Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
4 πράγματα μου φάνηκαν πολύ προβληματικά:
* Ότι αν κατάλαβα καλά οι εφαρμογές δεν δείχνουν ακόμα διαθεσιμότητα φορτιστών. Φτάνεις κάπου και μαθαίνεις εκεί ότι ο φορτιστής είναι χαλασμένος
* Ασυμβατότητες. Δεν φόρτισε στον πρώτο διαθέσιμο φορτιστή
* Κόστος ρεύματος. Τελικά δεν έβαλε μόνο 35 Ευρώ ρεύματος γιατί ξεκίνησε με σχεδόν φορτισμένες μπαταρίες. Στοίχισε αρκετά παραπάνω η ενέργεια για το ταξίδι
* Η τιμή κτήσης του αυτοκινήτου δεν φαίνεται να αποσβένεται με τίποτα από την διαφορά κατανάλωσης ρεύματος έναντι βενζίνης
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα
* Ότι αν κατάλαβα καλά οι εφαρμογές δεν δείχνουν ακόμα διαθεσιμότητα φορτιστών. Φτάνεις κάπου και μαθαίνεις εκεί ότι ο φορτιστής είναι χαλασμένος
* Ασυμβατότητες. Δεν φόρτισε στον πρώτο διαθέσιμο φορτιστή
* Κόστος ρεύματος. Τελικά δεν έβαλε μόνο 35 Ευρώ ρεύματος γιατί ξεκίνησε με σχεδόν φορτισμένες μπαταρίες. Στοίχισε αρκετά παραπάνω η ενέργεια για το ταξίδι
* Η τιμή κτήσης του αυτοκινήτου δεν φαίνεται να αποσβένεται με τίποτα από την διαφορά κατανάλωσης ρεύματος έναντι βενζίνης
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Προφανώς. Ξεκίνησε με 360 χλμ και στην Κόρινθο του έδειχνε 200. Δηλαδή για διαδρομή περίπου 80 χλμ του έδειχνε ότι είχε ξοδέψει τα διπλά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ST48410 την 06 Μαρ 2022, 02:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13156
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Οκ, σε ρώτησα γιατί μου φάνηκε περίεργο ότι πιστεύεις ότι δεν είναι σημαντικό ζήτημα η αυτονομία. Αυτό ισχύει μόνο για ηλεκτρικο όχημα εντός πόλεως και αυτο ακομα με αστερίσκους. Σε οποιοδήποτε άλλο σενάριο είναι πολύ σημαντικό θέμα. Γι αυτό αν διαβάσεις ειδικό τύπο, ελληνικό ή ξένο, για οποιοδήποτε όχημα (δίκυκλο, τετράτροχο, ακόμα και τριτροχο), πέρα από την κατανάλωση πάντοτε γίνεται συζήτηση και για την αυτονομία. Ήταν εξάλλου και ένα main selling point των diesel.
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δε μου πεφτει λογος και καλυτερα να κοιταζω τη δουλεια μου αλλα 150-160 με μωρο μεσα?Ερμής έγραψε: ↑05 Μαρ 2022, 23:55Όντως μεγάλη ταλαιπωρία και δυστυχώς δεν ήμουν και μόνος.
Όχι δεν έπιασα πολυ υψηλές ταχύτητες, το πολύ 150-160 και για λίγο.
Απο τα 140 και πάνω η αυτονομία είναι να την κλαίνε οι ρέγγες. Και ακόμη περισσότερο σε δρόμους με ανηφόρες, εκεί όσο και οικονομία να κάνεις, δε μπορείς να το αποφύγεις.
Έπαθα και έμαθα.
Παιδιά αποκλειστικά ηλεκτρικό αξίζει ΜΟΝΟ κάποιο πολύ μικρό και μόνο μέσα σε πόλεις όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα της έλλειψης ταχυφορτιστών στο ελ δίκτυο πιστεύω είναι μεγαλύτερο και απο το πρόβλημα της αυτονομίας(το οποίο είναι μεγάλος πονοκέφαλος)
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13156
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Για να είμαστε δίκαιοι, οι ταχύτητες του Ερμή ήταν πολύ υψηλές για το ταξίδι που ήθελε να κάνει με το συγκεκριμένο όχημα. Το οδηγούσε σα συμβατικό, με μη οικονομικό τρόπο. Η λογική που έπρεπε να το πάρει ήταν ότι θα κατέβω χωριό με cruising speed 100-120 χλμ. Τα ηλεκτρικά πονανε στις υψηλές ταχύτητες. Δεν είναι φτιαγμένα για 160αρες στην εθνική με δύναμη κ για παραπάνω (να διακοσαριζεις δλδ κατά το δοκουν). Το αμάξι αυτό έχει πολύ καλές επιδόσεις 0-100 (7-8 δευτερόλεπτα) αλλά 160 τελικιαζει. Δηλαδή ο Ερμής το πήγαινε κοντά στην τελική του
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑06 Μαρ 2022, 02:10Για να είμαστε δίκαιοι, οι ταχύτητες του Ερμή ήταν πολύ υψηλές για το ταξίδι που ήθελε να κάνει με το συγκεκριμένο όχημα. Το οδηγούσε σα συμβατικό, με μη οικονομικό τρόπο. Η λογική που έπρεπε να το πάρει ήταν ότι θα κατέβω χωριό με cruising speed 100-120 χλμ. Τα ηλεκτρικά πονανε στις υψηλές ταχύτητες. Δεν είναι φτιαγμένα για 160αρες στην εθνική με δύναμη κ για παραπάνω (να διακοσαριζεις δλδ κατά το δοκουν). Το αμάξι αυτό έχει πολύ καλές επιδόσεις 0-100 (7-8 δευτερόλεπτα) αλλά 160 τελικιαζει. Δηλαδή ο Ερμής το πήγαινε κοντά στην τελική του

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Γράφει ότι ανέβασε ταχύτητες για λίγο.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑06 Μαρ 2022, 02:10Για να είμαστε δίκαιοι, οι ταχύτητες του Ερμή ήταν πολύ υψηλές για το ταξίδι που ήθελε να κάνει με το συγκεκριμένο όχημα. Το οδηγούσε σα συμβατικό, με μη οικονομικό τρόπο. Η λογική που έπρεπε να το πάρει ήταν ότι θα κατέβω χωριό με cruising speed 100-120 χλμ. Τα ηλεκτρικά πονανε στις υψηλές ταχύτητες. Δεν είναι φτιαγμένα για 160αρες στην εθνική με δύναμη κ για παραπάνω (να διακοσαριζεις δλδ κατά το δοκουν). Το αμάξι αυτό έχει πολύ καλές επιδόσεις 0-100 (7-8 δευτερόλεπτα) αλλά 160 τελικιαζει. Δηλαδή ο Ερμής το πήγαινε κοντά στην τελική του
-
- Δημοσιεύσεις: 18892
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Αφου ρε φιλε φωναζε απο την αρχη οτι η ολη φαση ειναι ακρως προβληματικη.
Αυτη η "τεχνολογικη επανασταση" γινεται για εναν και μονο λογο.
Κορεσμενη αγορα με ελαχιστο περιθωριο κερδους για τις αυτοκινητοβιομηχανιες εκτος των πριμιουμ.
Επρεπε να βρεθει τροπος να γεννηθει μια νεα αγορα η οποια θα ηταν ξανα πολυ κερδοφορα,ασχετως αν οι καταναλωτες θα ειχαν προβληματα.
Ακομα και η αποκτηση ενος μικρου ηλεκτρικου για την πολη αποτελει κινηση που απαιτει καποιες προΰποθεσεις.
Μεγαλο μπατζετ και χωρο παρκινγκ με φορτιση.
Πραγματα τα οποια ΔΕΝ χρειαζεται ενα συμβατικο αμαξι.
Ε,μλκς ειναι ο μεσος καταναλωτης να κανει ταρζανιές;
-
- Δημοσιεύσεις: 18892
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Πραγμα που απαιτει να συμφωνησουν ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες να εχουν τις ιδιες μπαταριες.Ζενίθεδρος έγραψε: ↑06 Μαρ 2022, 00:43Το χάσιμο χρόνου είναι θάνατος.Η μόνη λύση θα είναι όταν θα υπάρξει επαγωγική φόρτιση εν κινήσει σε μεγάλους κεντρικούς δρόμους. Είχε ακουστεί επίσης για κάτι ανταλλάξιμες μπαταρίες, αλλά δεν ξέρω αν προχώρησε.
Κλάιν μάιν.
Εδω δεν εχουν συμφωνησει καλα καλα οι κατασκευαστες των κινητων για ενιαιο φορτιστη και θα συμφωνησουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες;
-
- Δημοσιεύσεις: 18892
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Να το ξαναπω.
Τα συμβατικα αμαξια μπορουν να πηγαινουν μεχρι τελικης πτωσεως (λογω κουρασης) του οδηγου.*
Τα ηλεκτρικα αμαξια μπορουν να πηγαινουν μεχρι να τα κλασει η μπαταρια.Μετα βαστα Τουρκο να γεμισω.
*Ακομα κι εκει υπαρχει λυση αν απαιτειται,με αλλαγη οδηγου οπου το συμβατικο θα εξακολουθησει να πηγαινει.
Τα συμβατικα αμαξια μπορουν να πηγαινουν μεχρι τελικης πτωσεως (λογω κουρασης) του οδηγου.*
Τα ηλεκτρικα αμαξια μπορουν να πηγαινουν μεχρι να τα κλασει η μπαταρια.Μετα βαστα Τουρκο να γεμισω.
*Ακομα κι εκει υπαρχει λυση αν απαιτειται,με αλλαγη οδηγου οπου το συμβατικο θα εξακολουθησει να πηγαινει.
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Στο leasing ποια είναι η διαφορά στο κόστος;
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Σωστη η παρατήρηση σου και θέλω να την εξηγήσω. Τα ηλεκτρικά ανεβάζουν τόσο γρήγορα ταχυτητα που σε συνδυασμό με το αθόρυβο δε παίρνεις γραμμή, στην κατάβαση απο Κακια Σκάλα είδα το καντράν και αμέσως έκοψα γιατί όντως είναι εγκληματική ταχύτητα και ειδικά όταν έχεις μέσα παιδιά. Η ταχύτητα αυτή ήταν στιγμιαία και εκ λάθους. Παλιά που ήμουν νέος και άμυαλος έκανα πολλά ταλιμπανιλίκια αλλά πάντα μόνος. η ανώτερη ταχύτητα ήταν 120-130ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: ↑06 Μαρ 2022, 02:08Δε μου πεφτει λογος και καλυτερα να κοιταζω τη δουλεια μου αλλα 150-160 με μωρο μεσα?Ερμής έγραψε: ↑05 Μαρ 2022, 23:55Όντως μεγάλη ταλαιπωρία και δυστυχώς δεν ήμουν και μόνος.
Όχι δεν έπιασα πολυ υψηλές ταχύτητες, το πολύ 150-160 και για λίγο.
Απο τα 140 και πάνω η αυτονομία είναι να την κλαίνε οι ρέγγες. Και ακόμη περισσότερο σε δρόμους με ανηφόρες, εκεί όσο και οικονομία να κάνεις, δε μπορείς να το αποφύγεις.
Έπαθα και έμαθα.
Παιδιά αποκλειστικά ηλεκτρικό αξίζει ΜΟΝΟ κάποιο πολύ μικρό και μόνο μέσα σε πόλεις όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα της έλλειψης ταχυφορτιστών στο ελ δίκτυο πιστεύω είναι μεγαλύτερο και απο το πρόβλημα της αυτονομίας(το οποίο είναι μεγάλος πονοκέφαλος)
Φίλε ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ηλεκτρικό απο εμένα μέχρι να λυθεί το θέμαstergiosbik έγραψε: ↑06 Μαρ 2022, 10:44Αφου ρε φιλε φωναζε απο την αρχη οτι η ολη φαση ειναι ακρως προβληματικη.
Αυτη η "τεχνολογικη επανασταση" γινεται για εναν και μονο λογο.
Κορεσμενη αγορα με ελαχιστο περιθωριο κερδους για τις αυτοκινητοβιομηχανιες εκτος των πριμιουμ.
Επρεπε να βρεθει τροπος να γεννηθει μια νεα αγορα η οποια θα ηταν ξανα πολυ κερδοφορα,ασχετως αν οι καταναλωτες θα ειχαν προβληματα.
Ακομα και η αποκτηση ενος μικρου ηλεκτρικου για την πολη αποτελει κινηση που απαιτει καποιες προΰποθεσεις.
Μεγαλο μπατζετ και χωρο παρκινγκ με φορτιση.
Πραγματα τα οποια ΔΕΝ χρειαζεται ενα συμβατικο αμαξι.
Ε,μλκς ειναι ο μεσος καταναλωτης να κανει ταρζανιές;
α και μακραν συμαντικότερο, το δίκτυο φόρτισης μεσω ταχυφορτιστών.
β, δε μπορεί για κάθε σταθμό φορτισης να πρέπει να κατεβάζεις και άλλη εφαρμογή, πρέπει να υπάρχει και η δυνατότα να βάζεις τη πρίζα στο αυτοκίνητο, να πλησιαζεις την πιστωτική και να φορτίζεις απλά.
γ, αυτονομία. Δε νοείται να μη μπορείς να κάνεις απόσταση 300χλμ χωρίς στάση. Απορρίπτεται δια ροπάλου για ανθρώπους που θέλουν αυτοκίνητο για επαγγελματικά ταξίδια. Ούτε το κόστος είναι συμφέρον αν βάλεις όλους τους παράγοντες εντός.
δ, Δε γνωρίζω μακροπρόθεσμα το κόστος συντήρησης ενος τέτοιου αυτοκινήτου.
Όπως έχουμε αναφέρει και πάλι, δεν παίρνεις ληζινγκ αν δεν έχεις εταιρεία. Σαν ιδιώτης πληρώνεις πολλά παραπάνω στην τελική εξίσωση. Σαν εταιρεία το κόστος μπαίνει στα έξοδα όπως και το ΦΠΑ. Υπάρχουν και πακέτα λήζινγκ που δε πληρώνεις τίποτα άλλο εκτός της βενζίνης.
Απο εμένα ΜΠΑΝ στα ηλεκτρικά με τις δεδομένες ελ συνθήκες. Μπορεί σε χώρες όπως η Ολλανδία να είναι οκ αλλά για τους Ελ δρόμους, αποστάσεις, δίκτυο φόρτισης, απαγορεύεται δια ροπάλου. Όποιος παινεύει τα ηλεκτρικά, ή που δεν έχει οδηγήσει ποτέ ή που ζει σε χώρα της Β.ΕΥρώπης ή που το χρησιμοποιεί εντός πόλης μόνο και έχει καβάτζα κανα δυο κάρα ακόμη.
Φυσικά και η εισήγηση μου είναι απαγορευτική για λήζινγκ ηλεκτρικών εταιρικών. Θα πάμε μάλλον στη λύση γιάρις υβριδικού.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Ενα θεμα ειναι και οι χρονοι φορτισης. Για μενα μεχρι να φτασουν στο σημειο που θα φορτιζουν 0-100 σε 10 λεπτα, δεν αξίζει τον κοπο.
Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους
Δεν είμαστε και πολύ μακριά από αυτό. Τέσλα υπερφορτιστές - 200 μίλια αυτονομία σε 15 λεπτά.
https://www.tesla.com/supercharger
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Ελλάδα 2.0 με... βοθρολύματα στους δρόμους
από southern » 17 Ιαν 2025, 13:40 » σε Εσωτερική Πολιτική - 3 Απαντήσεις
- 209 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από southern
17 Ιαν 2025, 14:28
-
-
-
Νέα δημοσίευση Επαιτες στους δρομους και τα φαναρια 2024..
από Garcia » 01 Μαρ 2024, 16:19 » σε Κοινωνικά θέματα - 92 Απαντήσεις
- 4985 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Garcia
20 Νοέμ 2024, 17:14
-
-
-
Νέα δημοσίευση Στους δρόμους οι αστυνομικοί-διαμαρτύρονται για τα μέτρα της κυβέρνησης
από pylothess » 11 Δεκ 2023, 20:36 » σε Εσωτερική Πολιτική - 15 Απαντήσεις
- 835 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
18 Μάιος 2024, 18:06
-
-
-
Νέα δημοσίευση Αύριο όλοι στους δρόμους ενάντια στο αντισυνταγματικό νόμο για τα ιδιωτικά ΑΕΙ
από Manolis » 07 Μαρ 2024, 16:14 » σε Εσωτερική Πολιτική - 66 Απαντήσεις
- 1964 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από sys3x
11 Μαρ 2024, 13:57
-