Άντε ας κάνω μια τελευταία προσπάθεια.
Δεν απομόνωσα τη φράση από πονηριά, απλά θεώρησα ότι αυτό ήταν το μόνο σχετικό, καθώς τα υπόλοιπα είναι (ξανά) άσχετα. Αλλά μιας και λες ότι το κανα από πονηριά ας τα δούμε για να είμαστε ξεκάθαροι. Έχουμε τη δήλωση "Μια μαρτυρία αποτελεί απόδειξη" η οποία οδηγεί σε λογικές αντιφάσεις. Εσύ σε αυτό απαντάς:
Άσχετο. Ακόμα και να ισχύει αυτό δεν προσφέρει κάτι στη συζήτηση του αν "Μια μαρτυρία αποτελεί απόδειξη" γιατί δεν απαντάει στις λογικές αντιφάσεις που γράφουμε.Αυτό δεν απαγορεύει στον Θεό να εμφανίζεται όταν κρίνει, να τον βοηθάει όποτε θέλει και να μην θέλει να τον στρέψει σε άλλο δρόμο για τους λόγους Του, τους οποίους εμείς δεν γνωρίζουμε.
Επίσης άσχετο γιατί δεν μιλάμε για το αν ο Θεός ακολουθεί ανθρώπινη λογική ή όχι. Αν υπάρχει πολύ πιθανό να μην ακολουθεί. Αυτό που συζητάμε είναι κατά πόσο έχει ανθρώπινη λογική η αρχική δήλωση, όχι ο Θεός (και εσύ δεν είσαι θεός, πρέπει να ακολουθείς λογική σε αυτά που λες), η οποία δήλωση δεν αφορά μόνο την ύπαρξη του Θεού είναι πιο γενική. Δηλαδή θα οδηγούσε σε αντιφάσεις ακόμα και αν δεν συζητάμε την ύπαρξη του θεού. Στην μαρτυρία Α και Β του προηγούμενου ποστ μου μπορείς να βάλεις δύο αμοιβαία αποκλειόμενες μαρτυρίες που δεν έχουν να κάνουν με τη θρησκεία και πάλι θα οδηγούσε σε αντιφάσεις.Ο Θεός είναι παντοδύναμος και κάνει ό,τι θέλει χωρίς να μας ρωτήσει. Εσύ λες όχι, πρέπει να έχει ανθρώπινη λογική.
Γενικά δεν μπορείς όποτε σε συμφέρει να κολλάς: "ο θεός δεν χωράει σε λογική" σε κάθε συζήτηση, ακόμα και αν αυτή δεν συζητάει το αν ο θεός χωράει ή όχι σε λογική.
Τέλος για τελευταία φορα: αν θες να χρησιμοποιήσεις το επιχείρημα ο θεός δεν χωράει σε λογική και δεν χρειάζομαι αποδείξεις για να πιστέψω τότε το χρησιμοποιείς εξ'αρχής και είναι απολύτως δεκτό, τέλος συζήτησης. Αν όμως παρουσιάζεις αποδείξεις για την ύπαρξη του (άρα χρησιμοποιείς λογική καθώς λες ισχύει το Α=αποδειξη άρα Β=υπάρχει θεός) τότε θα συνεχίσουμε τη συζήτηση σε αυτό το πλαίσιο και θα εξετάσουμε αν όντως έχει βάση αυτό που λες με βάση τη λογική (που εσύ χρησιμοποίησες εξ' αρχής). Όλα δικά σου δεν γίνονται και δεν μπορούν να αλλάζουν οι κανόνες της συζήτησης κατά τη διάρκειά της επειδή έτσι σε συμφέρει.