Chilloutbuddy έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 01:58
Χωρίς πλάκα τώρα, ρυμουλκείς καθόλου; Υπάρχει κάποιος λόγος που αυτοί που ρυμουλκούνε έχουνε κάτι θηρία ντίζελ 4Χ4, δεν είναι μαλάκες. Βασικά αυτό είναι το σπαστικό με τις βάρκες και τα τροχόσπιτα που δε στο λέει κανένας, ότι εκτός απ'το ν'αγοράσεις τη βάρκα / τροχόσπιτο πρέπει συνήθως να αλλάξεις και το αμάξι σου. Το αν μπορεί να ρυμουλκήσει σε ώρα ανάγκης τι να το κάνω; και οι ρεζέρβες που βάζουνε που είναι σαν λάστιχο μοτοσυκλέτας σε σώζουνε σε ώρα ανάγκης αλλά θα ήθελες εσύ να πας διακοπές με 4 λάστιχα τέτοια;
Οι κατασκευαστές λένε πολλά, και για κατανάλωση βενζίνης και για 0-100 λένε νούμερα που δεν υπάρχουν, και για σέρβις κιβώτιο ταχυτήτων λένε οι Γερμανοί κάθε 240.000χλμ αλλά άμα κάνεις τέτοια μαλακία και το αφήσεις πάνω από 50-100 σου έχει μείνει στο χέρι. Όλα αυτά είναι νούμερα σε ιδανικές συνθήκες εργαστηρίου που στην πραγματική ζωή απλά δεν υπάρχουν. Αφού τα ξέρεις αυτά, τι κάθομαι και στα λέω, μίλα με κάποιον που έχει βάρκα ή τροχόσπιτο να στα πει κι αυτός για τη ρυμούλκηση.
παρων.
τα τελευταια 20 χρονια κανω πιο πολλα χλμ με ρυμουλκουμενο παρα χωρις

αυτοι που λενε για τη ροπη, καλα τα λενε, αλλα εχουν στο μυαλο τους κατι σε 2-3 τονους ρυμουλκηση.
ειναι πολλα, και τι να πρωτογραψω. οπως σχεδον σε ολα, το πρωτο ειναι τι μυαλα κουβαλαει ο οδηγος. καλυτερα θα ρυμουλκησει αυτος που ξερει τι κανει με τσικουετσεντο, παρα ο μαλακας με ναβαρα. και ναι, εχω ρυμουλκησει με τσικουετσεντο, ενα φουσκωτο 3.60, εκατονταδες χλμ. και μετα με ματιζ.

τωρα τραβαω 5μετρο, σκαρτο 1 τονο, με 160 ροπη, αλλα το εχω τραβηξει και με 100, μια χαρα.
υπαρχουν πολλα σημαντικοτερα στοιχεια του αυτοκινητου απο τη ροπη. καταρχην τα φρενα, και το βαρος. κουτσα στραβα θα το τραβηξεις. να το σταματησεις ειναι σημαντικοτερο θεμα.
και το βαρος στη μπιλια, και αλλα, που μπορω να γραφω σελιδες, αλλα δε νομιζω να ενδιαφερουν..