Το ίδιο και χειρότερα θα συμβεί και φέτος.ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 08:23Την προηγούμενη χρονιά πολλά παιδιά πήγαν να σπουδάσουν σε σχολές που δεν τους ενδιαφέρουν καθόλου (γιατί μην μου πεις ότι ένα παιδί που έχει γράψει 1 ή 2 στα μαθηματικά ενδιαφέρεται να γίνει μαθηματικός). Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα της εκπαίδευσης.stavmanr έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 08:17Πού πιστεύεις ότι θα παν να σπουδάσουν οι 26.000 κομμένοι των πανελληνίων;Hector Buas έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 02:44
Η οικονομική ελίτ της χώρας σπουδάζει μαζί με άλλες οικονομικές ελίτάλλων χωρών σε ελίτ πανεπιστήμια που οι περισσότεροι ξέρουμε ποια είναι. Δεν νομίζω πως η οικονομική ελίτ ασχολείται με τις πανελλήνιες...
Δεν καταλαβαίνω το θέμα όπως τίθεται.
Αυτό που δεν κατάλαβες έχει ως εξής:
Το ειδικό μάθημα δεν γίνεται απλά ένα μάθημα το οποίο αξιολογείται όπως τα υπόλοιπα στα πλαίσια του ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ των υποψηφίων.
Γίνεται κόφτης, όχι με βάση το αν ο υποψήφιος πληροί κάποια ελάχιστα προσόντα, αλλά με βάση το αν ο υποψήφιος πετυχαίνει το μέσο όρο των υπολοίπων. Δηλαδή, σε ένα ακραίο παράδειγμα, αν πχ. δώσουν 100 ζωγράφοι στην Αρχιτεκτονική που δεν ξέρουν να ...γράφουν το όνομά τους, η Αρχιτεκτονική θα γεμίσει λουλουδάκια, συννεφάκια, ήλιους και θάλασσες, αντί μηχανικών με γούστο στη σχεδίαση και την οπτική.
Αντίθετα, ως τώρα, μετρούσε να είσαι πρώτα μηχανικός, δηλαδή να μπορείς να υπολογίσεις φορτία, διαστάσεις, οπλισμούς κλπ. σωστά, ώστε να μη σκοτώσεις κόσμο, και μετά καλλιτέχνης, δηλαδή να φροντίζεις για την καλαισθησία κλπ των κτιρίων.