Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
-
Unique
- Δημοσιεύσεις: 10893
- Εγγραφή: 07 Νοέμ 2020, 01:26
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Unique » 03 Μαρ 2023, 13:50
Sid Vicious έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:19
Unique έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:12
Αυτα παιδια ειναι τα αποτελεσματα τις πασοκικης μεταπολιτευσης. Βαλτε το καλα στο μυαλο σας. Η δικια μας γενια ΔΕΝ θα καλυτερεψει.
Υπαρχουν ευθυνες καθολικα πολιτικες οχι απλα κομματικες των χ και ψ. Ειναι φτηνη δικαιολογια οτι για οποιο τραγικο φταινε καθε φορα οι οποιοι προηγουμενοι μονο.
Φιλε μου, σε ενα προβλημα υπαρχει η πηγη του καθως και τ αποτελεσμα του. Αιτιο και αιτιατο.
ΠΑΣΟΚ υιοθετησε/εμφυτευσε και εκπαιδευσε τον Ελληνικο λαο για σχεδον μια 10ετια ωστε να ειναι ολοι με το χερι ανοικτο για να πεφτουν τα χρηματα για μια θεσουλα στο δημοσιο.
Τα υπολοιπα ειναι απλα αποτελεσματα. Τους βλεπεις/τους μυριζεις/τους αισθανεσαι ολους τους παλαιοπασοκους εδω μεσα πως κανουν και πως συμπεριφερονται με τοσο μισος και σαπιλα.
Δεν εχει η Ελλαδα μελλον, αν δεν γινει κατι δραστικο να απαλλαγουμε απο αυτους και τους προστατευομενους γυφτους τους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
Unique την 03 Μαρ 2023, 13:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Θάνος Τζήμερος.
-
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23732
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ » 03 Μαρ 2023, 13:50
Ναύτης έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:46
sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:40
Ναύτης έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:17
Πέραν από τον ίδιο τον σταθμάρχη, κυριότατα οι κυβερνήσεις που δεν φρόντισαν να μην εξαρτάται η ασφάλεια του επιβατικού κοινού αποκλειστικά και μόνο από τον ανθρώπινο παράγοντα. Τα ίδια θα λέμε κάθε φορά;
Βασική έλλειψη είναι η απουσία ψηφιοποίησης. Αυτό έγραψαν και πολλά ξένα ρεπορτάζ.
Όχι μόνο, ρε φίλε, είναι πολλά, πάρα πολλά, τα έχουμε γράψει.
Εδώ κάθισε ο άλλος και τούς τα έγραψε εγκαίρως με στοιχεία, με το νι και με το σίγμα, με βούλα και υπογραφή, παραιτήθηκε κιόλας, αλλά ζμπουτσατς. Μάλλον δεν είχε μάσα το πράμα.
αυτή είναι η Ελλάδα
οι τίμιοι παραιτούνται γιατί έχουν συνείδηση
το σύστημα αναπαράγεται από τη διαφθορά
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
-
Bazoomba
- Δημοσιεύσεις: 12519
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2019, 09:33
- Phorum.gr user: Bazoomba
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Bazoomba » 03 Μαρ 2023, 13:50
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:48
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:45
Όχι με εισαγγελέα τον Ντογιακο.
Ξενοι δικαστές. Εδώ φέρνουμε ξένους διαιτητές για τα ντέρμπι...όσο να πεις το αίμα τόσων δεκάδων αθώων είναι πιο βαρύ.
πρακτικά αδύνατο, δυστυχώς
Yπονοείτε κάτι για την Δικαιοσύνη στην Ελλάδα;
Να μην την αφήνουμε λέτε να "κάνει την δουλειά της";
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑09 Φεβ 2021, 16:09
Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
-
Γαληνός
- Δημοσιεύσεις: 6537
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 15:15
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Γαληνός » 03 Μαρ 2023, 13:51
Εχω μια εγκατάσταση που ένας εργαζόμενος, έχει 5 (ΠΕΝΤΕ) ατυχήματα σε δυο χρόνια, τα 3 από κακοσυντηρημενα ηλεκτρικά παλετοφορα, τα 2, έπεσαν οι άλλοι πανω του (απειρία συν κακοσυντηρημενα ηλεκτρικά)
Αλλά δεν ιδρώνει το αυτι κανενός.
Μιλάμε, για έναν από τους καλυτερους Έλληνες εργοδότες.
Αυτοί είμαστε
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
-
Ασέβαστος
- Δημοσιεύσεις: 37617
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ασέβαστος » 03 Μαρ 2023, 13:51
Nostalgia έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:29
Για μενα ο σταθμαρχης ειναι επισης θυμα, θυμα του συστηματος το πως λειτουργουν οι υπηρεσιες στην Ελλαδα και τον καλυτερο χειρουργό του κοσμου εαν τον βαλεις να χειρουργησει με μπαλτα, μαλακια θα κανει.
Φταινε ξεκαθαρα οι πολιτικοι τις τελευταιες δεκαετιες, αυτοι δημιουργησαν αυτο το συστημα, αυτοι θα επρεπε να καταδικαστουν. Εναν υγιεστατο οργανισμο ξεκινησαν να τον γαμουν απο την δεκαετια του 80 οπου τους μετεφεραν στο ΤΑΠΟΤΕ γιατι το ταμειο του ΟΤΕ πηγαινε για φουντο, συντεχνιακα παιγνιδια, ρεμουλες, διαγωνισμοι, προεδροι και διεθυνοντες συμβουλοι κομματικα κοπροσκυλα που το μονο που εκαναν ηταν να τρωνε με χρυσα κουταλια και οτι αλλο σαπιο μπορειτε να φανταστειτε. Δεν γινεται να συμψηφιζουμε αυτες τις ευθυνες με το λαθος ενος ανθρωπου.
ΘΥΜΑ;
το γαμησες και ψοφησε.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 40139
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από πατησιωτης » 03 Μαρ 2023, 13:52
Beria έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:40
Cecily Anne έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:38
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:37
παιδιά, επειδή δεν προλαβαίνω να παρακολουθήσω τη συζήτηση, μέχρι τώρα τα δεδομένα είναι ότι ο σταθμάρχης υπέπεσε σε λάθος από τη μία και από την άλλη ότι δεν υπήρχε κάποιο εξελιγμένο σύστημα για να προειδοποιήσει τον σταθμάρχη και τους δύο μηχανοδηγούς ότι τα δύο τρένα βρίσκονται σε πορεία σύγκρουσης. σωστά;
"Τοποθετημένο δεν ήταν" , το σύστημα υπήρχε.
Από το ρεπορτάζ της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ
Το 2014 η ΕΡΓΟΣΕ υπέγραψε σύμβαση αναθέτοντας σε ιδιώτη να καταστήσει και πάλι λειτουργικό το σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, που είχε τοποθετηθεί μια δεκαετία νωρίτερα και το οποίο είχε πέσει σε αχρησία εξαιτίας βλαβών και δολιοφθορών, κυρίως κλοπή καλωδίων ή καταστροφή της υποδομής. Το έργο ονομάζεται «Ανάταξη του συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη» και ανάδοχος είναι η κοινοπραξία ΤΟΜΗ (θυγατρική της «Ελλάκτωρ») – Alstom.
Η σύμβαση είχε αρχικό προϋπολογισμό 41 εκατ. ευρώ και προθεσμία ολοκλήρωσης δύο ετών, δηλαδή το 2016.
Διαδοχικές παρατάσεις
Ομως, τα προβλήματα φάνηκαν πολύ σύντομα.
Ηδη από το 2016 το έργο άρχισε να λαμβάνει διαδοχικές παρατάσεις μέχρι που, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, έπεσε σε τέλμα. Με δεδομένο ότι το έργο είχε χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, στην υπόθεση παρενέβη η Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΕΔΕΛ), η οποία πραγματοποίησε έλεγχο τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2018. Στην έκθεση ελέγχου η ΕΔΕΛ διαπίστωσε σοβαρά προβλήματα στο τμήμα ΣΚΑ – Πλατύ και ζήτησε την ανάκτηση 2,42 εκατ. ευρώ από τον κύριο του έργου, την ΕΡΓΟΣΕ. Σύμφωνα με την απόφαση του τότε αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Γιώργου Χουλιαράκη (24.6.2019), που επικύρωσε την έκθεση ελέγχου της ΕΔΕΛ, «η ανωτέρω δημοσιονομική διόρθωση επιβάλλεται για τη μη εκπόνηση και έγκριση των μελετών από τη δανειοπάροχο εταιρεία (σ.σ. Alstom) με χρήση του εξειδικευμένου προσωπικού και της εμπειρίας που διαθέτει σε έργα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, καθώς και η μη παροχή της εξειδικευμένης εμπειρίας και τεχνογνωσίας κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών από την ανάδοχο κοινοπραξία».
Τραγωδία στα Τέμπη: Η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση στις ράγες του χρόνου
Ο επί 40 χρόνια σταθμάρχης του Βόλου μιλάει στην «Κ»: «Ξέρουμε πού είναι ο ντελιβεράς, αλλά όχι τα τρένα»
Με άλλα λόγια, δύο χρόνια μετά τη λήξη της αρχικής προθεσμίας της σύμβασης, μέρος των απαραίτητων μελετών δεν είχε εκπονηθεί και εγκριθεί και μέρος των έργων που είχαν εκτελεστεί δεν μπορούσε να πιστοποιηθεί. Η εξέλιξη αυτή έδειχνε ότι η σύμβαση βρισκόταν πλέον στα πρόθυρα της διάλυσης – παρ’ όλα αυτά στο «εθνικό σχέδιο» που υπέβαλε το υπουργείο Υποδομών το 2018 στις κοινοτικές αρχές υποστήριξε ότι το έργο
μπορούσε να ολοκληρωθεί… στις αρχές του 2019, παραπλανώντας τις κοινοτικές αρχές εσκεμμένα. Το Δημόσιο όμως δεν προστάτευσε τη θέση του. Αντί να κηρύξει έκπτωτη την κοινοπραξία (που ευθυνόταν για την κατάσταση, σύμφωνα με το πόρισμα της ΕΔΕΛ), η ΕΡΓΟΣΕ προτίμησε να δίνει διαδοχικές παρατάσεις στο έργο αποδεχόμενη (έστω μερικώς) την ευθύνη για την καθυστέρηση. Ετσι το έργο έφθασε να έχει καταληκτική ημερομηνία τον Μάρτιο του 2023 και με την επόμενη παράταση (έως τον Σεπτέμβριο) να βρίσκεται ante portas.
Η υποχρεωτική επιστροφή μέρους της κοινοτικής χρηματοδότησης δρομολόγησε εξελίξεις στο έργο. Στις αρχές του 2021 η ΤΟΜΗ αποχώρησε από το έργο, αναθέτοντας μέσω ιδιωτικού συμφωνητικού στην Alstom το τεχνικό της έργο επί των ηλεκτρονικών συστημάτων (παρέμεινε τυπικά στην κοινοπραξία). Ακολούθως, ένα έτος αργότερα, στα τέλη του 2022 υπεγράφη συμπληρωματική σύμβαση με την κοινοπραξία (ουσιαστικά με την Alstom), ύψους 13,3 εκατ. ευρώ, για την ολοκλήρωση του έργου. Ολες αυτές οι καθυστερήσεις βέβαια συνετέλεσαν στο να μην υπάρχει ακόμη σύγχρονο σύστημα τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης ούτε εφαρμογή του συστήματος ETCS (που φρενάρει αυτόματα τα τρένα αν υπερβούν την καθορισμένη ταχύτητα ή εντοπιστεί σοβαρό πρόβλημα). Συστήματα που θα μπορούσαν να είχαν αποτρέψει την προχθεσινή τραγωδία.
Αυτή είναι μια καλή περιγραφή τι συμβαίνει σε ένα τεχνικό έργο όταν
1) δεν έχεις τεχνικούς που να μπορούν να ελέγξουν πραγματικά το έργο
2) οι εταιρίες που αναλαμβάνουν δεν είναι καλοί γνώστες του αντικειμένου
3) τα λεφτά του έργου δεν τα έχεις εσύ διότι όλοι οι φόροι σου πάνε σε μισθούς και συντάξεις (δεν τις ξεχνώ για να μη θιγεί ο Ναύτης

) και προέρχονται από την ΕΕ που θέλει λογαριασμό
4) καραδοκεί και η εκάστοτε αντιπολίτευση και πολλοί άλλοι να κατηγορήσουν τον υπεύθυνο ότι πληρώνει τζάμπα την εταιρία που δεν ξέρει να κάνει το έργο επειδή παίρνει μίζες αλλά και ταυτόχρονα δεν τολμά να σταματήσει το έργο γιατί δεν μπορουν να σταματήσουν οι συγκοινωνίες των τραίνων
και τέλος
5) εκλέγεσαι από ένα πληθυσμό που υποπτεύεται πάντα μίζες,κόλπα κλπ και πολύ σπάνια αποδίδει τα προβήματα στην ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΓΝΟΙΑ.
-
Orion22
- Δημοσιεύσεις: 16560
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Orion22 » 03 Μαρ 2023, 13:53
Scouser έγραψε: ↑02 Μαρ 2023, 11:08
Δηλαδή ρε μαλάκες, για το Θεό. 60ρης μεταταχθείς ΔΕ περνάει λέει
εκπαίδευση και παίρνει
πιστοποίηση. Δεν υπάρχει εργαζόμενος στο Δημόσιο που να διαβάζει αυτή την πρόταση και να μην ανθυπομειδιά τουλάχιστον με το τι περιλαμβάνει στην πράξη αυτή η διαδικασία. Τα σχολεία ειδικότητας που περνάνε ξέρω γω 50ρηδες ΕΜΘ ανθύπες του Ταχυδρομικού Σώματος 2-3 χρόνια πριν τη σύνταξη πρέπει να φαντάζουν ΜΙΤ.
Σύμφωνα με το σημερινό ρεπορτάζ του Mega, η προκήρυξη για προσλήψεις, ενώ ήταν να βγει στις 2 Φεβρουαρίου το '22, εκδόθηκε τελικά 11 μήνες μετά και συγκεκριμένα τον Νοέμβριο του ΄22.
Η υποβολή των αιτήσεων έγινε μέσα στις γιορτές, ειδικότερα από τις 19 Δεκεμβρίου 2022 έως και 2 Ιανουαρίου 2023. Η προκήρυξη αφορούσε προσλήψεις για 36 θέσεις σταθμαρχών.
Αυτά είναι τα προσόντα για την πρόσληψη:
Απολυτήριο Λυκείου ή υψηλότερος τίτλος
Γνώση χειρισμού Η/Υ
Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Να μην έχουν συμπληρώσει το 42ο έτος της ηλικίας τους
Αν κάποιος όμως είναι ήδη μέσα στον ΟΣΕ τότε οι προϋποθέσεις αλλάζουν:
χωρίς ηλικιακό όριο
χωρίς υπόλοιπα τυπικά προσόντα
μόνο με ιατρικές βεβαιώσεις
https://diavgeia.gov.gr/search?advanced ... %22&page=0
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
-
Πασιφάη
- Δημοσιεύσεις: 17181
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:32
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Πασιφάη » 03 Μαρ 2023, 13:53
Ασέβαστος έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:39
vantono έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 11:59
Χέστηκε για τη ΝΔ ο Ασεβαστος. Δεν ειναι κομματόσκυλο. Απλώς ειναι απο τους ψέκες που με την πρώτη υιοθέτησαν το αφήγημα του
μόνο ο σταθμάρχης και κανείς άλλος. Οι ΝΔίτες το κανουν για κομματικους σκοπούς αυτό, αλλα υπάρχουν και καποιοι που το κανουν μάλλον απο φετίχ, δεν εξηγείται αλλιώς.
εξηγειται. ετσι πορευομαι γενικως στη ζωη.
καθενας, φταιει για τα λαθη του. δεν υπαρχει συλλογικη, οικογενειακη, εθνικη η οτι ευθυνη. το να λες φταιει ο σταθμαρχης (αν και οχι απολυτα, ισως κατα 90%) αυτο του αφαιρει τη δυνατοτητα να λεει "ναι αλλα δε φταιω μονο εγω".
προσπαθω τα λαθη να χρεώνονται σε συγκεκριμμενους ανθρωπους, και οχι σε αφηρημενα συνολα, οπως κυβερνηση, λαος, παραταξη, κοινωνια, ψηφοφοροι κλπ.
θελω ο φταιχτης να εχει ονομα, να πληρωσει για το λαθος του.
και πρωτιστως, οταν για κατι φταιω εγω.
Θεωρείται ''αφηρημένο'' σύνολο, ο εκάστοτε μαλάκας που ψηφίζει την εκάστοτε κυβέρνηση που διόρισε το γιαβρί του; Θεωρειται,''αφηρημένο'' σύνολο ο εκάστοτε γαμωπολιτικάντης που αναμασά παπαρδέλες και καλύπτει την κωλοτρυπίδα του στις τραγικότητες, μην τυχόν και τον στοχοποιήσουν;
Εσύ δλδ θα είσαι κομπλέ με μια και μοναδική ανάληψη ευθύνης; Ενώ γνωρίζεις πως το συστηματάκι είναι σάπιο καμιά 30αριά χρόνια τώρα; Που κανείς δεν έκανε τίποτε πέρα του να χλαπακιάζει τα λεφτά του Έλληνα, (ηλίθιου κατά τα λοιπά..) φορολογούμενου; Θα αισθανθείς πλήρης ρε Μήτσο; Μη με διαολιζεις μεσημεριάτικο τον αντί θεό μου.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
-
Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 21249
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Cecily Anne » 03 Μαρ 2023, 13:54
sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:43
Cecily Anne έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:38
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:37
παιδιά, επειδή δεν προλαβαίνω να παρακολουθήσω τη συζήτηση, μέχρι τώρα τα δεδομένα είναι ότι ο σταθμάρχης υπέπεσε σε λάθος από τη μία και από την άλλη ότι δεν υπήρχε κάποιο εξελιγμένο σύστημα για να προειδοποιήσει τον σταθμάρχη και τους δύο μηχανοδηγούς ότι τα δύο τρένα βρίσκονται σε πορεία σύγκρουσης. σωστά;
"Τοποθετημένο δεν ήταν" , το σύστημα υπήρχε.
Υπήρχε, αλλά δεν λειτούργησε επειδή έλειπαν τα καλώδια; Τι συνέβη ακριβώς, γιατί δεν θέλω να ψάχνω σε σελίδες ανάμεσα στις δεκάδες φωτογραφίες που βάζουν.
Από αυτό που καταλαβαίνω εγώ, η εταιρία πληρώθηκε κανονικα, αλλά κανείς δεν της έβαλε τον ντορβά στο κεφάλι να ολοκληρώσει το έργο. Σε συνδυασμό με ένα δίκτυο παρατημένο στη μοίρα του και αλλαγές κυβερνήσεων που δεν ασχολήθηκαν επί του πρακτεου. Με το κερασάκι στην τούρτα την εξαναγκαστική πώληση σε εταιρία που απλά ήταν εκτός τόπου κ χρόνου. Να σας θυμίσω ότι είχαν φέρει και δοκιμάζανε τη freccia. Γελάνε και τα τσιμέντα.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
-
sharp
- Δημοσιεύσεις: 27649
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από sharp » 03 Μαρ 2023, 13:56
Unique έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:50
Sid Vicious έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:19
Unique έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:12
Αυτα παιδια ειναι τα αποτελεσματα τις πασοκικης μεταπολιτευσης. Βαλτε το καλα στο μυαλο σας. Η δικια μας γενια ΔΕΝ θα καλυτερεψει.
Υπαρχουν ευθυνες καθολικα πολιτικες οχι απλα κομματικες των χ και ψ. Ειναι φτηνη δικαιολογια οτι για οποιο τραγικο φταινε καθε φορα οι οποιοι προηγουμενοι μονο.
Φιλε μου, σε ενα προβλημα υπαρχει η πηγη του καθως και τ αποτελεσμα του. Αιτιο και αιτιατο.
ΠΑΣΟΚ υιοθετησε/εμφυτευσε και εκπαιδευσε τον Ελληνικο λαο για σχεδον μια 10ετια ωστε να ειναι ολοι με το χερι ανοικτο για να πεφτουν τα χρηματα για μια θεσουλα στο δημοσιο.
Τα υπολοιπα ειναι απλα αποτελεσματα. Τους βλεπεις/τους μυριζεις/τους αισθανεσαι ολους τους παλαιοπασοκους εδω μεσα πως κανουν και πως συμπεριφερονται με τοσο μισος και σαπιλα.
Δεν εχει η Ελλαδα μελλον, αν δεν γινει κατι δραστικο να απαλλαγουμε απο αυτους και τους προστατευομενους γυφτους τους.
Θα μείνεις με το 38%.... υπάρχει πρόβλημα
-
Ασέβαστος
- Δημοσιεύσεις: 37617
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ασέβαστος » 03 Μαρ 2023, 13:56
AlienWay έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:30
Ακόμη και η συζήτηση περί ευθύνης είναι ανεπαρκής.
Οι υποδομές είναι που χρειάζονται αναβάθμιση (και το θέτω κομψά). Δεν γίνεται να είμαστε στο 2023 και να έχουμε υποδομές του 1940.
Αν είναι, ας επαναφέρουμε και τον "καρβουνιάρη" να του ρίχνουμε κάρβουνο με το φτυάρι.
οι υποδομες ειναι αυτες που εχουμε, και ξερουμε οτι ειναι ετσι. εδω ομως, οι υποδομες δεν εφεραν το ατυχημα.
αν στουκαρεις με αυτοκινητο 40 χρονων, δε φταιει το αυτοκινητο. φταις εσυ, που δεν καταλαβες καλα τι ειναι αυτο που οδηγεις.
δεν λεω να μην αναβαθμιστουν οι υποδομες. λεω οτι ακομη και με αυτες, ειναι απαραδεκτο να στελνουμε 2 τραινα σε μετωπικη. και με υποδομες 200 χρονων, θα μπορουσαμε να το αποφυγουμε.
-
Beria
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 29188
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Beria » 03 Μαρ 2023, 13:56
πατησιωτης έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:52
Beria έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:40
Cecily Anne έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:38
"Τοποθετημένο δεν ήταν" , το σύστημα υπήρχε.
Από το ρεπορτάζ της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ
Το 2014 η ΕΡΓΟΣΕ υπέγραψε σύμβαση αναθέτοντας σε ιδιώτη να καταστήσει και πάλι λειτουργικό το σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, που είχε τοποθετηθεί μια δεκαετία νωρίτερα και το οποίο είχε πέσει σε αχρησία εξαιτίας βλαβών και δολιοφθορών, κυρίως κλοπή καλωδίων ή καταστροφή της υποδομής. Το έργο ονομάζεται «Ανάταξη του συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη» και ανάδοχος είναι η κοινοπραξία ΤΟΜΗ (θυγατρική της «Ελλάκτωρ») – Alstom.
Η σύμβαση είχε αρχικό προϋπολογισμό 41 εκατ. ευρώ και προθεσμία ολοκλήρωσης δύο ετών, δηλαδή το 2016.
Διαδοχικές παρατάσεις
Ομως, τα προβλήματα φάνηκαν πολύ σύντομα.
Ηδη από το 2016 το έργο άρχισε να λαμβάνει διαδοχικές παρατάσεις μέχρι που, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, έπεσε σε τέλμα. Με δεδομένο ότι το έργο είχε χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, στην υπόθεση παρενέβη η Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΕΔΕΛ), η οποία πραγματοποίησε έλεγχο τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2018. Στην έκθεση ελέγχου η ΕΔΕΛ διαπίστωσε σοβαρά προβλήματα στο τμήμα ΣΚΑ – Πλατύ και ζήτησε την ανάκτηση 2,42 εκατ. ευρώ από τον κύριο του έργου, την ΕΡΓΟΣΕ. Σύμφωνα με την απόφαση του τότε αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Γιώργου Χουλιαράκη (24.6.2019), που επικύρωσε την έκθεση ελέγχου της ΕΔΕΛ, «η ανωτέρω δημοσιονομική διόρθωση επιβάλλεται για τη μη εκπόνηση και έγκριση των μελετών από τη δανειοπάροχο εταιρεία (σ.σ. Alstom) με χρήση του εξειδικευμένου προσωπικού και της εμπειρίας που διαθέτει σε έργα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, καθώς και η μη παροχή της εξειδικευμένης εμπειρίας και τεχνογνωσίας κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών από την ανάδοχο κοινοπραξία».
Τραγωδία στα Τέμπη: Η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση στις ράγες του χρόνου
Ο επί 40 χρόνια σταθμάρχης του Βόλου μιλάει στην «Κ»: «Ξέρουμε πού είναι ο ντελιβεράς, αλλά όχι τα τρένα»
Με άλλα λόγια, δύο χρόνια μετά τη λήξη της αρχικής προθεσμίας της σύμβασης, μέρος των απαραίτητων μελετών δεν είχε εκπονηθεί και εγκριθεί και μέρος των έργων που είχαν εκτελεστεί δεν μπορούσε να πιστοποιηθεί. Η εξέλιξη αυτή έδειχνε ότι η σύμβαση βρισκόταν πλέον στα πρόθυρα της διάλυσης – παρ’ όλα αυτά στο «εθνικό σχέδιο» που υπέβαλε το υπουργείο Υποδομών το 2018 στις κοινοτικές αρχές υποστήριξε ότι το έργο
μπορούσε να ολοκληρωθεί… στις αρχές του 2019, παραπλανώντας τις κοινοτικές αρχές εσκεμμένα. Το Δημόσιο όμως δεν προστάτευσε τη θέση του. Αντί να κηρύξει έκπτωτη την κοινοπραξία (που ευθυνόταν για την κατάσταση, σύμφωνα με το πόρισμα της ΕΔΕΛ), η ΕΡΓΟΣΕ προτίμησε να δίνει διαδοχικές παρατάσεις στο έργο αποδεχόμενη (έστω μερικώς) την ευθύνη για την καθυστέρηση. Ετσι το έργο έφθασε να έχει καταληκτική ημερομηνία τον Μάρτιο του 2023 και με την επόμενη παράταση (έως τον Σεπτέμβριο) να βρίσκεται ante portas.
Η υποχρεωτική επιστροφή μέρους της κοινοτικής χρηματοδότησης δρομολόγησε εξελίξεις στο έργο. Στις αρχές του 2021 η ΤΟΜΗ αποχώρησε από το έργο, αναθέτοντας μέσω ιδιωτικού συμφωνητικού στην Alstom το τεχνικό της έργο επί των ηλεκτρονικών συστημάτων (παρέμεινε τυπικά στην κοινοπραξία). Ακολούθως, ένα έτος αργότερα, στα τέλη του 2022 υπεγράφη συμπληρωματική σύμβαση με την κοινοπραξία (ουσιαστικά με την Alstom), ύψους 13,3 εκατ. ευρώ, για την ολοκλήρωση του έργου. Ολες αυτές οι καθυστερήσεις βέβαια συνετέλεσαν στο να μην υπάρχει ακόμη σύγχρονο σύστημα τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης ούτε εφαρμογή του συστήματος ETCS (που φρενάρει αυτόματα τα τρένα αν υπερβούν την καθορισμένη ταχύτητα ή εντοπιστεί σοβαρό πρόβλημα). Συστήματα που θα μπορούσαν να είχαν αποτρέψει την προχθεσινή τραγωδία.
Αυτή είναι μια καλή περιγραφή τι συμβαίνει σε ένα τεχνικό έργο όταν
1) δεν έχεις τεχνικούς που να μπορούν να ελέγξουν πραγματικά το έργο
2) οι εταιρίες που αναλαμβάνουν δεν είναι καλοί γνώστες του αντικειμένου
3) τα λεφτά του έργου δεν τα έχεις εσύ διότι όλοι οι φόροι σου πάνε σε μισθούς και συντάξεις (δεν τις ξεχνώ για να μη θιγεί ο Ναύτης

) και προέρχονται από την ΕΕ που θέλει λογαριασμό
4) καραδοκεί και η εκάστοτε αντιπολίτευση και πολλοί άλλοι να κατηγορήσουν τον υπεύθυνο ότι πληρώνει τζάμπα την εταιρία που δεν ξέρει να κάνει το έργο επειδή παίρνει μίζες αλλά και ταυτόχρονα δεν τολμά να σταματήσει το έργο γιατί δεν μπορουν να σταματήσουν οι συγκοινωνίες των τραίνων
και τέλος
5) εκλέγεσαι από ένα πληθυσμό που υποπτεύεται πάντα μίζες,κόλπα κλπ και πολύ σπάνια αποδίδει τα προβήματα στην ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΓΝΟΙΑ.
6) Έχεις πολιτικό προσωπικό με παντελή έλλειψη διοικητικής ικανότητας (υπουργούς Μεταφορών τους Ε. Βενιζέλο, Τ. Μαντέλη, Λιάπη και Καραμανλή, με μηδενική γνώση του αντικειμένου)
gassim έγραψε: ↑07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
-
sys3x
- Δημοσιεύσεις: 40018
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
- Τοποθεσία: m lagou
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από sys3x » 03 Μαρ 2023, 13:56
Chilloutbuddy έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:29
sys3x έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:56
Chilloutbuddy έγραψε: ↑02 Μαρ 2023, 07:51
Τι να πώ ρε πστ μου, στην εσωτερική πολιτική μπήκε το θέμα, για εσωτερική πολιτική μιλάνε.
Δεν μπορούμε να το μετακινήσουμε κάπου αλλού για να τους βρίσουμε δίκαια;
Βλέπω ότι έχουν το θράσος να κουνάνε δαχτυλάκια ακόμη και σε αυτό το θέμα τα κομματόσκυλα, ε εάν δεν τους τα κόψουμε θα φταίμε εμείς, πλέον έτσι πάει η φασούλα.
Δε με κατάλαβες δε με νοιάζει αυτό, ας κομματοσκυλιάσουν όσο θέλουν, γι'αυτό το λόγο υπάρχει η κομματοσκυλική ενότητα "εσωτερική πολιτική" στο φόρουμ.γρ. Αν σε ενοχλούν τα κομματόσκυλα απλά δεν έρχεσαι εδώ, εγώ αυτό κάνω και όλα καλά.
Να τους βρίσω ήθελα γιατί προσπαθούσα να διαβάσω γενικά για το δυστύχημα και έπρεπε να πηδάω 10-10 κομματοσκυλικά ποστ για να φτάσω σε άλλα πράματα που ήθελα. Αλλά δε θα είχα δίκιο να τους βρίσω γιατί το θέμα δυστυχώς μπήκε στην κομματοσκυλική ενότητα οπότε είχαν κάθε δικαίωμα να κομματοσκυλίσουν.
Φυσικά και θα είχες δίκαιο όπου και να τους συναντούσες εάν τους έβριζες, δεν θα έλεγες, αντίστοιχα, στον καρκίνο που εμφανίστηκε στο πάγκρεας (εσ. πολιτική πχ) α εδώ μια χαρά είναι ο καρκίνος δεν τον πειράζουμε. Φτύσιμο και απαξίωση παντού σε όσους δηλητηριάζουν τον δημόσιο διάλογο και την ίδια την κοινωνία για το στενό κομματικό συμφέρον (είτε αυτό λέγεται βόλεμα του σκατόσογου τους από ένα άλλο αντίστοιχο σκατόσογο είτε ντεμέκ ιδεολογία).
Παρεμπιπτόντως, δεν είναι καθόλου διαφορετικό αυτό που σου λέω, κι αυτό δηλητήριο στον δημόσιο διάλογο είναι, απλά κατά την γνώμη μου δεν παίζει κανέναν απολύτως "αθωωτικό" ρόλο η επιλογή του πλασαρίσματος του συγκεκριμένου θέματος στην συγκεκριμένη ενότητα, ίσα ίσα, το λες και μόνος σου, αυτό απλά σε αποτρέπει εσένα για να μην σπάνε τα νεύρα σου ΑΚΡΙΒΩΣ γι' αυτόν τον λόγο να μην μπαίνεις στην συγκεκριμένη ενότητα ενώ εσύ είσαι 1000000000000000000000000000000000000000 φορές πιο χρήσιμος στον δημόσιο διάλογο και την ίδια την κοινωνία από τα άντερ και τα ότο αυτού του χιλιογαμημένου τόπου.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
-
ΟΥΤΙΣ
- Μέγας Ιεροσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 8204
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΟΥΤΙΣ » 03 Μαρ 2023, 13:58
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:16
ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:13
Κι ελπίζω έστω και τώρα να καταλάβατε ότι τα Μνημόνια εκτός από την διάσωση των τραπεζών απασχολούσαν στη διάσωση μιας διεφθαρμένης πολιτικο-οικονομικής ελίτ, που φοβήθηκε ότι με την πτώχευση θα κινδύνευε να χάσει την εξουσία.
Καμιά οικονομία δεν διασώθηκε. Διασώθηκαν οι πολιτικοί, οι δικαστές, οι επιχειρηματίες, οι δημοσιογράφοι, που συναπαρτίζουν αυτό το σύστημα και που αντιμετωπίζουν το κράτος ως λάφυρο και ιδιοκτησία τους. Αν πραγματικά τους ενδιέφερε η σωτηρία του κράτους οι πρακτικές μιας άλλης εποχής θα είχαν πεθάνει με τα Μνημόνια. Αντιθέτως, οι πρακτικές, όχι μόνο επιβιώνουν, αλλά θεριεύουν.
Εννοείς ότι πριν τα Μνημόνια, το κράτος λειτουργούσε σωστά χωρίς την επέμβαση των οικονομικοπολιτικών ελίτ στο πρότζεκτ;
Η διεφθαρμένη ελίτ ήταν που οδήγησε το κράτος στην πτώχευση! Αυτή η ελίτ ήταν που κλήθηκε να εφαρμόσει τα Μνημόνια. Μια διεφθαρμένη ελίτ δεν μπορεί να εφαρμόσει τίποτα. Στην χειρότερη πάει στο σπίτι της και στην καλύτερη στην φυλακή. Εδώ, όμως, δεν έγινε τίποτα από αυτά. Τα Μνημόνια ήταν η σανίδα σωτηρίας τους. Τους έδωσαν την ευκαιρία να συνεχίζουν να κυβερνούν.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
-
sharp
- Δημοσιεύσεις: 27649
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από sharp » 03 Μαρ 2023, 13:58
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:50
Ναύτης έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:46
sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:40
Βασική έλλειψη είναι η απουσία ψηφιοποίησης. Αυτό έγραψαν και πολλά ξένα ρεπορτάζ.
Όχι μόνο, ρε φίλε, είναι πολλά, πάρα πολλά, τα έχουμε γράψει.
Εδώ κάθισε ο άλλος και τούς τα έγραψε εγκαίρως με στοιχεία, με το νι και με το σίγμα, με βούλα και υπογραφή, παραιτήθηκε κιόλας, αλλά ζμπουτσατς. Μάλλον δεν είχε μάσα το πράμα.
αυτή είναι η Ελλάδα
οι τίμιοι παραιτούνται γιατί έχουν συνείδηση
το σύστημα αναπαράγεται από τη διαφθορά
Αν όντως έγινε έτσι, αυτός είναι η εξαίρεση.
-
-
- 65 Απαντήσεις
- 1645 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
20 Μαρ 2025, 12:58
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 133 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Stinger
01 Φεβ 2025, 20:33
-
-
- 29 Απαντήσεις
- 876 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
17 Ιαν 2025, 16:50
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 477 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unique
29 Ιουν 2023, 11:35
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.