Ειλικρινά δεν ξέρω , τα έχω χαμένα , το δοκίμαζα πριν για 20 χλμ κι όλα ΟΚ αλλά αύριο μπορεί να με προδώσει σε διαδρομή 150 χλμ. Δε το ρισκάρω ,συνεργείο και βλέπουμε. Θα δω πως θα πάω αύριο σχολείο, έχω και 2 διαγωνίσματα γκαμώτη που δεν αναβάλλονται..taliban έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 16:34Δεν κατάλαβα. Εξαφανίζεται το παραφλου ή δεν σου κάνει κύκλωμα το υγρό; ( σκληρά κολαρα πχ ) ;Στύγιος έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 16:23Update,αφού συμπλήρωσα παραφλού.enterprise-psi έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 15:48Μπορεί να έχει τρυπήσει το παγούρι. Αλλά το υπόλοιπο κύκλωμα να έχει νερό και να είναι οκ . Έτσι είχα το φιέστα 2 χρόνια, άδειο το παγούρι και κομπλέ από θερμοκρασία το μοτέρ
KΡΥΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.
ΖΕΣΤΟΣ, ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΗ ΜΕΣΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΣΤΙΣ 6.000 ΣΤΡΟΦΕΣ.
Δε μπορώ άλλο
Εμένα πριν 2 μήνες έχανε λίγο λίγο από την τρόμπα νερού όταν από ζεστό που ήταν κρυωνε έσταζε οριακά μέχρι που άναψε λαμπάκι.
Όταν ήταν κρύο δεν έχανε.
Συμπλήρωση λαδιών
Re: Συμπλήρωση λαδιών
- taliban
- Δημοσιεύσεις: 12179
- Εγγραφή: 26 Ιουν 2018, 13:28
- Phorum.gr user: Πνεύμα Αντιλογίας
- Τοποθεσία: Καραβλαχία
Re: Συμπλήρωση λαδιών
Άμα βλέπεις καθαρά λάδια δεν νομίζω ότι έχεις διαρροή προς τα μέσα.Στύγιος έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 16:42Ειλικρινά δεν ξέρω , τα έχω χαμένα , το δοκίμαζα πριν για 20 χλμ κι όλα ΟΚ αλλά αύριο μπορεί να με προδώσει σε διαδρομή 150 χλμ. Δε το ρισκάρω ,συνεργείο και βλέπουμε. Θα δω πως θα πάω αύριο σχολείο, έχω και 2 διαγωνίσματα γκαμώτη που δεν αναβάλλονται..
Αφού έκανες τόσα χλμ κ η μηχανή ζεσταθηκε βάλε κάτι από κάτω να στρώσεις δλδ ένα χαρτόνι να δεις αν θα μουσκεψει κάπου τις επόμενες ώρες που θα κρυώνει η μηχανή.
Μπορεί να είναι μικρή διαρροή και να μην το καταλαβαίνεις,
Και με την συστολή διαστολή να χάνει από κάπου σταδιακά.
Re: Συμπλήρωση λαδιών
Δε χάνει από κάτω , το έλεγξα.taliban έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 16:47
Άμα βλέπεις καθαρά λάδια δεν νομίζω ότι έχεις διαρροή προς τα μέσα.
Αφού έκανες τόσα χλμ κ η μηχανή ζεσταθηκε βάλε κάτι από κάτω να στρώσεις δλδ ένα χαρτόνι να δεις αν θα μουσκεψει κάπου τις επόμενες ώρες που θα κρυώνει η μηχανή.
Μπορεί να είναι μικρή διαρροή και να μην το καταλαβαίνεις,
Και με την συστολή διαστολή να χάνει από κάπου σταδιακά.
Εμένα με προβλημάτισε το πως μετά από 1 μήνα που το είχα ελέγξει επισταμένα, έχασε 1 λίτρο παραφλού! Γκαζοφονιάς δεν είμαι, με 80-90 πάω κι ας κάνω πολλά χιλιόμετρα.
- taliban
- Δημοσιεύσεις: 12179
- Εγγραφή: 26 Ιουν 2018, 13:28
- Phorum.gr user: Πνεύμα Αντιλογίας
- Τοποθεσία: Καραβλαχία
Re: Συμπλήρωση λαδιών
Αν σου χάνει 2 -3 σταγόνες κάθε φορά είναι αδύνατον να το καταλάβεις γιατί εξαρτάται και που στάζει .
Μέχρι να μεγαλώσει διαρροή μπορεί να μην βλέπεις τίποτα από κάτω.
Ο μόνος τρόπος είτε συνεργείο είτε για να σου φύγει το άγχος να βάλεις κάτι από κάτω να δεις αν θα μουσκεψει μέχρι να το πας .
Έτσι την πάτησα κ εγώ.
Μέχρι να μεγαλώσει διαρροή μπορεί να μην βλέπεις τίποτα από κάτω.
Ο μόνος τρόπος είτε συνεργείο είτε για να σου φύγει το άγχος να βάλεις κάτι από κάτω να δεις αν θα μουσκεψει μέχρι να το πας .
Έτσι την πάτησα κ εγώ.
Re: Συμπλήρωση λαδιών
Αναλογως το πως οδηγεις, το πως μεταχειριζεσαι γενικα το αμαξι, το ποσο συχνα κανεις αλλαγες λαδιων-φιλτρων, τι καυσιμο βαζεις και απο που, τι επισκευη εκανε ο μαστορας στον κινητηρα, τι αλλαξε, τι δεν αλλαξε.lonelyrider έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 16:36Σ ευχαριστώ για τις συμβουλές.Volk έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 16:00Καμια σχεση. Οι φλατζες ειναι τα σφραγιστικα που αλλαζουν οταν ανοιγουμε καπακι (εχει ολοκληρο σετ αν πας και πιο κατω, αναλογως τον κινητηρα). Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι αναλογως με τη ζημια (αυτο θα το δει ο μηχανικος που θα ανοιξει τον κινητηρα) ειναι τα εξης:lonelyrider έγραψε: ↑22 Δεκ 2019, 12:51
Με το μπουρί λεέι!
Αλλαγή φλάτζες είναι το γνωστό ρεκτιφιέ?
Αν ναι μου ζήτησε 400 ευρώ!
Τόσα του λείπαν?
Επίσης καίει χρόνια λάδι. Εκτιμώ ότι θα είχα πάρει ήδη τα πιστόνια στο χέρι. Όχι βέβαια ότι αποκλείεται να συμβεί κάτι τέτοιο στο μέλλον.
Τσιμουχακια βαλβιδων, καθαρισμος-αντικατασταση pcv και ελεγχος-καθαρισμος-αντικατασταση στην egr οτι απο αυτα χρειαστει. Δεν κοστιζουν πολλα χρηματα, αν εχεις πανω απο 100.000 χλμ μπορεις να τα κανεις αντικατασταση.
Μιας και θα ανοιξει τον κινητηρα, ας στειλει τη κεφαλη στο ρεκτιφιε να μετρησουν τους κυλινδρους μηπως καποιος εχει "οβαλοποιηση". Πολυ σπανιο αυτο αλλα αν εχεις κανει 100.000χλμ και πανω, το ανοιγεις που το ανοιγεις, ας το δουν. Εννοειται αλλαγη στα σετ ελατηριων στα πιστονια, ΕΛΕΓΧΟΣ ομως σε ολα τα υπολοιπα που ειναι απο κατω διοτι, αν και τα απο κατω μεταλλα εχουν θεματα και πρεπει να αλλαχτουν και αλλαξεις μονο τα πανω (στα πιστονια) τοτε θα ανεβασεις συμπιεση πανω αλλα κατω που θα παραμεινει το προβλημα θα εχεις μικροτερη συμπιεση και σε βαθος χρονου, θα εχεις παλι προβληματα.
Ολα αυτα ασφαλως ειναι υποθετικα που λεμε, το θεμα ειναι να βρεις ενα σωστο μαστορα που δεν θελει απλα να σε κανει μεροκαματο και να σε ξεβρακωσει και που ειναι γνωστης και οχι οτι να ναι οπως ειναι οι πιο πολλοι που σκας ενα σκασμο λεφτα και παλι το προβλημα εμφανιζεται μετα απο λιγο καιρο και δεν εχεις σωστο κινητηρα. Χοντρικα, απο τους 100 αυτοαποκαλουμενους μαστορες, ζητημα ειναι αν οι 5 ειναι οντως μαστορες και γνωριζουν το αντικειμενο και εχουν διαβασει-μελετησει και ενημερωνονται συνεχως για τους κινητηρες. Απο αυτους τους 5 τωρα, το ποιος ειναι αρπαχτρας ειναι το θεμα. Συνηθως ομως, οι δυνατοι μαστορες δεν ειναι αρπαχτρες, εχουν αρκετη δουλεια και εχουν χτισει το ονομα τους απο ευχαριστημενους πελατες, ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ. Οποτε, το παν, ειναι να βρεις σωστο μαστορα, να ναι γνωστης!
Τον Απρίλιο του έκανα ρεκτιφιέ του πούντο. Μου είπε ότι έχανε από πιστόνι λάδια, άλλαξε φλάντζα κεφαλής, ελατήρια και κάτι άλλα. Από το ρεκτιφιέ και μετά έκανα 4500 χλμ περίπου και δεν έχει κάψει σχεδόν τίποτα από λάδι. Πριν το ρεκτιφιέ μου καιγε στα 1200 χλμ ένα λίτρο λάδι. Τιμή ρεκτιφιέ 450 ευρώ. Καλά μου πήρε τελικά. Άλλοι ζηταν 600αρα.
Το αμάξι τώρα έχει περίπου 280.000 χλμ. Με το ρεκτιφιέ μέχρι πόσο μπορεί να πάει σε χιλιόμετρα?
Σε βαθος χρονου θα το δεις.
Θεωρητικα, ΑΝ εχει κανει σωστη δουλεια και ΑΝ εχει αλλαξει ολα οσα επρεπε να αλλαξει και ΑΝ αλλαζεις λαδια-φιλτρο καθε 7.500χλμ (ειδικα αν κινεισαι εντος πολης κυριως και τα κανεις τα χιλιομετρα σε σταματα-ξεκινα ρυθμο και κανεις και μικρες διαδρομες οπου δεν προλαβαινει να "καψει" καλα ο κινητηρας-καταλυτης) και ΑΝ δεν του πινεις το αιμα με αποτομες γκαζιες ενω ειναι ακομα κρυο ή αποτομα φορτια (ανηφορες-φορτωματα) ενω ειναι κρυο και ΑΝ δεν το πηγαινεις "οικονομικα" και καλα με πολυ χαμηλες στροφες κατω απο τα αναγκαια ροπιασματα και γαμεις τα μεταλλα απο τα φορτια, θα παει ανετα 50.000+ χλμ χωρις προβλημα.
Το θεμα ειναι οτι σε αυτα τα λεφτα, πιθανον δεν αλλαξε τα μεταλλα κατω απο τα πιστονια, egr pcv κτλπ.
Προσεχε το, δουλευε το οσα πιο σωστα μπορεις, βαζε καυσιμα μονο απο εταιρικα πρατηρια (προσωπικα βαζω μονο απο εταιρικα της ΕΚΟ), καθε φορα που ξεκινας (ειδικα τωρα το χειμωνα) αστο ενα-δυο λεπτα εως να ριξει απο μονο του το πρωτο ανεβασμενο ρελαντι (μην ακους το τι λενε, για αυτο το ριχνει και ειναι σημαδι οτι μπορεις να ξεκινησεις και εως να ζεσταθει το μοτερ το πας στρωτα και οχι τσιτες και αποτομες γκαζιες) και αλλαζε λαδια φιλτρο λαδιου καθε 7.500 και φιλτρο αερα+βενζινης καθε 15.000 στη δευτερη αλλαγη λαδιων δηλαδη.
Πιθανον, αν ο μαστορας ειδε οτι δεν χρειαζονται αλλαγη τα απο κατω και εφτιαξε απλα τη κατασταση πανω και εκανε καλη δουλεια και εσυ ως κατοχος και οδηγος σεβεσαι το αμαξι και δεν το κανιβαλιζεις, να παει και πανω απο 80.000χλμ και να μην εχεις κανενα σοβαρο θεμα.
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.
Re: Συμπλήρωση λαδιών
Τύπε, τι άλλες γνώσεις έχεις εκτός από ουίσκι και μηχανές αυτοκινήτου;Volk έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 17:15Αναλογως το πως οδηγεις, το πως μεταχειριζεσαι γενικα το αμαξι, το ποσο συχνα κανεις αλλαγες λαδιων-φιλτρων, τι καυσιμο βαζεις και απο που, τι επισκευη εκανε ο μαστορας στον κινητηρα, τι αλλαξε, τι δεν αλλαξε.lonelyrider έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 16:36Σ ευχαριστώ για τις συμβουλές.Volk έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 16:00
Καμια σχεση. Οι φλατζες ειναι τα σφραγιστικα που αλλαζουν οταν ανοιγουμε καπακι (εχει ολοκληρο σετ αν πας και πιο κατω, αναλογως τον κινητηρα). Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι αναλογως με τη ζημια (αυτο θα το δει ο μηχανικος που θα ανοιξει τον κινητηρα) ειναι τα εξης:
Τσιμουχακια βαλβιδων, καθαρισμος-αντικατασταση pcv και ελεγχος-καθαρισμος-αντικατασταση στην egr οτι απο αυτα χρειαστει. Δεν κοστιζουν πολλα χρηματα, αν εχεις πανω απο 100.000 χλμ μπορεις να τα κανεις αντικατασταση.
Μιας και θα ανοιξει τον κινητηρα, ας στειλει τη κεφαλη στο ρεκτιφιε να μετρησουν τους κυλινδρους μηπως καποιος εχει "οβαλοποιηση". Πολυ σπανιο αυτο αλλα αν εχεις κανει 100.000χλμ και πανω, το ανοιγεις που το ανοιγεις, ας το δουν. Εννοειται αλλαγη στα σετ ελατηριων στα πιστονια, ΕΛΕΓΧΟΣ ομως σε ολα τα υπολοιπα που ειναι απο κατω διοτι, αν και τα απο κατω μεταλλα εχουν θεματα και πρεπει να αλλαχτουν και αλλαξεις μονο τα πανω (στα πιστονια) τοτε θα ανεβασεις συμπιεση πανω αλλα κατω που θα παραμεινει το προβλημα θα εχεις μικροτερη συμπιεση και σε βαθος χρονου, θα εχεις παλι προβληματα.
Ολα αυτα ασφαλως ειναι υποθετικα που λεμε, το θεμα ειναι να βρεις ενα σωστο μαστορα που δεν θελει απλα να σε κανει μεροκαματο και να σε ξεβρακωσει και που ειναι γνωστης και οχι οτι να ναι οπως ειναι οι πιο πολλοι που σκας ενα σκασμο λεφτα και παλι το προβλημα εμφανιζεται μετα απο λιγο καιρο και δεν εχεις σωστο κινητηρα. Χοντρικα, απο τους 100 αυτοαποκαλουμενους μαστορες, ζητημα ειναι αν οι 5 ειναι οντως μαστορες και γνωριζουν το αντικειμενο και εχουν διαβασει-μελετησει και ενημερωνονται συνεχως για τους κινητηρες. Απο αυτους τους 5 τωρα, το ποιος ειναι αρπαχτρας ειναι το θεμα. Συνηθως ομως, οι δυνατοι μαστορες δεν ειναι αρπαχτρες, εχουν αρκετη δουλεια και εχουν χτισει το ονομα τους απο ευχαριστημενους πελατες, ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ. Οποτε, το παν, ειναι να βρεις σωστο μαστορα, να ναι γνωστης!
Τον Απρίλιο του έκανα ρεκτιφιέ του πούντο. Μου είπε ότι έχανε από πιστόνι λάδια, άλλαξε φλάντζα κεφαλής, ελατήρια και κάτι άλλα. Από το ρεκτιφιέ και μετά έκανα 4500 χλμ περίπου και δεν έχει κάψει σχεδόν τίποτα από λάδι. Πριν το ρεκτιφιέ μου καιγε στα 1200 χλμ ένα λίτρο λάδι. Τιμή ρεκτιφιέ 450 ευρώ. Καλά μου πήρε τελικά. Άλλοι ζηταν 600αρα.
Το αμάξι τώρα έχει περίπου 280.000 χλμ. Με το ρεκτιφιέ μέχρι πόσο μπορεί να πάει σε χιλιόμετρα?
Σε βαθος χρονου θα το δεις.
Θεωρητικα, ΑΝ εχει κανει σωστη δουλεια και ΑΝ εχει αλλαξει ολα οσα επρεπε να αλλαξει και ΑΝ αλλαζεις λαδια-φιλτρο καθε 7.500χλμ (ειδικα αν κινεισαι εντος πολης κυριως και τα κανεις τα χιλιομετρα σε σταματα-ξεκινα ρυθμο και κανεις και μικρες διαδρομες οπου δεν προλαβαινει να "καψει" καλα ο κινητηρας-καταλυτης) και ΑΝ δεν του πινεις το αιμα με αποτομες γκαζιες ενω ειναι ακομα κρυο ή αποτομα φορτια (ανηφορες-φορτωματα) ενω ειναι κρυο και ΑΝ δεν το πηγαινεις "οικονομικα" και καλα με πολυ χαμηλες στροφες κατω απο τα αναγκαια ροπιασματα και γαμεις τα μεταλλα απο τα φορτια, θα παει ανετα 50.000+ χλμ χωρις προβλημα.
Το θεμα ειναι οτι σε αυτα τα λεφτα, πιθανον δεν αλλαξε τα μεταλλα κατω απο τα πιστονια, egr pcv κτλπ.
Προσεχε το, δουλευε το οσα πιο σωστα μπορεις, βαζε καυσιμα μονο απο εταιρικα πρατηρια (προσωπικα βαζω μονο απο εταιρικα της ΕΚΟ), καθε φορα που ξεκινας (ειδικα τωρα το χειμωνα) αστο ενα-δυο λεπτα εως να ριξει απο μονο του το πρωτο ανεβασμενο ρελαντι (μην ακους το τι λενε, για αυτο το ριχνει και ειναι σημαδι οτι μπορεις να ξεκινησεις και εως να ζεσταθει το μοτερ το πας στρωτα και οχι τσιτες και αποτομες γκαζιες) και αλλαζε λαδια φιλτρο λαδιου καθε 7.500 και φιλτρο αερα+βενζινης καθε 15.000 στη δευτερη αλλαγη λαδιων δηλαδη.
Πιθανον, αν ο μαστορας ειδε οτι δεν χρειαζονται αλλαγη τα απο κατω και εφτιαξε απλα τη κατασταση πανω και εκανε καλη δουλεια και εσυ ως κατοχος και οδηγος σεβεσαι το αμαξι και δεν το κανιβαλιζεις, να παει και πανω απο 80.000χλμ και να μην εχεις κανενα σοβαρο θεμα.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Συμπλήρωση λαδιών
Νομίζω αρώματα αντρικάFeindflug έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 17:27Τύπε, τι άλλες γνώσεις έχεις εκτός από ουίσκι και μηχανές αυτοκινήτου;Volk έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 17:15Αναλογως το πως οδηγεις, το πως μεταχειριζεσαι γενικα το αμαξι, το ποσο συχνα κανεις αλλαγες λαδιων-φιλτρων, τι καυσιμο βαζεις και απο που, τι επισκευη εκανε ο μαστορας στον κινητηρα, τι αλλαξε, τι δεν αλλαξε.lonelyrider έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 16:36
Σ ευχαριστώ για τις συμβουλές.
Τον Απρίλιο του έκανα ρεκτιφιέ του πούντο. Μου είπε ότι έχανε από πιστόνι λάδια, άλλαξε φλάντζα κεφαλής, ελατήρια και κάτι άλλα. Από το ρεκτιφιέ και μετά έκανα 4500 χλμ περίπου και δεν έχει κάψει σχεδόν τίποτα από λάδι. Πριν το ρεκτιφιέ μου καιγε στα 1200 χλμ ένα λίτρο λάδι. Τιμή ρεκτιφιέ 450 ευρώ. Καλά μου πήρε τελικά. Άλλοι ζηταν 600αρα.
Το αμάξι τώρα έχει περίπου 280.000 χλμ. Με το ρεκτιφιέ μέχρι πόσο μπορεί να πάει σε χιλιόμετρα?
Σε βαθος χρονου θα το δεις.
Θεωρητικα, ΑΝ εχει κανει σωστη δουλεια και ΑΝ εχει αλλαξει ολα οσα επρεπε να αλλαξει και ΑΝ αλλαζεις λαδια-φιλτρο καθε 7.500χλμ (ειδικα αν κινεισαι εντος πολης κυριως και τα κανεις τα χιλιομετρα σε σταματα-ξεκινα ρυθμο και κανεις και μικρες διαδρομες οπου δεν προλαβαινει να "καψει" καλα ο κινητηρας-καταλυτης) και ΑΝ δεν του πινεις το αιμα με αποτομες γκαζιες ενω ειναι ακομα κρυο ή αποτομα φορτια (ανηφορες-φορτωματα) ενω ειναι κρυο και ΑΝ δεν το πηγαινεις "οικονομικα" και καλα με πολυ χαμηλες στροφες κατω απο τα αναγκαια ροπιασματα και γαμεις τα μεταλλα απο τα φορτια, θα παει ανετα 50.000+ χλμ χωρις προβλημα.
Το θεμα ειναι οτι σε αυτα τα λεφτα, πιθανον δεν αλλαξε τα μεταλλα κατω απο τα πιστονια, egr pcv κτλπ.
Προσεχε το, δουλευε το οσα πιο σωστα μπορεις, βαζε καυσιμα μονο απο εταιρικα πρατηρια (προσωπικα βαζω μονο απο εταιρικα της ΕΚΟ), καθε φορα που ξεκινας (ειδικα τωρα το χειμωνα) αστο ενα-δυο λεπτα εως να ριξει απο μονο του το πρωτο ανεβασμενο ρελαντι (μην ακους το τι λενε, για αυτο το ριχνει και ειναι σημαδι οτι μπορεις να ξεκινησεις και εως να ζεσταθει το μοτερ το πας στρωτα και οχι τσιτες και αποτομες γκαζιες) και αλλαζε λαδια φιλτρο λαδιου καθε 7.500 και φιλτρο αερα+βενζινης καθε 15.000 στη δευτερη αλλαγη λαδιων δηλαδη.
Πιθανον, αν ο μαστορας ειδε οτι δεν χρειαζονται αλλαγη τα απο κατω και εφτιαξε απλα τη κατασταση πανω και εκανε καλη δουλεια και εσυ ως κατοχος και οδηγος σεβεσαι το αμαξι και δεν το κανιβαλιζεις, να παει και πανω απο 80.000χλμ και να μην εχεις κανενα σοβαρο θεμα.
Re: Συμπλήρωση λαδιών
Δεν το ρισκάρω , αύριο θα "δανειστώ" απ' τη Στύγαινα το F-16 το 50, εεε το άστρα το 2009 κι ας σκούζει.taliban έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 17:15Αν σου χάνει 2 -3 σταγόνες κάθε φορά είναι αδύνατον να το καταλάβεις γιατί εξαρτάται και που στάζει .
Μέχρι να μεγαλώσει διαρροή μπορεί να μην βλέπεις τίποτα από κάτω.
Ο μόνος τρόπος είτε συνεργείο είτε για να σου φύγει το άγχος να βάλεις κάτι από κάτω να δεις αν θα μουσκεψει μέχρι να το πας .
Έτσι την πάτησα κ εγώ.
Δεν υπολογίζω τίποτα ,ούτε παντόφλες , ούτε rpg. Aς με χωρίσει ,άμα της κοτάει .
Re: Συμπλήρωση λαδιών
Δεν εχω ασχοληθει τυπε, βαζω οτι μου εχουν κανει δωρο.nyxtovios έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 17:29Νομίζω αρώματα αντρικάFeindflug έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 17:27Τύπε, τι άλλες γνώσεις έχεις εκτός από ουίσκι και μηχανές αυτοκινήτου;Volk έγραψε: ↑21 Νοέμ 2021, 17:15
Αναλογως το πως οδηγεις, το πως μεταχειριζεσαι γενικα το αμαξι, το ποσο συχνα κανεις αλλαγες λαδιων-φιλτρων, τι καυσιμο βαζεις και απο που, τι επισκευη εκανε ο μαστορας στον κινητηρα, τι αλλαξε, τι δεν αλλαξε.
Σε βαθος χρονου θα το δεις.
Θεωρητικα, ΑΝ εχει κανει σωστη δουλεια και ΑΝ εχει αλλαξει ολα οσα επρεπε να αλλαξει και ΑΝ αλλαζεις λαδια-φιλτρο καθε 7.500χλμ (ειδικα αν κινεισαι εντος πολης κυριως και τα κανεις τα χιλιομετρα σε σταματα-ξεκινα ρυθμο και κανεις και μικρες διαδρομες οπου δεν προλαβαινει να "καψει" καλα ο κινητηρας-καταλυτης) και ΑΝ δεν του πινεις το αιμα με αποτομες γκαζιες ενω ειναι ακομα κρυο ή αποτομα φορτια (ανηφορες-φορτωματα) ενω ειναι κρυο και ΑΝ δεν το πηγαινεις "οικονομικα" και καλα με πολυ χαμηλες στροφες κατω απο τα αναγκαια ροπιασματα και γαμεις τα μεταλλα απο τα φορτια, θα παει ανετα 50.000+ χλμ χωρις προβλημα.
Το θεμα ειναι οτι σε αυτα τα λεφτα, πιθανον δεν αλλαξε τα μεταλλα κατω απο τα πιστονια, egr pcv κτλπ.
Προσεχε το, δουλευε το οσα πιο σωστα μπορεις, βαζε καυσιμα μονο απο εταιρικα πρατηρια (προσωπικα βαζω μονο απο εταιρικα της ΕΚΟ), καθε φορα που ξεκινας (ειδικα τωρα το χειμωνα) αστο ενα-δυο λεπτα εως να ριξει απο μονο του το πρωτο ανεβασμενο ρελαντι (μην ακους το τι λενε, για αυτο το ριχνει και ειναι σημαδι οτι μπορεις να ξεκινησεις και εως να ζεσταθει το μοτερ το πας στρωτα και οχι τσιτες και αποτομες γκαζιες) και αλλαζε λαδια φιλτρο λαδιου καθε 7.500 και φιλτρο αερα+βενζινης καθε 15.000 στη δευτερη αλλαγη λαδιων δηλαδη.
Πιθανον, αν ο μαστορας ειδε οτι δεν χρειαζονται αλλαγη τα απο κατω και εφτιαξε απλα τη κατασταση πανω και εκανε καλη δουλεια και εσυ ως κατοχος και οδηγος σεβεσαι το αμαξι και δεν το κανιβαλιζεις, να παει και πανω απο 80.000χλμ και να μην εχεις κανενα σοβαρο θεμα.
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.
Re: Συμπλήρωση λαδιών
Τα καλα αρωματα εχουν και αυτα μεσα ενα ειδος λαδιου.
0w30 πιθανολογω
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.
Re: Συμπλήρωση λαδιών
Αν είχες απώλεια λαδιού θα το έβλεπες στο πάτωμα όταν το ξεπαρκάρεις, μάλλον. Πήγαινέ το στον μηχανικό σου και να το δει να ησυχάσεις. Μην κάνεις ρεκτιφιέ και μαλακίες, μετά τα 180.000 όλα τα αμάξια βενζίνης σου τρώνε λεφτά μόνο. Πάρε καινούριο. Επίσης όταν δεν έχεις πια λάδι, ανεβαίνει θερμοκρασία, μέχρι που καπνίζει η μηχανή και λιώνουν μέσα πιστόνια, γίεται της πουτάνας. Έχω δει 2 φορές καμμένη μηχανή.
Ordem e Progresso.
- perseus
- Δημοσιεύσεις: 15265
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
- Phorum.gr user: Perseus
- Τοποθεσία: Ιωαννινα
Re: Συμπλήρωση λαδιών
χανει απο την τρομπα νερου ,πας και για ιμαντα?