nik_killthemall έγραψε: ↑01 Μάιος 2022, 15:09
Γενικότερα, χριστιανισμός ονομαζεται η στρεβλωση των λέξεων κατά την ανθρωπινη βούληση και ανθρωπινο συμφερον που υποκαθιστα κάθε άφαντο θεο. Ο Χριστιανικός Θεος ειναι το ανθρωπινο συμφερον των πολύ λίγων ανθρώπων που αναλαμβάνουν να θεολογησουν στη θεση του !
- Στα 3 απο τα 4 ευαγγελια ο ιδιος ο Χριστός περιγραφει την Δευτερα Παρουσια στους μαθητες του με καθε γλαφυροτητα και λεπτομερεια,
δεν αναφέρει πουθενα πως στις μέρες εκεινες θα υπάρχει αντιχριστος ή σατανας, πουθενα ομως !
Ο Χριστός αναφέρεται απλα σε μια κατασταση που οι μαθητες του - χριστιανοι θα δικαζονται, θα κυνηγιουνται, θα μισιουνται και θα διχαζονται για την πίστη τους (μοιαζει παρα πολυ με την περιοδο των πρωτων χριστιανων μαρτυρων), και τοτε οταν δουν το "βδελυγμα της ερημώσεως" - το οποιο αυτολεξη μεταφράζεται "την αηδια-απεχθεια της ερήμωσης" - τότε συμβουλευει τους μαθητες του να φυγουν απο την Ιουδαια και να πανε στα βουνα !
Αποδειξη πως μιλαγε μονο προς τους Ιουδαιους και συγκεκριμενα εκεινης της εποχης και αποδειξη πως απλα προειδοποιουσε τους μαθητες του να φυγουν οταν δουν την καταστροφη (κι οχι εναν προσωποποιημενο αντιχριστο) να ερχεται (π.χ. μοιαζει παρα πολυ με την καταστροφη της Ιερουσαλημ που συνεβει μερικες 10ετιες αργοτερα από τους Ρωμαίους κατα τον 1ο Ιουδαϊκο πόλεμο) !
Προφανως βεβαια από την εποχη που οι χριστιανοι μισιουνταν και κυνηγιουνταν για την πιστη τους εχουν περασει κατι χιλιετιες που αυτο σταματησε να γινεται ...
Ο Χριστός κλείνει την αναλυτική περιγραφή του λέγοντας "ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι
οὐ μὴ παρέλθῃ ἡ γενεὰ αὕτη μέχρις οὗ πάντα ταῦτα γένηται. αποδεικνύοντας πως όσα λέει προορίζονται για την εποχή του και όχι για την άπειρη αιωνιοτητα."
- Αυτό στον Παύλο δεν άρεσε, γιατι πως σκατα θα φοβισεις το ποιμνιο στην αιωνιοτητα χωρις προσωποποιηση του κακου και με καθαρες κουβέντες ? Οποτε αντικαθιστά τον Χριστό και ξεκινα να "θεολογει" στη θεση του Χριστου, αυτος ειναι ο βασικος κανονας του χριστιανισμου, ο ανθρωπος να θεολογει με ομιχλη στη θεση του αφαντου θεου.
Ο Παύλος επινοει γενικολογωντας εναν αντίχριστο - σατανα, τον "υιο της απωλειας" που όπως και τον ιδιο τον Παυλο, ο Χριστος δεν ετυχε να τον προβλεψει οσο ζουσε.
Ο υιος της απωλειας συμφωνα με τον Παύλο θα εμφανιστει το καιρο της αποστασίας, θα μιμηθει τον Χριστό και θα καθισει στον θρονο του Χριστού παρασυροντας πολλους να τον πιστεψουν. Ομως ο Χριστός θα εμφανιστεί κατά τη 2α Παρουσια του και αυτον τον υιο της απωλειας θα τον εξολοθρεύσει ! Παροτι ο Χριστός στα ευαγγελια δεν αναφέρει οτι θα εξολοθρεύσει κανεναν υιο της απωλειας κατά τη 2α παρουσία του, λιγη σημασια εχει αφου θεος πλεον ειναι ο Παύλος, οπότε ό,τι πει αυτός.
- Και ο Ιωάννης τέλος για να φοβίσει όπως πρέπει το ποιμνιο επινοει εναν αντίχριστο - θηρίο ολοκληρώντας το ποθητο σπλατερ που θελει καθε ποιμνιο.
Σημερα
θεολογοι ομολογουν πως ο Παυλος και ο Ιωαννης αναφερονταν στους Ρωμαιους αυτοκράτορες, και αυτο το εκαναν διαστρεφοντας λεξεις και εννοιες κατά βούληση, όπως ακριβως κάνουν και τώρα οι απολογητές γιατί αυτό ακριβώς είναι ο χριστιανισμός.