Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24451
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 06 Μαρ 2022, 01:50

4 πράγματα μου φάνηκαν πολύ προβληματικά:

* Ότι αν κατάλαβα καλά οι εφαρμογές δεν δείχνουν ακόμα διαθεσιμότητα φορτιστών. Φτάνεις κάπου και μαθαίνεις εκεί ότι ο φορτιστής είναι χαλασμένος
* Ασυμβατότητες. Δεν φόρτισε στον πρώτο διαθέσιμο φορτιστή
* Κόστος ρεύματος. Τελικά δεν έβαλε μόνο 35 Ευρώ ρεύματος γιατί ξεκίνησε με σχεδόν φορτισμένες μπαταρίες. Στοίχισε αρκετά παραπάνω η ενέργεια για το ταξίδι
* Η τιμή κτήσης του αυτοκινήτου δεν φαίνεται να αποσβένεται με τίποτα από την διαφορά κατανάλωσης ρεύματος έναντι βενζίνης

Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα

Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 10168
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me » 06 Μαρ 2022, 01:57

ST48410 έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:48

Μήπως κινήθηκες με αρκετά υψηλές ταχύτητες ζορίζοντας τη μπαταρία παραπάνω από ό,τι έπρεπε; Δηλαδή θα μπορούσε κάποιος να κάνει περαιτέρω οικονομία ή ψιλοπράγματα;
Εκτος πολης τα ηλεκτρικα καιν περισσοτερο απο τι εχω καταλαβει :xena:

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24451
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 06 Μαρ 2022, 01:59

Νon4me έγραψε:
06 Μαρ 2022, 01:57
ST48410 έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:48

Μήπως κινήθηκες με αρκετά υψηλές ταχύτητες ζορίζοντας τη μπαταρία παραπάνω από ό,τι έπρεπε; Δηλαδή θα μπορούσε κάποιος να κάνει περαιτέρω οικονομία ή ψιλοπράγματα;
Εκτος πολης τα ηλεκτρικα καιν περισσοτερο απο τι εχω καταλαβει :xena:
Προφανώς. Ξεκίνησε με 360 χλμ και στην Κόρινθο του έδειχνε 200. Δηλαδή για διαδρομή περίπου 80 χλμ του έδειχνε ότι είχε ξοδέψει τα διπλά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ST48410 την 06 Μαρ 2022, 02:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 06 Μαρ 2022, 01:59

Dwarven Blacksmith έγραψε:
06 Μαρ 2022, 01:48

Ναι, ΜΕΚ, μοντέλο του 2016
Οκ, σε ρώτησα γιατί μου φάνηκε περίεργο ότι πιστεύεις ότι δεν είναι σημαντικό ζήτημα η αυτονομία. Αυτό ισχύει μόνο για ηλεκτρικο όχημα εντός πόλεως και αυτο ακομα με αστερίσκους. Σε οποιοδήποτε άλλο σενάριο είναι πολύ σημαντικό θέμα. Γι αυτό αν διαβάσεις ειδικό τύπο, ελληνικό ή ξένο, για οποιοδήποτε όχημα (δίκυκλο, τετράτροχο, ακόμα και τριτροχο), πέρα από την κατανάλωση πάντοτε γίνεται συζήτηση και για την αυτονομία. Ήταν εξάλλου και ένα main selling point των diesel.

Άβαταρ μέλους
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 10967
Εγγραφή: 27 Αύγ 2018, 12:00

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ » 06 Μαρ 2022, 02:08

Ερμής έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:55
Όντως μεγάλη ταλαιπωρία και δυστυχώς δεν ήμουν και μόνος.
Όχι δεν έπιασα πολυ υψηλές ταχύτητες, το πολύ 150-160 και για λίγο.
Απο τα 140 και πάνω η αυτονομία είναι να την κλαίνε οι ρέγγες. Και ακόμη περισσότερο σε δρόμους με ανηφόρες, εκεί όσο και οικονομία να κάνεις, δε μπορείς να το αποφύγεις.
Έπαθα και έμαθα.
Παιδιά αποκλειστικά ηλεκτρικό αξίζει ΜΟΝΟ κάποιο πολύ μικρό και μόνο μέσα σε πόλεις όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα της έλλειψης ταχυφορτιστών στο ελ δίκτυο πιστεύω είναι μεγαλύτερο και απο το πρόβλημα της αυτονομίας(το οποίο είναι μεγάλος πονοκέφαλος)
Δε μου πεφτει λογος και καλυτερα να κοιταζω τη δουλεια μου αλλα 150-160 με μωρο μεσα?

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 06 Μαρ 2022, 02:10

Νon4me έγραψε:
06 Μαρ 2022, 01:57
ST48410 έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:48

Μήπως κινήθηκες με αρκετά υψηλές ταχύτητες ζορίζοντας τη μπαταρία παραπάνω από ό,τι έπρεπε; Δηλαδή θα μπορούσε κάποιος να κάνει περαιτέρω οικονομία ή ψιλοπράγματα;
Εκτος πολης τα ηλεκτρικα καιν περισσοτερο απο τι εχω καταλαβει :xena:
Για να είμαστε δίκαιοι, οι ταχύτητες του Ερμή ήταν πολύ υψηλές για το ταξίδι που ήθελε να κάνει με το συγκεκριμένο όχημα. Το οδηγούσε σα συμβατικό, με μη οικονομικό τρόπο. Η λογική που έπρεπε να το πάρει ήταν ότι θα κατέβω χωριό με cruising speed 100-120 χλμ. Τα ηλεκτρικά πονανε στις υψηλές ταχύτητες. Δεν είναι φτιαγμένα για 160αρες στην εθνική με δύναμη κ για παραπάνω (να διακοσαριζεις δλδ κατά το δοκουν). Το αμάξι αυτό έχει πολύ καλές επιδόσεις 0-100 (7-8 δευτερόλεπτα) αλλά 160 τελικιαζει. Δηλαδή ο Ερμής το πήγαινε κοντά στην τελική του

Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 10168
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me » 06 Μαρ 2022, 02:13

EKPLIKTIKOS έγραψε:
06 Μαρ 2022, 02:10
Νon4me έγραψε:
06 Μαρ 2022, 01:57
ST48410 έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:48

Μήπως κινήθηκες με αρκετά υψηλές ταχύτητες ζορίζοντας τη μπαταρία παραπάνω από ό,τι έπρεπε; Δηλαδή θα μπορούσε κάποιος να κάνει περαιτέρω οικονομία ή ψιλοπράγματα;
Εκτος πολης τα ηλεκτρικα καιν περισσοτερο απο τι εχω καταλαβει :xena:
Για να είμαστε δίκαιοι, οι ταχύτητες του Ερμή ήταν πολύ υψηλές για το ταξίδι που ήθελε να κάνει με το συγκεκριμένο όχημα. Το οδηγούσε σα συμβατικό, με μη οικονομικό τρόπο. Η λογική που έπρεπε να το πάρει ήταν ότι θα κατέβω χωριό με cruising speed 100-120 χλμ. Τα ηλεκτρικά πονανε στις υψηλές ταχύτητες. Δεν είναι φτιαγμένα για 160αρες στην εθνική με δύναμη κ για παραπάνω (να διακοσαριζεις δλδ κατά το δοκουν). Το αμάξι αυτό έχει πολύ καλές επιδόσεις 0-100 (7-8 δευτερόλεπτα) αλλά 160 τελικιαζει. Δηλαδή ο Ερμής το πήγαινε κοντά στην τελική του
:smt023

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24451
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 06 Μαρ 2022, 02:14

EKPLIKTIKOS έγραψε:
06 Μαρ 2022, 02:10
Νon4me έγραψε:
06 Μαρ 2022, 01:57
ST48410 έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:48

Μήπως κινήθηκες με αρκετά υψηλές ταχύτητες ζορίζοντας τη μπαταρία παραπάνω από ό,τι έπρεπε; Δηλαδή θα μπορούσε κάποιος να κάνει περαιτέρω οικονομία ή ψιλοπράγματα;
Εκτος πολης τα ηλεκτρικα καιν περισσοτερο απο τι εχω καταλαβει :xena:
Για να είμαστε δίκαιοι, οι ταχύτητες του Ερμή ήταν πολύ υψηλές για το ταξίδι που ήθελε να κάνει με το συγκεκριμένο όχημα. Το οδηγούσε σα συμβατικό, με μη οικονομικό τρόπο. Η λογική που έπρεπε να το πάρει ήταν ότι θα κατέβω χωριό με cruising speed 100-120 χλμ. Τα ηλεκτρικά πονανε στις υψηλές ταχύτητες. Δεν είναι φτιαγμένα για 160αρες στην εθνική με δύναμη κ για παραπάνω (να διακοσαριζεις δλδ κατά το δοκουν). Το αμάξι αυτό έχει πολύ καλές επιδόσεις 0-100 (7-8 δευτερόλεπτα) αλλά 160 τελικιαζει. Δηλαδή ο Ερμής το πήγαινε κοντά στην τελική του
Γράφει ότι ανέβασε ταχύτητες για λίγο.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 17129
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 06 Μαρ 2022, 10:44

Ερμής έγραψε:
06 Μαρ 2022, 00:37
Και που να ακούσεις τι έκανα παλιά που ήμουν λίγο πιο αμυαλος και ατίθασος :003:
stergiosbik έγραψε:
06 Μαρ 2022, 00:19
:lol:
Σε κάποια φάση όταν φορτιζα αργά σε σκέφτηκα να μου κάνεις μια κινηση σα να μου λες "τα έλεγα εγώ" :lol:
Αφου ρε φιλε φωναζε απο την αρχη οτι η ολη φαση ειναι ακρως προβληματικη.
Αυτη η "τεχνολογικη επανασταση" γινεται για εναν και μονο λογο.
Κορεσμενη αγορα με ελαχιστο περιθωριο κερδους για τις αυτοκινητοβιομηχανιες εκτος των πριμιουμ.
Επρεπε να βρεθει τροπος να γεννηθει μια νεα αγορα η οποια θα ηταν ξανα πολυ κερδοφορα,ασχετως αν οι καταναλωτες θα ειχαν προβληματα.
Ακομα και η αποκτηση ενος μικρου ηλεκτρικου για την πολη αποτελει κινηση που απαιτει καποιες προΰποθεσεις.
Μεγαλο μπατζετ και χωρο παρκινγκ με φορτιση.
Πραγματα τα οποια ΔΕΝ χρειαζεται ενα συμβατικο αμαξι.
Ε,μλκς ειναι ο μεσος καταναλωτης να κανει ταρζανιές;

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 17129
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 06 Μαρ 2022, 10:46

Ζενίθεδρος έγραψε:
06 Μαρ 2022, 00:43
Το χάσιμο χρόνου είναι θάνατος.Η μόνη λύση θα είναι όταν θα υπάρξει επαγωγική φόρτιση εν κινήσει σε μεγάλους κεντρικούς δρόμους. Είχε ακουστεί επίσης για κάτι ανταλλάξιμες μπαταρίες, αλλά δεν ξέρω αν προχώρησε.
Πραγμα που απαιτει να συμφωνησουν ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες να εχουν τις ιδιες μπαταριες.
Κλάιν μάιν.
Εδω δεν εχουν συμφωνησει καλα καλα οι κατασκευαστες των κινητων για ενιαιο φορτιστη και θα συμφωνησουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες;

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 17129
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 06 Μαρ 2022, 10:53

Να το ξαναπω.
Τα συμβατικα αμαξια μπορουν να πηγαινουν μεχρι τελικης πτωσεως (λογω κουρασης) του οδηγου.*
Τα ηλεκτρικα αμαξια μπορουν να πηγαινουν μεχρι να τα κλασει η μπαταρια.Μετα βαστα Τουρκο να γεμισω.


*Ακομα κι εκει υπαρχει λυση αν απαιτειται,με αλλαγη οδηγου οπου το συμβατικο θα εξακολουθησει να πηγαινει.

Άβαταρ μέλους
zoltan
Δημοσιεύσεις: 1122
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:40
Phorum.gr user: zoltan

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από zoltan » 06 Μαρ 2022, 10:59

Ερμής έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:42
Κάποια συμβόλαια leasing λήγουν σε δυο μήνες και έτσι η εταιρεία μίσθωσης μας προσέφερε για κάποιες μέρες υπο δοκιμή ένα ηλεκτροκίνητο με σκοπό να μας το διαφημίσει και να τα αλλάξουμε σε ηλεκτρικά. Το αυτοκίνητο που μας προσέφερε είναι το ID.3.
Στο leasing ποια είναι η διαφορά στο κόστος;

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23555
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 06 Μαρ 2022, 11:23

ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε:
06 Μαρ 2022, 02:08
Ερμής έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:55
Όντως μεγάλη ταλαιπωρία και δυστυχώς δεν ήμουν και μόνος.
Όχι δεν έπιασα πολυ υψηλές ταχύτητες, το πολύ 150-160 και για λίγο.
Απο τα 140 και πάνω η αυτονομία είναι να την κλαίνε οι ρέγγες. Και ακόμη περισσότερο σε δρόμους με ανηφόρες, εκεί όσο και οικονομία να κάνεις, δε μπορείς να το αποφύγεις.
Έπαθα και έμαθα.
Παιδιά αποκλειστικά ηλεκτρικό αξίζει ΜΟΝΟ κάποιο πολύ μικρό και μόνο μέσα σε πόλεις όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα της έλλειψης ταχυφορτιστών στο ελ δίκτυο πιστεύω είναι μεγαλύτερο και απο το πρόβλημα της αυτονομίας(το οποίο είναι μεγάλος πονοκέφαλος)
Δε μου πεφτει λογος και καλυτερα να κοιταζω τη δουλεια μου αλλα 150-160 με μωρο μεσα?
Σωστη η παρατήρηση σου και θέλω να την εξηγήσω. Τα ηλεκτρικά ανεβάζουν τόσο γρήγορα ταχυτητα που σε συνδυασμό με το αθόρυβο δε παίρνεις γραμμή, στην κατάβαση απο Κακια Σκάλα είδα το καντράν και αμέσως έκοψα γιατί όντως είναι εγκληματική ταχύτητα και ειδικά όταν έχεις μέσα παιδιά. Η ταχύτητα αυτή ήταν στιγμιαία και εκ λάθους. Παλιά που ήμουν νέος και άμυαλος έκανα πολλά ταλιμπανιλίκια αλλά πάντα μόνος. η ανώτερη ταχύτητα ήταν 120-130
stergiosbik έγραψε:
06 Μαρ 2022, 10:44
Ερμής έγραψε:
06 Μαρ 2022, 00:37
Και που να ακούσεις τι έκανα παλιά που ήμουν λίγο πιο αμυαλος και ατίθασος :003:
stergiosbik έγραψε:
06 Μαρ 2022, 00:19
:lol:
Σε κάποια φάση όταν φορτιζα αργά σε σκέφτηκα να μου κάνεις μια κινηση σα να μου λες "τα έλεγα εγώ" :lol:
Αφου ρε φιλε φωναζε απο την αρχη οτι η ολη φαση ειναι ακρως προβληματικη.
Αυτη η "τεχνολογικη επανασταση" γινεται για εναν και μονο λογο.
Κορεσμενη αγορα με ελαχιστο περιθωριο κερδους για τις αυτοκινητοβιομηχανιες εκτος των πριμιουμ.
Επρεπε να βρεθει τροπος να γεννηθει μια νεα αγορα η οποια θα ηταν ξανα πολυ κερδοφορα,ασχετως αν οι καταναλωτες θα ειχαν προβληματα.
Ακομα και η αποκτηση ενος μικρου ηλεκτρικου για την πολη αποτελει κινηση που απαιτει καποιες προΰποθεσεις.
Μεγαλο μπατζετ και χωρο παρκινγκ με φορτιση.
Πραγματα τα οποια ΔΕΝ χρειαζεται ενα συμβατικο αμαξι.
Ε,μλκς ειναι ο μεσος καταναλωτης να κανει ταρζανιές;
Φίλε ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ηλεκτρικό απο εμένα μέχρι να λυθεί το θέμα
α και μακραν συμαντικότερο, το δίκτυο φόρτισης μεσω ταχυφορτιστών.
β, δε μπορεί για κάθε σταθμό φορτισης να πρέπει να κατεβάζεις και άλλη εφαρμογή, πρέπει να υπάρχει και η δυνατότα να βάζεις τη πρίζα στο αυτοκίνητο, να πλησιαζεις την πιστωτική και να φορτίζεις απλά.
γ, αυτονομία. Δε νοείται να μη μπορείς να κάνεις απόσταση 300χλμ χωρίς στάση. Απορρίπτεται δια ροπάλου για ανθρώπους που θέλουν αυτοκίνητο για επαγγελματικά ταξίδια. Ούτε το κόστος είναι συμφέρον αν βάλεις όλους τους παράγοντες εντός.
δ, Δε γνωρίζω μακροπρόθεσμα το κόστος συντήρησης ενος τέτοιου αυτοκινήτου.
zoltan έγραψε:
06 Μαρ 2022, 10:59
Ερμής έγραψε:
05 Μαρ 2022, 23:42
Κάποια συμβόλαια leasing λήγουν σε δυο μήνες και έτσι η εταιρεία μίσθωσης μας προσέφερε για κάποιες μέρες υπο δοκιμή ένα ηλεκτροκίνητο με σκοπό να μας το διαφημίσει και να τα αλλάξουμε σε ηλεκτρικά. Το αυτοκίνητο που μας προσέφερε είναι το ID.3.
Στο leasing ποια είναι η διαφορά στο κόστος;
Όπως έχουμε αναφέρει και πάλι, δεν παίρνεις ληζινγκ αν δεν έχεις εταιρεία. Σαν ιδιώτης πληρώνεις πολλά παραπάνω στην τελική εξίσωση. Σαν εταιρεία το κόστος μπαίνει στα έξοδα όπως και το ΦΠΑ. Υπάρχουν και πακέτα λήζινγκ που δε πληρώνεις τίποτα άλλο εκτός της βενζίνης.

Απο εμένα ΜΠΑΝ στα ηλεκτρικά με τις δεδομένες ελ συνθήκες. Μπορεί σε χώρες όπως η Ολλανδία να είναι οκ αλλά για τους Ελ δρόμους, αποστάσεις, δίκτυο φόρτισης, απαγορεύεται δια ροπάλου. Όποιος παινεύει τα ηλεκτρικά, ή που δεν έχει οδηγήσει ποτέ ή που ζει σε χώρα της Β.ΕΥρώπης ή που το χρησιμοποιεί εντός πόλης μόνο και έχει καβάτζα κανα δυο κάρα ακόμη.
Φυσικά και η εισήγηση μου είναι απαγορευτική για λήζινγκ ηλεκτρικών εταιρικών. Θα πάμε μάλλον στη λύση γιάρις υβριδικού.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 14185
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 » 06 Μαρ 2022, 11:32

Ενα θεμα ειναι και οι χρονοι φορτισης. Για μενα μεχρι να φτασουν στο σημειο που θα φορτιζουν 0-100 σε 10 λεπτα, δεν αξίζει τον κοπο.

mao mao
Δημοσιεύσεις: 7490
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στους ελ δρομους

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao » 06 Μαρ 2022, 11:38

panos291 έγραψε:
06 Μαρ 2022, 11:32
Ενα θεμα ειναι και οι χρονοι φορτισης. Για μενα μεχρι να φτασουν στο σημειο που θα φορτιζουν 0-100 σε 10 λεπτα, δεν αξίζει τον κοπο.
Δεν είμαστε και πολύ μακριά από αυτό. Τέσλα υπερφορτιστές - 200 μίλια αυτονομία σε 15 λεπτά.

https://www.tesla.com/supercharger

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών