HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 17 Δεκ 2022, 20:55

stergiosbik έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:43

Στο εξωτερικό σε έστειλε η δουλειά.
Όταν όμως έπιασες δουλειά σε μια Χ εταιρεία κι εσύ έμενες στου διαόλου την μάνα,ήταν επιλογή σου να δουλέψεις εκεί με ότι συνεπάγεται αυτό σε χρόνο μετακίνησης και έξοδα.
Όχι του εργοδότη.
Να είμαστε λίγο λογικοί.
Οκ δηλαδή θα θεωρούσες λογικό αν αλλάξει περιοχή η εταιρεία να μου πληρώνει μεταφορικά; :D

Το βλέπεις λάθος από την αρχή. Δεν έχει να κάνει με το πού επέλεξα να δουλεύω. Και καταρχάς δεν επελεξα ελευθερα, εχω ενα παιδι να ταισω κ ενα ενοικιο να πληρωσω αλλιως δε θα δουλευα. Δεν επέλεξα. Επέλεξα να φάω σήμερα μανταρίνι αντί για πορτοκαλί. Έχει να κάνει με την κοινωνική ευθύνη του εργασιακού καθεστώτος. Καποιοι μπορει να ονειρευεστε εναν ωμο καπιταλισμο που μονο δικιο ειναι το δικιο του αφεντικού αλλά δεν ειναι καθολου ετσι. Αν είχαμε σωστά σωματεία οι εργαζόμενοι θα διεκδικουσαμε πράγματα που μπορεί να σου ακούγονται κουλά, αλλά πόσο κουλό θα σου ακουγόταν νομίζεις πριν 50 χρόνια να παίρνει αποζημίωση κάποια απλά και μόνο επειδή γκαστρωθηκε;

Είναι λοιπον η ίδια ευθύνη που απαιτεί τις άδειες μητρότητας για παράδειγμα. Ή το γεγονός ότι το εργατικό ατύχημα δεν περιορίζεται στον χώρο της εργασίας:
https://www.kepea.gr/aarticle.php?id=2074

Οι σχετικές με τα εργατικά ατυχήματα διατάξεις καλύπτουν τρεις περιπτώσεις ατυχημάτων:
Κατά την εκτέλεση της εργασίας: Εκείνα που συμβαίνουν κατά την εκτέλεση της εργασίας σαν άμεση συνέπεια αυτής (τραυματισμός του εργαζομένου από μηχάνημα, πτώση κατά την εκτέλεση της εργασίας κλπ).
Με αφορμή την εργασία: Εκείνα που συμβαίνουν με αφορμή την εργασία, δηλαδή εκτός του τόπου και του χρόνου εργασίας, με την προϋπόθεση να έχουν έστω και έμμεση σχέση με την εργασία. Έχει κριθεί από τα Δικαστήρια ότι αποτελούν εργατικά ατυχήματα και εκείνα που συμβαίνουν κατά την μετάβαση στην εργασία, ή κατά την ενέργεια μιας πράξης προς το συμφέρον του εργοδότη, ακόμα και χωρίς την εντολή του, ή κατά την διάρκεια της μεσημβρινής διακοπής στον τόπο της εργασίας κατά την προσέλευση ή αναχώρηση και για χρονικό διάστημα μιας ώρας αντίστοιχα.
Ήξερες λοιπόν, ότι ανάλογα την περίπτωση, κατά τη μετακίνησή σου από και προς την εργασία σου μπορεί να θεωρηθεί ένα τροχαίο σου εργατικό ατύχημα; Μάλλον όχι, αλλά τώρα το ξέρεις :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος EKPLIKTIKOS την 17 Δεκ 2022, 20:56, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 43544
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 17 Δεκ 2022, 20:56

sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:44
Dwarven Blacksmith έγραψε:
16 Δεκ 2022, 22:15
Μισώ την αυτοκίνηση περισσότερο απ' όσο αγαπάω την Κίνα. Κοιτάξτε εδώ, "bustling cities" και αντί να δείχνει κόσμο να περπατάει στους πεζοδρόμους, στις πλατείες, τα πάρκα, να κάθεται σε τραπέζια, οι σκηνοθέτες θεώρησαν καλό να δείξουν τα μεταλλικά κλουβιά που απομυζούν τον ελεύθερο χρόνο των κρατούμενων τους.

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με ΜΜΜ θα έχαναν λιγώτερο ελεύθερο χρόνο; Είμαι σίγουρος πως για να επιλέγουν το αυτοκίνητο, χρονικά τους συμφέρει.

Προσωπικά με ενόχλησαν περισσότερο τα εκτρώματα πολυκατοικίες.
Αν τους συμφέρει χρονικά όμως, που πολύ πιθανό να ισχύει, δεν είναι τυχαίο fact of life. Είναι σε μεγάλο βαθμό ευθύνη του κράτους και του σχεδιασμού. Οι περισσότερες από αυτές τις πόλεις ήταν χωριά πριν λίγες δεκαετίες, ευκαιρίες για σωστή δόμηση υπάρχαν, αλλά παρασύρθηκαν πολύ από το αμερικανικού τύπου όνειρο.

Οι πολυκατοικίες δεν με ενοχλούν, καλύπτουν ανάγκες.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 17129
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 17 Δεκ 2022, 20:57

EKPLIKTIKOS έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:55
stergiosbik έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:43

Στο εξωτερικό σε έστειλε η δουλειά.
Όταν όμως έπιασες δουλειά σε μια Χ εταιρεία κι εσύ έμενες στου διαόλου την μάνα,ήταν επιλογή σου να δουλέψεις εκεί με ότι συνεπάγεται αυτό σε χρόνο μετακίνησης και έξοδα.
Όχι του εργοδότη.
Να είμαστε λίγο λογικοί.
Οκ δηλαδή θα θεωρούσες λογικό αν αλλάξει περιοχή η εταιρεία να μου πληρώνει μεταφορικά; :D

Το βλέπεις λάθος από την αρχή. Δεν έχει να κάνει με το πού επέλεξα να δουλεύω. Έχει να κάνει με την κοινωνική ευθύνη του εργασιακού καθεστώτος. Καποιοι μπορει να ονειρευεστε εναν ωμο καπιταλισμο που μονο δικιο ειναι το δικιο του αφεντικού αλλά δεν ειναι καθολου ετσι. Αν είχαμε σωστά σωματεία οι εργαζόμενοι θα διεκδικουσαμε πράγματα που μπορεί να σου ακούγονται κουλά, αλλά πόσο κουλό θα σου ακουγόταν νομίζεις πριν 50 χρόνια να παίρνει αποζημίωση κάποια απλά και μόνο επειδή γκαστρωθηκε;

Είναι λοιπον η ίδια ευθύνη που απαιτεί τις άδειες μητρότητας για παράδειγμα. Ή το γεγονός ότι το εργατικό ατύχημα δεν περιορίζεται στον χώρο της εργασίας:
https://www.kepea.gr/aarticle.php?id=2074

Οι σχετικές με τα εργατικά ατυχήματα διατάξεις καλύπτουν τρεις περιπτώσεις ατυχημάτων:
Κατά την εκτέλεση της εργασίας: Εκείνα που συμβαίνουν κατά την εκτέλεση της εργασίας σαν άμεση συνέπεια αυτής (τραυματισμός του εργαζομένου από μηχάνημα, πτώση κατά την εκτέλεση της εργασίας κλπ).
Με αφορμή την εργασία: Εκείνα που συμβαίνουν με αφορμή την εργασία, δηλαδή εκτός του τόπου και του χρόνου εργασίας, με την προϋπόθεση να έχουν έστω και έμμεση σχέση με την εργασία. Έχει κριθεί από τα Δικαστήρια ότι αποτελούν εργατικά ατυχήματα και εκείνα που συμβαίνουν κατά την μετάβαση στην εργασία, ή κατά την ενέργεια μιας πράξης προς το συμφέρον του εργοδότη, ακόμα και χωρίς την εντολή του, ή κατά την διάρκεια της μεσημβρινής διακοπής στον τόπο της εργασίας κατά την προσέλευση ή αναχώρηση και για χρονικό διάστημα μιας ώρας αντίστοιχα.
Ήξερες λοιπόν, ότι ανάλογα την περίπτωση, κατά τη μετακίνησή σου από και προς την εργασία σου μπορεί να θεωρηθεί ένα τροχαίο σου εργατικό ατύχημα; Μάλλον όχι, αλλά τώρα το ξέρεις :)
Εν ολίγοις,τα χρήματα φυτρώνουν στα δέντρα.
Οκ,πάω πάσο.

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 12884
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 17 Δεκ 2022, 21:03

stergiosbik έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:57

Εν ολίγοις,τα χρήματα φυτρώνουν στα δέντρα.
Οκ,πάω πάσο.
Επειδή ακριβώς (α) δε φυτρωνουν στα δέντρα (β) υπάρχει η επιλογή της μετακίνησης για τους νέους, ή θα δοθούν παροχές κοινωνικού κράτους στα πρότυπα των σκανδιναβικων χωρών, του Καναδά κοκ ή οι νέοι θα πάνε εκεί και δε θα υπάρχουν λεφτά για τη σύνταξή σου. Επειδή ρε αδερφέ τα λεφτά δε φυτρώνουν στα δέντρα. Το είπες κ εσύ.

Άβαταρ μέλους
sharp
Δημοσιεύσεις: 21515
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 17 Δεκ 2022, 21:42

Dwarven Blacksmith έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:56
sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:44
Dwarven Blacksmith έγραψε:
16 Δεκ 2022, 22:15
Μισώ την αυτοκίνηση περισσότερο απ' όσο αγαπάω την Κίνα. Κοιτάξτε εδώ, "bustling cities" και αντί να δείχνει κόσμο να περπατάει στους πεζοδρόμους, στις πλατείες, τα πάρκα, να κάθεται σε τραπέζια, οι σκηνοθέτες θεώρησαν καλό να δείξουν τα μεταλλικά κλουβιά που απομυζούν τον ελεύθερο χρόνο των κρατούμενων τους.

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με ΜΜΜ θα έχαναν λιγώτερο ελεύθερο χρόνο; Είμαι σίγουρος πως για να επιλέγουν το αυτοκίνητο, χρονικά τους συμφέρει.

Προσωπικά με ενόχλησαν περισσότερο τα εκτρώματα πολυκατοικίες.
Αν τους συμφέρει χρονικά όμως, που πολύ πιθανό να ισχύει, δεν είναι τυχαίο fact of life. Είναι σε μεγάλο βαθμό ευθύνη του κράτους και του σχεδιασμού. Οι περισσότερες από αυτές τις πόλεις ήταν χωριά πριν λίγες δεκαετίες, ευκαιρίες για σωστή δόμηση υπάρχαν, αλλά παρασύρθηκαν πολύ από το αμερικανικού τύπου όνειρο.

Οι πολυκατοικίες δεν με ενοχλούν, καλύπτουν ανάγκες.
Οι πόλεις διογκώθηκαν με την βιομηχανική επανάσταση. Οι άνθρωποι παράτησαν τα χωράφια τους και έγιναν εργάτες στα εργοστάσια. Και στην Κίνα έτσι έγινε, απλώς 200 χρόνια μετά. Τι εννοείς αμερικανικό όνειρο δεν είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω.

Σε κάθε περίπτωση, όσον αφορά την μετακίνηση δεν έχεις δίκιο. Όσο καλά και να το σχεδιάσεις, σε πολλές περιπτώσεις η ιδιωτική μετακίνηση θα υπερτερεί και αυτό επιβεβαιώνεται σε μικρές πόλεις στην Ελβετία η οποία έχει άριστο δίκτυο ΜΜΜ. Δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν όλα τα δυνατά σενάρια μετακίνησης, χωρίς να έχεις λεωφορεία να πηγαινοέρχονται άδεια, πράγμα τελικά πιο ασύμφορο για το κοινωνικό σύνολο.
“Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.”

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 43544
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 17 Δεκ 2022, 22:34

sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 21:42
Οι πόλεις διογκώθηκαν με την βιομηχανική επανάσταση. Οι άνθρωποι παράτησαν τα χωράφια τους και έγιναν εργάτες στα εργοστάσια. Και στην Κίνα έτσι έγινε, απλώς 200 χρόνια μετά. Τι εννοείς αμερικανικό όνειρο δεν είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω.

Σε κάθε περίπτωση, όσον αφορά την μετακίνηση δεν έχεις δίκιο. Όσο καλά και να το σχεδιάσεις, σε πολλές περιπτώσεις η ιδιωτική μετακίνηση θα υπερτερεί και αυτό επιβεβαιώνεται σε μικρές πόλεις στην Ελβετία η οποία έχει άριστο δίκτυο ΜΜΜ. Δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν όλα τα δυνατά σενάρια μετακίνησης, χωρίς να έχεις λεωφορεία να πηγαινοέρχονται άδεια, πράγμα τελικά πιο ασύμφορο για το κοινωνικό σύνολο.
Διαφωνώ, καμία ιστορική νομοτέλεια δεν υπάρχει και αυτό έχει αποδειχθεί, υπάρχουν πολύ καλές πολεις-υποδείγματα και στην Ευρώπη και στην Κίνα. Η αυτοκινητολατρεία ήταν μια ιστορική παρένθεση που το σύγχρονο city planning έχει καταδικάσει.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24451
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 17 Δεκ 2022, 23:24

sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 21:42
Τι εννοείς αμερικανικό όνειρο δεν είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω.
Βγαίνοντας από τη φτώχεια, οι Κινέζοι ονειρεύονταν ομοίως υλικά αγαθά, καλύτερο σπίτι, οικιακές συσκευές, αμάξι, κλπ

Άβαταρ μέλους
sharp
Δημοσιεύσεις: 21515
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 17 Δεκ 2022, 23:35

Dwarven Blacksmith έγραψε:
17 Δεκ 2022, 22:34
sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 21:42
Οι πόλεις διογκώθηκαν με την βιομηχανική επανάσταση. Οι άνθρωποι παράτησαν τα χωράφια τους και έγιναν εργάτες στα εργοστάσια. Και στην Κίνα έτσι έγινε, απλώς 200 χρόνια μετά. Τι εννοείς αμερικανικό όνειρο δεν είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω.

Σε κάθε περίπτωση, όσον αφορά την μετακίνηση δεν έχεις δίκιο. Όσο καλά και να το σχεδιάσεις, σε πολλές περιπτώσεις η ιδιωτική μετακίνηση θα υπερτερεί και αυτό επιβεβαιώνεται σε μικρές πόλεις στην Ελβετία η οποία έχει άριστο δίκτυο ΜΜΜ. Δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν όλα τα δυνατά σενάρια μετακίνησης, χωρίς να έχεις λεωφορεία να πηγαινοέρχονται άδεια, πράγμα τελικά πιο ασύμφορο για το κοινωνικό σύνολο.
Διαφωνώ, καμία ιστορική νομοτέλεια δεν υπάρχει και αυτό έχει αποδειχθεί, υπάρχουν πολύ καλές πολεις-υποδείγματα και στην Ευρώπη και στην Κίνα. Η αυτοκινητολατρεία ήταν μια ιστορική παρένθεση που το σύγχρονο city planning έχει καταδικάσει.
Για πες μία τέτοια Ευρωπαϊκή πόλη. Γιατί ξέρω κάμποσες και πουθενά δεν βολεύει καθημερινά και σε όλους ούτε στο ωράριο, ούτε στο υπόλοιπο πρακτικό μέρος, να πηγαίνεις με συγκοινωνία στο γραφείο, στη συνέχεια να παίρνεις το παιδί από τον σταθμό ή να πηγαίνεις για ψώνια στο σούπερ μάρκετ, αν πρέπει να κουβαλήσεις αρκετά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sharp την 17 Δεκ 2022, 23:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
“Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.”

Άβαταρ μέλους
sharp
Δημοσιεύσεις: 21515
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 17 Δεκ 2022, 23:35

ST48410 έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:24
sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 21:42
Τι εννοείς αμερικανικό όνειρο δεν είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω.
Βγαίνοντας από τη φτώχεια, οι Κινέζοι ονειρεύονταν ομοίως υλικά αγαθά, καλύτερο σπίτι, οικιακές συσκευές, αμάξι, κλπ
Και γιατί είναι αμερικανικό αυτό το όνειρο; Οι Ευρωπαίοι είναι καλόγεροι;
Το μόνο Αμερικανικό στο βίντεο είναι τα εκτρώματα ουρανοξύστες που όλως παραδόξως δεν ενοχλούν τον αντιαμερικανό Νάνο :lol:
“Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.”

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24451
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 17 Δεκ 2022, 23:43

sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:35
ST48410 έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:24
sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 21:42
Τι εννοείς αμερικανικό όνειρο δεν είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω.
Βγαίνοντας από τη φτώχεια, οι Κινέζοι ονειρεύονταν ομοίως υλικά αγαθά, καλύτερο σπίτι, οικιακές συσκευές, αμάξι, κλπ
Και γιατί είναι αμερικανικό αυτό το όνειρο; Οι Ευρωπαίοι είναι καλόγεροι;
Ίσως γιατί ο Α' και ο Β'ΠΠ άφησε πολλές πληγές στην ήπειρο και ένα σιδηρούν παραπέτασμα και δεν ήταν εφικτή μια αντίστοιχη ανάπτυξη εδώ. Εκεί (ΗΠΑ) υπήρχε η αισιοδοξία ότι όποιος εργαστεί σκληρά θα έχει την ευκαιρία να επιτύχει, να αποκτήσει υλικά αγαθά και να αλλάξει τη ζωή του προς το καλύτερο, ανεξαρτήτως καταγωγής, θρησκείας και κοινωνικού στρώματος από το οποίο προέρχεται. ΟΚ, δεν ξέρω κατά πόσο αυτό κάλυπτε όλους, πχ τους μαύρους, αλλά σε γενικές γραμμές καταλαβαίνεις το νόημα. Το οποίο φάνηκε να ισχύει και για τους περισσότερους Έλληνες που έφυγαν μετανάστες. Σε βάθος δεκαετιών έμοιαζε να πλουτίζουν περισσότερο από τους συγγενείς που άφησαν πίσω.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24451
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 17 Δεκ 2022, 23:45

sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:35
Το μόνο Αμερικανικό στο βίντεο είναι τα εκτρώματα ουρανοξύστες που όλως παραδόξως δεν ενοχλούν τον αντιαμερικανό Νάνο :lol:
Δεν γίνεται αλλιώς. Βάλε 20 εκατομμύρια στην Αθήνα και πες μου πως θα τα στεγάσεις χωρίς ουρανοξύστες. Δεν αποτελούν ούτε μέρος της παράδοσής τους, ούτε κάτι που τους αρέσει να μένουν. Δεν υπάρχει εναλλακτική σε τόσο μεγάλα νούμερα. Η επαρχία συνεπάγεται συνήθως φτώχεια. Δεν είναι σαν να ζεις σε δικό μας νησί.

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 43544
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 17 Δεκ 2022, 23:47

sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:35
Dwarven Blacksmith έγραψε:
17 Δεκ 2022, 22:34
sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 21:42
Οι πόλεις διογκώθηκαν με την βιομηχανική επανάσταση. Οι άνθρωποι παράτησαν τα χωράφια τους και έγιναν εργάτες στα εργοστάσια. Και στην Κίνα έτσι έγινε, απλώς 200 χρόνια μετά. Τι εννοείς αμερικανικό όνειρο δεν είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω.

Σε κάθε περίπτωση, όσον αφορά την μετακίνηση δεν έχεις δίκιο. Όσο καλά και να το σχεδιάσεις, σε πολλές περιπτώσεις η ιδιωτική μετακίνηση θα υπερτερεί και αυτό επιβεβαιώνεται σε μικρές πόλεις στην Ελβετία η οποία έχει άριστο δίκτυο ΜΜΜ. Δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν όλα τα δυνατά σενάρια μετακίνησης, χωρίς να έχεις λεωφορεία να πηγαινοέρχονται άδεια, πράγμα τελικά πιο ασύμφορο για το κοινωνικό σύνολο.
Διαφωνώ, καμία ιστορική νομοτέλεια δεν υπάρχει και αυτό έχει αποδειχθεί, υπάρχουν πολύ καλές πολεις-υποδείγματα και στην Ευρώπη και στην Κίνα. Η αυτοκινητολατρεία ήταν μια ιστορική παρένθεση που το σύγχρονο city planning έχει καταδικάσει.
Για πες μία τέτοια Ευρωπαϊκή πόλη. Γιατί ξέρω κάμποσες και πουθενά δεν βολεύει καθημερινά και σε όλους ούτε στο ωράριο, ούτε στο υπόλοιπο πρακτικό μέρος, να πηγαίνεις με συγκοινωνία στο γραφείο, στη συνέχεια να παίρνεις το παιδί από τον σταθμό ή να πηγαίνεις για ψώνια στο σούπερ μάρκετ, αν πρέπει να κουβαλήσεις αρκετά.
Άσε το "καθημερινά και σε όλους", η διαδρομή σπίτι-δουλειά και σπίτι-ψώνια δημιουργεί το 90% της κίνησης. Η πόλη που έχει λύσει αυτό, έχει λύσει το πρόβλημα της. Κοπεγχάγη, Όσλο, Άμστερνταμ, Αμβούργο, είναι σε πολύ καλό επίπεδο.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
sharp
Δημοσιεύσεις: 21515
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 17 Δεκ 2022, 23:52

ST48410 έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:45
sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:35
Το μόνο Αμερικανικό στο βίντεο είναι τα εκτρώματα ουρανοξύστες που όλως παραδόξως δεν ενοχλούν τον αντιαμερικανό Νάνο :lol:
Δεν γίνεται αλλιώς. Βάλε 20 εκατομμύρια στην Αθήνα και πες μου πως θα τα στεγάσεις χωρίς ουρανοξύστες. Δεν αποτελούν ούτε μέρος της παράδοσής τους, ούτε κάτι που τους αρέσει να μένουν. Δεν υπάρχει εναλλακτική σε τόσο μεγάλα νούμερα. Η επαρχία συνεπάγεται συνήθως φτώχεια. Δεν είναι σαν να ζεις σε δικό μας νησί.
Και γιατί μού το λες; Να κάνουν σωστή αποκέντρωση για να γίνει η δουλειά σωστά. Οι πόλεις πρότυπο που αναφέρει ο Νάνος στο δίπλα ποστ είναι σε κράτη που έχουν σωστό αποκεντρωτικό σύστημα. Όταν έχεις πόλεις 1 εκατομμ. μπορείς να φτιάξεις σωστή υποδομή. Στην αποκέντρωση βρίσκεται το πρόβλημα και πάντοτε εκεί βρισκόταν.
“Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.”

Άβαταρ μέλους
sharp
Δημοσιεύσεις: 21515
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 17 Δεκ 2022, 23:53

Dwarven Blacksmith έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:47
sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:35
Dwarven Blacksmith έγραψε:
17 Δεκ 2022, 22:34

Διαφωνώ, καμία ιστορική νομοτέλεια δεν υπάρχει και αυτό έχει αποδειχθεί, υπάρχουν πολύ καλές πολεις-υποδείγματα και στην Ευρώπη και στην Κίνα. Η αυτοκινητολατρεία ήταν μια ιστορική παρένθεση που το σύγχρονο city planning έχει καταδικάσει.
Για πες μία τέτοια Ευρωπαϊκή πόλη. Γιατί ξέρω κάμποσες και πουθενά δεν βολεύει καθημερινά και σε όλους ούτε στο ωράριο, ούτε στο υπόλοιπο πρακτικό μέρος, να πηγαίνεις με συγκοινωνία στο γραφείο, στη συνέχεια να παίρνεις το παιδί από τον σταθμό ή να πηγαίνεις για ψώνια στο σούπερ μάρκετ, αν πρέπει να κουβαλήσεις αρκετά.
Άσε το "καθημερινά και σε όλους", η διαδρομή σπίτι-δουλειά και σπίτι-ψώνια δημιουργεί το 90% της κίνησης. Η πόλη που έχει λύσει αυτό, έχει λύσει το πρόβλημα της. Κοπεγχάγη, Όσλο, Άμστερνταμ, Αμβούργο, είναι σε πολύ καλό επίπεδο.
Νόμιζα ότι αναφερόσουν σε καθολική εξάλειψη των αυτοκινήτων, γι΄αυτό έγραψα για όλους. Κατά τα άλλα γνωρίζω καλά τα προτερήματα των Γερμανικών λαών :P
“Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.”

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24451
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 18 Δεκ 2022, 00:01

sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:52
ST48410 έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:45
sharp έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:35
Το μόνο Αμερικανικό στο βίντεο είναι τα εκτρώματα ουρανοξύστες που όλως παραδόξως δεν ενοχλούν τον αντιαμερικανό Νάνο :lol:
Δεν γίνεται αλλιώς. Βάλε 20 εκατομμύρια στην Αθήνα και πες μου πως θα τα στεγάσεις χωρίς ουρανοξύστες. Δεν αποτελούν ούτε μέρος της παράδοσής τους, ούτε κάτι που τους αρέσει να μένουν. Δεν υπάρχει εναλλακτική σε τόσο μεγάλα νούμερα. Η επαρχία συνεπάγεται συνήθως φτώχεια. Δεν είναι σαν να ζεις σε δικό μας νησί.
Και γιατί μού το λες; Να κάνουν σωστή αποκέντρωση για να γίνει η δουλειά σωστά. Οι πόλεις πρότυπο που αναφέρει ο Νάνος στο δίπλα ποστ είναι σε κράτη που έχουν σωστό αποκεντρωτικό σύστημα. Όταν έχεις πόλεις 1 εκατομμ. μπορείς να φτιάξεις σωστή υποδομή. Στην αποκέντρωση βρίσκεται το πρόβλημα και πάντοτε εκεί βρισκόταν.
Έχω την εντύπωση ότι ζητάς πολλά. Η Κίνα όταν γεννιόμασταν ήταν μια χώρα που είχε πρόσφατα περάσει λιμό και με μεγάλο μέρος του πληθυσμού της να ζει σε ακραία φτώχεια. Πέτυχε πολλά σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα και φυσικά έγιναν και λάθη. Αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί. Εμείς ας πούμε γιατί δεν καταφέραμε να μην συγκεντρώσουμε την μισή Ελλάδα στο λεκανοπέδιο; Υποτίθεται ότι ξεκινήσαμε μεταπολεμικά από καλύτερη αφετηρία από αυτούς.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών