Δεν θέλει το προνόμιο να είναι εργοδότης. Αυτό είναι αποτέλεσμακαι όχιαίτιο. Πρωτεύον είναι να έχουν τα κομματικά στελέχη πρόσβαση στο δημόσιο ταμείο. Και δεύτερον να εξασφαλίζουν οι καρχαρίες ότι θα πάρουν κρατικές δουλειές χωρίς ανταγωνισμό.Σενέκας έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:58εννοώ το προνόμιο να είναι εργοδότης, σε όλο το φάσμα, απο τον "ceo" της hellenic trains που διόρισε μέχρι τον σταθμάρχη. Αυτό είναι το μοναδικό ζητούμενοsharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:55Εννοείς το μονοπώλιο στις γραμμές; Όπως έγραψα όλα τα κράτη έτσι κάνουν. Δεν είμαι σίγουρος ότι γίνεται να πουληθούν και οι γραμμές και αν κανείς ενδιαφέρεται. Σίγουρα θα είναι πάρα πολύ ακριβές καθότι περιλαμβάνουν και εδάφη. Εάν τις αγοράσει ιδιώτης, μπορεί να τις ξηλώσει σε μέρη που δεν τον συμφέρει, οπότε έχεις σοβαρά προβλήματα έλλειψης υποδομής στη χώρα. Είναι στρατηγική πηγή οι σιδηρόδρομοι, σε περίπτωση πολέμου απαραίτητοι. Και φυσικά δεν χτίζονται σε μια μέρα. Όσο και να μην μάς αρέσει το κράτος, χρειάζεται σε κάποιους τομείς.Σενέκας έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 11:55
Ναι, προφανώς εδώ ο σκοπός δεν ήταν να δημιουργηθούν ιδιωτικές εταιρίες. Η "ιδιωτικοποίηση" ήταν ένας γρήγορος τρόπος για την κυβέρνηση να μπαλώσει τον προϋπολογισμό και να παρουσιάσει στους δανειστές ότι "κάνει αποκρατικοποιήσεις μη βιώσιμων εταιριών", ωστόσο φρόντισε να κρατήσει το μοναδικό πράγμα για το οποίο ενδιαφέρεται διαχρονικά το ελληνικό κράτος: το μονοπώλιο στην εργοδοσία, γιατί "εργοδοσία=ψήφοι" γι'αυτό και το ελληνικό κράτος εδώ και 200 χρόνια όσο μπορεί προσπαθεί να διατηρεί το συγκεκριμένο προνόμιο, και όσο γίνεται το μονοπωλεί κιόλας. Στην προκειμένη περίπτωση, το προνόμιο της εργοδοσίας έφερε μερικές παραπάνω ευθύνες(συντήρηση δικτύου κλπ), τις οποίες φυσικά το κράτος δεν είχε καμιά διάθεση να αναλάβει. Όσο το κράτος διατηρεί το προνόμιο να είναι ο κύριος εργοδότης, την εκάστοτε κυβέρνηση δεν την ενδιαφέρει ποιος παίρνει τα λεφτά απο τα εισιτήρια
Δεν γνωρίζω το καθεστώς μονοπωλίου στις μεταφορές, δηλ. αν επιτρέπεται να μπει ιδιώτης με ανταγωνιστικά τραίνα στην Ελλάδα. Εάν απαγορεύεται τότε αυτό δεν είναι καλό.
Τραγωδία στα Τέμπη
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11062
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Εξαρτάτα από τη δυσλειτουργία. Για παράδειγμα δυσλειτουργίες να μην υπάρχουν αρκετοί σταθμάρχες, να έχει αναβληθεί 10 μήνες η προκήρυξη σχετικών θέσεων, έχουν ως εσωτερικό αίτιο τις αποφάσεις πολιτικών προϊσταμένων. Η αιτιακή σχέση είναι ξεκάθαρη.AlienWay έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:00Και οι θεσμοί από τον λαό τροφοδοτούνται.Καραμελίτσα έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:55Δεν ξέρω σε ποια ακριβώς νοοτροπία αναφέρεσαι, αλλά γενικά βρίσκω άστοχο να τίθεται θέμα "νοοτροπίας" για πράγματα που είναι προβλήματα λειτουργιας θεσμών, και συγκεκριμένων συμφερόντων που ωφελούνται από τη δυσλειτουργία.AlienWay έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:50
Μα οι πολιτικοί προέρχονται μέσα από τον λαό. Οταν υπάρχει μια προβληματική νοοτροπία, αυτή θα επηρεάσει λίγο ή πολύ και τις ιδεολογίες. Αποτελεί ψευδαίσθηση ότι υπάρχουν "σωστές" και "λάθος" ιδεολογίες όταν όλες φιλτράρονται από το πρίσμα της γενικότερης νοοτροπίας.
Γιατί υπάρχει η απόφαση να συνεχιστεί μια δυσλειτουργία; Ποιο είναι το εσωτερικό αίτιο που οδηγεί σε αυτή την απόφαση.
Z
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Έτσι ακριβώς φίλε μου.Rakomelofronas έγραψε: ↑02 Μαρ 2023, 08:30Η ΝΔ, όπως και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ, οι άλλοι δύο "μείζονες κυβερνητικοί εταίροι" των τελευταίων δεκαετιών, είναι ακριβώς ό,τι ζητήσαμε ή ό,τι ανεχτήκαμε. Σε μια αναπόφευκτα πολιτική κουβέντα, δεν έχει νόημα να προσδιορίσεις αν το φταίξιμο κατανέμεται μεταξύ τους σε 33-33-33 ή σε 50-30-20 ή κι εγώ δεν ξέρω πώς αλλιώς. Όλοι είχαν την ευκαιρία τους, όλοι αδιαφόρησαν, όλοι στην πράξη βασίζονταν σε ανώνυμους σταθμάρχες που δεν θα μπερδέψουν τις οδηγίες στο μπακαλοτέφτερο. Μετά βγαίνουν διάφοροι και αναρωτιούνται γιατί απαξιώνεται η πολιτική και γιατί ο κόσμος στρέφεται στην αποχή όταν συστηματικά του κουνάνε το δάχτυλο ότι οι επιλογές του είναι ή η "λογική" (δηλαδή η λαμογιά και η ενίοτε εγκληματική αδιαφορία) ή τα "άκρα". Η πραγματική απορία είναι πού βρίσκουν την όρεξη τα μη κομματόσκυλα να πάνε να ψηφίσουν.
Η συντήρηση υποδομών είναι μια πολιτικά άχαρη δουλειά. Μια λειτουργική υποδομή δεν σε ενοχλεί και δεν είναι άμεσα ορατή (εκτός αν περιλαμβάνει κανένα εντυπωσιακό κομμάτι πχ καμιά γέφυρα), ενώ συντηρείται από ανθρώπους που, επειδή δεν είναι γραφιάδες, πρέπει να έχουν όντως κάποια προσόντα (γνώσεις, αυξημένη επιφυλακή την ώρα της βάρδιας τους κτλ) άρα θεωρητικά δεν σε παίρνει να το ξεφτιλίσεις με ρουσφέτια (αποδείχτηκε ότι στην πράξη μια χαρά σε παίρνει).
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11062
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Όσο και να το φουσκώνεις, οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι λιγότερο από 1εκ. Εϊναι μαθηματικά αδύνατο αυτή η νοοτροπία να υπάρχει στην πλειοψηφία.sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:03Λάθος εκτίμηση. Η επιθυμία πολλών παραμένει και πιθανότατα ψηφίζουν με αυτό κριτήριο. Το αν δεν εκπληρώνεται επειδή οι εποχές των παχιών αγελάδων πέρασαν είναι άλλο θέμα.Καραμελίτσα έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:58Εκ των πραγμάτων, από την καταμέτρηση των δημοσίων υπαλλήλων και μόνο, αυτή η νοοτροπία είναι μειοψηφική.
Ύστερα δεν είναι μόνον ο διορισμός. Πάρα πολλοί μέσα στο δημόσιο περιμένουν το κόμμα τους για να πάρουν καλύτερο πόστο με ό,τι αυτό συνεπάγεται υπέρ τους.
Το αποτέλεσμα είναι να μην έχεις τους καλύτερους στα σωστά πόστα, αλλά τους ημέτερους. Να και το πρόβλημα της αξιολόγησης των τεχνικών μέσων, της σωστής αγοράς και λειτουργίας. Έχω γνωρίσει τεχνοκράτες ικανούς σε δημόσιες θέσεις που κάνουν δουλειά θυρωρού, επειδή "δεν είναι δικός μας".
Z
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Να ξαναδιαβάσεις την τελευταία παράγραφο αντί να επιμένεις σαν το παιδάκι σε κάτι που ξεπεράσαμε.Καραμελίτσα έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:07Όσο και να το φουσκώνεις, οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι λιγότερο από 1εκ. Εϊναι μαθηματικά αδύνατο αυτή η νοοτροπία να υπάρχει στην πλειοψηφία.sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:03Λάθος εκτίμηση. Η επιθυμία πολλών παραμένει και πιθανότατα ψηφίζουν με αυτό κριτήριο. Το αν δεν εκπληρώνεται επειδή οι εποχές των παχιών αγελάδων πέρασαν είναι άλλο θέμα.Καραμελίτσα έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:58
Εκ των πραγμάτων, από την καταμέτρηση των δημοσίων υπαλλήλων και μόνο, αυτή η νοοτροπία είναι μειοψηφική.
Ύστερα δεν είναι μόνον ο διορισμός. Πάρα πολλοί μέσα στο δημόσιο περιμένουν το κόμμα τους για να πάρουν καλύτερο πόστο με ό,τι αυτό συνεπάγεται υπέρ τους.
Το αποτέλεσμα είναι να μην έχεις τους καλύτερους στα σωστά πόστα, αλλά τους ημέτερους. Να και το πρόβλημα της αξιολόγησης των τεχνικών μέσων, της σωστής αγοράς και λειτουργίας. Έχω γνωρίσει τεχνοκράτες ικανούς σε δημόσιες θέσεις που κάνουν δουλειά θυρωρού, επειδή "δεν είναι δικός μας".
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11062
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Ναι, λάθος αιτιολόγηση έδωσες και δεν το χωνεύεις ότι είπες πατάτα.sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:08Να ξαναδιαβάσεις την τελευταία παράγραφο αντί να επιμένεις σαν το παιδάκι σε κάτι που ξεπεράσαμε.Καραμελίτσα έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:07Όσο και να το φουσκώνεις, οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι λιγότερο από 1εκ. Εϊναι μαθηματικά αδύνατο αυτή η νοοτροπία να υπάρχει στην πλειοψηφία.sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:03
Λάθος εκτίμηση. Η επιθυμία πολλών παραμένει και πιθανότατα ψηφίζουν με αυτό κριτήριο. Το αν δεν εκπληρώνεται επειδή οι εποχές των παχιών αγελάδων πέρασαν είναι άλλο θέμα.
Ύστερα δεν είναι μόνον ο διορισμός. Πάρα πολλοί μέσα στο δημόσιο περιμένουν το κόμμα τους για να πάρουν καλύτερο πόστο με ό,τι αυτό συνεπάγεται υπέρ τους.
Το αποτέλεσμα είναι να μην έχεις τους καλύτερους στα σωστά πόστα, αλλά τους ημέτερους. Να και το πρόβλημα της αξιολόγησης των τεχνικών μέσων, της σωστής αγοράς και λειτουργίας. Έχω γνωρίσει τεχνοκράτες ικανούς σε δημόσιες θέσεις που κάνουν δουλειά θυρωρού, επειδή "δεν είναι δικός μας".
Z
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Άλλο έγραψα όμως, παιδάκι.Καραμελίτσα έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:09Ναι, λάθος αιτιολόγηση έδωσες και δεν το χωνεύεις ότι είπες πατάτα.sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:08Να ξαναδιαβάσεις την τελευταία παράγραφο αντί να επιμένεις σαν το παιδάκι σε κάτι που ξεπεράσαμε.Καραμελίτσα έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:07
Όσο και να το φουσκώνεις, οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι λιγότερο από 1εκ. Εϊναι μαθηματικά αδύνατο αυτή η νοοτροπία να υπάρχει στην πλειοψηφία.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Αυτα συμβαινουν και θα συμβαινουν σε μια χωρα που οι πολιτες της ειναι παρτακηδες, τεμπεληδες, απαιδευτοι, ρουσφετολαγνοι, βαζουν μεσο για μια θεση και το μονο που νοιαζονται ειναι για τα φραγκα, τα επιδοματα, τις αδειες, τις μεταθεσεις, τις προαγωγες και τη συνταξη απο τα 45. Οταν τους πεις να εκπαιδευτουν, να αναβαθμισουν τις γνωσεις τους, βριζουν και... συνδικαλιζονται. Ποτε δε νοιαζονται για να προσφερουν αλλα για να παρουν και παντα νοιωθουν αδικημενοι...Πολυ σπανια γνωρισα δημοσιους υπαλληλους που να εχουν την παραμικρη εγνοια για την ποιοτητα της δουλειας τους και αισθηση κοινωνικης ευθυνης... Παντα οταν ακους κουβεντες αυτων των ανθρωπων, θα αφορουν τα δικαιωματα, τις αυξησεις, τα συνταξιοδοτικα, τα εφαπαξ κοκ. Η πλακα ειναι οτι, στο μεταξυ, ολοι αυτοι πιστευουν οτι υπολοιποι γυρω τους, απο τους οποιους εξαρταται και η ζωη τους, ο πυροσβεστης, ο μηχανικος, ο χειρουργος, ο γεωπονος, ο.. σταθμαρχης, ο πιλοτος κλπ ειναι διαφορετικοι ανθρωποι,φιλοτιμοι,εργατικοι,παιδευμενοι,με αισθηση του καθηκοντος.... Αραγε ποσοι απο τους τραγικους συγγενεις ανθρωπων που χαθηκαν με φρικτο τροπο, ολα αυτα τα χρονια σε παρομοια δυστυχηματα, αν τους ειχε δοθει η ευκαιρια να διορισουν το δικο τους ανθρωπο με ρουσφετι, με ενα καλο και σιγουρο μισθο, σε μια θεση για την οποια ηταν τελειως ακαταλληλος κι επικινδυνος θα λεγανε το μεγαλο ΟΧΙ; Αυτοι ειμαστε λοιπον....
-
- Δημοσιεύσεις: 40127
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Επιτρέπεται να μπουν και άλλοι ιδιώτες στα τραίνα,δεν θα μπορούσε να μην επιτρέπεται μέσα στην ΕΕ και μάλιστα κάπου έχω διαβάσει ότι υπάρχουν κάποιες μικρές εμπορικές εταιρίες.
Όσον αφορά την εξέλιξη του ΟΣΕ,αυτός ήταν από τις πλέον ελλειμματογόνες ΔΕΚΟ.Μόλις ήλθε η τρόικα ανέλαβε την εξυγίανσή του κάποιος Ζηλιασκόπουλος που έφερε ο ΓΑΠ από την Αμερική.Ακολούθησαν μαζικές μετατάξεις πλεονάζοντος προσωπικού (πολλοί στα μουσεία,είχε γίνει και ανέκδοτο) ,περικοπή ΟΛΩΝ των δρομολογίων εξωτερικού και όλων των ζημιογόνων γραμμών και έτσι ισορρόπησε ο προυπολογισμός του ΟΣΕ.Αφού ισορρόπησε άρχισε η δεύτερη μνημονιακή φάση,να τον πουλήσουν και να διαγράψουν τα συσσωρευθέντα χρέη προς το δημόσιο.Η ΕΕ θα δεχόταν να διαγραφεί το χρέος μόνο εάν γινόταν αυτό που έγινε,να πουληθεί η μεταφορική εταιρία ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να μείνουν οι υποδομές στο κρατος με δικαίωμα και άλλων εταιριών να μπουν.Με τις μετατάξεις υπαλλήλων δεν ασχολήθηκαν,δική σας δουλειά είπαν.
Επί Σαμαρά ετοίμαζαν πώληση για 300 εκ,σταμάτησε από τον σύριζα και πουλήθηκε για 45 στους Ιταλούς μετά την κωλοτούμπα.
Τα χρέη δεν τα διεγραψαν για χρόνια,μάλλον για να μην επιβαρύνουν το δημόσιο χρέος και έτσι δεν μπορούσαν να καταρτίσουν σύμβαση δημοσίου και ΟΣΕ πριν διαγραφούν και αυτό είναι το θέμα παραπομπής στα ευρωπαικά δικαστήρια και όχι κάτι άλλο.Διεγράφησαν πριν 2-3 μήνες,πιθανώς επειδή τωρα λόγω πληθωρισμού έχει μειωθεί ο λόγος ΑΕΠ/χρέος.
Η διοίκηση ενός κράτους που χρωστάει παντού και επιμένει ότι κανείς υπάλληλος του δεν πρέπει ποτέ να απολυθεί είναι πολυπαραγοντική επιχείρηση.
Όσον αφορά την εξέλιξη του ΟΣΕ,αυτός ήταν από τις πλέον ελλειμματογόνες ΔΕΚΟ.Μόλις ήλθε η τρόικα ανέλαβε την εξυγίανσή του κάποιος Ζηλιασκόπουλος που έφερε ο ΓΑΠ από την Αμερική.Ακολούθησαν μαζικές μετατάξεις πλεονάζοντος προσωπικού (πολλοί στα μουσεία,είχε γίνει και ανέκδοτο) ,περικοπή ΟΛΩΝ των δρομολογίων εξωτερικού και όλων των ζημιογόνων γραμμών και έτσι ισορρόπησε ο προυπολογισμός του ΟΣΕ.Αφού ισορρόπησε άρχισε η δεύτερη μνημονιακή φάση,να τον πουλήσουν και να διαγράψουν τα συσσωρευθέντα χρέη προς το δημόσιο.Η ΕΕ θα δεχόταν να διαγραφεί το χρέος μόνο εάν γινόταν αυτό που έγινε,να πουληθεί η μεταφορική εταιρία ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να μείνουν οι υποδομές στο κρατος με δικαίωμα και άλλων εταιριών να μπουν.Με τις μετατάξεις υπαλλήλων δεν ασχολήθηκαν,δική σας δουλειά είπαν.
Επί Σαμαρά ετοίμαζαν πώληση για 300 εκ,σταμάτησε από τον σύριζα και πουλήθηκε για 45 στους Ιταλούς μετά την κωλοτούμπα.
Τα χρέη δεν τα διεγραψαν για χρόνια,μάλλον για να μην επιβαρύνουν το δημόσιο χρέος και έτσι δεν μπορούσαν να καταρτίσουν σύμβαση δημοσίου και ΟΣΕ πριν διαγραφούν και αυτό είναι το θέμα παραπομπής στα ευρωπαικά δικαστήρια και όχι κάτι άλλο.Διεγράφησαν πριν 2-3 μήνες,πιθανώς επειδή τωρα λόγω πληθωρισμού έχει μειωθεί ο λόγος ΑΕΠ/χρέος.
Η διοίκηση ενός κράτους που χρωστάει παντού και επιμένει ότι κανείς υπάλληλος του δεν πρέπει ποτέ να απολυθεί είναι πολυπαραγοντική επιχείρηση.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Και πάλι, εργοδότης σημαίνει να ελέγχει όλη τη γραμμή της εργοδοσίας, είτε πρόκειται για διευθυντές, θέσεις που προορίζονται για στελέχη δηλαδή, είτε για το χαμαλίκι που είναι για τη δεξαμενή των ψηφοφόρων. Είτε το δεις ως κράτος-λαφυρο, είτε το πεις κράτος-στοργικό πατέρα που φροντίζει για όλους(να τους δίνει χαρτζιλίκι, όχι κάτι άλλο) το ίδιο είναιΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:05Δεν θέλει το προνόμιο να είναι εργοδότης. Αυτό είναι αποτέλεσμακαι όχιαίτιο. Πρωτεύον είναι να έχουν τα κομματικά στελέχη πρόσβαση στο δημόσιο ταμείο. Και δεύτερον να εξασφαλίζουν οι καρχαρίες ότι θα πάρουν κρατικές δουλειές χωρίς ανταγωνισμό.Σενέκας έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:58εννοώ το προνόμιο να είναι εργοδότης, σε όλο το φάσμα, απο τον "ceo" της hellenic trains που διόρισε μέχρι τον σταθμάρχη. Αυτό είναι το μοναδικό ζητούμενοsharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:55
Εννοείς το μονοπώλιο στις γραμμές; Όπως έγραψα όλα τα κράτη έτσι κάνουν. Δεν είμαι σίγουρος ότι γίνεται να πουληθούν και οι γραμμές και αν κανείς ενδιαφέρεται. Σίγουρα θα είναι πάρα πολύ ακριβές καθότι περιλαμβάνουν και εδάφη. Εάν τις αγοράσει ιδιώτης, μπορεί να τις ξηλώσει σε μέρη που δεν τον συμφέρει, οπότε έχεις σοβαρά προβλήματα έλλειψης υποδομής στη χώρα. Είναι στρατηγική πηγή οι σιδηρόδρομοι, σε περίπτωση πολέμου απαραίτητοι. Και φυσικά δεν χτίζονται σε μια μέρα. Όσο και να μην μάς αρέσει το κράτος, χρειάζεται σε κάποιους τομείς.
Δεν γνωρίζω το καθεστώς μονοπωλίου στις μεταφορές, δηλ. αν επιτρέπεται να μπει ιδιώτης με ανταγωνιστικά τραίνα στην Ελλάδα. Εάν απαγορεύεται τότε αυτό δεν είναι καλό.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Αυτα παιδια ειναι τα αποτελεσματα τις πασοκικης μεταπολιτευσης. Βαλτε το καλα στο μυαλο σας. Η δικια μας γενια ΔΕΝ θα καλυτερεψει.
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Θάνος Τζήμερος.
Θάνος Τζήμερος.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Κι ελπίζω έστω και τώρα να καταλάβατε ότι τα Μνημόνια εκτός από την διάσωση των τραπεζών απασχολούσαν στη διάσωση μιας διεφθαρμένης πολιτικο-οικονομικής ελίτ, που φοβήθηκε ότι με την πτώχευση θα κινδύνευε να χάσει την εξουσία.
Καμιά οικονομία δεν διασώθηκε. Διασώθηκαν οι πολιτικοί, οι δικαστές, οι επιχειρηματίες, οι δημοσιογράφοι, που συναπαρτίζουν αυτό το σύστημα και που αντιμετωπίζουν το κράτος ως λάφυρο και ιδιοκτησία τους. Αν πραγματικά τους ενδιέφερε η σωτηρία του κράτους οι πρακτικές μιας άλλης εποχής θα είχαν πεθάνει με τα Μνημόνια. Αντιθέτως, οι πρακτικές, όχι μόνο επιβιώνουν, αλλά θεριεύουν.
Καμιά οικονομία δεν διασώθηκε. Διασώθηκαν οι πολιτικοί, οι δικαστές, οι επιχειρηματίες, οι δημοσιογράφοι, που συναπαρτίζουν αυτό το σύστημα και που αντιμετωπίζουν το κράτος ως λάφυρο και ιδιοκτησία τους. Αν πραγματικά τους ενδιέφερε η σωτηρία του κράτους οι πρακτικές μιας άλλης εποχής θα είχαν πεθάνει με τα Μνημόνια. Αντιθέτως, οι πρακτικές, όχι μόνο επιβιώνουν, αλλά θεριεύουν.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Και συντάξεις, αδερφέ, πάρα πολλές και πανάκριβες συντάξεις που το κράτος επιμένει να πληρώνονται.πατησιωτης έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:11(...)
Η διοίκηση ενός κράτους που χρωστάει παντού και επιμένει ότι κανείς υπάλληλος του δεν πρέπει ποτέ να απολυθεί είναι πολυπαραγοντική επιχείρηση.
Όλο τον ξεχνάς τον παράγοντα σύνταξη. Πώς έτσι;
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Εννοείς ότι πριν τα Μνημόνια, το κράτος λειτουργούσε σωστά χωρίς την επέμβαση των οικονομικοπολιτικών ελίτ στο πρότζεκτ;ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:13Κι ελπίζω έστω και τώρα να καταλάβατε ότι τα Μνημόνια εκτός από την διάσωση των τραπεζών απασχολούσαν στη διάσωση μιας διεφθαρμένης πολιτικο-οικονομικής ελίτ, που φοβήθηκε ότι με την πτώχευση θα κινδύνευε να χάσει την εξουσία.
Καμιά οικονομία δεν διασώθηκε. Διασώθηκαν οι πολιτικοί, οι δικαστές, οι επιχειρηματίες, οι δημοσιογράφοι, που συναπαρτίζουν αυτό το σύστημα και που αντιμετωπίζουν το κράτος ως λάφυρο και ιδιοκτησία τους. Αν πραγματικά τους ενδιέφερε η σωτηρία του κράτους οι πρακτικές μιας άλλης εποχής θα είχαν πεθάνει με τα Μνημόνια. Αντιθέτως, οι πρακτικές, όχι μόνο επιβιώνουν, αλλά θεριεύουν.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Ποιος φταίει γι' αυτό;Ναύτης έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:04Ναι, έτσι λένε και για τον σταθμάρχη, ότι βάσει πρωτοκόλλου ήταν υποχρεωμένος να κατέβει και να δει με τα μάτια του αν οι ράγες είχαν γυρίσει παράλληλα, αλλά κατέβηκε παπάρια και είδε τ' αρχίδια του Καράμπέλα.Ασέβαστος έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:38οχι, δε θες. μη σου πω, ουτε εναν. καμερες, θες.
ενας ανθρωπος, ειναι αρκετος για να παρακολουθει την πορεια ενος τραινου, και την αναλογη καμερα, καθε που πλησιαζει σε κομβο. ακομη και ο ιδιος ο μηχανοδηγος, μια χαρα μπορει να κοιταζει αν εχει κατεβει η μπαρα εκει που πλησιαζει. μην ξεχναμε, οτι και η δικη του ζωη κινδυνευει. μη σου πω και ο σταθμαρχης τον παιζει 7 απο τις 8 ωρες που δουλευει.
live camera, προσβαση σε ολους. ε αν κατι παει στραβα, καποιος θα το δει.

-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 65 Απαντήσεις
- 1643 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
20 Μαρ 2025, 12:58
-
- 3 Απαντήσεις
- 133 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Stinger
01 Φεβ 2025, 20:33
-
- 29 Απαντήσεις
- 876 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
17 Ιαν 2025, 16:50
-
-
Νέα δημοσίευση Παραλίγο νέα τραγωδία στη Θεσσαλία
από killzone » 29 Ιουν 2023, 11:18 » σε Εσωτερική Πολιτική - 3 Απαντήσεις
- 477 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unique
29 Ιουν 2023, 11:35
-