Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Κανένας μάχιμος δημοσιογράφος ωστόσο δεν έτρεξε να μας ενημερώσει ότι δεν υπάρχουνε συστήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό μας δίκτυο. Ούτε η Νικολούλη έκανε ρεπορτάζ. Ούτε ο πρώτος Alte εξοργίστηκε. Και ακόμα και τώρα συνεχίζει να είναι μη ζήτημα. Η κυβέρνηση από τη μία κηρύσσει πένθος και από την άλλη προσπαθεί να προστατεύσει το τομάρι της.
Ίσως δεν το λένε γιατί εννοείται. Έστω και από ένστικτο δε θα φρενάρεις; Δε μπορεί. Κι ας μην κάνει τίποτα.
Θεωρώ πως όντως δεν υπήρξε φρενάρισμα. Μέσα στο βράδυ (και με υψηλή ταχύτητα) είναι δύσκολο να καταλάβεις ότι ο άλλος είναι στην ίδια γραμμή με σένα (είναι μικρή η απόσταση μεταξύ των γραμμών των τρένων)
Είναι κι απ'αυτά τα πράγματα που τα απορρίπτει ο εγκέφαλος ως απίθανα, καμμιά φορά κυριολεκτικά δεν πιστεύεις τι βλέπεις... Φαντάζεσαι τώρα να βλέπεις τρένο να σου'ρχεται
Σκοτάδι δεν ήταν; Αδύνατο να καταλάβεις ότι το φως που βλέπεις κινείται στη δική σου γραμμή. Με 100+ χλμ ο ένας και κάπου 80 σιγουρα ο άλλος έχεις δευτερόλεπυα για να αντιδράσεις. Παίζει να μην φρέναραν καθόλου.
Κανένας μάχιμος δημοσιογράφος ωστόσο δεν έτρεξε να μας ενημερώσει ότι δεν υπάρχουνε συστήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό μας δίκτυο. Ούτε η Νικολούλη έκανε ρεπορτάζ. Ούτε ο πρώτος Alte εξοργίστηκε. Και ακόμα και τώρα συνεχίζει να είναι μη ζήτημα. Η κυβέρνηση από τη μία κηρύσσει πένθος και από την άλλη προσπαθεί να προστατεύσει το τομάρι της.
Στη Γερμανια σε εκπαιδευουν 3 χρονια για να γινεις Σταθμαρχης και μονο σε ειδικες γραμμες. Εδω απλα χρειαζεται να εχεις δυνατη φωνη, να ξερεις να μετρας βαγονια και να γνωριζεις Word και Excel.
A, και να μη ξεχασω. Δωστε και αλλα επιδοματα στους γυφτους να στειλουν τα παιδια τους στο σχολειο να μαθουν γιατι δεν πρεπει να κλεβουν το χαλκο απο τις σιδηροδρομικες γραμμες.
Παμε και οπου βγει.
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
οταν δεν υπάρχει τρόπος να ανάβει ένα λαμπάκι οταν πρέπει επειδή οι γύφτοι κλέβουν τα καλώδια ναι αυτοί φταίνε.
ισχύει αυτό?
Ναι μωρε φταινε οι γυφτοι, ο σταθμαρχης, οι μυστικες υπηρεσιες της Αρμενιας και της Ουκρανιας και οι συριζαιοι πρακτορες του Ερντογαν που εβαλαν γκαζακια στο τρενο.
Ολοι εκτος απο την κυβερνηση των αριστων η οποια κυριολεκτικα πιαστηκε επ' αυτοφωρω να παρουσιαζει ενα υπερσυχρονο και πανακριβο κεντρο ελεγχου που οι οθονες δειχνουν μικυμαο και τα κουμπια δεν κανουν τιποτα οταν τα πατας, ενω μιλαει για 56+55 θυματα για να μην ξεπεραστει ψυχολογικα ο μαγικος αριθμος 101 και δεν αφηνει τους συγγενεις να δουν τα πτωματα(!) γιατι πρεπει να σκεφτομαστε θετικα.
Κανένας μάχιμος δημοσιογράφος ωστόσο δεν έτρεξε να μας ενημερώσει ότι δεν υπάρχουνε συστήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό μας δίκτυο. Ούτε η Νικολούλη έκανε ρεπορτάζ. Ούτε ο πρώτος Alte εξοργίστηκε. Και ακόμα και τώρα συνεχίζει να είναι μη ζήτημα. Η κυβέρνηση από τη μία κηρύσσει πένθος και από την άλλη προσπαθεί να προστατεύσει το τομάρι της.
Σκέφτομαι αν βάζαμε 200 από αυτούς στην 1η θέση μιας αμαξοστοιχίας που πηγαίνει με 200 χλμ την ώρα και άλλους 200 δημοσιογράφους κι επιχειρηματίας σε μια άλλη που έρχεται με 180 χλμ από την αντίθετη κατεύθυνση μα πάνω στην ίδια γραμμή. Θα μπορούσαμε λες μετά να ξεχωρίσουμε ποιος είναι ποιός;
Κανένας μάχιμος δημοσιογράφος ωστόσο δεν έτρεξε να μας ενημερώσει ότι δεν υπάρχουνε συστήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό μας δίκτυο. Ούτε η Νικολούλη έκανε ρεπορτάζ. Ούτε ο πρώτος Alte εξοργίστηκε. Και ακόμα και τώρα συνεχίζει να είναι μη ζήτημα. Η κυβέρνηση από τη μία κηρύσσει πένθος και από την άλλη προσπαθεί να προστατεύσει το τομάρι της.
Το Inside Story ειχε κανει αφιερωμα σε 3 μερη το 2019 οπου στο τριτο παρατηρουσε πως το αφηγημα της ασφαλειας παραβλεπει οτι το κυκλοφοριακο φορτιο ειναι εκατονταδες φορες μικροτερο απο αλλες χωρες.
Η διαφορα αναμεσα σε ΜΜΕ που εισαι ο πελατης και σε ΜΜΕ που εισαι το προϊον.
Σκέφτομαι αν βάζαμε 200 από αυτούς στην 1η θέση μιας αμαξοστοιχίας που πηγαίνει με 200 χλμ την ώρα και άλλους 200 δημοσιογράφους κι επιχειρηματίας σε μια άλλη που έρχεται με 180 χλμ από την αντίθετη κατεύθυνση μα πάνω στην ίδια γραμμή. Θα μπορούσαμε λες μετά να ξεχωρίσουμε ποιος είναι ποιός;
Θα γλυτώναμε μια για πάντα, θα ήμασταν Ελβετία την άλλη μέρα, γιατί αυτοί μόνο φταίνε!
Πώς διάολο τώρα βρέθηκαν σε αυτές τις θέσεις, ένας θεός το ξέρει, μάλλον τυχεροί ήσαν
Στη Γερμανια σε εκπαιδευουν 3 χρονια για να γινεις Σταθμαρχης και μονο σε ειδικες γραμμες. Εδω απλα χρειαζεται να εχεις δυνατη φωνη, να ξερεις να μετρας βαγονια και να γνωριζεις Word και Excel.
A, και να μη ξεχασω. Δωστε και αλλα επιδοματα στους γυφτους να στειλουν τα παιδια τους στο σχολειο να μαθουν γιατι δεν πρεπει να κλεβουν το χαλκο απο τις σιδηροδρομικες γραμμες.
This is a twin track line. One of the trains, probably the freight, had been switched from the correct track at the preceding junction, into the path of the passenger train. This should not have even been possible with a proper fail safe control system. The executive decision to install a non-compliant control system is to blame, not the local station master.
This is a twin track line. One of the trains, probably the freight, had been switched from the correct track at the preceding junction, into the path of the passenger train. This should not have even been possible with a proper fail safe control system. The executive decision to install a non-compliant control system is to blame, not the local station master.
Σιγα μην ακουσουμε τη γνωμη των μπρεξιταδων..
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Ε δεν είναι η βασική, αντικειμενική αιτία αυτή που έγραψες. Είναι μια από τις αιτίες και μάλιστα όχι η πιο σημαντική.
Στη Γερμανία τελευταία δεν λειτούργησε μια φορά ένα λαμπάκι ασφαλείας επειδή κάποιοι έκλεψαν εξοπλισμό. Η Γερμανική δικαιοσύνη το θεώρησε τρομοκρτατική ενέργεια και έβαλε περιπολίες. Στην Ελλάδα αντίστοιχα αποφασίζουμε να το θεωρήσουμε κοινωνικό δικαίωμα των γύφτων και να βάζουμε έναν αλάνθαστο (τον Πάπα θα έπρεπε) να πατάει τα σωστά κουμπιά.
Ρε συ, επίτηδες το κάνεις;
Είπαμε, η ανεξέλεγκτη παραβατικότητα των γύφτων είναι ένα σοβαρό πρόβλημα, ουδείς διαφωνεί με αυτό.
Αλλά δεν είναι οι κλοπές των γύφτων η κύρια αιτία για το δυστύχημα που κουβεντιάζουμε.
Γνώμη σου. Δεν υπάρχει σύστημα ασφαλείας επειδή κλέβουν οι γύφτοι εξοπλισμό και καλώδια. Χθες εργαζόμενος είπε ότι δεν μπορεί να σταματήσουν τα δρομολόγια γιατί αν σταματήσουν σε μερικές ώρες δεν θα υπάρχουν ούτε ράγες. Και μάλιστα πήγε να πει ότι θα τις πάρουν οι γύφτοι και το σκέφτηκε λίγο το και είπε οι μικροεμποροι. Εκεί φτάσαμε να αφήνουμε μια ομάδα να τρομοκρατεί τη χώρα αλλά να μην αφήνουμε να τους κατονομάζουν. Υποκρισία.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Ειναι πολυ ευκολο να εγκαταστησεις ενα συγχρονο συστημα τηλεδιοικησης και ασφαλειας. Κανεις ενα δοαγωνισμο, επιλεγεις τον πιο καταλληλο, ο οποιος σου στελνει εμπειρα συνεργεια να το εγκαταστησουν, και παραλληλα σου εκπαιδευει το καταλληλο προσωπικο. Και φθηνο.
Αν ομως πρεπει να ακυρωσεις οτι δουλεια εχει γινει μεχρι τη στιγμη που ανελαβες ωστε να τα δωσεις σε δικους σου, να μοιρασεις την πιτα ετσι ωστε να ειναι ευχαριστημενοι ολοι οι διαπλεκομενοι, και παραλληλα να διορισεις ψηφοφορους σου, τοτε γινεται μια πολυ δυσκολη εξισωση.
Η διαφθορα κοστιζει ζωες
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.