HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49924
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Μισώ την αυτοκίνηση περισσότερο απ' όσο αγαπάω την Κίνα. Κοιτάξτε εδώ, "bustling cities" και αντί να δείχνει κόσμο να περπατάει στους πεζοδρόμους, στις πλατείες, τα πάρκα, να κάθεται σε τραπέζια, οι σκηνοθέτες θεώρησαν καλό να δείξουν τα μεταλλικά κλουβιά που απομυζούν τον ελεύθερο χρόνο των κρατούμενων τους.


- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13230
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Συνήθως δεν είναι καν αυτό. Είναι μετακίνηση από και προς τη δουλειά, δηλαδή απλήρωτη εργασία. Κανονικά θα έπρεπε να σε αποζημιώνουν για τη μεταφορά από και προς τη δουλειά με βάση τον μέσο χρόνο που κάνεις.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑16 Δεκ 2022, 22:15τα μεταλλικά κλουβιά που απομυζούν τον ελεύθερο χρόνο των κρατούμενων τους.

- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29344
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 10:03Συνήθως δεν είναι καν αυτό. Είναι μετακίνηση από και προς τη δουλειά, δηλαδή απλήρωτη εργασία. Κανονικά θα έπρεπε να σε αποζημιώνουν για τη μεταφορά από και προς τη δουλειά με βάση τον μέσο χρόνο που κάνεις.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑16 Δεκ 2022, 22:15τα μεταλλικά κλουβιά που απομυζούν τον ελεύθερο χρόνο των κρατούμενων τους.

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Επί της ουσίας δεν θα διαφωνήσει κάποιος μαζί σας. Αν λέγατε όμως αυτό που λέτε τώρα την δεκαετία του 80 ή του 90 θα σας κοιτούσαν με απορία. Όσοι είναι μεγαλύτεροι καταλαβαίνουν τι εννοώ. Ας πούμε απλά πως εκείνη την εποχή το αυτοκίνητο ήταν status symbol και πολλά άλλα πράγματα παραπάνω. Φαντάζομαι ότι και οι Κινέζοι ζουν μια αντίστοιχη περίοδο τώρα. Οι οικολογικές ευαισθησίες και η ενόχληση από τα πολλά οχήματα εκτιμώ ότι θα καθυστερήσουν καμιά δεκαετία ακόμα.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 10:03Συνήθως δεν είναι καν αυτό. Είναι μετακίνηση από και προς τη δουλειά, δηλαδή απλήρωτη εργασία. Κανονικά θα έπρεπε να σε αποζημιώνουν για τη μεταφορά από και προς τη δουλειά με βάση τον μέσο χρόνο που κάνεις.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑16 Δεκ 2022, 22:15τα μεταλλικά κλουβιά που απομυζούν τον ελεύθερο χρόνο των κρατούμενων τους.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
ε λοιπον οχι. σημερα, και παντα, για τους πολλους, δεν ειναι στατους συμπολ.ST48410 έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 11:13Επί της ουσίας δεν θα διαφωνήσει κάποιος μαζί σας. Αν λέγατε όμως αυτό που λέτε τώρα την δεκαετία του 80 ή του 90 θα σας κοιτούσαν με απορία. Όσοι είναι μεγαλύτεροι καταλαβαίνουν τι εννοώ. Ας πούμε απλά πως εκείνη την εποχή το αυτοκίνητο ήταν status symbol και πολλά άλλα πράγματα παραπάνω. Φαντάζομαι ότι και οι Κινέζοι ζουν μια αντίστοιχη περίοδο τώρα. Οι οικολογικές ευαισθησίες και η ενόχληση από τα πολλά οχήματα εκτιμώ ότι θα καθυστερήσουν καμιά δεκαετία ακόμα.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 10:03Συνήθως δεν είναι καν αυτό. Είναι μετακίνηση από και προς τη δουλειά, δηλαδή απλήρωτη εργασία. Κανονικά θα έπρεπε να σε αποζημιώνουν για τη μεταφορά από και προς τη δουλειά με βάση τον μέσο χρόνο που κάνεις.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑16 Δεκ 2022, 22:15τα μεταλλικά κλουβιά που απομυζούν τον ελεύθερο χρόνο των κρατούμενων τους.
ειναι απλως ενα εργαλειο. ενα συνολο απο σιδερα, που ομως σου δινει ελευθερια. ελευθερια μετακινησης. ναι, ειναι αβολο μεσα στην πολη, και υπαρχουν καλυτερες επιλογες.
αλλα και η ζωη χωρις αυτοκινητο, ειναι ενα ειδος φυλακης.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
και για μένα είναι ένα απλό μέσο μεταφοράς. Αλλά είτε ως νεότερος δεν τα θυμάσαι, είτε δεν σε ενδιέφερε και δεν έδινες σημασία. Από το παιδάκι που έλεγε στο συμμαθητή του "εμένα ο μπαμπάς μου έχει το ...", το γείτονα που παρκάριζε το νέο τουτού με τρόπο που θα το προσέξει όλη η γειτονιά, τους ανθρώπους που δεν είχαν να καλύψουν βασικές ανάγκες και δανείζονταν για να πάρουν όχημα πάνω από τις δυνατότητές τους, τους νεαρούς που τα τάραζαν στις μετατροπές, τα οχήματα πολυτελείας που ήταν κυρίως για το γκαράζ, τα τζιπ που αγοράζονταν από οδηγούς που δεν πάταγαν ποτέ χώμα και τον τρόπο που προβάλλονταν όλα τα παραπάνω από την διαφήμιση και τα περιοδικά της εποχής, όλα μα όλα σου δείχνουν ότι ήταν πολλοί αυτοί που το αντιμετώπιζαν σαν κάτι πολύ παραπάνω από χρηστικό αντικείμενο.
Άλλωστε μια λέξη να σου έλεγα θα αρκούσε: ζάντες

- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49924
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Εγώ πρόλαβα αρκετά, μεγάλωσα επαρχία άλλωστε.ST48410 έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 11:40και για μένα είναι ένα απλό μέσο μεταφοράς. Αλλά είτε ως νεότερος δεν τα θυμάσαι, είτε δεν σε ενδιέφερε και δεν έδινες σημασία. Από το παιδάκι που έλεγε στο συμμαθητή του "εμένα ο μπαμπάς μου έχει το ...", το γείτονα που παρκάριζε το νέο τουτού με τρόπο που θα το προσέξει όλη η γειτονιά, τους ανθρώπους που δεν είχαν να καλύψουν βασικές ανάγκες και δανείζονταν για να πάρουν όχημα πάνω από τις δυνατότητές τους, τους νεαρούς που τα τάραζαν στις μετατροπές, τα οχήματα πολυτελείας που ήταν κυρίως για το γκαράζ, τα τζιπ που αγοράζονταν από οδηγούς που δεν πάταγαν ποτέ χώμα και τον τρόπο που προβάλλονταν όλα τα παραπάνω από την διαφήμιση και τα περιοδικά της εποχής, όλα μα όλα σου δείχνουν ότι ήταν πολλοί αυτοί που το αντιμετώπιζαν σαν κάτι πολύ παραπάνω από χρηστικό αντικείμενο.
Άλλωστε μια λέξη να σου έλεγα θα αρκούσε: ζάντες

Θυμάμαι με συμμαθητές μου:
Κοιτούσαμε ζάντες όπως λες
Need for Speed, Nissan Skyline vs Mazda RX8
Fast & Furius ταινίες
Pimp my Ride στο Σκάι με Μιθριδάτη να μεταγλωτίζει τον Xzibit


Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Πιο παλιά ήταν ακόμα πιο έντονο. Βασικά τα δύο πράγματα που θυμάμαι ότι σε έκαναν να ξεχωρίζεις (από τους πολλούς, ότι ξέφυγες από την φτώχια) ήταν η έγχρωμη τηλεόραση και το αυτοκίνητο. Μετά προστέθηκαν πάρα πολλά (ρούχα, γυαλιά ηλίου, κοσμήματα, αργότερα κινητό και γκάτζετς) και κάπου σταμάτησε να υπάρχει αυτό το ένα που σε ανέβαζε ας πούμε κοινωνικά. Δεν έπαιρναν όλοι σαν τρελοί Μερσεντές και Μπέμπες γιατί ήταν φιλογερμανοί ή ήταν ξερωγώ λάτρεις της ασφάλειας. Απλά ήταν τα οχήματα που κυκλοφορούσαν οι επιχειρηματίες, οι ανώτεροι δημόσιοι υπάλληλοι, οι πολιτικοί, οι δήμαρχοι, οι επίσκοποι κλπ. Το ήθελες κι εσύ.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 11:51Εγώ πρόλαβα αρκετά, μεγάλωσα επαρχία άλλωστε.
Θυμάμαι με συμμαθητές μου:
Κοιτούσαμε ζάντες όπως λες
Need for Speed, Nissan Skyline vs Mazda RX8
Fast & Furius ταινίες
Pimp my Ride στο Σκάι με Μιθριδάτη να μεταγλωτίζει τον Xzibit
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
φυσικα και αυτα υπηρχαν, και υπαρχουν.ST48410 έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 11:40και για μένα είναι ένα απλό μέσο μεταφοράς. Αλλά είτε ως νεότερος δεν τα θυμάσαι, είτε δεν σε ενδιέφερε και δεν έδινες σημασία. Από το παιδάκι που έλεγε στο συμμαθητή του "εμένα ο μπαμπάς μου έχει το ...", το γείτονα που παρκάριζε το νέο τουτού με τρόπο που θα το προσέξει όλη η γειτονιά, τους ανθρώπους που δεν είχαν να καλύψουν βασικές ανάγκες και δανείζονταν για να πάρουν όχημα πάνω από τις δυνατότητές τους, τους νεαρούς που τα τάραζαν στις μετατροπές, τα οχήματα πολυτελείας που ήταν κυρίως για το γκαράζ, τα τζιπ που αγοράζονταν από οδηγούς που δεν πάταγαν ποτέ χώμα και τον τρόπο που προβάλλονταν όλα τα παραπάνω από την διαφήμιση και τα περιοδικά της εποχής, όλα μα όλα σου δείχνουν ότι ήταν πολλοί αυτοί που το αντιμετώπιζαν σαν κάτι πολύ παραπάνω από χρηστικό αντικείμενο.
Άλλωστε μια λέξη να σου έλεγα θα αρκούσε: ζάντες
αλλα ακριβως τα ιδια ισχυαν και ισχυουν για σπιτια, βαρκες, κινητα, μηχανακια, ρολογια,σωβρακα και κυλοτες.
αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι ηταν, και ειναι, χρηστικα αντικειμενα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλάβει σε τι διαφωνούμε. Και ένα Vacheron Constantin δεν το αγοράζει κάποιος σήμερα για να βλέπει την ώρα. Ως status symbol το παίρνει. Παραμένει χρηστικό αντικείμενο αλλά στην απόφαση επιλογής πολύ μικρό μέρος παίζουν τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά που είναι συνδεδεμένα με την χρηστικότητά του.Ασέβαστος έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 12:55φυσικα και αυτα υπηρχαν, και υπαρχουν.ST48410 έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 11:40και για μένα είναι ένα απλό μέσο μεταφοράς. Αλλά είτε ως νεότερος δεν τα θυμάσαι, είτε δεν σε ενδιέφερε και δεν έδινες σημασία. Από το παιδάκι που έλεγε στο συμμαθητή του "εμένα ο μπαμπάς μου έχει το ...", το γείτονα που παρκάριζε το νέο τουτού με τρόπο που θα το προσέξει όλη η γειτονιά, τους ανθρώπους που δεν είχαν να καλύψουν βασικές ανάγκες και δανείζονταν για να πάρουν όχημα πάνω από τις δυνατότητές τους, τους νεαρούς που τα τάραζαν στις μετατροπές, τα οχήματα πολυτελείας που ήταν κυρίως για το γκαράζ, τα τζιπ που αγοράζονταν από οδηγούς που δεν πάταγαν ποτέ χώμα και τον τρόπο που προβάλλονταν όλα τα παραπάνω από την διαφήμιση και τα περιοδικά της εποχής, όλα μα όλα σου δείχνουν ότι ήταν πολλοί αυτοί που το αντιμετώπιζαν σαν κάτι πολύ παραπάνω από χρηστικό αντικείμενο.
Άλλωστε μια λέξη να σου έλεγα θα αρκούσε: ζάντες
αλλα ακριβως τα ιδια ισχυαν και ισχυουν για σπιτια, βαρκες, κινητα, μηχανακια, ρολογια,σωβρακα και κυλοτες.
αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι ηταν, και ειναι, χρηστικα αντικειμενα.
Αυτό που προσπαθούσα να γράψω παραπάνω είναι ότι την εποχή εκείνη δεν έκανες φιγούρα με μια γραβάτα, μια ιδιαίτερη ζώνη, ένα δερμάτινο πορτοφόλι ή μία ακριβή ομπρέλα. Κυρίως με το αυτοκίνητο γινόταν και υποψιάζομαι ότι μια αντίστοιχη εποχή διανύει κι η Κίνα σήμερα. Όταν τους είχα επισκεφθεί και βασικά ανθρώπους φτωχούς αλλά όχι εξαθλιωμένους, μου έδειχναν με καμάρι τη μεγάλη flat tv που είχαν αγοράσει πρόσφατα. Το iphone ήταν τότε άπιαστο όνειρο και την έβγαζαν με κάτι κακές απομιμήσεις του.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
δεν διαφωνουμε.ST48410 έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 13:03Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλάβει σε τι διαφωνούμε. Και ένα Vacheron Constantin δεν το αγοράζει κάποιος σήμερα για να βλέπει την ώρα. Ως status symbol το παίρνει. Παραμένει χρηστικό αντικείμενο αλλά στην απόφαση επιλογής πολύ μικρό μέρος παίζουν τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά που είναι συνδεδεμένα με την χρηστικότητά του.Ασέβαστος έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 12:55φυσικα και αυτα υπηρχαν, και υπαρχουν.ST48410 έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 11:40
και για μένα είναι ένα απλό μέσο μεταφοράς. Αλλά είτε ως νεότερος δεν τα θυμάσαι, είτε δεν σε ενδιέφερε και δεν έδινες σημασία. Από το παιδάκι που έλεγε στο συμμαθητή του "εμένα ο μπαμπάς μου έχει το ...", το γείτονα που παρκάριζε το νέο τουτού με τρόπο που θα το προσέξει όλη η γειτονιά, τους ανθρώπους που δεν είχαν να καλύψουν βασικές ανάγκες και δανείζονταν για να πάρουν όχημα πάνω από τις δυνατότητές τους, τους νεαρούς που τα τάραζαν στις μετατροπές, τα οχήματα πολυτελείας που ήταν κυρίως για το γκαράζ, τα τζιπ που αγοράζονταν από οδηγούς που δεν πάταγαν ποτέ χώμα και τον τρόπο που προβάλλονταν όλα τα παραπάνω από την διαφήμιση και τα περιοδικά της εποχής, όλα μα όλα σου δείχνουν ότι ήταν πολλοί αυτοί που το αντιμετώπιζαν σαν κάτι πολύ παραπάνω από χρηστικό αντικείμενο.
Άλλωστε μια λέξη να σου έλεγα θα αρκούσε: ζάντες
αλλα ακριβως τα ιδια ισχυαν και ισχυουν για σπιτια, βαρκες, κινητα, μηχανακια, ρολογια,σωβρακα και κυλοτες.
αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι ηταν, και ειναι, χρηστικα αντικειμενα.
Αυτό που προσπαθούσα να γράψω παραπάνω είναι ότι την εποχή εκείνη δεν έκανες φιγούρα με μια γραβάτα, μια ιδιαίτερη ζώνη, ένα δερμάτινο πορτοφόλι ή μία ακριβή ομπρέλα. Κυρίως με το αυτοκίνητο γινόταν και υποψιάζομαι ότι μια αντίστοιχη εποχή διανύει κι η Κίνα σήμερα. Όταν τους είχα επισκεφθεί και βασικά ανθρώπους φτωχούς αλλά όχι εξαθλιωμένους, μου έδειχναν με καμάρι τη μεγάλη flat tv που είχαν αγοράσει πρόσφατα. Το iphone ήταν τότε άπιαστο όνειρο και την έβγαζαν με κάτι κακές απομιμήσεις του.

παντως και εκεινη την εποχη εκανες φιγουρα με γραβατες και οτι αλλο, οχι μονο με αυτοκινητα.
και το γεγονος οτι κατι μπορει να ειναι και φιγουρα, δεν το καθιστα μη-απαραιτητο.
για παραδειγμα, αν αυριο απαγορευονταν τα ρολογια χειρος,η τα κοσμηματα,η οι γραβατες, δεν θα αλλαζε απολυτως τιποτα στην καθημερινοτητα ολων μας. θα λειτουργουσαμε, κανονικα.
χωρις αυτοκινητα, πουτανα ολα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Δημοσιεύσεις: 18912
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Και γιατί να μην πληρώνεσαι από την στιγμή που χτυπά το ξυπνητήρι και πας για κατούρημα,πλύσιμο κλπ κλπ;EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 10:03Συνήθως δεν είναι καν αυτό. Είναι μετακίνηση από και προς τη δουλειά, δηλαδή απλήρωτη εργασία. Κανονικά θα έπρεπε να σε αποζημιώνουν για τη μεταφορά από και προς τη δουλειά με βάση τον μέσο χρόνο που κάνεις.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑16 Δεκ 2022, 22:15τα μεταλλικά κλουβιά που απομυζούν τον ελεύθερο χρόνο των κρατούμενων τους.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13230
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Γιατί για κατουρημα και για πλύσιμο θα πήγαινες έτσι κ αλλιώς. Από την άλλη δε θα επηζες 1μιση ώρα στην Κηφισίας χωρίς λογο. Είναι κομμάτι της δουλειας που στο κλεβει ο εργοδοτης απο τον ελευθερο χρονο σου και θα επρεπε να σε αποζημιωσει γι αυτο.stergiosbik έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 20:33
Και γιατί να μην πληρώνεσαι από την στιγμή που χτυπά το ξυπνητήρι και πας για κατούρημα,πλύσιμο κλπ κλπ;
Προσωπικά σε όλα τα ταξίδια που έχω πάει για τη δουλειά στο εξωτερικο έχω πληρωθεί και με το παραπάνω, δόξα τω Θεώ.
-
- Δημοσιεύσεις: 18912
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Στο εξωτερικό σε έστειλε η δουλειά.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 20:37Γιατί για κατουρημα και για πλύσιμο θα πήγαινες έτσι κ αλλιώς. Από την άλλη δε θα επηζες 1μιση ώρα στην Κηφισίας χωρίς λογο. Είναι κομμάτι της δουλειας που στο κλεβει ο εργοδοτης απο τον ελευθερο χρονο σου και θα επρεπε να σε αποζημιωσει γι αυτο.stergiosbik έγραψε: ↑17 Δεκ 2022, 20:33
Και γιατί να μην πληρώνεσαι από την στιγμή που χτυπά το ξυπνητήρι και πας για κατούρημα,πλύσιμο κλπ κλπ;
Προσωπικά σε όλα τα ταξίδια που έχω πάει για τη δουλειά στο εξωτερικο έχω πληρωθεί και με το παραπάνω, δόξα τω Θεώ.
Όταν όμως έπιασες δουλειά σε μια Χ εταιρεία κι εσύ έμενες στου διαόλου την μάνα,ήταν επιλογή σου να δουλέψεις εκεί με ότι συνεπάγεται αυτό σε χρόνο μετακίνησης και έξοδα.
Όχι του εργοδότη.
Να είμαστε λίγο λογικοί.
Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με ΜΜΜ θα έχαναν λιγώτερο ελεύθερο χρόνο; Είμαι σίγουρος πως για να επιλέγουν το αυτοκίνητο, χρονικά τους συμφέρει.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑16 Δεκ 2022, 22:15Μισώ την αυτοκίνηση περισσότερο απ' όσο αγαπάω την Κίνα. Κοιτάξτε εδώ, "bustling cities" και αντί να δείχνει κόσμο να περπατάει στους πεζοδρόμους, στις πλατείες, τα πάρκα, να κάθεται σε τραπέζια, οι σκηνοθέτες θεώρησαν καλό να δείξουν τα μεταλλικά κλουβιά που απομυζούν τον ελεύθερο χρόνο των κρατούμενων τους.
Προσωπικά με ενόχλησαν περισσότερο τα εκτρώματα πολυκατοικίες.