Άφησα να περάσουν δυό μέρες πριν απαντήσω για να αποφύγω την ένταση της στιγμής.
Ποτέ δεν είχα πρόθεση να σε προσβάλω με αυτά που έγραψα,και αν το έκανα ζητώ συγνώμη.
Πρόκειται για αναπαραγωγή μύθων, κατά τους οποίους τα Μ2000 είναι γενικά ευέλικτα. ΟΧΙ φυσικά -> τα Μ2000 λόγω της μεγάλης πτερυγικής επιφάνειας έχουν υψηλή ικανότητα φόρτισης πτέρυγας, αυτό επιτρέπει στιγμιαία γρήγορη αλλαγή κατεύθυνσης, με τίμημα την μεγάλη απώλεια κινητικής ενέργειας, ειδικά λόγω άθλιου λόγου βάρους/ώσης. Δεν υπάρχει πιλότος που θα προτιμούσε να είναι σε κόκπιτ Μ2000 αντί για F-16 σε αερομαχία πλην πολύ μεγάλων υψών.Οργισμένος έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 18:02Εντωμεταξυ το ραφαλ ειναι γαμοπτερυγο και οχι δελταπτερυγο.Δημοκρατικός έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 13:25Lol.Πάνας έγραψε: ↑05 Μάιος 2021, 23:25
Φυσικά και δεν συγκρίνονται... αλλά γιατί; Το εξηγώ. Το mirage 2000 εν τω μεταξύ λόγω του ότι είναι δελταπτέρυγο είναι κατά πολύ πιο ευέλικτο από το rafale στις κλειστές αερομαχίες.
Αλλά πίστεψέ με σε πόλεμο αυτά δεν χρειάζονται... τα radar πλέον κλειδώνουν τους στόχους από 300 χιλ μακριά. Οι αναχαιτήσεις και οι αερομαχίες που γίνονται τώρα με τους γείτονες είναι για το θεαθήναι.
Τους πλησιάζεις για να τους διώξεις... δεν μπορείς να τους αμολήσεις πύραυλο γιατί θα τους καταρρίψεις.
Πες μας για ασυρμάτους καλύτερα.
Kala εδω μεσα σε λιγο θα συζηταμε αν η μερα ειναι φωτεινοτερη της νυκτας...Δημοκρατικός έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 20:17Πρόκειται για αναπαραγωγή μύθων, κατά τους οποίους τα Μ2000 είναι γενικά ευέλικτα. ΟΧΙ φυσικά -> τα Μ2000 λόγω της μεγάλης πτερυγικής επιφάνειας έχουν υψηλή ικανότητα φόρτισης πτέρυγας, αυτό επιτρέπει στιγμιαία γρήγορη αλλαγή κατεύθυνσης, με τίμημα την μεγάλη απώλεια κινητικής ενέργειας, ειδικά λόγω άθλιου λόγου βάρους/ώσης. Δεν υπάρχει πιλότος που θα προτιμούσε να είναι σε κόκπιτ Μ2000 αντί για F-16 σε αερομαχία πλην πολύ μεγάλων υψών.Οργισμένος έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 18:02Εντωμεταξυ το ραφαλ ειναι γαμοπτερυγο και οχι δελταπτερυγο.
Επί του συγκεκριμένου, τo Rafale έχει σχεδόν την ίδια υψηλή ικανότητα φόρτισης πτέρυγας, χωρίς όμως τα μειονεκτήματα του M2000. Σε κλειστή αερομαχία είναι ανώτερο, και σε πέρα του ορίζοντα υπερανώτερο. Μειονετεί στην οροφή πτήσης και στην ταχύτητα σε μεγάλα ύψη. Δεν ξαφνιάζει κανέναν αυτό, το Μ2000 αναπτύχθηκε πάνω σε σχέδια αναχαιτιστικών (πέτα ψηλά, πέτα γρήγορα για να ρίξεις τα σοβιετικά βομβαρδιστικά) και όχι μαχητικών υπεροχής ή πολλαπλών ρόλων, έστω κι αν αργότερα προσαρμόστηκε μερικώς και σε τέτοιους ρόλους.
Τα απτά στοιχεία (με μπλέ αυτά που ορίζουν την ευελιξία):
RAFALE
Maximum speed:
Mach 1.8 at high altitude
Mach 1.1 at low altitude
Service ceiling: 15,835 m
Supercruise at Mach 1.4
Rate of climb: 304.8 m/s
Wing loading: 328 kg/m2
Thrust/weight: 0.988
M2000
Maximum speed:
Mach 2.2 at high altitude
Mach 0.9 at low altitude
Service ceiling: 17,060 m
No supercruise
Rate of climb: 285 m/s
Wing loading: 337 kg/m2
Thrust/weight: 0.7
Μπα, τον... φιμωσαν...axilmar έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 18:20Απο εδω το πηρε το 1ο θεμα:
https://www.the-sun.com/news/2793810/uf ... -pentagon/
Και σε αυτο δεν λεει οτι "η καταστροφη που θα ζησουμε [απο τους εξωγηινους] θα ειναι πολυ χειροτερη απο την 9/11".
Λεει οτι "εαν οι αλλες χωρες εχουνε βρει περισσοτερη τεχνολογια απο τα UFOs απο οτι εμεις, τοτε η πιθανοτητα να ζησουμε μια καταστροφη απο επιθεση των αλλων χωρων [της γης] μεγαλυτερα απο την 9/11 ειναι μεγαλη".
Οσο ομως και να εψαξα, δεν βρηκα καποια αλλη πρωτοτυπη πηγη για τις δηλωσεις του κυριου αυτου.
Μουφα η υποθεση...
Α) Σχεδόν όλες οι χώρες με μεγάλη αεροπορία έχουν τουλάχιστον ένα μαχητικό με ένα κινητήρα. Το γιατί είναι απλό. Κορεσμός του εναερίου χώρου και χρήση σε συνθήκες που δεν απαιτείται το ακριβό αεροσκάφος. Για αυτό συνήθως πάντα σχεδιάζονται σε ζευγάρια - π.χ. F15 - F16 ή F22 - F35.Οργισμένος έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 18:09Ειδικου σκοπου λεει το δικηνητηρια αεροσκαφη...Εχει πολλα αεροδρομια αλλωστε στην ελλαδα....Οι βλακες οι κατασκευαστες στην πολιτικη αεροπορια κακως τα κανουν πολυκινητηρια...
Ρε τι πινετε και δεν μας δινετε....
Δεν κρατανε οι νεοι κινητηρες λεει, βεβαια ναι, αν γινει κανα fod δεν θα κρατησουν καθολου...
Ποση ακομα αρλουμπα πια.
Ποτέ δεν ξέρεις....Οργισμένος έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 18:10Αφου εισαι σε τετοια θεση ωστε να με προτεινεις για εθνικο συμβουλο πασο κυριε υπουργε...stergiosbik έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 15:12Θα σε προτείνω για συμβουλο Εθνικής ασφαλείας,να μην πάει τόση γνώση χαμένη.Οργισμένος έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 11:58
Καλη μαλακια ειπε ο δικος σου.
Ας κανουμε την εξυπνη κινηση να τα μειωσουμε σε 50 να μαστε οκ.
Περα απο το οτι τσαμπα συζητω μαζι σου διοτι εχεις αποδειξει πολλακις την ηλιθιοτητα σου δω μεσα εχω να πω τα εξης:OANNHSEA έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 20:49Α) Σχεδόν όλες οι χώρες με μεγάλη αεροπορία έχουν τουλάχιστον ένα μαχητικό με ένα κινητήρα. Το γιατί είναι απλό. Κορεσμός του εναερίου χώρου και χρήση σε συνθήκες που δεν απαιτείται το ακριβό αεροσκάφος. Για αυτό συνήθως πάντα σχεδιάζονται σε ζευγάρια - π.χ. F15 - F16 ή F22 - F35.Οργισμένος έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 18:09Ειδικου σκοπου λεει το δικηνητηρια αεροσκαφη...Εχει πολλα αεροδρομια αλλωστε στην ελλαδα....Οι βλακες οι κατασκευαστες στην πολιτικη αεροπορια κακως τα κανουν πολυκινητηρια...
Ρε τι πινετε και δεν μας δινετε....
Δεν κρατανε οι νεοι κινητηρες λεει, βεβαια ναι, αν γινει κανα fod δεν θα κρατησουν καθολου...
Ποση ακομα αρλουμπα πια.
Β) Στην πολιτική αεροπορία τα αεροσκάφη έχουν δύο κινητήρες γιατί οι επιβάτες δεν μπορούν να πηδήξουν με αλεξίπτωτο!!! Οπότε αποφάσισαν από πολύ παλιά ότι κάθε αεροσκάφος πρέπει να έχει δύο κινητήρες. Στην πορεία όμως τα πράγματα έχουν εξελιχτεί - τα ETOPS έχουν ανέβει θεαματικά και πλέον ένα δικινητήριο επιβατικό μπορεί άνετα να περάσει τον Ατλαντικό ωκεανό, κάτι που απαγορευόταν ρητά π.χ. το 1990!!! Είναι λοιπόν βλακώδες να προσπαθούμε να εξισώσουμε την πολιτική με την στρατιωτική αεροπορία...
Γ) Ξέρεις, το Concord είχε 4 κινητήρες - ένα fod έριξε ένα από αυτά και μάλιστα τη στιγμή που απογειωνόταν!!! Εάν λοιπόν ένα σκάφος με 4 κινητήρες κατάληξε από fod, γιατί να μην καταλήξει το ίδιο εύκολα ένα αεροσκάφος με δύο κινητήρες;;;
Δ) Οι Σουηδοί εξέλιξαν, παράγουν εδώ και χρόνια και έχουν εξάγει σε πολλές χώρες ένα ΜΟΝΟΚΙΝΗΤΗΡΙΟ αεροσκάφος. Είναι ηλίθιοι έτσι; Είναι επίσης ηλίθιοι όσες χώρες το αγόρασαν ε;;; Μήπως είναι ηλίθιοι οι Ινδοί που εξελίσσουν το δικό τους, το Tenjas; Μήπως οι Πακιστανοί με το δικό τους μονοκινητήριο; Μήπως είναι ηλίθιοι οι Κινέζοι που έχουν και δικινητήρια και μονοκινητήρια μαχητικά;;; Κοίτα να δεις που γέμισε ο κόσμος ηλιθίους και μόνο ο πρώην δημόσιος υπάλληλος είναι ο έξυπνος!!!
Ζ) Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβεις ότι τα αεροσκάφη δεν έχουν καμία σχέση με την καύλα των κάγκουρων για τα αυτοκίνητα. Δεν μπορείς να πάρεις ένα αεροσκάφος γιατί "είναι γαμάτο" - πρέπει να υπολογίζεις και άλλα στοιχεία, όπως κόστος συντήρησης, κόστος εκπαίδευσης, οπλικά συστήματα, μελλοντικές αναβαθμίσεις, ανοιχτό σύστημα που μπορεί να δεχτεί τα νέα όπλα και μερικές άλλες παρόμοιες παραμέτρους... Προφανώς σύ ανήκεις στην ομάδα των αεροκάγκουρων...
Η) Είναι πολύ περίεργο που οι Αμερικάνοι έχουν ακόμα, συντηρούν και αναβαθμίζουν ένα αεροσκάφος που πρώτη φορά πέταξε το 1952 - το Β52!!! Αυτοί και αν είναι ηλίθιοι ε;;; Με ένα αεροσκάφος 70 σχεδόν ετών!!!
Εντάξει σε κατανοούμε... Δημόσιος υπάλληλος ήσουν... Μαλακίες έχεις συνηθίσει να πιστεύεις και να λες..
.
Ναι είχαμε 2 αεροπλάνα στο Αεροδρόμιο όλο το καλοκαίρι που είναι στο Πυθαγόρειο. Για αυτό ήμουν εκεί. Κάποια ιστορία για το κέντρο υγείας σου έλεγα.Thor έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 12:16Ειχαμε συζητηση στο παλιο και μου ελεγες για το κεντρο υγειας στο Πυθαγορειο.
Απο τοτε σε θυμαμαι.
Δεν χρειάζεται να ζητήσεις συγνώμη. Οι ναυτικοί ήθελαν να δημιουργήσουν ντόρο για κάποιο λόγο, δεν είναι το ίδιο. Εμείς δεν βγήκαμε ούτε σε κανάλια ούτε τίποτα.
Anecdotal "evidence"stergiosbik έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 21:48Μικρή λεπτομέρεια
Τα Μ 2000-5 ρίχνουν άπειρο ξύλο στους ουρανούς του Αιγαίου.
Για κάποιους αυτό μπορεί να σημαίνει κάτι,για κάποιους άλλους πάλι όχι.
Συνεχίστε.
Άι κατούρα τα ποδάρια'ς ρε,που έχεις και άποψη.Δημοκρατικός έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 21:59Anecdotal "evidence"stergiosbik έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 21:48Μικρή λεπτομέρεια
Τα Μ 2000-5 ρίχνουν άπειρο ξύλο στους ουρανούς του Αιγαίου.
Για κάποιους αυτό μπορεί να σημαίνει κάτι,για κάποιους άλλους πάλι όχι.
Συνεχίστε.
Έχω Άποψη βάσει της πραγματικότητας, των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών των αεροσκαφών που αναφέρονται. Αυτά που δεν μπορείς να καταλάβεις καν.stergiosbik έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 22:02Άι κατούρα τα ποδάρια'ς ρε,που έχεις και άποψη.Δημοκρατικός έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 21:59Anecdotal "evidence"stergiosbik έγραψε: ↑06 Μάιος 2021, 21:48Μικρή λεπτομέρεια
Τα Μ 2000-5 ρίχνουν άπειρο ξύλο στους ουρανούς του Αιγαίου.
Για κάποιους αυτό μπορεί να σημαίνει κάτι,για κάποιους άλλους πάλι όχι.
Συνεχίστε.