Αναφέρεις πιο πάνω ότι σχολές με το ίδιο αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο κι εγώ σου έγραψα ότι επί σειρά ετών τμήματα με το ίδιο αντικείμενο είχαν φοιτητές διαφορετικής δυναμικότητας. Δεν μου φαίνεται περίεργο λοιπόν που η αρχιτεκτονική Αθηνών έχει πιο αυστηρά κριτήρια για το σχέδιο μιας που παραδοσιακά την επιλέγουν οι δυνατοί μαθητές. Απλά ήθελε και φοιτητές με υψηλό επίπεδο σχεδιαστικής ικανότητας.NoMoreLice έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 14:13Άλλο πράγμα η βάση, η οποία διαμορφώνεται από τις προτιμήσεις των υποψηφίων. Πριν το ΕΒΕ, το Μαθηματικό Αθήνας δεν έλεγε πουθενά ότι εγώ δεν θα πάρω φοιτητές με 11. Έλεγε π.χ. φέτος θα πάρω 200 φοιτητές και απλά το δήλωναν σε σειρά προτίμησης φοιτητές με μεγαλύτερη βαθμολογία.ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:54Εξαρτάται από το επίπεδο των φοιτητών που επιθυμεί να έχει η κάθε σχολή. Εξάλλου και η βάση εισαγωγής στο κάθε τμήμα διαφέρει ανάλογα με την πόλη. Δες για παράδειγμα την βάση που είχε το μαθηματικό στην Αθήνα και το αντίστοιχο τμήμα στην Σάμο.NoMoreLice έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:50
Εντάξει, και στα πανεπιστήμια σε κάθε εξεταστική η δυσκολία διαφέρει, αλλα αν πιάσεις 5 περνάς. Στα ειδικά μαθήματα των πανελληνίων πρέπει να έχουν υπόψιν, τόσο αυτοί που βάζουν τα θέματα όσο και οι βαθμολογητές, ότι όποιος πιάσει το 10 έχει τις απαραίτητες γνώσεις στο θέμα για να περάσει σε μια σχετική σχολή. Να βάζουν στόχο δηλαδή όταν κάποιος δεν έχει επαρκείς γνώσεις να παίρνει κάτω από 10, και αυτό είναι όλο. Άσχετα με τις επιδόσεις των άλλων. Οι επιδόσεις των υπολοίπων παίζουν έπειτα ρόλο στην κατάταξη για το που θα περάσει ή δεν θα περάσει ο καθένας. Τώρα με τον κόφτη ΕΒΕ πως δικαιολογείται ότι σχολές με το ίδιο ακριβώς αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο;
Εδώ τώρα λες ότι όποιος δεν γράψει τουλάχιστον στον ΜΟ των υποψηφίων σε ένα ειδικό μάθημα, το σχέδιο, αποκλείεται από τη σχολή, άσχετα αν έχει αριστεύσει στα άλλα μαθήματα και βγάζει παραπάνω μόρια από άτομα που τελικά θα μπουν στη σχολή. Και έχε υπόψιν ότι το ειδικό μάθημα δεν πάνε να το δώσουν κατά χιλιάδες άσχετοι που δεν ενδιαφέρονται, όπως πολλοί που δίνουν πανελλήνιες. Πάνε να δώσουν στοχευμένα άτομα που έχουν κάνει φροντιστήρια και έχουν πληρώσει λεφτά και θέλουν συγκεκριμένες σχολές. Αντίστοιχα π.χ. και με τα Γαλλικά: περιμένεις πολλοί από αυτούς που δίνουν να κάνουν χρόνια γαλλικά και να έχουν πτυχία. Άρα περιμένει κανείς το επίπεδο των υποψηφίων να είναι γενικά καλό. Το να γράψει κάποιος λίγο κάτω από τον ΜΟ δεν σημαίνει πως δεν ξέρει τη γλώσσα. Θα πρέπει να εξετάζεται όσο πιο αντικειμενικά γίνεται αν έχει το απαραίτητο μίνιμουμ επίπεδο στη γλώσσα για να περάσει Γαλλική Φιλολογία, και τελικά από όσους έχουν το απαραίτητο αυτό μίνιμουμ επίπεδο περνάνε με σειρά κατάταξης με βάση τα συνολικά μόρια τους, στα οποία συνολικά μόρια μετράνε και τα γαλλικά μαζί με όλα τα άλλα μαθήματα. Εσύ τώρα κόβεις κάποιον που είναι ελάχιστα κάτω από τον ΜΟ στο σχέδιο, αλλά στα άλλα μαθήματα έχει αριστεύσει.
Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Η κοινή ΕΒΕ καθόλου δεν έρχεται σε αντίθεση με τη "δυναμικότητα" που δήθεν κάθε σχολή θέλει να διατηρήσει.ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 23:32
Αναφέρεις πιο πάνω ότι σχολές με το ίδιο αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο κι εγώ σου έγραψα ότι επί σειρά ετών τμήματα με το ίδιο αντικείμενο είχαν φοιτητές διαφορετικής δυναμικότητας. Δεν μου φαίνεται περίεργο λοιπόν που η αρχιτεκτονική Αθηνών έχει πιο αυστηρά κριτήρια για το σχέδιο μιας που παραδοσιακά την επιλέγουν οι δυνατοί μαθητές. Απλά ήθελε και φοιτητές με υψηλό επίπεδο σχεδιαστικής ικανότητας.
Η σειρά εισαγωγής δεν ανατρέπεται με την εφαρμογή ίδιων κριτηρίων.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Ναι αλλά καταλήγουμε στο ίδιο αποτέλεσμα. Ίδιες σχολές με φοιτητές διαφορετικής δυναμικότητας. Άρα ποιο πρόβλημα υπάρχει με την υψηλή εβε στο σχέδιο σε κάποιες σχολές αρχιτεκτονικής έναντι των άλλων;;;;;ethereal έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 23:56Η κοινή ΕΒΕ καθόλου δεν έρχεται σε αντίθεση με τη "δυναμικότητα" που δήθεν κάθε σχολή θέλει να διατηρήσει.ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 23:32
Αναφέρεις πιο πάνω ότι σχολές με το ίδιο αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο κι εγώ σου έγραψα ότι επί σειρά ετών τμήματα με το ίδιο αντικείμενο είχαν φοιτητές διαφορετικής δυναμικότητας. Δεν μου φαίνεται περίεργο λοιπόν που η αρχιτεκτονική Αθηνών έχει πιο αυστηρά κριτήρια για το σχέδιο μιας που παραδοσιακά την επιλέγουν οι δυνατοί μαθητές. Απλά ήθελε και φοιτητές με υψηλό επίπεδο σχεδιαστικής ικανότητας.
Η σειρά εισαγωγής δεν ανατρέπεται με την εφαρμογή ίδιων κριτηρίων.
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22180
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
ΟΧι den einai ιεκ.Lord Brum έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 22:50ναι, ΙΕΚ είναι τα κολλέγια και στη δύσηΟργισμένος έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 22:25Στη Δυση τι γινεται με αυτο το θεμα;;;
ΙΕΚ ειν τα κολεγια;;;
Τα καλα και συμφεροντα...
στην αγγλία τουλάχιστον που γνωρίζω. Μαραγκούς και υδραυλικούς βγάζουν και σχεδιαστές όχι επιστήμονες
Τα ΙΕΚ στην Ελλαδα ανηκουν στη μεταδευτεροβαθμια εκπαιδευση και ειναι εξαιρετικα χαμηλης ποιοτητας σε αντιθεση με τα κολλεγια τα οποια ανηκουν στην τερτιαρι εντσουκαησον.
Δλδ τι αλλο πια θα ακουσομε;
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Όσοι ασχολούνται με προετοιμασία μαθητών για τις πανελλαδικές γνωρίζουν ότι το επίπεδο γνώσεων των μαθητών κάθε χρόνο εχει την ίδια περίπου κατανομή. Αυτό που διαφοροποιεί τις επιδόσεις από χρόνια σε χρόνια είναι το επίπεδο των θεμάτων. Αυτό προσπαθεί να θεραπευτεί μέσω της Εβε, καθώς δεν έχει σημασία αν μια χρονιά ήταν δύσκολα τα θέματα και γράψανε χάλια στο σχέδιο, αλλά η απόσταση από τον μέσο όρο.stavmanr έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 20:18Δεν υπάρχει "απαιτούμενη επίδοση".Hector Buas έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 20:12Στο συγκεκριμένο θέμα ο υποψήφιος δεν έπιασε την απαιτούμενη επίδοση.stavmanr έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 20:06...
Το αντίθετο συμβαίνει.
Τούβλο τον ανεβάζεις και τούβλο τον κατεβάζεις αυτόν τον υποψήφιο που έγραψε 20.800 μόρια και δεν εισήθχη στην σχολή προτίμησής του εξαιτίας των πειραματισμών της Κεραμέως.
Μέχρι παραδείγματα με κουτσούς έφερες για να τον παρομοιάσεις.
Μέχρι πέρυσι υπήρχε, αλλά την άλλαξε η αγαπημένη σου Υπουργός.
Από φέτος γίνεται απλά σύγκριση με το ΜΟ επιδόσεων των υπολοίπων.
Αυτό σημαίνει ότι αν πέσεις σε ζωγράφους συνυποψήφιους, και 19 να γράψεις κόβεσαι.
Αν αντίστοιχα πέσεις σε άσχετους με τα σχέδια, και 3 να γράψεις περνάς.
Αντίστοιχα στα αθλήματα αν πέσεις σε φουρνιά υποψηφίων στυλ Κεντέρη, ακόμη και τοπικός πρωταθλητής να είσαι στον τόπο σου, κόβεσαι.
Αν πέσεις σε φουρνιά ανθρώπων που περπατούν με το ζόρι, ακόμη και σερνόμενος περνάς.
Αντιλαμβάνεσαι τον παραλογισμό της ΕΒΕ;
Παρεμπιπτόντως, σε 3 αρχιτεκτονικές η εβε καθοριστικές από τα τμήματα στο 0,7, και δίνει εβε κάτω από δέκα. Λιγότερο από πέρυσι.
Το ΕΜΠ, ΑΠΘ και Δημοκρίτειο ήθελαν μαθητές από το μέσο όρο και πάνω, για αυτό και έβαλαν εκεί την εβε.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δεν βλέπεις, δηλαδή, κανένα πρόβλημα όταν εισάγεις στη διαδικασία ένα αχρείαστο και ανούσιο (εκ του αποτελέσματος) κριτήριο;ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:12Ναι αλλά καταλήγουμε στο ίδιο αποτέλεσμα. Ίδιες σχολές με φοιτητές διαφορετικής δυναμικότητας. Άρα ποιο πρόβλημα υπάρχει με την υψηλή εβε στο σχέδιο σε κάποιες σχολές αρχιτεκτονικής έναντι των άλλων;;;;;ethereal έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 23:56Η κοινή ΕΒΕ καθόλου δεν έρχεται σε αντίθεση με τη "δυναμικότητα" που δήθεν κάθε σχολή θέλει να διατηρήσει.ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 23:32
Αναφέρεις πιο πάνω ότι σχολές με το ίδιο αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο κι εγώ σου έγραψα ότι επί σειρά ετών τμήματα με το ίδιο αντικείμενο είχαν φοιτητές διαφορετικής δυναμικότητας. Δεν μου φαίνεται περίεργο λοιπόν που η αρχιτεκτονική Αθηνών έχει πιο αυστηρά κριτήρια για το σχέδιο μιας που παραδοσιακά την επιλέγουν οι δυνατοί μαθητές. Απλά ήθελε και φοιτητές με υψηλό επίπεδο σχεδιαστικής ικανότητας.
Η σειρά εισαγωγής δεν ανατρέπεται με την εφαρμογή ίδιων κριτηρίων.
Ή μήπως πιστεύεις ότι αυτή η "παραδοσιακή" υπεροχή κάποιων ιδρυμάτων έναντι άλλων (λόγω επιλογής υποψηφίων και όχι λόγω έργου) θα πρέπει να θεσμοθετηθεί με κάποια αντίστοιχη "κλιμάκωση" (;) των ΕΒΕ;
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Προσωπικά θα προτιμούσα η επιλογή του κάθε παιδιού να πηγάζει από τις πραγματικές του επιθυμίες και κανένας βαθμός να μην στεκόταν εμπόδιο στο να εκπληρώσει τα όνειρα του, αλλά δυστυχώς ούτε τα παιδιά επιλέγουν σχολές με αυτό το κριτήριο ούτε τους δίνεται η δυνατότητα στους περισσότερους να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους μέσα σε αυτές. Επειδή πρέπει όμως να βλέπουμε με ρεαλισμό τις καταστάσεις, μπορώ να αιτιολόγησω την απόφαση για την εβε, αυτό επιθυμεί το Μετσόβιο και το Αριστοτέλειο για τους φοιτητές τους.ethereal έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:38Δεν βλέπεις, δηλαδή, κανένα πρόβλημα όταν εισάγεις στη διαδικασία ένα αχρείαστο και ανούσιο (εκ του αποτελέσματος) κριτήριο;
Ή μήπως πιστεύεις ότι αυτή η "παραδοσιακή" υπεροχή κάποιων ιδρυμάτων έναντι άλλων (λόγω επιλογής υποψηφίων και όχι λόγω έργου) θα πρέπει να θεσμοθετηθεί με κάποια αντίστοιχη "κλιμάκωση" (;) των ΕΒΕ;
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Κατά βάση υψηλές εβε έβαλαν τμήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, που ζητάνε κάθε χρόνο Χ φοιτητές, το υπουργείο στέλνει 3Χ φοιτητές και με τις μεταγραφές γίνονται 4Χ. Ελπίζουν ότι κάποιοι λίγοι δεν θα περάσουν, μήπως και αναπνεύσουν οι σχολές από το πλήθος πρωτοετών που συσσωρεύονται σε αυτές.ethereal έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:38Δεν βλέπεις, δηλαδή, κανένα πρόβλημα όταν εισάγεις στη διαδικασία ένα αχρείαστο και ανούσιο (εκ του αποτελέσματος) κριτήριο;
Ή μήπως πιστεύεις ότι αυτή η "παραδοσιακή" υπεροχή κάποιων ιδρυμάτων έναντι άλλων (λόγω επιλογής υποψηφίων και όχι λόγω έργου) θα πρέπει να θεσμοθετηθεί με κάποια αντίστοιχη "κλιμάκωση" (;) των ΕΒΕ;
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Ότι αν υπήρχε ίδια ΕΒΕ, δηλαδή, οι σχολές αυτές δεν θα μπορούσαν να μαζέψουν τον αφρό των υποψηφίων. ΟΚ.ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:46Προσωπικά θα προτιμούσα η επιλογή του κάθε παιδιού να πηγάζει από τις πραγματικές του επιθυμίες και κανένας βαθμός να μην στεκόταν εμπόδιο στο να εκπληρώσει τα όνειρα του, αλλά δυστυχώς ούτε τα παιδιά επιλέγουν σχολές με αυτό το κριτήριο ούτε τους δίνεται η δυνατότητα στους περισσότερους να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους μέσα σε αυτές. Επειδή πρέπει όμως να βλέπουμε με ρεαλισμό τις καταστάσεις, μπορώ να αιτιολόγησω την απόφαση για την εβε, αυτό επιθυμεί το Μετσόβιο και το Αριστοτέλειο για τους φοιτητές τους.ethereal έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:38Δεν βλέπεις, δηλαδή, κανένα πρόβλημα όταν εισάγεις στη διαδικασία ένα αχρείαστο και ανούσιο (εκ του αποτελέσματος) κριτήριο;
Ή μήπως πιστεύεις ότι αυτή η "παραδοσιακή" υπεροχή κάποιων ιδρυμάτων έναντι άλλων (λόγω επιλογής υποψηφίων και όχι λόγω έργου) θα πρέπει να θεσμοθετηθεί με κάποια αντίστοιχη "κλιμάκωση" (;) των ΕΒΕ;
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Ούτε το Χ ούτε το 4Χ είναι ρεαλιστική προσέγγιση στο ζήτημα. Για διαφορετικούς το καθένα λόγους.Μπεκρής έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:48Κατά βάση υψηλές εβε έβαλαν τμήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, που ζητάνε κάθε χρόνο Χ φοιτητές, το υπουργείο στέλνει 3Χ φοιτητές και με τις μεταγραφές γίνονται 4Χ. Ελπίζουν ότι κάποιοι λίγοι δεν θα περάσουν, μήπως και αναπνεύσουν οι σχολές από το πλήθος πρωτοετών που συσσωρεύονται σε αυτές.ethereal έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:38Δεν βλέπεις, δηλαδή, κανένα πρόβλημα όταν εισάγεις στη διαδικασία ένα αχρείαστο και ανούσιο (εκ του αποτελέσματος) κριτήριο;
Ή μήπως πιστεύεις ότι αυτή η "παραδοσιακή" υπεροχή κάποιων ιδρυμάτων έναντι άλλων (λόγω επιλογής υποψηφίων και όχι λόγω έργου) θα πρέπει να θεσμοθετηθεί με κάποια αντίστοιχη "κλιμάκωση" (;) των ΕΒΕ;
Και σε κάθε περίπτωση καλό είναι τα χαρτιά του παιχνιδιού να ανοίγουν εγκαίρως και με διαφάνεια.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Ίσως ενδιαφέρονται και για τον αφρό των υποψηφίων με σχεδιαστικές ικανότητες. Δεν βρίσκω άλλη εξήγηση για την επιλογή τους.ethereal έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:53Ότι αν υπήρχε ίδια ΕΒΕ, δηλαδή, οι σχολές αυτές δεν θα μπορούσαν να μαζέψουν τον αφρό των υποψηφίων. ΟΚ.ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:46Προσωπικά θα προτιμούσα η επιλογή του κάθε παιδιού να πηγάζει από τις πραγματικές του επιθυμίες και κανένας βαθμός να μην στεκόταν εμπόδιο στο να εκπληρώσει τα όνειρα του, αλλά δυστυχώς ούτε τα παιδιά επιλέγουν σχολές με αυτό το κριτήριο ούτε τους δίνεται η δυνατότητα στους περισσότερους να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους μέσα σε αυτές. Επειδή πρέπει όμως να βλέπουμε με ρεαλισμό τις καταστάσεις, μπορώ να αιτιολόγησω την απόφαση για την εβε, αυτό επιθυμεί το Μετσόβιο και το Αριστοτέλειο για τους φοιτητές τους.ethereal έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:38
Δεν βλέπεις, δηλαδή, κανένα πρόβλημα όταν εισάγεις στη διαδικασία ένα αχρείαστο και ανούσιο (εκ του αποτελέσματος) κριτήριο;
Ή μήπως πιστεύεις ότι αυτή η "παραδοσιακή" υπεροχή κάποιων ιδρυμάτων έναντι άλλων (λόγω επιλογής υποψηφίων και όχι λόγω έργου) θα πρέπει να θεσμοθετηθεί με κάποια αντίστοιχη "κλιμάκωση" (;) των ΕΒΕ;
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Εάν πραγματικά ήθελαν τόσο υψηλό επίπεδο πια, ας ανέβαζαν τον πήχυ τόσο ώστε να οδηγηθούν σε εισαγωγή δραστικά μειωμένου αριθμού σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:57Ίσως ενδιαφέρονται και για τον αφρό των υποψηφίων με σχεδιαστικές ικανότητες. Δεν βρίσκω άλλη εξήγηση για την επιλογή τους.ethereal έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:53Ότι αν υπήρχε ίδια ΕΒΕ, δηλαδή, οι σχολές αυτές δεν θα μπορούσαν να μαζέψουν τον αφρό των υποψηφίων. ΟΚ.ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 00:46
Προσωπικά θα προτιμούσα η επιλογή του κάθε παιδιού να πηγάζει από τις πραγματικές του επιθυμίες και κανένας βαθμός να μην στεκόταν εμπόδιο στο να εκπληρώσει τα όνειρα του, αλλά δυστυχώς ούτε τα παιδιά επιλέγουν σχολές με αυτό το κριτήριο ούτε τους δίνεται η δυνατότητα στους περισσότερους να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους μέσα σε αυτές. Επειδή πρέπει όμως να βλέπουμε με ρεαλισμό τις καταστάσεις, μπορώ να αιτιολόγησω την απόφαση για την εβε, αυτό επιθυμεί το Μετσόβιο και το Αριστοτέλειο για τους φοιτητές τους.
Και μετά ας στεκόντουσαν λεβέντικα να υπερασπιστούν, δια της ρήξης, τις αποφάσεις τους.
Αλλά τώρα ανακάτεμα στη χλιαρότητα, κούνημα της ουρίτσας για κανα ψιχουλάκι και αρχοντοχωριάτικη φιλαρέσκεια.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Υπάρχει γενικότερο πρόβλημα σε αυτό που αποκαλούμε παιδεία, η εβε είναι το ελάχιστο μπροστά σε όλα τα υπόλοιπα. Δεν καταλαβαίνω γιατί προκάλεσε τόση αναταραχή.ethereal έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 01:01Εάν πραγματικά ήθελαν τόσο υψηλό επίπεδο πια, ας ανέβαζαν τον πήχυ τόσο ώστε να οδηγηθούν σε εισαγωγή δραστικά μειωμένου αριθμού σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.
Και μετά ας στεκόντουσαν λεβέντικα να υπερασπιστούν, δια της ρήξης, τις αποφάσεις τους.
Αλλά τώρα ανακάτεμα στη χλιαρότητα, κούνημα της ουρίτσας για κανα ψιχουλάκι και αρχοντοχωριάτικη φιλαρέσκεια.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Μα για να λύσεις τα προβλήματα ξεκινάς από τα μικρά και προχωράς. Δεν δημιουργείς κι άλλα!ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 01:10Υπάρχει γενικότερο πρόβλημα σε αυτό που αποκαλούμε παιδεία, η εβε είναι το ελάχιστο μπροστά σε όλα τα υπόλοιπα. Δεν καταλαβαίνω γιατί προκάλεσε τόση αναταραχή.ethereal έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 01:01Εάν πραγματικά ήθελαν τόσο υψηλό επίπεδο πια, ας ανέβαζαν τον πήχυ τόσο ώστε να οδηγηθούν σε εισαγωγή δραστικά μειωμένου αριθμού σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.
Και μετά ας στεκόντουσαν λεβέντικα να υπερασπιστούν, δια της ρήξης, τις αποφάσεις τους.
Αλλά τώρα ανακάτεμα στη χλιαρότητα, κούνημα της ουρίτσας για κανα ψιχουλάκι και αρχοντοχωριάτικη φιλαρέσκεια.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Οι φιναλίστ των Ελληνικών Όσκαρ Αρχιτεκτονικής
από Ίακχος » 26 Δεκ 2024, 14:52 » σε Αρχιτεκτονική - 0 Απαντήσεις
- 304 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
26 Δεκ 2024, 14:52
-
-
- 193 Απαντήσεις
- 7917 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από student
12 Απρ 2025, 20:19
-
-
Νέα δημοσίευση Έξωση αιώνιου φοιτητή επειδή δεν πέρασε τα μαθήματα
από Unique » 13 Απρ 2025, 03:56 » σε Εσωτερική Πολιτική - 40 Απαντήσεις
- 820 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dorian
13 Απρ 2025, 14:45
-
-
-
Νέα δημοσίευση Έπος αριστείας για ΝΔκρατη υποψηφιο δημαρχο
από Μαδουραίος » 19 Απρ 2024, 18:04 » σε Εσωτερική Πολιτική - 9 Απαντήσεις
- 320 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
19 Απρ 2024, 20:32
-