Οπότε, επειδή μπορεί να κόβεται κόσμος, ας βάλουμε εύκολα θέματα να περνάνε όλοι? Το κατάλαβα καλά?ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:32...
Ως κόφτης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια ελάχιστη βάση ή το υπάρχον σύστημα της εβε και τα δύο όμως έχουν αδυναμίες και αδικίες. Για παράδειγμα αν τα θέματα στο σχέδιο είναι υπερβολικά δύσκολα αδίκως θα μείνουν εκτός παιδιά που υπό αλλά θέματα θα περνούσαν την βάση.
Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Στα προηγούμενα χρόνια που ίσχυε η βάση του 10 δεν ήταν κάθε χρονιά ισάξια τα θέματα. Όχι δεν έμπαιναν πάντα εύκολα, η επιτροπή δεν λειτουργεί με αυτό το σκεπτικό. Ήθελα να αναδείξω απλά την αδυναμία και του προηγούμενου συστήματος. Πρέπει να υπάρχει προβληματισμός πάντως και για το υπάρχον σύστημα της εβε.Hector Buas έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:35Οπότε, επειδή μπορεί να κόβεται κόσμος, ας βάλουμε εύκολα θέματα να περνάνε όλοι? Το κατάλαβα καλά?ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:32...
Ως κόφτης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια ελάχιστη βάση ή το υπάρχον σύστημα της εβε και τα δύο όμως έχουν αδυναμίες και αδικίες. Για παράδειγμα αν τα θέματα στο σχέδιο είναι υπερβολικά δύσκολα αδίκως θα μείνουν εκτός παιδιά που υπό αλλά θέματα θα περνούσαν την βάση.
- NoMoreLice
- Δημοσιεύσεις: 1036
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 02:14
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Εντάξει, και στα πανεπιστήμια σε κάθε εξεταστική η δυσκολία διαφέρει, αλλα αν πιάσεις 5 περνάς. Στα ειδικά μαθήματα των πανελληνίων πρέπει να έχουν υπόψιν, τόσο αυτοί που βάζουν τα θέματα όσο και οι βαθμολογητές, ότι όποιος πιάσει το 10 έχει τις απαραίτητες γνώσεις στο θέμα για να περάσει σε μια σχετική σχολή. Να βάζουν στόχο δηλαδή όταν κάποιος δεν έχει επαρκείς γνώσεις να παίρνει κάτω από 10, και αυτό είναι όλο. Άσχετα με τις επιδόσεις των άλλων. Οι επιδόσεις των υπολοίπων παίζουν έπειτα ρόλο στην κατάταξη για το που θα περάσει ή δεν θα περάσει ο καθένας. Τώρα με τον κόφτη ΕΒΕ πως δικαιολογείται ότι σχολές με το ίδιο ακριβώς αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο;ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:42Στα προηγούμενα χρόνια που ίσχυε η βάση του 10 δεν ήταν κάθε χρονιά ισάξια τα θέματα. Όχι δεν έμπαιναν πάντα εύκολα, η επιτροπή δεν λειτουργεί με αυτό το σκεπτικό. Ήθελα να αναδείξω απλά την αδυναμία και του προηγούμενου συστήματος. Πρέπει να υπάρχει προβληματισμός πάντως και για το υπάρχον σύστημα της εβε.Hector Buas έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:35Οπότε, επειδή μπορεί να κόβεται κόσμος, ας βάλουμε εύκολα θέματα να περνάνε όλοι? Το κατάλαβα καλά?ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:32...
Ως κόφτης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια ελάχιστη βάση ή το υπάρχον σύστημα της εβε και τα δύο όμως έχουν αδυναμίες και αδικίες. Για παράδειγμα αν τα θέματα στο σχέδιο είναι υπερβολικά δύσκολα αδίκως θα μείνουν εκτός παιδιά που υπό αλλά θέματα θα περνούσαν την βάση.
Να δώσει η Μεγαλόχαρη κι η Παναγιά η Κανάλα
να μεγαλώσω γρήγορα σαν τα κορίτσια τ' άλλα

να μεγαλώσω γρήγορα σαν τα κορίτσια τ' άλλα

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Εξαρτάται από το επίπεδο των φοιτητών που επιθυμεί να έχει η κάθε σχολή. Εξάλλου και η βάση εισαγωγής στο κάθε τμήμα διαφέρει ανάλογα με την πόλη. Δες για παράδειγμα την βάση που είχε το μαθηματικό στην Αθήνα και το αντίστοιχο τμήμα στην Σάμο.NoMoreLice έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:50Εντάξει, και στα πανεπιστήμια σε κάθε εξεταστική η δυσκολία διαφέρει, αλλα αν πιάσεις 5 περνάς. Στα ειδικά μαθήματα των πανελληνίων πρέπει να έχουν υπόψιν, τόσο αυτοί που βάζουν τα θέματα όσο και οι βαθμολογητές, ότι όποιος πιάσει το 10 έχει τις απαραίτητες γνώσεις στο θέμα για να περάσει σε μια σχετική σχολή. Να βάζουν στόχο δηλαδή όταν κάποιος δεν έχει επαρκείς γνώσεις να παίρνει κάτω από 10, και αυτό είναι όλο. Άσχετα με τις επιδόσεις των άλλων. Οι επιδόσεις των υπολοίπων παίζουν έπειτα ρόλο στην κατάταξη για το που θα περάσει ή δεν θα περάσει ο καθένας. Τώρα με τον κόφτη ΕΒΕ πως δικαιολογείται ότι σχολές με το ίδιο ακριβώς αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο;ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:42Στα προηγούμενα χρόνια που ίσχυε η βάση του 10 δεν ήταν κάθε χρονιά ισάξια τα θέματα. Όχι δεν έμπαιναν πάντα εύκολα, η επιτροπή δεν λειτουργεί με αυτό το σκεπτικό. Ήθελα να αναδείξω απλά την αδυναμία και του προηγούμενου συστήματος. Πρέπει να υπάρχει προβληματισμός πάντως και για το υπάρχον σύστημα της εβε.Hector Buas έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:35
Οπότε, επειδή μπορεί να κόβεται κόσμος, ας βάλουμε εύκολα θέματα να περνάνε όλοι? Το κατάλαβα καλά?
-
- Δημοσιεύσεις: 23508
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Ρε μπας και είναι δικοί σου οι λογαριασμοί και είστε το τρίο πούτσες;under έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 12:45Θα ηταν ο Εμπεδοκλας αλλα τον αδικησε η ζωη.Hector Buas έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 12:40Μπορείς να μου εξηγήσεις ποιός ακριβώς είναι ο πιο αρμόδιος για να καθορίσει το ποιός θα εισαχθεί στην Αρχιτεκτονική? Εσύ, ένας Πακιστανός από το Ισλαμαμπάντ, η κυρία Πόπη η κομμώτρια στο Ζεφύρι η οι καθηγητές της Αρχιτεκτονικής του ΕΜΠ που έθεσαν τις συγκεκριμένες απαιτήσεις?

Δυστυχώς για εσένα, δεν με αδίκησε η ζωή. Αν συνεχίσω να είμαι υγιής θα μπορεί κανείς να με αποκαλεί επιτυχημένο παντού. Παιδιά, γυναίκα, οικονομική ευρωστία, πολύ καλή δουλειά, άριστες απολαβές, περιουσία που έφτιαξα ή κληρονόμησα, χωρίς δάνεια και φυσικά σπουδές ανωτάτου επιπεδου, έως και μεταδιδακτορικό.

Εσύ και οι άλλοι τελειωμένοι γύρω από εσένα μπορείτε; Που ζείτε με το άγχος ότι μπορεί να αλλάξει φύγει ο κώλος που γλύφετε και να μη βρίσκετε εξηντάλεπτα; Πόσο πολύ στεναχωριέστε που είστε πάτος και μόνο εδώ που δε σας ξέρουν κάνετε τους καμπόσους;

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Α, ειναι διαγωνισμοί τελικάstavmanr έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 11:20Δεν υπάρχουν τέτοιες απαιτήσεις. Μέχρι πέρυσι υπήρχαν.Hector Buas έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 11:17Κάποιος δεν έχει καταλάβει κάτι αλλά μάλλον δεν είμαι εγώ αυτός...Ο συγκεκριμένος υποψήφιος δεν εισάγεται στο τμήμα γιατί δεν έπιασε τις απαιτήσεις στο ειδικό μάθημα του σχεδίου.
Η ΕΒΕ δεν είναι σύνολο απαιτήσεων. Είναι διαγωνιστικός μέσος όρος.
Θα σου το δώσω όσο πιο απλοϊκά γίνεται:
Αν πέσεις σε ομάδα υποψηφίων επιπέδου Πικάσο, ακόμη κι ο Βαν Γκογκ να είσαι αποκλείεσαι.
Αν πέσεις σε ομάδα άτεχνων που σπάζουν το μολύβι πριν το πιάσουν, ακόμη και τετράγωνα σπιτάκια να ζωγραφίζεις περνάς.
Κατάλαβέ το για να πάμε παρακάτω.
FIGHT! FIGHT! FIGHT!
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Είναι μετρήσιμο μέγεθος η μόρφωση ή η γνώση;Εμπεδοκλής έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 08:04Με τί ακριβώς μετριέται;Parrot έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 00:57Είδαμε και τους μορφωμένους.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 00:56
Σωστά. Αν μας κυβερνούσαν αμόρφωτοι τα πράγματα θα ήταν καλύτερα.
Και η μόρφωση δεν μετριέται με τα πτυχία.

-
- Δημοσιεύσεις: 23508
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Αντικειμενικότατα. Σαν τα μόρια της συνέντευξης που δίνουν σε φωτογραφικές προκηρύξεις για ερωτήματα του τύπου πόσο κοινωνικός είστε; πόσο ομαδικός είστε; είστε ευέλικτος; έχετε διάθεση να μάθετε;
Γελάει ο κόσμος, πραγματικά...
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
εχεις πιάσει ποτέ σου μολύβι;Εμπεδοκλής έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:57Αντικειμενικότατα. Σαν τα μόρια της συνέντευξης που δίνουν σε φωτογραφικές προκηρύξεις για ερωτήματα του τύπου πόσο κοινωνικός είστε; πόσο ομαδικός είστε; είστε ευέλικτος; έχετε διάθεση να μάθετε;
Γελάει ο κόσμος, πραγματικά...
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Πολυ πολυ, πολυ πολυ σωστα ολα αυτα που γραφει.
-
- Δημοσιεύσεις: 23508
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Στον υπόλοιπο κόσμο τη μετράνε με ένα σωρό δείκτες που μπορώ και να στους αναφέρω. Στο μυαλό το δικό σου και πολλών εδώ δεν ξέρω.
Μόνο η eurostat έχει κάτι τόμους από μετρήσεις.
https://ec.europa.eu/eurostat/web/educa ... d-training
Άλλες τόσες και ο ΟΗΕ.
Αλλά θα πρέπει να επιχειρηματολογείτε σαν μπαρμπάδια που η μόρφωση και η γνώση έρχεται μόνο από το Άγιο Πνεύμα ή από το πεζοδρόμιο.

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Πολύ σωστή η τοποθέτηση.ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:42Στα προηγούμενα χρόνια που ίσχυε η βάση του 10 δεν ήταν κάθε χρονιά ισάξια τα θέματα. Όχι δεν έμπαιναν πάντα εύκολα, η επιτροπή δεν λειτουργεί με αυτό το σκεπτικό. Ήθελα να αναδείξω απλά την αδυναμία και του προηγούμενου συστήματος. Πρέπει να υπάρχει προβληματισμός πάντως και για το υπάρχον σύστημα της εβε.Hector Buas έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:35Οπότε, επειδή μπορεί να κόβεται κόσμος, ας βάλουμε εύκολα θέματα να περνάνε όλοι? Το κατάλαβα καλά?ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:32...
Ως κόφτης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια ελάχιστη βάση ή το υπάρχον σύστημα της εβε και τα δύο όμως έχουν αδυναμίες και αδικίες. Για παράδειγμα αν τα θέματα στο σχέδιο είναι υπερβολικά δύσκολα αδίκως θα μείνουν εκτός παιδιά που υπό αλλά θέματα θα περνούσαν την βάση.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Πολύ σωστή η τοποθέτηση.NoMoreLice έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:50Εντάξει, και στα πανεπιστήμια σε κάθε εξεταστική η δυσκολία διαφέρει, αλλα αν πιάσεις 5 περνάς. Στα ειδικά μαθήματα των πανελληνίων πρέπει να έχουν υπόψιν, τόσο αυτοί που βάζουν τα θέματα όσο και οι βαθμολογητές, ότι όποιος πιάσει το 10 έχει τις απαραίτητες γνώσεις στο θέμα για να περάσει σε μια σχετική σχολή. Να βάζουν στόχο δηλαδή όταν κάποιος δεν έχει επαρκείς γνώσεις να παίρνει κάτω από 10, και αυτό είναι όλο. Άσχετα με τις επιδόσεις των άλλων. Οι επιδόσεις των υπολοίπων παίζουν έπειτα ρόλο στην κατάταξη για το που θα περάσει ή δεν θα περάσει ο καθένας. Τώρα με τον κόφτη ΕΒΕ πως δικαιολογείται ότι σχολές με το ίδιο ακριβώς αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο;
Υποχρέωση της επιτροπής που παράγει θέματα πανελλαδικών είναι η αξιολόγηση της δυσκολίας και φυσικά η διαβάθμιση των θεμάτων γύρω από έναν βασικό άξονα.
Δεν μπορεί τη μία στο γραμμικό σχέδιο να ζητάς μία τετράγωνη αποθήκη και την άλλη ένα ...ξενοδοχειακό συγκρότημα.
Αυτά όμως δεν αφορούν την παραδοξότητα της ΕΒΕ.
- NoMoreLice
- Δημοσιεύσεις: 1036
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 02:14
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Άλλο πράγμα η βάση, η οποία διαμορφώνεται από τις προτιμήσεις των υποψηφίων. Πριν το ΕΒΕ, το Μαθηματικό Αθήνας δεν έλεγε πουθενά ότι εγώ δεν θα πάρω φοιτητές με 11. Έλεγε π.χ. φέτος θα πάρω 200 φοιτητές και απλά το δήλωναν σε σειρά προτίμησης φοιτητές με μεγαλύτερη βαθμολογία.ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:54Εξαρτάται από το επίπεδο των φοιτητών που επιθυμεί να έχει η κάθε σχολή. Εξάλλου και η βάση εισαγωγής στο κάθε τμήμα διαφέρει ανάλογα με την πόλη. Δες για παράδειγμα την βάση που είχε το μαθηματικό στην Αθήνα και το αντίστοιχο τμήμα στην Σάμο.NoMoreLice έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:50Εντάξει, και στα πανεπιστήμια σε κάθε εξεταστική η δυσκολία διαφέρει, αλλα αν πιάσεις 5 περνάς. Στα ειδικά μαθήματα των πανελληνίων πρέπει να έχουν υπόψιν, τόσο αυτοί που βάζουν τα θέματα όσο και οι βαθμολογητές, ότι όποιος πιάσει το 10 έχει τις απαραίτητες γνώσεις στο θέμα για να περάσει σε μια σχετική σχολή. Να βάζουν στόχο δηλαδή όταν κάποιος δεν έχει επαρκείς γνώσεις να παίρνει κάτω από 10, και αυτό είναι όλο. Άσχετα με τις επιδόσεις των άλλων. Οι επιδόσεις των υπολοίπων παίζουν έπειτα ρόλο στην κατάταξη για το που θα περάσει ή δεν θα περάσει ο καθένας. Τώρα με τον κόφτη ΕΒΕ πως δικαιολογείται ότι σχολές με το ίδιο ακριβώς αντικείμενο βάζουν διαφορετικό όριο;ktisila έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 13:42
Στα προηγούμενα χρόνια που ίσχυε η βάση του 10 δεν ήταν κάθε χρονιά ισάξια τα θέματα. Όχι δεν έμπαιναν πάντα εύκολα, η επιτροπή δεν λειτουργεί με αυτό το σκεπτικό. Ήθελα να αναδείξω απλά την αδυναμία και του προηγούμενου συστήματος. Πρέπει να υπάρχει προβληματισμός πάντως και για το υπάρχον σύστημα της εβε.
Εδώ τώρα λες ότι όποιος δεν γράψει τουλάχιστον στον ΜΟ των υποψηφίων σε ένα ειδικό μάθημα, το σχέδιο, αποκλείεται από τη σχολή, άσχετα αν έχει αριστεύσει στα άλλα μαθήματα και βγάζει παραπάνω μόρια από άτομα που τελικά θα μπουν στη σχολή. Και έχε υπόψιν ότι το ειδικό μάθημα δεν πάνε να το δώσουν κατά χιλιάδες άσχετοι που δεν ενδιαφέρονται, όπως πολλοί που δίνουν πανελλήνιες. Πάνε να δώσουν στοχευμένα άτομα που έχουν κάνει φροντιστήρια και έχουν πληρώσει λεφτά και θέλουν συγκεκριμένες σχολές. Αντίστοιχα π.χ. και με τα Γαλλικά: περιμένεις πολλοί από αυτούς που δίνουν να κάνουν χρόνια γαλλικά και να έχουν πτυχία. Άρα περιμένει κανείς το επίπεδο των υποψηφίων να είναι γενικά καλό. Το να γράψει κάποιος λίγο κάτω από τον ΜΟ δεν σημαίνει πως δεν ξέρει τη γλώσσα. Θα πρέπει να εξετάζεται όσο πιο αντικειμενικά γίνεται αν έχει το απαραίτητο μίνιμουμ επίπεδο στη γλώσσα για να περάσει Γαλλική Φιλολογία, και τελικά από όσους έχουν το απαραίτητο αυτό μίνιμουμ επίπεδο περνάνε με σειρά κατάταξης με βάση τα συνολικά μόρια τους, στα οποία συνολικά μόρια μετράνε και τα γαλλικά μαζί με όλα τα άλλα μαθήματα. Εσύ τώρα κόβεις κάποιον που είναι ελάχιστα κάτω από τον ΜΟ στο σχέδιο, αλλά στα άλλα μαθήματα έχει αριστεύσει.
Να δώσει η Μεγαλόχαρη κι η Παναγιά η Κανάλα
να μεγαλώσω γρήγορα σαν τα κορίτσια τ' άλλα

να μεγαλώσω γρήγορα σαν τα κορίτσια τ' άλλα

-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Οι φιναλίστ των Ελληνικών Όσκαρ Αρχιτεκτονικής
από Ίακχος » 26 Δεκ 2024, 14:52 » σε Αρχιτεκτονική - 0 Απαντήσεις
- 304 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
26 Δεκ 2024, 14:52
-
-
- 193 Απαντήσεις
- 7920 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από student
12 Απρ 2025, 20:19
-
-
Νέα δημοσίευση Έξωση αιώνιου φοιτητή επειδή δεν πέρασε τα μαθήματα
από Unique » 13 Απρ 2025, 03:56 » σε Εσωτερική Πολιτική - 40 Απαντήσεις
- 820 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dorian
13 Απρ 2025, 14:45
-
-
-
Νέα δημοσίευση Έπος αριστείας για ΝΔκρατη υποψηφιο δημαρχο
από Μαδουραίος » 19 Απρ 2024, 18:04 » σε Εσωτερική Πολιτική - 9 Απαντήσεις
- 320 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
19 Απρ 2024, 20:32
-