Το δικό μου προσωπικό αγαπημένο από Moroder το έβγαλε σχετικά πρόσφατα, το 2013 και είναι αυτόJolly Roger έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 16:39Σωστότατο σχόλιο.AlienWay έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 02:59Ο Moroder είναι υποτιμημένος λόγω ελλειμματικής πληροφόρησης. Ενώ επινόησε τα τέκνο και house πριν καν υπάρξουν (μαζί με τους kraftwerk), δεν του αποδόθηκε η πατρότητά τους, επειδή δεν ήταν επαρκώς underground (απευθυνόταν σε "άλλο" κοινό). Δεν νομίζω ότι τον σνομπάρανε στο Ντητρόιτ, απλώς η φάση που φτιάξανε εκεί θεωρούνταν κάτι διαφορετικό.
Αρα έχουμε την περίπτωση ενός καινοτόμου, πρωτοπόρου, οραματιστή, που αυτό που δημιούργησε ήταν τόσο μπροστά από την εποχή του, ώστε να το αντιλαμβανόμαστε καλύτερα σήμερα.
Εννοείται ότι το πιο μνημειώδες κομμάτι του, ήταν το "εξπρές του μεσονυκτίου".
ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Ζούμε σε ένα σύστημα.
-
- Δημοσιεύσεις: 8524
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2018, 00:21
- Phorum.gr user: Jolly Roger
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
για τον Giorgio είχα ανεβάσει ένα greatest hits compilation πριν 6 χρόνια στο YT, είχε φτάσει τα 1 εκ. views αλλά νομοτελειακά το κατέβασε το YT για κοπιράιτ.AlienWay έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 16:50Το δικό μου προσωπικό αγαπημένο από Moroder το έβγαλε σχετικά πρόσφατα, το 2013 και είναι αυτόJolly Roger έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 16:39Σωστότατο σχόλιο.AlienWay έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 02:59
Ο Moroder είναι υποτιμημένος λόγω ελλειμματικής πληροφόρησης. Ενώ επινόησε τα τέκνο και house πριν καν υπάρξουν (μαζί με τους kraftwerk), δεν του αποδόθηκε η πατρότητά τους, επειδή δεν ήταν επαρκώς underground (απευθυνόταν σε "άλλο" κοινό). Δεν νομίζω ότι τον σνομπάρανε στο Ντητρόιτ, απλώς η φάση που φτιάξανε εκεί θεωρούνταν κάτι διαφορετικό.
Αρα έχουμε την περίπτωση ενός καινοτόμου, πρωτοπόρου, οραματιστή, που αυτό που δημιούργησε ήταν τόσο μπροστά από την εποχή του, ώστε να το αντιλαμβανόμαστε καλύτερα σήμερα.
Εννοείται ότι το πιο μνημειώδες κομμάτι του, ήταν το "εξπρές του μεσονυκτίου".
να προστεθεί ότι ο Eno εκεί πάνω που έφτιαχνε την Τριλογία του Βερολίνου, ακούει το synth riff του I Feel Love, γυρνάει στον Μπάουι και του λέει "αυτό που ακούς είναι η μουσική του μέλλοντος".
o Moroder είναι περίπτωση ανάλογη με του Φιλ Σπέκτορ. Έφτιαξε ήχο ρηξικέλευθο για την εποχή του, που κόπιαραν άπειροι mainstream παραγωγοί και καλλιτέχνες - ο Cerrone στο Supernature, ο Chapman στα δυο μεγάλα άλμπουμ των Blondie, ο Faltermeyer (άλλοτε ενορχηστρωτής του Moroder στο Εξπρές), οι ίδιοι οι Kraftwerk στο Model (μπασογραμμή από Chase theme του Εξπρές), ο Dowd στο Baby Jane του Rod Stewart, ο Phil Ramone στο Maniac που ακόμα όλοι νομίζουν ότι είναι του Moroder - αλλά είχε την "ατυχία" (αν μπορεί να θεωρηθεί τέτοια) ο ήχος του να γίνει απίστευτα γρήγορα (1977 ήδη) ο mainstream ήχος στην εμπορική ηλεκτρονική μουσική, οπότε οι νεότεροι καλλιτέχνες να βρεθούν εκ των πραγμάτων αναγκασμένοι να αναζητήσουν την πρωτοπορία ακριβώς στην υπέρβαση-άρνηση του ήχου του Moroder. Ήταν μέσα από αυτή την προσπάθεια άρνησης-υπέρβασης του εμπορικού, που προέκυψε ο μετέπειτα ήχος του Ντιτρόιτ, όπως ανάλογα, ήταν η προσπάθεια άρνησης-υπέρβασης του "ηχότoιχου" του Σπέκτορ που γέννησε τον ήχο της Motown.
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Αυτό ακριβώς. Και τώρα αναγνωρίστηκε πραγματικά η αξία του, γιατί μεγάλο μέρος της ηλεκτρονικής και edm σκηνής δεν θεωρεί πλέον πρωτοποριακό τον θόρυβο και τα πολλά bpm, αλλά επανέρχεται σε πιο ήπιες φόρμουλες.Jolly Roger έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 17:00για τον Giorgio είχα ανεβάσει ένα greatest hits compilation πριν 6 χρόνια στο YT, είχε φτάσει τα 1 εκ. views αλλά νομοτελειακά το κατέβασε το YT για κοπιράιτ.
να προστεθεί ότι ο Eno εκεί πάνω που έφτιαχνε την Τριλογία του Βερολίνου, ακούει το synth riff του I Feel Love, γυρνάει στον Μπάουι και του λέει "αυτό που ακούς είναι η μουσική του μέλλοντος".
o Moroder είναι περίπτωση ανάλογη με του Φιλ Σπέκτορ. Έφτιαξε ήχο ρηξικέλευθο για την εποχή του, που κόπιαραν άπειροι mainstream παραγωγοί και καλλιτέχνες - ο Cerrone στο Supernature, ο Chapman στα δυο μεγάλα άλμπουμ των Blondie, ο Faltermeyer (άλλοτε ενορχηστρωτής του Moroder στο Εξπρές), οι ίδιοι οι Kraftwerk στο Model (μπασογραμμή από Chase theme του Εξπρές), ο Dowd στο Baby Jane του Rod Stewart, ο Phil Ramone στο Maniac που ακόμα όλοι νομίζουν ότι είναι του Moroder - αλλά είχε την "ατυχία" (αν μπορεί να θεωρηθεί τέτοια) ο ήχος του να γίνει απίστευτα γρήγορα (1977 ήδη) ο mainstream ήχος στην εμπορική ηλεκτρονική μουσική, οπότε οι νεότεροι καλλιτέχνες να βρεθούν εκ των πραγμάτων αναγκασμένοι να αναζητήσουν την πρωτοπορία ακριβώς στην υπέρβαση-άρνηση του ήχου του Moroder. Ήταν μέσα από αυτή την προσπάθεια άρνησης-υπέρβασης του εμπορικού, που προέκυψε ο μετέπειτα ήχος του Ντιτρόιτ, όπως ανάλογα, ήταν η προσπάθεια άρνησης-υπέρβασης του "ηχότoιχου" του Σπέκτορ που γέννησε τον ήχο της Motown.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
-
- Δημοσιεύσεις: 8524
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2018, 00:21
- Phorum.gr user: Jolly Roger
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
ε ναι, του Μορόντερ ο ήχος δεν ήταν αρκετά industrial για το Ντιτρόιτ εκείνης της εποχής.AlienWay έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 17:14Αυτό ακριβώς. Και τώρα αναγνωρίστηκε πραγματικά η αξία του, γιατί μεγάλο μέρος της ηλεκτρονικής και edm σκηνής δεν θεωρεί πλέον πρωτοποριακό τον θόρυβο και τα πολλά bpm, αλλά επανέρχεται σε πιο ήπιες φόρμουλες.Jolly Roger έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 17:00για τον Giorgio είχα ανεβάσει ένα greatest hits compilation πριν 6 χρόνια στο YT, είχε φτάσει τα 1 εκ. views αλλά νομοτελειακά το κατέβασε το YT για κοπιράιτ.
να προστεθεί ότι ο Eno εκεί πάνω που έφτιαχνε την Τριλογία του Βερολίνου, ακούει το synth riff του I Feel Love, γυρνάει στον Μπάουι και του λέει "αυτό που ακούς είναι η μουσική του μέλλοντος".
o Moroder είναι περίπτωση ανάλογη με του Φιλ Σπέκτορ. Έφτιαξε ήχο ρηξικέλευθο για την εποχή του, που κόπιαραν άπειροι mainstream παραγωγοί και καλλιτέχνες - ο Cerrone στο Supernature, ο Chapman στα δυο μεγάλα άλμπουμ των Blondie, ο Faltermeyer (άλλοτε ενορχηστρωτής του Moroder στο Εξπρές), οι ίδιοι οι Kraftwerk στο Model (μπασογραμμή από Chase theme του Εξπρές), ο Dowd στο Baby Jane του Rod Stewart, ο Phil Ramone στο Maniac που ακόμα όλοι νομίζουν ότι είναι του Moroder - αλλά είχε την "ατυχία" (αν μπορεί να θεωρηθεί τέτοια) ο ήχος του να γίνει απίστευτα γρήγορα (1977 ήδη) ο mainstream ήχος στην εμπορική ηλεκτρονική μουσική, οπότε οι νεότεροι καλλιτέχνες να βρεθούν εκ των πραγμάτων αναγκασμένοι να αναζητήσουν την πρωτοπορία ακριβώς στην υπέρβαση-άρνηση του ήχου του Moroder. Ήταν μέσα από αυτή την προσπάθεια άρνησης-υπέρβασης του εμπορικού, που προέκυψε ο μετέπειτα ήχος του Ντιτρόιτ, όπως ανάλογα, ήταν η προσπάθεια άρνησης-υπέρβασης του "ηχότoιχου" του Σπέκτορ που γέννησε τον ήχο της Motown.
πλάκα-πλάκα, κι αυτό του Μορόντερ είναι:
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Αλλη ταλεντάρα ο Μπάουι! Πολύπλευρη κιόλας.Jolly Roger έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 17:21ε ναι, του Μορόντερ ο ήχος δεν ήταν αρκετά industrial για το Ντιτρόιτ εκείνης της εποχής.AlienWay έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 17:14Αυτό ακριβώς. Και τώρα αναγνωρίστηκε πραγματικά η αξία του, γιατί μεγάλο μέρος της ηλεκτρονικής και edm σκηνής δεν θεωρεί πλέον πρωτοποριακό τον θόρυβο και τα πολλά bpm, αλλά επανέρχεται σε πιο ήπιες φόρμουλες.Jolly Roger έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 17:00
για τον Giorgio είχα ανεβάσει ένα greatest hits compilation πριν 6 χρόνια στο YT, είχε φτάσει τα 1 εκ. views αλλά νομοτελειακά το κατέβασε το YT για κοπιράιτ.
να προστεθεί ότι ο Eno εκεί πάνω που έφτιαχνε την Τριλογία του Βερολίνου, ακούει το synth riff του I Feel Love, γυρνάει στον Μπάουι και του λέει "αυτό που ακούς είναι η μουσική του μέλλοντος".
o Moroder είναι περίπτωση ανάλογη με του Φιλ Σπέκτορ. Έφτιαξε ήχο ρηξικέλευθο για την εποχή του, που κόπιαραν άπειροι mainstream παραγωγοί και καλλιτέχνες - ο Cerrone στο Supernature, ο Chapman στα δυο μεγάλα άλμπουμ των Blondie, ο Faltermeyer (άλλοτε ενορχηστρωτής του Moroder στο Εξπρές), οι ίδιοι οι Kraftwerk στο Model (μπασογραμμή από Chase theme του Εξπρές), ο Dowd στο Baby Jane του Rod Stewart, ο Phil Ramone στο Maniac που ακόμα όλοι νομίζουν ότι είναι του Moroder - αλλά είχε την "ατυχία" (αν μπορεί να θεωρηθεί τέτοια) ο ήχος του να γίνει απίστευτα γρήγορα (1977 ήδη) ο mainstream ήχος στην εμπορική ηλεκτρονική μουσική, οπότε οι νεότεροι καλλιτέχνες να βρεθούν εκ των πραγμάτων αναγκασμένοι να αναζητήσουν την πρωτοπορία ακριβώς στην υπέρβαση-άρνηση του ήχου του Moroder. Ήταν μέσα από αυτή την προσπάθεια άρνησης-υπέρβασης του εμπορικού, που προέκυψε ο μετέπειτα ήχος του Ντιτρόιτ, όπως ανάλογα, ήταν η προσπάθεια άρνησης-υπέρβασης του "ηχότoιχου" του Σπέκτορ που γέννησε τον ήχο της Motown.
πλάκα-πλάκα, κι αυτό του Μορόντερ είναι:
Εγώ για περιπτώσεις σαν του Moroder είπα προηγουμένως στον ST ότι πρέπει η επίδραση των underground ρευμάτων να εξεταστεί χωριστά και όχι μαζί με τα δημοφιλή. Γιατί παίζουν καθοριστικό ρόλο, είτε παρέχοντας αρκετούς πρωτοπόρους, είτε υποτιμώντας πρωτοπόρους μόνο και μόνο γιατί είναι υπερβολικά δημοφιλείς.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Σπασικλάρες μου.Jolly Roger έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 16:39Σωστότατο σχόλιο.AlienWay έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 02:59Ο Moroder είναι υποτιμημένος λόγω ελλειμματικής πληροφόρησης. Ενώ επινόησε τα τέκνο και house πριν καν υπάρξουν (μαζί με τους kraftwerk), δεν του αποδόθηκε η πατρότητά τους, επειδή δεν ήταν επαρκώς underground (απευθυνόταν σε "άλλο" κοινό). Δεν νομίζω ότι τον σνομπάρανε στο Ντητρόιτ, απλώς η φάση που φτιάξανε εκεί θεωρούνταν κάτι διαφορετικό.
Αρα έχουμε την περίπτωση ενός καινοτόμου, πρωτοπόρου, οραματιστή, που αυτό που δημιούργησε ήταν τόσο μπροστά από την εποχή του, ώστε να το αντιλαμβανόμαστε καλύτερα σήμερα.
Εννοείται ότι το πιο μνημειώδες κομμάτι του, ήταν το "εξπρές του μεσονυκτίου".
να προστεθεί ότι ο Eno εκεί πάνω που έφτιαχνε την Τριλογία του Βερολίνου, ακούει το synth riff του I Feel Love, γυρνάει στον Μπάουι και του λέει "αυτό που ακούς είναι η μουσική του μέλλοντος".
o Moroder είναι περίπτωση ανάλογη με του Φιλ Σπέκτορ. Έφτιαξε ήχο ρηξικέλευθο για την εποχή του, που κόπιαραν άπειροι παραγωγοί και καλλιτέχνες - ο Cerrone στο Supernature, ο Chapman στα δυο μεγάλα άλμπουμ των Blondie, ο Faltermeyer (άλλοτε ενορχηστρωτής του Moroder στο Εξπρές), οι ίδιοι οι Kraftwerk στο Model (μπασογραμμή από Chase theme του Εξπρές), ο Dowd στο Baby Jane του Rod Stewart, ο Phil Ramone στο Maniac που ακόμα όλοι νομίζουν ότι είναι του Moroder - αλλά είχε την "ατυχία" (αν μπορεί να θεωρηθεί τέτοια) ο ήχος του να γίνει απίστευτα γρήγορα (1977 ήδη) ο mainstream ήχος στην εμπορική ηλεκτρονική μουσική, οπότε οι νεότεροι καλλιτέχνες να βρεθούν εκ των πραγμάτων αναγκασμένοι να αναζητήσουν την πρωτοπορία ακριβώς στην υπέρβαση-άρνηση του ήχου του Moroder. Ήταν μέσα από αυτή την προσπάθεια άρνησης-υπέρβασης του εμπορικού, που προέκυψε ο μετέπειτα ήχος του Ντιτρόιτ, όπως ανάλογα, ήταν η προσπάθεια άρνησης-υπέρβασης του "ηχότειχου" του Σπέκτορ που γέννησε τον ήχο της Motown.






Καλά κάνετε πάντως και τα γράφετε εσείς γιατί άμα περιμένετε από εμένα..


ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
τελευταία φορά το γράφωAlienWay έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 17:26Αλλη ταλεντάρα ο Μπάουι! Πολύπλευρη κιόλας.Jolly Roger έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 17:21ε ναι, του Μορόντερ ο ήχος δεν ήταν αρκετά industrial για το Ντιτρόιτ εκείνης της εποχής.
πλάκα-πλάκα, κι αυτό του Μορόντερ είναι:
Εγώ για περιπτώσεις σαν του Moroder είπα προηγουμένως στον ST ότι πρέπει η επίδραση των underground ρευμάτων να εξεταστεί χωριστά και όχι μαζί με τα δημοφιλή. Γιατί παίζουν καθοριστικό ρόλο, είτε παρέχοντας αρκετούς πρωτοπόρους, είτε υποτιμώντας πρωτοπόρους μόνο και μόνο γιατί είναι υπερβολικά δημοφιλείς.

Είναι μεγάλη συζήτηση αυτό όμως.

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Είναι η διαφορά της θέασης της τέχνης από το πρίσμα των φιλοσοφικών ρευμάτων του modernism και postmodernism, με αυτής που πρόκειται να υπάρξει τώρα που έχουμε περάσει στον metamodernism.sys3x έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 17:33τελευταία φορά το γράφωAlienWay έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 17:26Αλλη ταλεντάρα ο Μπάουι! Πολύπλευρη κιόλας.Jolly Roger έγραψε: ↑29 Σεπ 2021, 17:21
ε ναι, του Μορόντερ ο ήχος δεν ήταν αρκετά industrial για το Ντιτρόιτ εκείνης της εποχής.
πλάκα-πλάκα, κι αυτό του Μορόντερ είναι:
Εγώ για περιπτώσεις σαν του Moroder είπα προηγουμένως στον ST ότι πρέπει η επίδραση των underground ρευμάτων να εξεταστεί χωριστά και όχι μαζί με τα δημοφιλή. Γιατί παίζουν καθοριστικό ρόλο, είτε παρέχοντας αρκετούς πρωτοπόρους, είτε υποτιμώντας πρωτοπόρους μόνο και μόνο γιατί είναι υπερβολικά δημοφιλείς., ο Στάθης μιλάει σε ένα διαφορετικό ακαδημαϊκό επίπεδο το οποίο έχει επιβιώσει στην σημερινή εποχή και συνυπάρχει παρ'όλες τις τεράστιες αλλαγές που έχουν συμβεί, με κυριότερη όλων την πρόσβαση στην μουσική παραγωγή και "παιδεία" ανθρώπων που προηγουμένως δεν θα είχαν την παραμικρή ευκαιρία να αποκτήσουν τέτοιου είδους πρόσβαση.
Είναι μεγάλη συζήτηση αυτό όμως.
(Ο οποίος metamodernism επιχειρεί να γεφυρώσει τις αντιθέσεις των δύο προηγούμενων ρευμάτων).
Ζούμε σε ένα σύστημα.
-
- Δημοσιεύσεις: 8524
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2018, 00:21
- Phorum.gr user: Jolly Roger
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
πώς θα μεταφραστεί ο μεταμόντερνισμ στην ελληνική γραμματεία;
μιας και το μεταμοντερνισμός είναι πιασμένο από τον ποστμόντερνισμ
μήπως μεταμεταμοντερνισμός;
μιας και το μεταμοντερνισμός είναι πιασμένο από τον ποστμόντερνισμ
μήπως μεταμεταμοντερνισμός;
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Σωστός ο παίχτης.

Στάθη, πλέον η παραδοσιακή ινδική μουσική αν και δεν είναι συνήθως γραμμένη θεωρείται πλέον και αυτή "σοβαρή" ή "λόγια" καθώς τα ράγκα είναι αρκετά αυστηρά στην εκτέλεση τους σε συγκεκριμένες φόρμες λόγου - μουσικής (πολλά από αυτά δηλαδή είναι σαν να είναι γραμμένα και μερικά είναι κιόλας), πλέον, από πολλούς.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Έχω σοβαρή εξάρτηση από τον Χριστό
από Zundapp » 23 Ιούλ 2024, 15:25 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 0 Απαντήσεις
- 239 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Zundapp
23 Ιούλ 2024, 15:25
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ωραίες ιστορίες από την σοβαρή συντηρητική μετρημένη Ελλάδα του παρελθόντος
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης » 26 Ιουν 2024, 20:38 » σε Εγκληματικότητα - 8 Απαντήσεις
- 440 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΙΝΕΙΑΝ06
29 Ιουν 2024, 17:36
-
-
-
Νέα δημοσίευση Μετά τη σοβαρή Χρυσή Αυγή τώρα έχουμε και το σοβαρό ISIS.
από Frappezitis » 10 Δεκ 2024, 07:28 » σε Εσωτερική Πολιτική - 15 Απαντήσεις
- 379 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
12 Δεκ 2024, 13:57
-
-
-
Νέα δημοσίευση Στην σοβαρη Ιαπωνια οδηγος λεωφορειου που ''εκλεψε' 6 ευρώ έχασε την συνταξιοδοτηση του
από Vardos » 18 Απρ 2025, 11:17 » σε Διεθνής πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 92 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Vardos
18 Απρ 2025, 11:17
-