Για να είμαι και καθώς πρέπει και μετριοπαθής, στατιστικά κυριολεκτικά βγαλμένα από τον πωπό σου.hellegennes έγραψε: ↑08 Νοέμ 2021, 14:06Περίπου 60-40 είναι η αναλογία θανάτων οδηγών αντρών-γυναικών, με την υποσημείωση ότι σε ίδιες συνθήκες (ταχύτητα, οδόστρωμα, τύπος ατυχήματος, ζώνη-μη ζώνη) οι γυναίκες έχουν μεγαλύτερη θνησιμότητα, που εξαλείφεται σε μεγάλες ηλικίες (άνω των 65).EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑08 Νοέμ 2021, 12:45Ενώ οι άντρες ελληνες οδηγοί είναι πιλότοι
Τι θα πει καλα; καλά οδηγεί αυτός που δεν προκαλει ατυχήματα. Εκεί από τις στατιστικές στον δυτικό κόσμο βλέπουμε ότι δε διαφέρουν και πολύ. Οι άντρες προκαλούν περισσότερα τροχαία, ειδικά θανατηφόρα, ειδικά οι άντρες 18-25 είναι η πιο επικίνδυνη ομάδα. Βέβαια οι άντρες οδηγούν και περισσότερο, πολύ περισσότερο από τις γυναίκες, και εκεί η στατιστική σχεδόν ισιώνει. Γενικά, ανά διανυθεν χιλιόμετρο, οι γυναίκες είναι εξίσου καλές με τους άντρες στην οδήγηση.
Βέβαια αυτό δεν λέει ποιος προκαλεί περισσότερα ατυχήματα. Υποψιάζομαι ότι οι γυναίκες προκαλούν περισσότερα ατυχήματα ανά χιλιόμετρο, αλλά κατά μέσο όρο σε πολύ μικρότερες ταχύτητες και εντός πόλεως. Προκαλούν δηλαδή περισσότερα ατυχήματα συνολικά, αλλά λιγότερα θανατηφόρα ατυχήματα.
https://www.statistics.gr/el/statistics ... Q8fBKKo4lN
Η αναλογία θανάτων οδηγών αντρών-γυναικών είναι 85-15 περίπου, με την υποσημείωση ότι αν μιλάμε για οδηγούς η αναλογία πάει στο 94-6.
