Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
-
Ερμής
- Δημοσιεύσεις: 27878
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
- Τοποθεσία: Αθήνα
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ερμής » 14 Μαρ 2022, 22:45
talaipwros έγραψε: ↑14 Μαρ 2022, 21:40
λοιπον, το προβλημα που αντιμετωπισε ο αγαπητος ερμης εχει σχεδον αποκλειστικα να κανει με την ταχυτητα που πηγαινε
Στο UK το οριο ειναι 70 μιλια οποτε σε αυτη την ταχυτητα πραγματι τα εχει τα 270 χιλιομετρα αρκετα ανετα το Leaf ( θεωρητικα και εφοσον δεν εχει μεινει στο δρομο, και το VW )
η καταναλωση ανεβαινει Παρα πολυ σε μεγαλυτερες ταχυτητες
Το πρόβλημα δεν ήταν τόσο οι ταχύτητες όσο οι ανηφορες. Πάντως στα πίσω πήγαινα αποκλειστικά με τα όρια του κ.ο.κ και πάλι μαπα το καρπούζι.
Πρόσφατα έμαθα πως γνωστός που πήγε με τον κουμπάρο του Αθήνα-Θεσσαλονικη έκανε κοντά στο δεκάωρο με το Model3
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13156
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από EKPLIKTIKOS » 15 Μαρ 2022, 00:27
Ερμής έγραψε: ↑14 Μαρ 2022, 22:45
Πρόσφατα έμαθα πως γνωστός που πήγε με τον κουμπάρο του Αθήνα-Θεσσαλονικη έκανε κοντά στο δεκάωρο με το Model3
Είναι κρίμα γιατί γκαζακι έχουν, διακοσαριζουν για πλάκα. Μαλλον γι αυτο δεν εχω πετυχει κανενα να με περναει στην εθνικη.
Αλλά τελικά δε φτουρανε πουθενά. Μεγάλα είναι άρα στην πόλη δε βολεύουν. Ταξίδι σαν άνθρωπος δεν κάνεις γιατί θέλει στάσεις. Fun to drive (με την παραδοσιακή έννοια) δεν είναι (βέβαια πάνε γαμιωντας). Και για την αξιοπιστία κ το after sales τους δεν έχω διαβάσει κ τα καλύτερα. Θα ήθελα όμως να οδηγήσω ένα για να έχω δικιά μου άποψη
-
sharp
- Δημοσιεύσεις: 27637
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47
-
Ασέβαστος
- Δημοσιεύσεις: 37590
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ασέβαστος » 15 Μαρ 2022, 08:43
talaipwros έγραψε: ↑14 Μαρ 2022, 21:40
λοιπον, το προβλημα που αντιμετωπισε ο αγαπητος ερμης εχει σχεδον αποκλειστικα να κανει με την ταχυτητα που πηγαινε
Στο UK το οριο ειναι 70 μιλια οποτε σε αυτη την ταχυτητα πραγματι τα εχει τα 270 χιλιομετρα αρκετα ανετα το Leaf ( θεωρητικα και εφοσον δεν εχει μεινει στο δρομο, και το VW )
η καταναλωση ανεβαινει Παρα πολυ σε μεγαλυτερες ταχυτητες
θεωρω οτι προβλημα ειναι και η "προβλεψη" που δινει στην οθονη, και κατα ποσο αυτη ειναι αληθινη.
-
Ερμής
- Δημοσιεύσεις: 27878
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
- Τοποθεσία: Αθήνα
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ερμής » 15 Μαρ 2022, 09:42
EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑15 Μαρ 2022, 00:27
Ερμής έγραψε: ↑14 Μαρ 2022, 22:45
Πρόσφατα έμαθα πως γνωστός που πήγε με τον κουμπάρο του Αθήνα-Θεσσαλονικη έκανε κοντά στο δεκάωρο με το Model3
Είναι κρίμα γιατί γκαζακι έχουν, διακοσαριζουν για πλάκα. Μαλλον γι αυτο δεν εχω πετυχει κανενα να με περναει στην εθνικη.
Αλλά τελικά δε φτουρανε πουθενά. Μεγάλα είναι άρα στην πόλη δε βολεύουν. Ταξίδι σαν άνθρωπος δεν κάνεις γιατί θέλει στάσεις. Fun to drive (με την παραδοσιακή έννοια) δεν είναι (βέβαια πάνε γαμιωντας). Και για την αξιοπιστία κ το after sales τους δεν έχω διαβάσει κ τα καλύτερα. Θα ήθελα όμως να οδηγήσω ένα για να έχω δικιά μου άποψη
Το τέσλα δεν ειναι αυτοκίνητο πόλης λόγω μεγέθους, είπαμε τα ηλεκτρικά με την τωρινή τους μορφή και με τα ελ δεδομένα είναι αποκλειστικά αυτοκίνητα πόλης. Άνετα αμάξια είναι, δε τους φαίνεται το βάρος τους, ροπή έχουν φουλ αλλά τι να το κάνεις όταν για ένα ταξίδι 300χλμ, το χιουντάι άξεντ 25ετίας θα φτάσει και πιο γρήγορα και θα κοστίσει και περίπου το ίδιο στην καλύτερη.
Ασέβαστος έγραψε: ↑15 Μαρ 2022, 08:43
talaipwros έγραψε: ↑14 Μαρ 2022, 21:40
λοιπον, το προβλημα που αντιμετωπισε ο αγαπητος ερμης εχει σχεδον αποκλειστικα να κανει με την ταχυτητα που πηγαινε
Στο UK το οριο ειναι 70 μιλια οποτε σε αυτη την ταχυτητα πραγματι τα εχει τα 270 χιλιομετρα αρκετα ανετα το Leaf ( θεωρητικα και εφοσον δεν εχει μεινει στο δρομο, και το VW )
η καταναλωση ανεβαινει Παρα πολυ σε μεγαλυτερες ταχυτητες
θεωρω οτι προβλημα ειναι και η "προβλεψη" που δινει στην οθονη, και κατα ποσο αυτη ειναι αληθινη.
Αληθινή είναι αλλά στιγμιαία αληθινή, το πρόβλημα ξαναλέω είναι οι ανηφόρες και όχι τόσο οι ταχύτητες, εκεί ξεσκίζεται
το θέμα δεν ειναι να πάμε σε αυτό, το θέμα είναι να υπάρχουν πολλοι σταθμοί ανεφοδιασμού.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
Μπαρμπα-Γιώργος
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: 02 Μαρ 2022, 18:26
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Μπαρμπα-Γιώργος » 15 Μαρ 2022, 10:38
Υπάρχουν και προβλήματα με τους φορτιστές και ταχυφορτιστές που δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα στη χώρα μας. Π.χ. το πρόβλημα του κορεσμού στους σταθμούς φόρτισης. Δηλαδή οκ, να περιμένω 45 λεπτά να φορτίσει το δικό μου το όχημα. Αν όμως υπάρχει ουρά, θα πρέπει να περιμένω και τα 45 λεπτά του καθενός που βρίσκεται μπροστά μου. Στο εξωτερικό που είναι πιο διαδεδομένη η χρήση ηλεκτροκίνητων, αυτό το πρόβλημα έχει ήδη εμφανιστεί και η λύση του να φτιαχτούν περισσότεροι σταθμοί φόρτισης δεν είναι πάντα εφικτή (και δεν ξέρω αν λύνει όντως το πρόβλημα). Επίσης, δεν έχει λυθεί το πρόβλημα με την οικιακή φόρτιση στο πυκνό αστικό περιβάλλον. Δηλαδή αν μένω στο Παγκράτι, θα πετάξω μπαλαντέζα από τον τέταρτο για να φορτίσω το όχημα (αν είμαι τυχερός και παρκάρω ακριβώς από κάτω); Η μετάβαση απευθείας στην ηλεκτροκίνηση είναι μια ηλιθιότητα και μισή και επιτρέψτε μου να πιστεύω πως γίνεται με κακές προθέσεις*. Το φυσιολογικό είναι να γίνει μια ομαλή μετάβαση σε υβριδικές τεχνολογίες (έτσι ώστε εντός αστικού περιβάλλοντος να χρησιμοποιείται ηλεκτροκίνηση και εκτός οι θερμικοί κινητήρες) εώς ότου η τεχνολογία των μπαταριών βελτιωθεί.
*Νομίζω πως με την τέταρτη βιομηχανική επανάσταση και το shared economy γενικά, θα υπάρξει προσπάθεια ελάττωσης της ιδιοκτησίας αυτοκινήτου (της ιδιοκτησίας γενικά, αλλά αυτο είναι άλλη κουβέντα). Ήδη το ακούς δεξιά και αριστερά, πως "γιατί να έχεις δικό σου αυτοκίνητο αν δεν το χρησιμοποιείς όλο το χρόνο; νοίκιασε μόνο για τις φορές που το χρειάζεσαι".
-
EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13156
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από EKPLIKTIKOS » 15 Μαρ 2022, 10:56
Ασέβαστος έγραψε: ↑15 Μαρ 2022, 08:43
θεωρω οτι προβλημα ειναι και η "προβλεψη" που δινει στην οθονη, και κατα ποσο αυτη ειναι αληθινη.
Αυτό δεν είναι πρόβλημα των ηλεκτρικών. Και στα ΜΕΚ το ίδιο είναι. Προφανώς το trip δεν ελέγχει τις συνθήκες που θα βρεις μπροστά σου. Άμα έχεις στιγμιαια κατανάλωση βλέπεις στις ανηφόρες 20λτ/100, στις κατηφορικες διαδρομές 2λτ/100. Αντίστοιχα αλλάζουν και οι ενδείξεις αυτονομίας.
Αληθινή είναι. Εκείνη τη στιγμή.
-
Kauldron
- Δημοσιεύσεις: 56001
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Kauldron » 15 Μαρ 2022, 11:14
Εναλλακτικά μπορείτε να έχετε μαζί σας μια δεύτερη μπαταρία.
Η Γκρέτα Καρτούνμπεργκ εγκρίνει.
SeaHawk έγραψε: ↑01 Φεβ 2025, 14:04
Βασικα δεν υπαρχει εκρηξη
Υπαρχει αναφλεξη
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
-
sharp
- Δημοσιεύσεις: 27637
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από sharp » 15 Μαρ 2022, 11:41
Ερμής έγραψε: ↑15 Μαρ 2022, 09:42
το θέμα δεν ειναι να πάμε σε αυτό, το θέμα είναι να υπάρχουν πολλοι σταθμοί ανεφοδιασμού.
Αυτό εννοείται, αλλά η μπαταρία είναι πολύ βαριά, εντελώς αντιοικολογική και χρειάζεσαι ώρες για να φορτίσεις. Το τελευταίο είναι μεγάλη ταλαιπωρία. Ενώ με υδρογόνο σε 5 λεπτά είσαι έτοιμος.
-
OANNHSEA
- Δημοσιεύσεις: 9238
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από OANNHSEA » 15 Μαρ 2022, 19:42
Ερμής έγραψε: ↑15 Μαρ 2022, 09:42
Το τέσλα δεν ειναι αυτοκίνητο πόλης λόγω μεγέθους, είπαμε τα ηλεκτρικά με την τωρινή τους μορφή και με τα ελ δεδομένα είναι αποκλειστικά αυτοκίνητα πόλης. Άνετα αμάξια είναι, δε τους φαίνεται το βάρος τους, ροπή έχουν φουλ αλλά τι να το κάνεις όταν για ένα ταξίδι 300χλμ, το χιουντάι άξεντ 25ετίας θα φτάσει και πιο γρήγορα και θα κοστίσει και περίπου το ίδιο στην καλύτερη.
Εδώ κάνεις ένα μεγάλο λάθος!!!
Τα tesla δεν σχεδιάστηκαν για την ευρωπαϊκή αγορά - σχεδιάστηκαν για την αγορά των ΗΠΑ!!!
Και εκεί τα tesla θεωρούνται αυτοκίνητα πόλης!!!
Χώρια βέβαια που οι Αμερικάνοι δεν πιάνουν 160Km/h στις λεωφόρους τους, αλλά το πολύ 100 με 110!!!
Επίσης έχει υπολογίσει λάθος την βενζίνη. Δεν γίνεται εγώ να καίω περίπου 25 λίτρα πήγαινε έλα με 110Km/h για την διαδρομή που είπες και εσύ να καις τόσο λίγο!!!
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
-
Ερμής
- Δημοσιεύσεις: 27878
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
- Τοποθεσία: Αθήνα
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ερμής » 16 Μαρ 2022, 10:16
OANNHSEA έγραψε: ↑15 Μαρ 2022, 19:42
Ερμής έγραψε: ↑15 Μαρ 2022, 09:42
Το τέσλα δεν ειναι αυτοκίνητο πόλης λόγω μεγέθους, είπαμε τα ηλεκτρικά με την τωρινή τους μορφή και με τα ελ δεδομένα είναι αποκλειστικά αυτοκίνητα πόλης. Άνετα αμάξια είναι, δε τους φαίνεται το βάρος τους, ροπή έχουν φουλ αλλά τι να το κάνεις όταν για ένα ταξίδι 300χλμ, το χιουντάι άξεντ 25ετίας θα φτάσει και πιο γρήγορα και θα κοστίσει και περίπου το ίδιο στην καλύτερη.
Εδώ κάνεις ένα μεγάλο λάθος!!!
Τα tesla δεν σχεδιάστηκαν για την ευρωπαϊκή αγορά - σχεδιάστηκαν για την αγορά των ΗΠΑ!!!
Και εκεί τα tesla θεωρούνται αυτοκίνητα πόλης!!!
Χώρια βέβαια που οι Αμερικάνοι δεν πιάνουν 160Km/h στις λεωφόρους τους, αλλά το πολύ 100 με 110!!!
Επίσης έχει υπολογίσει λάθος την βενζίνη. Δεν γίνεται εγώ να καίω περίπου 25 λίτρα πήγαινε έλα με 110Km/h για την διαδρομή που είπες και εσύ να καις τόσο λίγο!!!
.
Εσυ δε διάβασες σωστά, η κατανάλωση που είπα δεν αφορούσε το πήγαινε ελα αλλά τη μια διαδρομή.
Με το δίλιτρο σιτροέν έκαιγα (με 1,5€ βενζίνη) περίπου στα 35€ για 300χλμ και για τα ίδια χιλιόμετρα με το ηλεκτρικό ΄"έκαψα" 30€ ρεύμα.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα αυτη τη στιγμή δε συμφέρει ή συμφέρει μόνο για διαδρομές εντός ακτίνας 20χλμ με την προϋπόθεση πως εκεί που σταθμεύεις υπάρχει πρίζα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
Ερμής
- Δημοσιεύσεις: 27878
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
- Τοποθεσία: Αθήνα
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ερμής » 05 Ιουν 2022, 15:47
Πήγα χθες σε έναν ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων για να μου φτιάξει μια ανθυποβλαβη.
Πιάσαμε κουβέντα σχετικά με τα ηλεκτρικά και κατά πόσο μπορεί ένας καλός ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων να αναλάβει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αν υπάρξει βλάβη. Μου είπε πως το πρόγραμμα που διαβάζει τον εγκέφαλο για τα ηλεκτρικά το δίνουν μόνο στη επίσημη αντιπροσωπεία με αποτέλεσμα να μη μπορούν να κάνουν τίποτα. Κοινώς χαλάει ένα πυκνωτακι των 10 ευρώ και η αντιπροσωπεία μπορεί να ζητήσει όσο και ότι θέλει. Ούτε λάμπα δε μπορούν να αλλάξουν γιατί όλα συνδέονται με τον εγκέφαλο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
sys3x
- Δημοσιεύσεις: 40006
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
- Τοποθεσία: m lagou
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από sys3x » 05 Ιουν 2022, 17:08
Απολλόδωρος Βρυξελλιώτης έγραψε: ↑09 Μαρ 2022, 10:14
μόνο σε εμένα φαίνεται σκανδαλώδες ότι πρέπει να πληρώνεις τόσα κερατιάτικα στους ταχυφορτιστές του δικτύου για μια τεχνολογία που προάγεται στο όριο της επιβολής και με τόσο υψηλό κόστος κτήσης οχήματος;
κανονικά δεν πρέπει να διευκολύνονται οι early adopters με δωρεάν φορτίσεις;
Και αυτο ακριβώς γίνεται... στις ΕΠΑ.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
-
Citroenakias
- Δημοσιεύσεις: 3671
- Εγγραφή: 19 Δεκ 2020, 17:07
- Phorum.gr user: Citroenakias
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Citroenakias » 05 Ιουν 2022, 17:43
panos291 έγραψε: ↑06 Μαρ 2022, 11:32
Ενα θεμα ειναι και οι χρονοι φορτισης. Για μενα μεχρι να φτασουν στο σημειο που θα φορτιζουν 0-100 σε 10 λεπτα, δεν αξίζει τον κοπο.
Εγώ εκπτώσεις στην άνεση μου δεν κάνω. Για να πάρω ηλεκτρικό θέλω πλήρη φόρτιση σε ένα λεπτό με αυτονομία 900 χλμ. και φορτιστές μπόλικους όσα είναι τώρα τα βενζινάδικα
21 Μαρ 2020, 18:31
Albrecht έγραψε: ↑21 Μαρ 2020, 18:31
Πιστεύω σε ενα μηνα θα είμαστε κομπλέ. Θα μιλάμε για Κορωνοιο και θα χαζογελαμε.
-
Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 24935
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Green Dragon » 05 Ιουν 2022, 17:49
Το λέω εδώ και χρόνια, το υδρογόνο, αν μπορέσουν να ξεπεραστούν κάποια τεχνικά ζητήματα (πολλά από τα οποία τα έχουμε ήδη αφήσει πίσω) είναι το τέλειο καύσιμο, εάν και εφόσον παράγεται με ηλεκτρόλυση του νερού. Έχει ΜΗΔΕΝ ρύπους αφού η καύση του απλώς αναγεννά το νερό που διασπάστηκε!
Το κόστος της ηλεκτρόλυσης μειώθηκε κατά 50%(!!!!) μέσα στα τελευταία 5 χρόνια και αναμένεται να μειωθεί άλλο 50% μέσα στα επόμενα 5 (μην αρχίσετε τις φίφες περί 50 + 50 = 100

). Πέρισυ είδα και για πρώτη φορά διαφήμιση αυτοκινητοβιομηχανίας (TOYOTA) στην τηλεόραση.
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 208 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από southern
17 Ιαν 2025, 14:28
-
-
- 92 Απαντήσεις
- 4983 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Garcia
20 Νοέμ 2024, 17:14
-
-
- 15 Απαντήσεις
- 834 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
18 Μάιος 2024, 18:06
-
-
- 66 Απαντήσεις
- 1963 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από sys3x
11 Μαρ 2024, 13:57
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.