthropolo ... er%201.htm
Δες το 4ο σημείο εδώ προς το τέλος που αναφέρεται στην λογική που είναι ολόκληρος κλάδος στα μαθηματικά. Και η άσκηση που έβαλες στο άλλο θέμα με το τι είσαι και δεν είσαι, άσκηση λογικής είναι.
Και ξαναλέω πως εσύ επικεντρώθηκες στον χρόνο ενώ το κύριο πρόβλημα είναι άλλο, ότι υπάρχουν πάνω από μια λύσεις. Ένας αυτιστικός υψηλής λειτουργικότητας που λες θα τις έγραφε όλες και θα ήταν σωστός.Τα "άχρηστα" δεδομένα που μπορούν να σε μπερδέψουν δεν τα υπολογίζεις ή τα "πετάς" με το να το κάνεις την υπόθεση που έγραψα για να είσαι καλυμμένος. Αυτό λογικά οι μαθητές το κάνουν ασυναίσθητα και μηχανικά σε σχολικά χρόνια (γι' αυτό είπα πως είναι καλό να δίνεται σημασία για να διακρίνουν τι χρειάζεται ή να μην γίνεται καταλάθος/λόγω λάθους από δασκάλους αλλά να ξέρουν γιατί το κάνουν και να το τονίζουν) αλλά όσο προχωράει κανείς, είναι απαραίτητη η αναφορά.
Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?
Πανταχού παρών και τα παντα πληρων...relativer777 έγραψε: ↑25 Οκτ 2020, 18:48Το χάος είναι άπειρο και είναι παντού και πάντα.Hector Buas έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:56Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...- Casper - έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:52...
http://www1.aegean.gr/social-anthropolo ... er%201.htm
Δες το 4ο σημείο εδώ προς το τέλος που αναφέρεται στην λογική που είναι ολόκληρος κλάδος στα μαθηματικά. Και η άσκηση που έβαλες στο άλλο θέμα με το τι είσαι και δεν είσαι, άσκηση λογικής είναι.
Και ξαναλέω πως εσύ επικεντρώθηκες στον χρόνο ενώ το κύριο πρόβλημα είναι άλλο, ότι υπάρχουν πάνω από μια λύσεις. Ένας αυτιστικός υψηλής λειτουργικότητας που λες θα τις έγραφε όλες και θα ήταν σωστός.Τα "άχρηστα" δεδομένα που μπορούν να σε μπερδέψουν δεν τα υπολογίζεις ή τα "πετάς" με το να το κάνεις την υπόθεση που έγραψα για να είσαι καλυμμένος. Αυτό λογικά οι μαθητές το κάνουν ασυναίσθητα και μηχανικά σε σχολικά χρόνια (γι' αυτό είπα πως είναι καλό να δίνεται σημασία για να διακρίνουν τι χρειάζεται ή να μην γίνεται καταλάθος/λόγω λάθους από δασκάλους αλλά να ξέρουν γιατί το κάνουν και να το τονίζουν) αλλά όσο προχωράει κανείς, είναι απαραίτητη η αναφορά.
Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?
Μιλάς με γρίφους γέροντα!relativer777 έγραψε: ↑25 Οκτ 2020, 18:48Το χάος είναι άπειρο και είναι παντού και πάντα.Hector Buas έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:56Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...- Casper - έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:52...
http://www1.aegean.gr/social-anthropolo ... er%201.htm
Δες το 4ο σημείο εδώ προς το τέλος που αναφέρεται στην λογική που είναι ολόκληρος κλάδος στα μαθηματικά. Και η άσκηση που έβαλες στο άλλο θέμα με το τι είσαι και δεν είσαι, άσκηση λογικής είναι.
Και ξαναλέω πως εσύ επικεντρώθηκες στον χρόνο ενώ το κύριο πρόβλημα είναι άλλο, ότι υπάρχουν πάνω από μια λύσεις. Ένας αυτιστικός υψηλής λειτουργικότητας που λες θα τις έγραφε όλες και θα ήταν σωστός.Τα "άχρηστα" δεδομένα που μπορούν να σε μπερδέψουν δεν τα υπολογίζεις ή τα "πετάς" με το να το κάνεις την υπόθεση που έγραψα για να είσαι καλυμμένος. Αυτό λογικά οι μαθητές το κάνουν ασυναίσθητα και μηχανικά σε σχολικά χρόνια (γι' αυτό είπα πως είναι καλό να δίνεται σημασία για να διακρίνουν τι χρειάζεται ή να μην γίνεται καταλάθος/λόγω λάθους από δασκάλους αλλά να ξέρουν γιατί το κάνουν και να το τονίζουν) αλλά όσο προχωράει κανείς, είναι απαραίτητη η αναφορά.
Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?
Δέν Υπάρχουν Και πολλοί. Κάτι λιγότερο από τους κόκκους της άμμου της γης.
Έχει πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ...Hector Buas έγραψε: ↑25 Οκτ 2020, 23:24Μιλάς με γρίφους γέροντα!relativer777 έγραψε: ↑25 Οκτ 2020, 18:48Το χάος είναι άπειρο και είναι παντού και πάντα.Hector Buas έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:56
Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...
Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?
Δέν Υπάρχουν Και πολλοί. Κάτι λιγότερο από τους κόκκους της άμμου της γης.
Δέν μπορεί !ksk έγραψε: ↑25 Οκτ 2020, 23:21Πανταχού παρών και τα παντα πληρων...relativer777 έγραψε: ↑25 Οκτ 2020, 18:48Το χάος είναι άπειρο και είναι παντού και πάντα.Hector Buas έγραψε: ↑24 Οκτ 2020, 12:56
Πολύ κουρνιαχτό έχετε σηκώσει για ένα μαθηματικό πρόβλημα της 5ης δημοτικού...
Τι στο διάολο? Πόσοι Χαοτικοί υπάρχουν?
Υ.Γ και κατι of topic ... Σήμερα άκουσα οτι τελικά ο διαβολος ειναι ο ανθρωπος αφού θέλησε να γίνει θεός...
Τι πυροδοτηση συνειρμών!
Σορυ ρε Χαοτικέ, δεν το διάβασα όλο το νήμα (ξέφευγε, εξ άλλου) αλλά η διατύπωση (εκφώνηση) της ερώτησης μόνο εμένα μου φάνηκε οτι είναι εντελώς ΓΤΠΚ;
Ακριβώς αυτό θέλω να καταδείξω ρε φίλε
Αν κάποια παιδιά που ξέρεις αγνοούν τη λέξη "πριν" σ' αυτό το παράδειγμα, δεν είναι επειδή σκέφτονται ρηχά, αλλά μάλλον επειδή είναι κουφά.Χαοτικός έγραψε: ↑09 Νοέμ 2020, 13:08Ακριβώς αυτό θέλω να καταδείξω ρε φίλε
Αυτό που καλλιεργεί, είναι ένας ρηχός τρόπος σκέψης, όπου αν κάποια δεδομένα δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε, εμείς να προχωρούμε και να παράγουμε αυθαίρετα συμπεράσματα.
Ήδη έχουν , πολλά παιδιά, έναν ρηχό τρόπο σκέψης και από μία πρόταση πιάνουν ότι τους τύχει να πιάσουν.
"Ποια μέρα είναι πριν την Τετάρτη;"
"Η Πέμπτη"!
Έτσι επειδή ρωτάς για Τετάρτη. Η άλλη μέρα ποια είναι λογικά; Η Πέμπτη! Το "πριν" αγνοείται. Το θέμα είναι ότι μαθαίνεις να αγνοείς, γιατί έτσι. Γιατί δεν τρέχει και τίποτα.
Με υπερβολή μιλάω. Πολλά μπορούν να συμβαίνουν με τα παιδιά. Όχι μόνο κουφά ή ρηχή σκέψη.Καραμελίτσα έγραψε: ↑09 Νοέμ 2020, 15:23Αν κάποια παιδιά που ξέρεις αγνοούν τη λέξη "πριν" σ' αυτό το παράδειγμα, δεν είναι επειδή σκέφτονται ρηχά, αλλά μάλλον επειδή είναι κουφά.Χαοτικός έγραψε: ↑09 Νοέμ 2020, 13:08Ακριβώς αυτό θέλω να καταδείξω ρε φίλε
Αυτό που καλλιεργεί, είναι ένας ρηχός τρόπος σκέψης, όπου αν κάποια δεδομένα δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε, εμείς να προχωρούμε και να παράγουμε αυθαίρετα συμπεράσματα.
Ήδη έχουν , πολλά παιδιά, έναν ρηχό τρόπο σκέψης και από μία πρόταση πιάνουν ότι τους τύχει να πιάσουν.
"Ποια μέρα είναι πριν την Τετάρτη;"
"Η Πέμπτη"!
Έτσι επειδή ρωτάς για Τετάρτη. Η άλλη μέρα ποια είναι λογικά; Η Πέμπτη! Το "πριν" αγνοείται. Το θέμα είναι ότι μαθαίνεις να αγνοείς, γιατί έτσι. Γιατί δεν τρέχει και τίποτα.
Θα μπορούσε να ζητήσει την εθνικότητα του εργοστασιάρχη αλλά αυτή είναι ερώτηση Γυμνασίου.
Δηλαδή αυτό το πρόβλημα σε δυσκόλεψε? Και που γράφει για χυμούς? Gιατί μόνο μπισκότα βλέπω να αναφέρει.
Θα μπορούσε λες στον αιώνα να συσκεύαζε από 50 ως 70 μπάρες;Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 15:3560 ειναι απλά το είπα γιατί όντως λείπουν δεδομένα. Η ερώτηση πρέπει να αναδιατυπωθεί ως εξής:Χαοτικός έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 15:31
60 είναι. Αλλά και πάλι δεν είναι η απάντηση που μ' ενδιαφέρει. Ωστόσο δεν θα σε βρίσω Χαοτικός @ Ο κωδικός
Το θέμα είναι το αν είναι μαλακισμένη η ερώτηση ή όχι. Από που προκύπτει ότι σε ένα λεπτό γίνεται όλη αυτή η συσκευασία. Γιατί δεν είναι σε τρία λεπτά; Αφού δεν έχουμε δεδομένα τέτοια!
Ένα εργοστάσιο συσκευάζει μπάρες δημητριακών σε κουτιά τα οποία μπορεί να περιέχουν δύο, τρεις ή πέντε μπάρες. Ο χρόνος που απαιτείται γι αμία συσκευασία είναι σταθερός ανεξάρτητα από το πόσοες μπάρες περιέχονται. Πόσες μπάρες συσκευάζει το λεπτό; Η απάντηση θα πρέπει να είναι ένας ακέραιος αριθμός μεγαλύτερος του 50 και μικρότερος του 70.
Το λεπτό εδώ δεν έχει σημασία, θα μπορεί να λέει "το δευτερόλεπτο" ή "τον αιώνα", και πάλι θα έβγαζε νόημα.