ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑01 Δεκ 2020, 23:15
Δε πάω 1 φορά το χρόνο στα βουνά αλλά ακόμα και αν πήγαινα θα είχα την υποχρέωση να ζητώ την έξωση όσων κάνουν enduro από τους
συγκεκριμένους χώρους. Δεν είναι μόνο η ηχορύπανση που προκαλούν, το εκάστοτε βουνό αποτελεί ένα χώρο όπου συγκεντρώνονται κομμάτια
της χλωρίδας και της πανίδας του τόπου μας. Τα αμάξια ακολουθούν το προκαθορισμένο οδικό δίκτυο και παρκάρουν κατά μήκος αυτού. Βεβαιώς,
δε θέλω τις βίλες στο βουνό.
Στη Πάρνηθα συγκεκριμένα μπορεί να πηγαίνεις 1 φορά στα 10 χρόνια αλλά θες να φύγουν τα μηχανάκια που πάνε εκεί κάθε μέρα, αθλούνται και απολαμβάνουν το βουνό. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. Καμιά ζημιά δε παθαίνει το βουνό. Τουλάχιστον καμία που να μην είναι αναστρέψιμη. Και σιγά την ηχορύπανση που προκαλούν. Πέρασε ένα μηχανάκι και σου χάλασε το ζεν. Στη πραγματικότητα στο 99,99% των περιπτώσεων στο βουνό θα συναντήσεις μηχανάκι και θα το ακούς για μερικά sec. Αν είναι πρόβλημα το ότι έσπασε κανα κλαδί στο εντουρομονοπάτι, τότε είναι πρόβλημα και το κλαδί στο μονοπάτι των πεζοπόρων.
Τα αμάξια εξακολουθούν προκαθορισμένο οδικό που από μόνο του έχει κάνει τόση ζημιά όση θα έκαναν αν μαζεύονταν όλα τα εντούρο της ευρωπαϊκής ηπείρου μαζί. Το δίκτυο δρόμων επεκτείνεται συνεχώς γιατί επεκτείνονται οι παράνομες βίλες, που η μία μόνο κάνει τόση ζημιά (μη αναστρέψιμη) όση δε κάνουν 10 χρόνια τα μηχανάκια. Τις εποχές που δέναμε στους σκύλους με λουκάνικα αρχίσαν να έρχονται τζιπ που έκαναν όντως ζημιά. Κανένας δε μιλάει γι αυτά. Για να μη πιάσουμε τους κυνηγούς.
Με λίγα λόγια έχουμε άτομα που σχεδόν δεν πατάνε Πάρνηθα, που δεν βγάζουν κιχ για τις βίλες και τα τζιπ αλλά ενοχλούνται από τα μηχανάκια.
Είμαι υπέρ των κανόνων. Ωστόσο οι κανόνες πρέπει να αναγνωρίζουν ότι ο κόσμος που κυρίως πήγαινε Πάρνηθα ήταν οι μηχανοκίνητοι. Είναι άθλημα και πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη. Η όποια ζημιά που γίνεται πρέπει να τεθεί σε πραγματική βάση και να αναγνωριστεί ότι υπάρχουν άλλα 100 φορές μεγαλύτερα προβλήματα στο βουνό.