η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
sharp
Δημοσιεύσεις: 27669
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp » 13 Ιαν 2023, 15:47

dna replication έγραψε:
13 Ιαν 2023, 13:48
EKPLIKTIKOS έγραψε:
13 Ιαν 2023, 13:35
dna replication έγραψε:
13 Ιαν 2023, 12:52
εσεις μάλλον δεν έχετε ιδέα απο την ιστορία της αυτοκινησης...

η κορη του Benz η Mercedes όταν έκανε βολτες στις πολεις και τα χωριά της Γερμανίας με το αυτοκινητο που έφτιαξε ο πατέρας της ,
Καλή προσπάθεια αλλά η Mercedes δεν ήταν κόρη του Benz
τι ηταν? γυναικα του Daimler?
Ούτε :102:

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 35064
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Ιαν 2023, 16:57

sharp έγραψε:
13 Ιαν 2023, 15:47
dna replication έγραψε:
13 Ιαν 2023, 13:48
EKPLIKTIKOS έγραψε:
13 Ιαν 2023, 13:35


Καλή προσπάθεια αλλά η Mercedes δεν ήταν κόρη του Benz
τι ηταν? γυναικα του Daimler?
Ούτε :102:
ωχου.., η Μπέρθα Μπεντζ τελοσπάντων, δεν είναι αυτό το ποιντ .
είναι οτι μεσα σε 40-50 χρόνια χρόνια στηθηκε απο το μηδέν ένα τεράστιο παγκοσμιο δικτυο διανομής υγρών καυσίμων σε καθε γωνιά του ανεπτυγμένου κοσμου

dna replication @ η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 35064
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Ιαν 2023, 17:05

Ερμής έγραψε:
13 Ιαν 2023, 14:05

Με βάση τις υπάρχουσες συνθήκες, τι κόστος υπολογίζεις να πιάσει ένα τέτοιο μπαταριαδικο που συναλλάσσεται 150 μπαταρίες την ημέρα;
μισο λεπτό να φτιάσω μια οικονομοτεχνική μελέτη:
αν αλλάζεις 150 μπαταρίες τη μέρα και χρεώνεις 12€ την αλλαγή και απο αυτά το καθαρό κέρδος είναι 4€
μειον τα λειτουργικά έξοδα,
τι ποσο αρχικής επένδυσης έχει νοημα?

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27979
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 13 Ιαν 2023, 17:08

dna replication έγραψε:
13 Ιαν 2023, 17:05
Ερμής έγραψε:
13 Ιαν 2023, 14:05

Με βάση τις υπάρχουσες συνθήκες, τι κόστος υπολογίζεις να πιάσει ένα τέτοιο μπαταριαδικο που συναλλάσσεται 150 μπαταρίες την ημέρα;
μισο λεπτό να φτιάσω μια οικονομοτεχνική μελέτη:
αν αλλάζεις 150 μπαταρίες τη μέρα και χρεώνεις 12€ την αλλαγή και απο αυτά το καθαρό κέρδος είναι 4€
μειον τα λειτουργικά έξοδα,
τι ποσο αρχικής επένδυσης έχει νοημα?
Το πρώτο νόημα, εκτος και αν νομίζεις πως η τέσλα, η νιο και η κάθε νίο θα σου βάλουν καμια κατοστή τέτοια μπαταριάδικα στην Ελλάδα (πλην Αττικής).
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 30019
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 13 Ιαν 2023, 17:15

ρε παιδιά αφου το κάνει η ΝΙΟ. Οκ να λέμε οτι ξερουμε καλύτερα και θα κλείσουν κλπ, αλλα μην λέμε οτι δεν γινεται , ειναι αστείο λιγο.

Δωρεάν το κανουν για την ώρα, δεν χρεώνουν την αλλαγή ή το ρευμα.

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 35064
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Ιαν 2023, 17:17

Chilloutbuddy έγραψε:
13 Ιαν 2023, 14:37
Έχετε φαγωθεί με το μπαταριάδικο
Αφού είπαμε δεν έχει σχέση, όπου γίνονται τέτοιοι σταθμοί τους φτιάχνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου, όχι ο κυρ θωμάς.
Και δεν τους φτιάχνει για να κάνει κέρδος απ'το σταθμό αλλά για να αγοράσεις το αυτοκίνητο. Οι σταθμοί δε χρειάζεται να είναι κερδοφόροι.
αν τυποποιηθούν οι διαστασεις τα βολτ τα κουμπώματα και τα βυσματα, τι θα εμποδίζει να εξυπηρετήσει ο σταθμός και αυτοκινητα άλλων κατασκευαστών?

Οπως δεν έχουμε ειδικές αντλιες με ειδικό καυσιμο για Peugeot με 105 οκτάνια και ειδικό καυσιμο για ΚΙΑ με 30% αιθανόλη
αλλα όλοι βάζουν απο τα ιδια τυποποιημένα καυσιμα

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 30019
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 13 Ιαν 2023, 17:24

απο την νιο παντως εχουν πεί οτι αν καθε σταθμός κανει 50 αλλαγές πιανουν βρεακ εβεν, εχουν 4 χιλ σταθμούς τώρα με μέσο όρο 33 αλλαγές την μερα/σταθμό. Ο σταθμός κοστίζει 500 χιλ περίπου.

Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 9259
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 13 Ιαν 2023, 17:42

stergiosbik έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:21
Αντε και κατεληξαν οι κατασκευαστες και ολα τα αμαξια θα φορανε εναλλαξιμες μπαταριες.
Εχετε αντιληφθει,περαν του αστρονομικου κοστους που θα απαιτηθει για τις υποδομες,ποσος χωρος χρειαζεται για να μπορει ενα μπαταριαδικο να εξυπηρετει αντιστοιχα αυτοκινητα με οσα εξυπηρετει σημερα ενα βενζιναδικο;
Το βενζιναδικο μεσα σε λιγα τετραγωνικα μπορει να ανεφοδιασει ταυτοχρονα 3-5 αυτοκινητα και εχει επαρκεια καποιων δεκαδων χιλιαδων λιτρων καυσιμου για εκατονταδες αυτοκινητα.
Ολα αυτα ακομη και σε πυκνοκατοικημενες περιοχες με βενζιναδικα ανα λιγες εκατονταδες ή και δεκαδες μετρα.
Εσεις τωρα νομιζετε οτι με καποιον μαγικο τροπο θα βρεθει χωρος να χτιστουν με την αντιστοιχη πυκνοτητα αντιστοιχα μπαταριαδικα,προφανως εκατονταδων τ.μ.,που θα εχουν αποθηκευμενες καποιες εκατονταδες μπαταριες και μαλιστα θα φορτιζουν οσες εχουν αλλαξει και ειναι αδειες!
Ρε,σκεφτεστε καθολου ή αμολατε οτι σας κατεβει;
Για πρόσθεσε λίγο στον συλλογισμό σου, δίτροχα, φορτηγά και νταλίκες και θα σου βγει ένα κοστούμι... :003:

Επίσης θα προέκτεινε το λίγο: πόση ενέργεια θα θέλει ένα τέτοιο κατάστημα;
Πόση ενέργεια όλα τα οχήματα κάθε μέρα;;;

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 9259
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 13 Ιαν 2023, 17:49

dna replication έγραψε:
13 Ιαν 2023, 12:52
εσεις μάλλον δεν έχετε ιδέα απο την ιστορία της αυτοκινησης...

η κορη του Benz η Mercedes όταν έκανε βολτες στις πολεις και τα χωριά της Γερμανίας με το αυτοκινητο που έφτιαξε ο πατέρας της ,
σταματούσε στα φαρμακεια και έπαιρνε ολο το αποθεμα με τα γυάλινα μπουκαλάκια φρμακευτική βενζινη για εντριβές και γεμιζε το αμάξι
Έχεις ιδέα πως ήταν τα πρώτα βενζινάδικα;
Μία μόνο αντλία και μία υπέργεια δεξαμενή!!! Πόσο κοστίζει αυτό;;;
Για κάνε μία σχέση με το πόσο κοστίζει η όλη ιδέα της ΝΙΟ για να γελάσουν όλοι!!!

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 30019
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 13 Ιαν 2023, 17:50

Awesomatic έγραψε:
13 Ιαν 2023, 13:00
dna replication έγραψε:
13 Ιαν 2023, 12:36
Αυτό προυποθέτει αξιόπιστους στανταρισμένους μετρητές στα αυτοκινητα που δε θα επιδέχονται πειραγμα.
Μπορείς να μετράς στο φορτιστή στην άκρη του καλωδίου που πηγαίνει στο αυτοκίνητο.
αν τα bms που εχουν οι μπαταρίες των αυτοκινήτων δεν ηταν ικανά να μετράνε ροή χωρητικότητα και εσωτερική αντίσταση, δεν θα υπήρχαν ηλεκτρικά οχήματα, θα ειχαν παρει φωτιά όλα. Δεν υπαρχει θέμα πώς γίνει η εποπτεία της μπαταρίας, συμβαίνει ήδη.

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 35064
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Ιαν 2023, 17:51

OANNHSEA έγραψε:
13 Ιαν 2023, 17:42

Για πρόσθεσε λίγο στον συλλογισμό σου, δίτροχα, φορτηγά και νταλίκες και θα σου βγει ένα κοστούμι... :003:

Επίσης θα προέκτεινε το λίγο: πόση ενέργεια θα θέλει ένα τέτοιο κατάστημα;
Πόση ενέργεια όλα τα οχήματα κάθε μέρα;;;

.
δε μιλάμε για ηλεκτροκινηση vs καυσιμα όμως
μιλάμε αν είναι προτιμότερο τα ηλεκτρικά να έχουν ενσωματωμένη μπαταρία που θα τη φορτίζουν κάθε φορά σε σημεια φορτισης
ή αν είναι προτιμότερο να αλλάζουν τις μπαταρίες


εδώ ο τυπάκος πάντως δεν καταφέρνει να φέρει σοβαρά αντεπιχειρήματα ή να παρουσιάσει προβήματα που δε λυνονται


Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 9259
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 13 Ιαν 2023, 17:55

Bill Hicks έγραψε:
13 Ιαν 2023, 14:17
dna replication έγραψε:
11 Ιαν 2023, 00:10
η αληθεια είναι οτι εδώ και μια 20ετία έχει κολλήσει το πραγμα
μέχρι το 1980 κυριαρχούσαν οι μολύβδου και για ειδικές εφαρμοφές οι νικελιου καδμίου
απο το 90 εμφανιστηκαν αξιόλογες Νικελιου υδριδίου
απο το 2000 που άρχισαν να εμφανιζονται οι λιθιου ως σημερα υπήρξε μια σχετικά αξιόλογη μεταβολή στο energy density αλλά οχι καποια νέα τεχνολογία που θα διπλασ'ίαζε π.χ. την ενεργειακή πυκνότητα

Εικόνα
το energy density έχει πιάσει ψιλοταβάνι διότι παραπάνω κάνει μπουμ.

Μπα...
Υπάρχουν πειραματικές μπαταρίες που έχουν πιάσει μέχρι και 10 φορές την ενεργειακή πυκνότητα των λιθίου - το πρόβλημα είναι ότι ή είναι τοξικές ή στην αρχή ή είναι ακραίες...
Από εκεί και πέρα υπάρχουν και οι υπεραγωγοί που ουσιαστικά φτάνουν την ενεργειακή πυκνότητα στο 1000 φορές αυτή του λιθίου...
Απλά χρόνος χρειάζεται για να εξελιχτούν...

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 30019
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 13 Ιαν 2023, 18:23

Ασέβαστος έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:44
το προβλημα δεν ειναι η τεχνικη δυνατοτητα να γινει. ειναι το κοστος, και το να συνενοηθουν ολοι οι ενδιαφερομενοι και να συμφωνησουν.
εχει ξεκινήσει απο την catl, τον πιο μεγάλο κατασκευαστή μπαταριών. Μάντεψε πώς τις λένε τις μπαταρίες αυτές. :lol:


https://www.catl.com/en/brand/servicebrand/

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 13238
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 13 Ιαν 2023, 18:38

Ασέβαστος έγραψε:
13 Ιαν 2023, 14:11
EKPLIKTIKOS έγραψε:
13 Ιαν 2023, 13:28
Ασέβαστος έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:26

ναι, ακριβως οπως αναγκαστηκαν αυτοι με τα κινητα να εχουν την ιδια θυρα φορτισης.
Η γυναίκα μου έχει iPhone 13 κ γω Samsung, διαφορετικές θύρες φορτισης.
20 χρονια πριν, υπηρχαν 20 διαφορετικες. τωρα 3, δηλαδη 2, συντομα 1.
Ναι, αλλά πρέπει να δεις το market share της κάθε εταιρείας. Εγώ και η γυναίκα μου έχουμε κινητά από τις 2 εταιρείες με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κ χρησιμοποιούν ακόμη διαφορετική θύρα because reasons. Όταν η νούμερο 1 εταιρεία σε ό,τι αφορά το μερίδιο της αγοράς (apple) δεν έχει ευθυγραμμιστει τότε δεν το λες "αναγκάστηκαν". Το λες "παίζουν το πουλί τους"

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 30019
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 13 Ιαν 2023, 19:01

EKPLIKTIKOS έγραψε:
13 Ιαν 2023, 18:38
Ναι, αλλά πρέπει να δεις το market share της κάθε εταιρείας. Εγώ και η γυναίκα μου έχουμε κινητά από τις 2 εταιρείες με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κ χρησιμοποιούν ακόμη διαφορετική θύρα because reasons. Όταν η νούμερο 1 εταιρεία σε ό,τι αφορά το μερίδιο της αγοράς (apple) δεν έχει ευθυγραμμιστει τότε δεν το λες "αναγκάστηκαν". Το λες "παίζουν το πουλί τους"
ειναι λιγο άδικο παντως αυτό, οι άλλοι παιζαν το πουλί τους όχι η απλε, τους πήρε 10 χρόνια να συμφωνήσουν ενα βυσμα της προκοπής.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών