Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Εδώ έχουμε την συναίνεση δύο γονέων για να εγχειριστεί ένα παιδί και να του αλλάξουν φύλλο χωρίς να είναι σε θέση το παιδί να δώσει την συγκατάθεση του.
Την ώρα που κάποιοι βρίζουν την εκκλησία γιατί τους βάφτισε χωρίς να τους ρωτήσει.
Εστιάζουν στο γεγονός ότι βαφτίστηκαν χωρίς την συναίνεση τους.
Το φταίξιμο των γονιών τους το παραβλέπουν.
Δηλαδή τι πάθανε βράχηκαν;
Αφού δεν πιστεύουν ευκολάκι είναι να δηλώσουν άθεοι.
Δεν τους εγχείρησαν.
Δεν υπάρχουν δυο γονεις.
Ενας αναδοχος ειναι,αυτοπροσδιοριζεται ως nonbinary ατομο , το ατομο Ντι Μπεθ και αποφασισε (επειδη μισει τον εαυτο του που γεννηθηκε με ανδρικο μοριο και την φυση που δεν τον ρωτησε τί θα ηθελε να του βαλει αναμεσα στα ποδια)να κανει το παιδι που ανελαβε ,μελλοντικο χρηστη ψυχοφαρμακων.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Σέρπικο την 23 Φεβ 2022, 19:59, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Ειναι ζητημα πως αντιλαμβανεται τον εαυτο του το υποκειμενο, και αν το κανει με σταθερο μοτιβο ωστε να μπορουμε να εκτιμησουμε με ασφαλεια οτι θα συνεχισει.
Πόσο σταθερό μπορεί να είναι το μοτίβο αυτό στα 4 χρόνια; Πως μπορεί να βασιστεί κάποιος σε κάτι τέτοιο; Το παιδάκι μπορεί να κάνει πλάκα ή να έχει μπερδευτεί καθώς μεγαλώνει σε ένα σπίτι με βασικό πρότυπο ένα non binary άτομο. Είναι σε θέση ένα μικρό παιδί να ξεχωρίσει άνδρες από γυναίκες και αγοράκια από κοριτσάκια. Αλλά καταλαβαίνει πλήρως τις συνέπειες του τι δηλώνει;
Και θα παρθούν σε τέτοια ηλικία δεσμευτικές νομικού τύπου αποφάσεις; Γιατί τόση βιασύνη; Δεν διακρίνεις καμία υπερβολή; Αποκλείεται να έχει γίνει κάτι πολύ στραβά;
Έλα, μίστερ μαξ που θες σοβαρή πηγή. Πάρε κι άλλες.
Postmodern feminism's major departure from other branches of feminism is perhaps the argument that sex, or at least gender, is itself constructed through language, a view notably propounded in Judith Butler's 1990 book, Gender Trouble. She draws on and critiques the work of Simone de Beauvoir, Michel Foucault, and Jacques Lacan, as well as on Luce Irigaray's argument that what we conventionally regard as 'feminine' is only a reflection of what is constructed as masculine.[6][7]
Butler criticises the distinction drawn by previous feminisms between (biological) sex and (socially constructed) gender. She asks why we assume that material things (such as the body) are not subject to processes of social construction themselves. Butler argues that this does not allow for a sufficient criticism of essentialism: though recognizing that gender is a social construct, feminists assume it is always constructed in the same way. Her argument implies that women's subordination has no single cause or single solution; postmodern feminism is thus criticized for offering no clear path to action. Butler herself rejects the term "postmodernism" as too vague to be meaningful.[8]
Mary Joe Frug suggested that one "principle" of postmodernism is that human experience is located "inescapably within language". Power is exercised not only through direct coercion, but also through the way in which language shapes and restricts our reality. She also stated that because language is always open to re-interpretation, it can also be used to resist this shaping and restriction, and so is a potentially fruitful site of political struggle.
Frug's second postmodern principle is that sex is not something natural, nor is it something completely determinate and definable. Rather, sex is part of a system of meaning, produced by language. Frug argues that "cultural mechanisms ... encode the female body with meanings", and that these cultural mechanisms then go on explain these meanings "by an appeal to the 'natural' differences between the sexes, differences that the rules themselves help to produce".[10]
Ε, όταν το λέει ένας, είναι γιατί δεν το ξέρει. Οταν το λένε ΟΛΟΙ, είναι γιατί υπάρχει γραμμή.
Πρεπει να κανει λοβοτομη καποιος για να μαθαινει πληροφοριες απο το youtube. Βρες πιο σοβαρη πηγη. (Φιλιλη συμβουλη)
Θες σοβαρή πηγή; Επαναλαμβάνω: Διάβασε τα "γλωσσικά παιχνίδια" του L. Wittgensein και θα καταλάβεις.
Θα αντιλαμβανεσαι υποθεσω πως ο Βιτ δεν ητο ειδικος επι του θεματος. Και δεν ειπε τιποτα για το συγκεκριμενο θεμα. Το πως ερμηνευει ο καθενας τον Βιτ μου θυμιζει τις ερμηνειες των γραφων απο τους χριστιανούς.
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Έλα, μίστερ μαξ που θες σοβαρή πηγή. Πάρε κι άλλες.
Postmodern feminism's major departure from other branches of feminism is perhaps the argument that sex, or at least gender, is itself constructed through language, a view notably propounded in Judith Butler's 1990 book, Gender Trouble. She draws on and critiques the work of Simone de Beauvoir, Michel Foucault, and Jacques Lacan, as well as on Luce Irigaray's argument that what we conventionally regard as 'feminine' is only a reflection of what is constructed as masculine.[6][7]
Butler criticises the distinction drawn by previous feminisms between (biological) sex and (socially constructed) gender. She asks why we assume that material things (such as the body) are not subject to processes of social construction themselves. Butler argues that this does not allow for a sufficient criticism of essentialism: though recognizing that gender is a social construct, feminists assume it is always constructed in the same way. Her argument implies that women's subordination has no single cause or single solution; postmodern feminism is thus criticized for offering no clear path to action. Butler herself rejects the term "postmodernism" as too vague to be meaningful.[8]
Mary Joe Frug suggested that one "principle" of postmodernism is that human experience is located "inescapably within language". Power is exercised not only through direct coercion, but also through the way in which language shapes and restricts our reality. She also stated that because language is always open to re-interpretation, it can also be used to resist this shaping and restriction, and so is a potentially fruitful site of political struggle.
Frug's second postmodern principle is that sex is not something natural, nor is it something completely determinate and definable. Rather, sex is part of a system of meaning, produced by language. Frug argues that "cultural mechanisms ... encode the female body with meanings", and that these cultural mechanisms then go on explain these meanings "by an appeal to the 'natural' differences between the sexes, differences that the rules themselves help to produce".[10]
Πρεπει να κανει λοβοτομη καποιος για να μαθαινει πληροφοριες απο το youtube. Βρες πιο σοβαρη πηγη. (Φιλιλη συμβουλη)
Θες σοβαρή πηγή; Επαναλαμβάνω: Διάβασε τα "γλωσσικά παιχνίδια" του L. Wittgensein και θα καταλάβεις.
Θα αντιλαμβανεσαι υποθεσω πως ο Βιτ δεν ητο ειδικος επι του θεματος. Και δεν ειπε τιποτα για το συγκεκριμενο θεμα. Το πως ερμηνευει ο καθενας τον Βιτ μου θυμιζει τις ερμηνειες των γραφων απο τους χριστιανούς.
Αν πρόσεξες, ο άλλος την περίμενε την απάντηση, όπως και το γεγονός ότι δεν ήταν αποτέλεσμα άγνοιας.
Κοιτάχτε εδώ https://www.bbc.com/news/health-48448804
Κοροιδεύατε τον πίκο που θα καταργούσε τα μνημόνια με ένα νόμο και ένα άρθρο, αλλά φαίνεται τη βρήκαμε από τον ΠΟΥ που κατήργησε τις ψυχικές διαταραχές με έναν νόμο και ένα άρθρο στην κυριολεξία.
Αυτό είχα την εντύπωση ότι είχε γίνει εδώ και καιρό. Δεν το βρίσκω λάθος.
Δεν είναι λάθος δηλαδή η κανονικοποίηση της ψυχασθένειας;
Γιατί για αυτό μιλάμε αν γεννήθηκες με τσουτσου και αισθάνεσαι την ανάγκη να την ξηλώσεις.
Κοιτάχτε εδώ https://www.bbc.com/news/health-48448804
Κοροιδεύατε τον πίκο που θα καταργούσε τα μνημόνια με ένα νόμο και ένα άρθρο, αλλά φαίνεται τη βρήκαμε από τον ΠΟΥ που κατήργησε τις ψυχικές διαταραχές με έναν νόμο και ένα άρθρο στην κυριολεξία.
Αυτό είχα την εντύπωση ότι είχε γίνει εδώ και καιρό. Δεν το βρίσκω λάθος.
Δεν είναι λάθος δηλαδή η κανονικοποίηση της ψυχασθένειας;
Γιατί για αυτό μιλάμε αν γεννήθηκες με τσουτσου και αισθάνεσαι την ανάγκη να την ξηλώσεις.
Οι ψυχασθένειες ορίζονται με βάση το τι κάνει κάποιον να υποφέρει ο ίδιος ή ζημιώνει τους γύρω του.
Λογικό είναι στο παρελθόν ένας τρανς να προκαλούσε "ζημιά" στους γύρω του, διότι αντιμετωπίζονταν ως ξένο σώμα από την κοινωνία.
Σήμερα δεν ισχύει αυτό, επομένως δεν πρόκειται περί "ασθένειας".
Επιπλέον η συγκεκριμένη ονομάζεται "δυσφορία φύλου". Μάντεψε πώς θεραπεύεται
Συγγνώμη, εγώ δεν έβγαλα άκρη
Υπήρξε δικαστήριο που υποστήριξε όλο αυτό που έγινε?
Οι γιατροί για να το έκαναν, πάει να πει οτι είχαν το πράσινο φως (και μαύρα σκοτάδια μέσα τους)
Πού γίνεται ρε σεις τέτοιο πράγμα με 4χρονα και 6χρονα?
Αυτό είχα την εντύπωση ότι είχε γίνει εδώ και καιρό. Δεν το βρίσκω λάθος.
Δεν είναι λάθος δηλαδή η κανονικοποίηση της ψυχασθένειας;
Γιατί για αυτό μιλάμε αν γεννήθηκες με τσουτσου και αισθάνεσαι την ανάγκη να την ξηλώσεις.
Οι ψυχασθένειες ορίζονται με βάση το τι κάνει κάποιον να υποφέρει ο ίδιος ή ζημιώνει τους γύρω του.
Λογικό είναι στο παρελθόν ένας τρανς να προκαλούσε "ζημιά" στους γύρω του, διότι αντιμετωπίζονταν ως ξένο σώμα από την κοινωνία.
Σήμερα δεν ισχύει αυτό, επομένως δεν πρόκειται περί "ασθένειας".
Επιπλέον η συγκεκριμένη ονομάζεται "δυσφορία φύλου". Μάντεψε πώς θεραπεύεται
Το αποτέλεσμα μετράει. Δόθηκε παιδί σε ψυχασθενή (σύμφωνα με τους νέους ορισμούς είναι απλά μαλωμένος με το φύλο του και όχι τρελός-τρελή) και τα κατάφερε με το παραπάνω να τον κάνει υποψήφιο πρεζάκια.
Θες σοβαρή πηγή; Επαναλαμβάνω: Διάβασε τα "γλωσσικά παιχνίδια" του L. Wittgensein και θα καταλάβεις.
Θα αντιλαμβανεσαι υποθεσω πως ο Βιτ δεν ητο ειδικος επι του θεματος. Και δεν ειπε τιποτα για το συγκεκριμενο θεμα. Το πως ερμηνευει ο καθενας τον Βιτ μου θυμιζει τις ερμηνειες των γραφων απο τους χριστιανούς.
Αν πρόσεξες, ο άλλος την περίμενε την απάντηση, όπως και το γεγονός ότι δεν ήταν αποτέλεσμα άγνοιας.
Δεν ειδα καν το βιντεο φιλε. Δεν με νοιαζει τι λενε. Δεν αποδεικνυει κατι η ανεπαρκεια ενος να απαντησει μια ερωτηση εκτος απο το οτι ειναι αδιαβαστος.
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.