Είναι μεγαλοκοπέλλα ο Λαζαρής, οπότε δεν είναι νέα μόδα αυτό που περιγράφειςFeindflug έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 11:15Τι φάση αυτό το Λαζαρής ρε τύποι;
Ήξερα την λόξα να φωνάζουν οι γονείς τα παιδιά Ιωάννη, Αθανάσιο, Κωνσταντίνο αντί για Γιάννη, Σάκη, Κώστα, και καλά για πιο εξευγενισμένα και high class, αλλά το αντίθετο δεν το είχα ακούσει.
Είναι στην μόδα η μπακαλοποίηση των ονομάτων: Λαζαρής, Νάκος, Παυλίκας, Κίτσος;
Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
1) Οι "κανόνες" (βασικά το σύστημα) είναι παρανοϊκοί.
Αυτό συζητάμε.
Υποψήφιος με γενική βαθμολογία 1800 μόρια πάνω από τη βάση της σχολής του (επίδοση τελευταίου εισακτέου) δεν μπορεί να εισαχθεί στη σχολή αυτή.
2) Δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες διαγωνισμού.
Κανόνας θα ήταν ότι "πρέπει να πιάσεις 14 για να μπεις".
Εδώ δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
3) Το δικαίωμα πρόσβασης στην 3ο βάθμια εκπαίδευση είναι αναφαίρετο. Η αφαίρεση της δυνατότητας πρόσβασης με οποιονδήποτε τρόπο συνιστά παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων. Όσο υπάρχουν κενές θέσεις στις σχολές επιλογής του υποψηφίου, αυτός έχει το δικαίωμα να μπορεί να τις καλύψει.
4) Ο ΜΟ της επίδοσης των υποψηφίων δεν συνιστά αξιολογικό κριτήριο της ικανότητας οποιουδήποτε.
Το ότι κάποιοι έγραψαν καλύτερα από εσένα δεν σημαίνει ότι εσύ δεν έχεις την ικανότητα να βρίσκεσαι σε ΑΕΙ.
Ο κανόνας ήταν ένας: όποιος πετυχαίνει υψηλότερη γενική βαθμολογία προηγείται στη σειρά προτίμησης.Ανήκω στη γενιά της μεταρρύθμισης Αρσένη. Από τη δική μου χρονια είχαμε να δώσουμε 12 μαθήματα στη Β' Λυκειου και 14 στην Γ' Λυκείου (ακόμη και Θρησκευτικά, Ιστορία Επιστημών και Τεχνολογίας κτλ). Άδικο σε σχέση με τους προηγούμενους που δίναν δέσμες μόνο 4 μαθήματα; Σίγουρα αλλά οι κανόνες ήταν ίδιοι για όλους.
Ο κανόνας ήταν απλός και συγκεκριμένος: δεν υπάρχει όριο. Προηγείται εκείνος που θα συγκεντρώσει μεγαλύτερη βαθμολογία.Οι γκρίνιες και οι κλάψες εκ των υστέρων είναι εκ του πονηρου. Αντίστοιχα στη δική μου χρονια επειδή οι βάσεις είχαν εκτοξευθεί προς τα πάνω, έβγαινε μια κοπέλα στα κανάλια και κλαιγοταν ότι δεν περνούσε σε καμία Ιατρική πάρα το γεγονός ότι είχε πάνω από 19000 μόρια. Τότε είχε αναλάβει η Νέα Δημοκρατία βέβαια το προμοταρισμα της.
Δεν γίνεται να αλλάζουμε θέμα συζήτησης επειδή έρχεται σε κάποιου το μυαλό η επιφοίτηση να συζητήσει για κάτι άλλο.Αντί να κάτσουμε ως χώρα να κάνουμε μια σοβαρή συζήτηση για το πως θα αποκτήσουν νόημα τα πτυχία στην αγορά εργασίας και να δουμε πόσους αποφοίτους σε κάθε τομέα χρειαζόμαστε και πως θα εκσυγχρονισουμε τα προγράμματα σπουδών και τις συνθήκες στα πανεπιστήμια, αναλωνομαστε ως συνήθως σε μικροκομματικες σπεκουλες.
Άνοιξε νήμα να συζητήσουμε και για τις πάπιες.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Όταν μπαίνεις εν γνώσει σου σε μια διαδικασία διαγωνισμού ακολουθείς τους κανόνες που έχουν τεθεί.
Αυτοί οι κανόνες αλλάζουν κατά καιρούς ανάλογα με συνθήκες και νέες αξιολογήσεις/εκτιμησεις. Είναι πάντα σωστοί ή λογικοί; Και αυτό συζητήσιμο είναι αλλά σίγουρα κάτι που είναι λογικό ή παράλογο για εσένα μπορεί να μην είναι για κάποιον άλλο.
Το σημαντικό είναι να είναι οι κανόνες γνωστοί εκ των προτέρων και αυτό ίσχυε εδω. Το όριο μπήκε πριν τις εξετάσεις.
Το να γκρινιάζεις εκ των υστέρων είναι υποκρισία.
Καλώς καμωμενη η κάθε συζήτηση για το ιδανικότερο και δικαιοτερο σύστημα αλλά έχει νόημα πριν τις εξετάσεις λοιπόν.
Δεν καταλαβαίνω επίσης τον εκνευρισμό σου για το γεγονός ότι βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος της γενικότερης αναβάθμισης των σπουδών και των πτυχίων.
Το νήμα για τις πάπιες θα το αφήσω σε εσένα να το ανοίξεις αφού την κάνεις με επιτυχία σε πολλά από τα νήματα στα οποία συμμετέχεις.
Αυτοί οι κανόνες αλλάζουν κατά καιρούς ανάλογα με συνθήκες και νέες αξιολογήσεις/εκτιμησεις. Είναι πάντα σωστοί ή λογικοί; Και αυτό συζητήσιμο είναι αλλά σίγουρα κάτι που είναι λογικό ή παράλογο για εσένα μπορεί να μην είναι για κάποιον άλλο.
Το σημαντικό είναι να είναι οι κανόνες γνωστοί εκ των προτέρων και αυτό ίσχυε εδω. Το όριο μπήκε πριν τις εξετάσεις.
Το να γκρινιάζεις εκ των υστέρων είναι υποκρισία.
Καλώς καμωμενη η κάθε συζήτηση για το ιδανικότερο και δικαιοτερο σύστημα αλλά έχει νόημα πριν τις εξετάσεις λοιπόν.
Δεν καταλαβαίνω επίσης τον εκνευρισμό σου για το γεγονός ότι βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος της γενικότερης αναβάθμισης των σπουδών και των πτυχίων.
Το νήμα για τις πάπιες θα το αφήσω σε εσένα να το ανοίξεις αφού την κάνεις με επιτυχία σε πολλά από τα νήματα στα οποία συμμετέχεις.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Γιατί κατά τη γνώμη σου δεν το κάνουν, αλλά κρατούν το σχέδιο ως το χαμηλότερης συνεισφοράς μάθημα στη γενική βαθμολογία;Ασέβαστος έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 09:32δεν το βλεπω.SuperRogue έγραψε: ↑23 Ιούλ 2021, 20:04Κουράζεις. Κάποιος που έγραψε 18.000 μονάδες μπορεί να περάσει μπροστά από κάποιον που έγραψε 20.000. Αυτό καταργεί το πνεύμα των πανελληνίων.
ας πουμε, θα μπορουσαν να δινουν στο σχεδιο διπλασιες μοναδες, με το ιδιο αποτελεσμα.

Θυμίζω ότι τα τεχνικά σχέδια δίνουν συνολικά ως 4.000 μονάδες, ενώ κάθε ένα από τα μαθήματα του επιστημονικού πεδίου μεσοσταθμικά ως 5.000 μονάδες (υπάρχει συντελεστής βασικού μαθήματος κλπ).
Στην τελική, δε, βαθμολογία, τα Σχέδια δίνουν ως 4.000/24.000 μονάδες, ενώ τα υπόλοιπα συνολικά 20.000/24.000 μονάδες.
Θα ήθελα μία εξήγηση επ' αυτού.
Η δική μου εξήγηση είναι πάρα πολύ απλή:
σκοπός των ΑΕΙ δεν είναι να βγάλουν ζωγράφους. Σκοπός τους είναι να βγάλουν επιστήμονες. Το βασικό που έχει ένας επιστήμονας είναι η ικανότητα να μελετά και να αναλύει τα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά του αντικειμένου. Για την ποιοτική και ποσοτική ανάλυση απαιτούνται συγκεκριμένες δεξιότητες που αφορούν τη λογική ανάλυση, τη μεθοδολογία κλπ.
Τι να τον κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει στατικά φορτία της κατασκευής και θα σκοτώσει ανθρώπους; Να του πω μπράβο για την προσθήκη πορτοκαλί απόχρωσης στα δοκάρια;
Τί να κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει οπλισμούς στα υποστυλώματα μίας γέφυρας; Να του πω μπράβο επειδή ζωγράφισε πάνω τους κανάτες, σκούπες και λεκάνες (στα οποία εξετάζονται στο ελεύθερο σχέδιο) ;
Γι' αυτό, λοιπόν, το αισθητικό θέμα είναι μεν επιθυμητό, αλλά απέχει πολύ από το να αποτελεί το βασικό στοιχείο ικανότητας ενός αρχιτέκτονα.
Εκείνο που πετυχαίνει η ΕΒΕ των σχεδίων σε αυτό το αντικείμενο είναι να αποκλειστούν υποψήφιοι με εξαιρετικές επιδόσεις στα επιστημονικά μαθήματα και να πάρουν τη θέση τους υποψήφιοι με -ακόμη και- μέτριες επιδόσεις σε εκείνα, όπως και το παράδειγμα που συζητάμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 24 Ιούλ 2021, 12:27, έχει επεξεργασθεί 6 φορές συνολικά.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δεν υπάρχουν κανόνες.
Υπήρχαν μέχρι πέρυσι.
Το να εισάγεται κάποιος με 19.000 μόρια και να κόβεται κάποιος με 20.800, και ταυτόχρονα να αφαιρείται η δικαιωματική πρόσβαση χιλιάδων υποψηφίων στα ΑΕΙ, δεν είναι ζήτημα λογικής.Αυτοί οι κανόνες αλλάζουν κατά καιρούς ανάλογα με συνθήκες και νέες αξιολογήσεις/εκτιμησεις. Είναι πάντα σωστοί ή λογικοί; Και αυτό συζητήσιμο είναι αλλά σίγουρα κάτι που είναι λογικό ή παράλογο για εσένα μπορεί να μην είναι για κάποιον άλλο.
Τα αποτελέσματα του εκτρώματος φαίνονται τώρα. Μέχρι τώρα υπήρχε η υποψία και η θεωρητική ανάλυση.Το σημαντικό είναι να είναι οι κανόνες γνωστοί εκ των προτέρων και αυτό ίσχυε εδω. Το όριο μπήκε πριν τις εξετάσεις.
Το να γκρινιάζεις εκ των υστέρων είναι υποκρισία.
Δηλαδή, να μην γράψουμε τώρα για το πόσο αποτυχημένο είναι το σύστημα εκ του αποτελέσματος;Καλώς καμωμενη η κάθε συζήτηση για το ιδανικότερο και δικαιοτερο σύστημα αλλά έχει νόημα πριν τις εξετάσεις λοιπόν.
Να θεωρητικολογούμε μόνο;
Να σου κάνουμε τη χάρη και να φτιάξουμε άγαλμα στην Κεραμέως;
Αυτό που χάνουμε σε αυτό τον τόπο είναι τα βασικά δικαιώματα των υποψηφίων και την λογική.Δεν καταλαβαίνω επίσης τον εκνευρισμό σου για το γεγονός ότι βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος της γενικότερης αναβάθμισης των σπουδών και των πτυχίων.
Με παρανοϊκά συστήματα εξετάσεων δεν αναβαθμίζονται τα ΑΕΙ, οπότε και δεν έχει νόημα μία τέτοια συζήτηση επί το παρόν.
Καλό σαν σλόγκαν. Άστοχο ως παρατήρηση.Το νήμα για τις πάπιες θα το αφήσω σε εσένα να το ανοίξεις αφού την κάνεις με επιτυχία σε πολλά από τα νήματα στα οποία συμμετέχεις.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Σ'αυτό το θέμα νήμα μάθαμε ότι το 18000 είναι μεγαλύτερο από το 20000.
Ότι δεν χρειαζόμαστε πανεπιστήμια.
Ότι το πανεπιστήμιο της ζωής είναι σημαντικότερο από το κανονικό πανεπιστήμιο.
Ότι οι επιστήμονες είναι αρλουμπολόγοι λιγοαπόλα.
Ότι για την κατάντια της οικονομίας ευθύνεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ξεχνάω κάτι;
Ότι δεν χρειαζόμαστε πανεπιστήμια.
Ότι το πανεπιστήμιο της ζωής είναι σημαντικότερο από το κανονικό πανεπιστήμιο.
Ότι οι επιστήμονες είναι αρλουμπολόγοι λιγοαπόλα.
Ότι για την κατάντια της οικονομίας ευθύνεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ξεχνάω κάτι;

«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Εκτιμώ τον τρόπο που γράφεις και το γεγονός ότι υποστηρίζεις τις ιδέες σου με πάθος αλλά έχεις συγκεκριμένο και προβλέψιμο τρόπο αντιπαράθεσης.stavmanr έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 12:11Δεν υπάρχουν κανόνες.
Υπήρχαν μέχρι πέρυσι.
Οι κανόνες αλλάζουν όπως π.χ άλλαξε ο αριθμός των μαθημάτων σε εμάς.Το να εισάγεται κάποιος με 19.000 μόρια και να κόβεται κάποιος με 20.800, και ταυτόχρονα να αφαιρείται η δικαιωματική πρόσβαση χιλιάδων υποψηφίων στα ΑΕΙ, δεν είναι ζήτημα λογικής.Αυτοί οι κανόνες αλλάζουν κατά καιρούς ανάλογα με συνθήκες και νέες αξιολογήσεις/εκτιμησεις. Είναι πάντα σωστοί ή λογικοί; Και αυτό συζητήσιμο είναι αλλά σίγουρα κάτι που είναι λογικό ή παράλογο για εσένα μπορεί να μην είναι για κάποιον άλλο.
Δε διαφωνώ μαζί σου στη γενική λογική αυτή αλλά εδώ μιλάμε επιπλέον για κάποια ελάχιστα προαπαιτούμενα που θεωρήθηκε σωστό να μπουν.
Σωστό ή λάθος μπορούμε να το κρίνουμε από τη δική μας οπτική αλλά τις αποφάσεις οφείλουν να τις πάρουν οι ειδικοί και σε αυτή τη βάση αποδέχομαι τις σχολές να θέτουν τα κριτήρια που θεωρούν αυτές σημαντικά.
Θα σου θέσω ένα άλλο παράδειγμα. Για να προσληφθείς στο Ηνωμένο Βασίλειο στο NHS πρέπει να έχεις πιστοποίηση γλωσσομάθειας μέσω των εξετάσεων IELTS. Ζητάνε και μέσο όρο 7.5 (με αρίστα το 9) ΚΑΙ βαθμό τουλάχιστον 7 σε κάθε υποκατηγορία (writing, speaking, listening κτλ). Παράλογο; Με τη δική σου λογική ναι αλλά αυτοί είναι οι κανόνες.
Δε μπορώ να φωνάζω ενώ το ήξερα πριν δώσω εξετάσεις.Τα αποτελέσματα του εκτρώματος φαίνονται τώρα. Μέχρι τώρα υπήρχε η υποψία και η θεωρητική ανάλυση.Το σημαντικό είναι να είναι οι κανόνες γνωστοί εκ των προτέρων και αυτό ίσχυε εδω. Το όριο μπήκε πριν τις εξετάσεις.
Το να γκρινιάζεις εκ των υστέρων είναι υποκρισία.
Απλά τώρα είναι γόνιμο το έδαφος για πολιτική εκμετάλλευση. Η σκληρή αλήθεια είναι ότι ο συγκεκριμένος υποψήφιος τώρα που του συνέβη αυτό φωνάζει γιατί πριν πίστευε οτι θα τα καταφέρει και κάποιοι επιτήδειοι τον εκμεταλλεύονται για να σπεκουλάρουν πολιτικά.Δηλαδή, να μην γράψουμε τώρα για το πόσο αποτυχημένο είναι το σύστημα εκ του αποτελέσματος;Καλώς καμωμενη η κάθε συζήτηση για το ιδανικότερο και δικαιοτερο σύστημα αλλά έχει νόημα πριν τις εξετάσεις λοιπόν.
Να θεωρητικολογούμε μόνο;
Να σου κάνουμε τη χάρη και να φτιάξουμε άγαλμα στην Κεραμέως;
Είναι τρομερά αστείο να βλέπεις που έχουν οδηγήσει τα social media το δημόσιο διάλογο. Δυστυχώς ενισχύονται τα άκρα και παρουσιάζεται ο κόσμος με μανιχαϊστικούς όρους. Όποιος δεν είναι μαζί μας είναι με τους άλλους. Δεν έχω καμία ιδιαίτερη εκτίμηση στην Κεραμέως και ούτε φυσικά θα ζητούσα να της φτιάξουμε άγαλμα αλλά ωραίο το σλόγκαν σου όπως θα έλεγες και εσύ.Αυτό που χάνουμε σε αυτό τον τόπο είναι τα βασικά δικαιώματα των υποψηφίων και την λογική.Δεν καταλαβαίνω επίσης τον εκνευρισμό σου για το γεγονός ότι βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος της γενικότερης αναβάθμισης των σπουδών και των πτυχίων.
Με παρανοϊκά συστήματα εξετάσεων δεν αναβαθμίζονται τα ΑΕΙ, οπότε και δεν έχει νόημα μία τέτοια συζήτηση επί το παρόν.
Οι Πανελλήνιες εξετάσεις με όλα τα προβλήματα τους είναι ένα από τα λίγα αδιάβλητα και αποδεκτά συστήματα στη χώρα μας.
Επιδέχονται βελτίωσης; Σίγουρα ναι. Φυσικά και να γίνει συζήτηση.
Δε βλέπω όμως γιατί αυτή η συζήτηση έχει νόημα ενώ η γενκότερη συζήτηση για αξιολόγηση στα πανεπιστήμια και την αναβάθμιση των σπουδών δεν έχει. Μάλλον δεν εξυπηρετεί τη δική σου ατζέντα.Καλό σαν σλόγκαν. Άστοχο ως παρατήρηση.Το νήμα για τις πάπιες θα το αφήσω σε εσένα να το ανοίξεις αφού την κάνεις με επιτυχία σε πολλά από τα νήματα στα οποία συμμετέχεις.
Κατακερματίζεις το γραπτό του άλλου σε μικρά κομμάτια ώστε να χάνεται ο συνολικός ειρμός και γυρίζεις γύρω γύρω από τα ίδια σημεία που νομίζεις ότι σου δίνουν πόντους μέχρι να επιφέρεις κόπωση στο συνομιλητή σου. Επίσης προκαλεί εντύπωση η ιδιαίτερη ευκολία που έχεις σε ορισμένα θέματα να επικαλείσαι τους νόμους όπου σε συμφέρει και σε άλλα να τους απορρίπτεις και να ζητάς να ακολουθηθεί η δική σου λογική.
Έτσι δεν είναι κύριε ρακοσυλλέκτη;
Δε θα συνεχίσω την αντιπαράθεση μαζί σου. Σέβομαι την οπτική σου αν και διαφωνώ αλλά το να μιλάς για νήματα για πάπιες και αγάλματα της Κεραμέως απλά ευτελίζουν το περιεχόμενο των γραπτών σου.
Καλό Σαββατοκύριακο!
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21249
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Καλώς η κακώς οι Πανελληνιες είναι ένα μέτρο σύγκρισης με σχετικούς κανόνες που αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο, αλλά πορεύεσαι με αυτούς. Εμείς πχ δίναμε εννιά μαλακίες για πανελλήνιες στη β κ γ Λυκείου και μετρούσε και ο βαθμός της β αν ήταν μεγαλύτερος. Εγώ δίνοντας πορεύτηκα με αυτό. Ήμουν δύο χρόνια σε μουντ πανελληνίων αντί για 1 και διάβαζα μαθήματα που σιχαίνομαι, όπως η ιστορία που έδινα κι ας ήμουν θετική κατεύθυνση. Σε κανένα δεν άρεσε, σε κανένα δεν αρεσει, αλλά πορεύεσαι με τη στρατηγική αυτή. Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς που πρέπει να ρίξεις βάρος στο διάβασμα σου και στην προετοιμασία σου είναι δικό σου πρόβλημα. Οι αποτυχίες μας κάνουν πιο δυνατούς και μαθαίνουμε από αυτές. Αν δεν μάθεις να τις αντιμετωπίζεις και να τις ξεπερνάς, η επόμενη φορά θα είναι πάντα χειρότερη.
Κατ'εμε όσο πιο γρήγορα το τρως το χαστούκι τόσο πιο γρήγορα ξυπνας και καλύτερα να το φας στα 18 παρά στα 40.
Κατ'εμε όσο πιο γρήγορα το τρως το χαστούκι τόσο πιο γρήγορα ξυπνας και καλύτερα να το φας στα 18 παρά στα 40.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Ο σταυρομανουρας είναι τυπικό παραδειγμα γουοναμπι ρήτορα που εκτίθεται συνεχώς. Έτσι γίνεται συνήθως όταν οι ιδεοληψιες προηγούνται της λογικης. Για το σύστημα των δεσμών που ουσιαστικά οι υποψήφιοι κρατώντας μαθηματα διαγωνίζονταν επί διαφορετικών θεμάτων θα καταλάβαινα τέτοια κριτική. Για ένα σύστημα που τα ίδια τα πανεπιστήμια θέτουν τις εβε να κατηγορείται η υπουργός είναι απλά γελοίο.
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Ακριβώς. Κι εγώ θρησκευτικά και ιστορία επιστημών έδωσα μαλακία τα θεωρούσα αλλά δεν θα έβγαινα να κλαογπμαι αν δεν έμπαινα εκεί που ήθελα επειδή το σύστημα των εξετάσεων δεν με ευνόησε.Cecily Anne έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 13:03Καλώς η κακώς οι Πανελληνιες είναι ένα μέτρο σύγκρισης με σχετικούς κανόνες που αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο, αλλά πορεύεσαι με αυτούς. Εμείς πχ δίναμε εννιά μαλακίες για πανελλήνιες στη β κ γ Λυκείου και μετρούσε και ο βαθμός της β αν ήταν μεγαλύτερος. Εγώ δίνοντας πορεύτηκα με αυτό. Ήμουν δύο χρόνια σε μουντ πανελληνίων αντί για 1 και διάβαζα μαθήματα που σιχαίνομαι, όπως η ιστορία που έδινα κι ας ήμουν θετική κατεύθυνση. Σε κανένα δεν άρεσε, σε κανένα δεν αρεσει, αλλά πορεύεσαι με τη στρατηγική αυτή. Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς που πρέπει να ρίξεις βάρος στο διάβασμα σου και στην προετοιμασία σου είναι δικό σου πρόβλημα. Οι αποτυχίες μας κάνουν πιο δυνατούς και μαθαίνουμε από αυτές. Αν δεν μάθεις να τις αντιμετωπίζεις και να τις ξεπερνάς, η επόμενη φορά θα είναι πάντα χειρότερη.
Κατ'εμε όσο πιο γρήγορα το τρως το χαστούκι τόσο πιο γρήγορα ξυπνας και καλύτερα να το φας στα 18 παρά στα 40.
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Ν' ακούσουμε και τους χιλιάδες πτυχιούχους σχολών που τυλίγουν σουβλάκια στην καλύτερη, τί έχουν να μας πουν επί όλων αυτών..ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 12:29Σ'αυτό το θέμα νήμα μάθαμε ότι το 18000 είναι μεγαλύτερο από το 20000.
Ότι δεν χρειαζόμαστε πανεπιστήμια.
Ότι το πανεπιστήμιο της ζωής είναι σημαντικότερο από το κανονικό πανεπιστήμιο.
Ότι οι επιστήμονες είναι αρλουμπολόγοι λιγοαπόλα.
Ότι για την κατάντια της οικονομίας ευθύνεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ξεχνάω κάτι;

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
δεν εχω εξηγηση.stavmanr έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 12:02
Θα ήθελα μία εξήγηση επ' αυτού.
Η δική μου εξήγηση είναι πάρα πολύ απλή:
σκοπός των ΑΕΙ δεν είναι να βγάλουν ζωγράφους. Σκοπός τους είναι να βγάλουν επιστήμονες. Το βασικό που έχει ένας επιστήμονας είναι η ικανότητα να μελετά και να αναλύει τα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά του αντικειμένου. Για την ποιοτική και ποσοτική ανάλυση απαιτούνται συγκεκριμένες δεξιότητες που αφορούν τη λογική ανάλυση, τη μεθοδολογία κλπ.
Τι να τον κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει στατικά φορτία της κατασκευής και θα σκοτώσει ανθρώπους; Να του πω μπράβο για την προσθήκη πορτοκαλί απόχρωσης στα δοκάρια;
Τί να κάνω τον αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να υπολογίσει οπλισμούς στα υποστυλώματα μίας γέφυρας; Να του πω μπράβο επειδή ζωγράφισε πάνω τους κανάτες, σκούπες και λεκάνες (στα οποία εξετάζονται στο ελεύθερο σχέδιο) ;
Γι' αυτό, λοιπόν, το αισθητικό θέμα είναι μεν επιθυμητό, αλλά απέχει πολύ από το να αποτελεί το βασικό στοιχείο ικανότητας ενός αρχιτέκτονα.
Εκείνο που πετυχαίνει η ΕΒΕ των σχεδίων σε αυτό το αντικείμενο είναι να αποκλειστούν υποψήφιοι με εξαιρετικές επιδόσεις στα επιστημονικά μαθήματα και να πάρουν τη θέση τους υποψήφιοι με -ακόμη και- μέτριες επιδόσεις σε εκείνα, όπως και το παράδειγμα που συζητάμε.
αλλα και η δικη σου, δεν ειναι εξηγηση.
γιατι το κανουν; δε θελουν να βγαλουν επιστημονες; εχουν τιποτα δικους τους καλους στο σχεδιο που θελουν να τους βαλουν απο την πισω πορτα;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Lol.Parrot έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 13:12Ν' ακούσουμε και τους χιλιάδες πτυχιούχους σχολών που τυλίγουν σουβλάκια στην καλύτερη, τί έχουν να μας πουν επί όλων αυτών..ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 12:29Σ'αυτό το θέμα νήμα μάθαμε ότι το 18000 είναι μεγαλύτερο από το 20000.
Ότι δεν χρειαζόμαστε πανεπιστήμια.
Ότι το πανεπιστήμιο της ζωής είναι σημαντικότερο από το κανονικό πανεπιστήμιο.
Ότι οι επιστήμονες είναι αρλουμπολόγοι λιγοαπόλα.
Ότι για την κατάντια της οικονομίας ευθύνεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ξεχνάω κάτι;
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Να ρωτήσουμε τότε στην πραγματική οικονομία, τους επιχειρηματίες πώς βλέπουν όλους αυτούς που σπουδάζουν δέκα χρόνια και φτάνουν 30+ με μηδεν εμπειρία, τί έχουν να μας πουν επί όλων αυτών..ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 13:45Lol.Parrot έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 13:12Ν' ακούσουμε και τους χιλιάδες πτυχιούχους σχολών που τυλίγουν σουβλάκια στην καλύτερη, τί έχουν να μας πουν επί όλων αυτών..ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 12:29Σ'αυτό το θέμα νήμα μάθαμε ότι το 18000 είναι μεγαλύτερο από το 20000.
Ότι δεν χρειαζόμαστε πανεπιστήμια.
Ότι το πανεπιστήμιο της ζωής είναι σημαντικότερο από το κανονικό πανεπιστήμιο.
Ότι οι επιστήμονες είναι αρλουμπολόγοι λιγοαπόλα.
Ότι για την κατάντια της οικονομίας ευθύνεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ξεχνάω κάτι;

- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1974
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Τα πανεπιστήμια έχουν παρακμάσει σήμερα γιατί πολύ απλά δεν είναι τόσο απαραίτητα όσο κάποτε. Δεν ζούμε πλέον σε τριτοκοσμική χώρα που έπρεπε να μορφώσουμε μάζες πολιτικών μηχανικών, γιατρών, δικηγόρων και τα λοιπά, ούτε πλέον έχουμε βιομηχανία για να μορφώσουμε χημικούς, μηχανικούς, μεταλλουργούς κτλ.
Σήμερα οποίος θέλει να καταξιωθεί επαγγελματικά και οικονομικά πρέπει να γίνει είτε επιχειρηματίας είτε celebrity. Οι υπόλοιποι ας πηγαίνουν κατευθείαν σε σχολές μετά το λύκειο χωρίς πανελλαδικές και παπαριές και άχρηστα πράγματα όπως φιλοσοφία, ιστορία και θεολογία να καταργηθούν.
Σήμερα οποίος θέλει να καταξιωθεί επαγγελματικά και οικονομικά πρέπει να γίνει είτε επιχειρηματίας είτε celebrity. Οι υπόλοιποι ας πηγαίνουν κατευθείαν σε σχολές μετά το λύκειο χωρίς πανελλαδικές και παπαριές και άχρηστα πράγματα όπως φιλοσοφία, ιστορία και θεολογία να καταργηθούν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Antipnevma την 24 Ιούλ 2021, 13:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
αἰέν ἀριστεύειν
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Οι φιναλίστ των Ελληνικών Όσκαρ Αρχιτεκτονικής
από Ίακχος » 26 Δεκ 2024, 14:52 » σε Αρχιτεκτονική - 0 Απαντήσεις
- 304 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
26 Δεκ 2024, 14:52
-
-
- 193 Απαντήσεις
- 7917 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από student
12 Απρ 2025, 20:19
-
-
Νέα δημοσίευση Έξωση αιώνιου φοιτητή επειδή δεν πέρασε τα μαθήματα
από Unique » 13 Απρ 2025, 03:56 » σε Εσωτερική Πολιτική - 40 Απαντήσεις
- 820 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dorian
13 Απρ 2025, 14:45
-
-
-
Νέα δημοσίευση Έπος αριστείας για ΝΔκρατη υποψηφιο δημαρχο
από Μαδουραίος » 19 Απρ 2024, 18:04 » σε Εσωτερική Πολιτική - 9 Απαντήσεις
- 320 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
19 Απρ 2024, 20:32
-