Τσακαλίας για Παΐσιο

Θρησκείες, Θεοί και παραδόσεις.

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ

Άβαταρ μέλους
Σουβλίτσα
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6091
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:31

Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σουβλίτσα » 22 Οκτ 2018, 01:13

Alphabet έγραψε:
22 Οκτ 2018, 00:33
Σουβλίτσα έγραψε:
21 Οκτ 2018, 22:47

Γιατί σου έχει απαντηθεί οτι δεν λέει άλλα ο ένας και άλλα ο άλλος.
Το λογοτεχνικό ύφος έχει να κάνει οτι η ΠΔ χρησιμοποιεί εκφράσεις ανθρωποπαθώς κτλ για να περιγράψει τα του Θεού σε συγκεκριμένη ιστορική περίοδο.
:lol:
Με συγχωρεις που γελαω αλλα αυτη η ειναι χειροτερη απολογητικη κοτσανα που εχω διαβασει ποτε. Δεν ξερω ποιος σου την ειπε, αλλα πραγματικα ειναι για γελια.

Απο το ιδιο βιβλιο με φυσικα το ιδιο λογοτεχνικο υφος και βεβαια την ιδια ιστορικη στιγμη.

1) Δευτ 5:9 οὐ προσκυνήσεις αὐτοῖς οὐδὲ μὴ λατρεύσῃς αὐτοῖς, ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος ὁ Θεός σου, Θεὸς ζηλωτής, ἀποδιδοὺς ἁμαρτίας πατέρων ἐπὶ τέκνα ἐπὶ τρίτην καὶ τετάρτην γενεὰν τοῖς μισοῦσί με.

2) Δευτ 24:16 Οὐκ ἀποθανοῦνται πατέρες ὑπὲρ τέκνων, καὶ οἱ υἱοὶ οὐκ ἀποθανοῦνται ὑπὲρ πατέρων· ἕκαστος ἐν τῇ ἑαυτοῦ ἁμαρτίᾳ ἀποθανεῖται.

Τι λες; Και τελικα ποια απο τα δυο χωρια θα ελεγες οτι πρεπει να πιστεψουν οι χριστιανοι και γιατι;

Υ.Γ. Και για να μην διαβασω καμμια εξυπναδα απο οποιονδηποτε (τυπου Tex) οτι στο μεν πρωτο χωριο ο θεος μιλαει για οσους τον μισουν, ενω στο δευτερο μιλαει απλα για αμαρτιες, το να μισεις τον Θεο ειναι αμαρτια, και η τιμωρια για αμαρτια ειναι ο θανατος στην ΠΔ.



Κατ'αρχήν, δεν μου είπε κανείς τίποτα, δεν ξέρω πώς λειτουργείς εσύ, δεν κάνω καμια συστηματική απολογητική στο φόρουμ, μπαίνω και βλέπω γραμμένα κάποια πράγματα και μερικές φορές απαντώ.

Για το θέμα της τιμωρίας γενικότερα, εκτός που η Μπλού κάτι προσπάθησε νομίζω να σου πει παραπάνω, και η οποία έχει κυρίως το νόημα της παίδευσης τις περισσότερες φορές, να σου πω κι εγώ ξανά, αφού τα έχεις διαβάσει τόσες φορές, να είσαι προσεκτικός στην γλώσσα γενικότερα που χρησιμοποιείται σε ένα κείμενο και επίσης προσεκτικότερος στην θεολογική γλώσσα αλλά και στο πλαίσιο που κάθε φορά εντάσσεται.

Για το δευτερονόμιο λοιπόν δεν έχω τπτ γνώσεις, αυτό το "αποθανούται" όμως κάνει νομίζω λίγο μπαμ και θα τολμήσω μια δική μου προσέγγιση στο θέμα (χωρίς δηλαδη να ισχυρίζομαι οτι έχω την σαφή θεολογική γνώση του πράγματος):

αν δεις αυτό πχ από τον Ιεζεκιήλ:

ἡ δὲ ψυχὴ ἡ ἁμαρτάνουσα ἀποθανεῖται · ὁ δὲ υἱὸς οὐ λήψεται τὴν ἀδικίαν τοῦ πατρός, οὐδὲ ὁ πατὴρ λήψεται τὴν ἀδικίαν τοῦ υἱοῦ· δικαιοσύνη δικαίου ἐπ᾿ αὐτὸν ἔσται, καὶ ἀνομία ἀνόμου ἐπ᾿ αὐτὸν ἔσται

αυτό που μάλλον κάποιος καταλαβαίνει είναι οτι η ψυχή δεν χάνεται λόγω αμαρτημάτων των προγόνων, ασχέτως εαν υπάρχει πνευματικός νόμος που επιτρέπει για αμαρτήματα ή παραβάσεις είτε την "εξόφληση" του χρέους μέσω απογόνων ή προγόνων είτε οι ίδιοι συγκαταβαίνουν σε κάποια αμαρτία δικών τους είτε κληρονομούν ως ασθένεια επιπρόσθετη-της ανθρώπινης ασθένειας-μια κακή τάση συγκεκριμένη κτλ (γι αυτό ίσως κι έχω ακούσει για γέροντες ή πνευματικούς με φώτιση να λένε σε πνευματικοπαίδια: άσε το αυτό, ΔΕΝ είναι δικό σου...-με την έννοια οτι δεν ευθύνονται ακριβώς ή συνειδητά οι ίδιοι και είναι δευτερεύον ως προς την πνευματική τους άσκηση)
...δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι...

Άβαταρ μέλους
Tarkovsky
Δημοσιεύσεις: 9035
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2018, 01:19
Phorum.gr user: Harry Haller's Records

Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tarkovsky » 22 Οκτ 2018, 01:30

Saliveros έγραψε:
19 Οκτ 2018, 12:15
    Επίσης είχε πει:
    "Δύο χονδροί θα φιλονικήσουν και ο ΠΑΟ θα επικρατήσει των Μεγάλων Καναρίων".
    Είχε δώσει αγωνιστική σεζόν; Ή έστω ημερολογιακό έτος στο περίπου;

    Έτσι εγκυκλοπαιδικά ρωτάω μωρέ, είναι ένας φίλος που χάνει στο στοίχημα...
    Μητσοτάκη πομπόμ-πομ

    Άβαταρ μέλους
    Alphabet
    Δημοσιεύσεις: 1639
    Εγγραφή: 18 Οκτ 2018, 11:13
    Phorum.gr user: Alphabet

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alphabet » 22 Οκτ 2018, 02:00

    Σουβλίτσα έγραψε:
    22 Οκτ 2018, 01:13
    ...αν δεις αυτό πχ από τον Ιεζεκιήλ:

    ἡ δὲ ψυχὴ ἡ ἁμαρτάνουσα ἀποθανεῖται · ὁ δὲ υἱὸς οὐ λήψεται τὴν ἀδικίαν τοῦ πατρός, οὐδὲ ὁ πατὴρ λήψεται τὴν ἀδικίαν τοῦ υἱοῦ· δικαιοσύνη δικαίου ἐπ᾿ αὐτὸν ἔσται, καὶ ἀνομία ἀνόμου ἐπ᾿ αὐτὸν ἔσται

    αυτό που μάλλον κάποιος καταλαβαίνει είναι οτι η ψυχή δεν χάνεται λόγω αμαρτημάτων των προγόνων, ασχέτως εαν υπάρχει πνευματικός νόμος που επιτρέπει για αμαρτήματα ή παραβάσεις είτε την "εξόφληση" του χρέους μέσω απογόνων ή προγόνων είτε οι ίδιοι συγκαταβαίνουν σε κάποια αμαρτία δικών τους είτε κληρονομούν ως ασθένεια επιπρόσθετη-της ανθρώπινης ασθένειας-μια κακή τάση συγκεκριμένη κτλ (γι αυτό ίσως κι έχω ακούσει για γέροντες ή πνευματικούς με φώτιση να λένε σε πνευματικοπαίδια: άσε το αυτό, ΔΕΝ είναι δικό σου...-με την έννοια οτι δεν ευθύνονται ακριβώς ή συνειδητά οι ίδιοι και είναι δευτερεύον ως προς την πνευματική τους άσκηση)
    Ουτε αυτο ειναι σωστο. Ο Ιεζεκιηλ δεν μιλαει για ψυχη νεκρου αλλα οταν γραφει ψυχη εννοει ανθρωπο, δηλαδη λεει "αμθρωπος που αμαρτανει, πεθαινει". Η εβραικη λεξη "nephesh" που χρησιμοποειται στην ΠΔ αναφερεται παντα σε ενα ζωντανο, αναπνεον και συναισθανομενο σωμα. Οι Εβραιοι δεν πιστευαν σε αθανατη ψυχη. Αρχισαν σιγα-σιγα να πιστευουν μετα την ελληνιστικη περιοδο απο τους Ελληνες και Περσες. Ο Εκκλησιαστης στο κεφ 9 το λεει καθαρα.

    Εξ' αλλου και ο Ησαιας λεει καθαρα οτι προκειται για πραγματικο θανατο και οχι θανατα καποιας αθανατης ψυχης που θα χαθει.
    14:21 "...ἑτοίμασον τὰ τέκνα σου σφαγῆναι ταῖς ἁμαρτίαις τοῦ πατρὸς αὐτῶν.."

    Καληνυχτα :wave:
    Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.

    Άβαταρ μέλους
    Σουβλίτσα
    Μέλη που αποχώρησαν
    Δημοσιεύσεις: 6091
    Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:31

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σουβλίτσα » 22 Οκτ 2018, 02:19

    Δεν είμαι σίγουρη για το πώς μεταφράζεται πάντα το nephesh, από παλαιότερα που θυμάμαι που ειχα διαβάσει κάπου, πότε μιλά για ζώντα οργανισμο, πότε για ψυχή ή για κάτι κοντινό σε αυτό που εμείς λέμε ψυχή πότε-μάλλον, δεν θυμάμαι καλά-για κάποιου ειδους ψυχοσωματική ολότητα, οπότε θα μου επιτρέψεις να διατηρήσω τις επιφυλάξεις μου στις πληροφορίες και τις ερμηνείες που δίνεις. Άλλωστε, και πάλι, εως Δευτέρας Παρουσίας, το σώμα ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ πεθαίνει (ή αναλόγως την θεολογική ματιά "πεθαίνει"/ο νεκρός είναι "κεκοιμημένος") μέχρι την ανάσταση, η ψυχή (όπως την λέμε)συνεχίζει, τώρα τί λέξη χρησιμοποιείται και πώς μεταφράζονται κάθε φορά οι λέξεις και έννοιες ψυχή, σώμα, πνεύμα, ζωική ψυχή κτλ, είναι θέμα λεπτό το οποίο εγώ δεν έχω μελετήσει επακριβώς.

    για το θέμα της λεξεως nephesh μια ματιά να ρίξεις στην wiki βλέπεις αυτά που λέω παραπάνω
    https://en.wikipedia.org/wiki/Nephesh
    The Greek the word ψυχή (psyche) is the closest equivalent to the Hebrew nephesh.[10] In its turn, the Latin word for ψυχή is anima, etymon of the word animal.
    το παρακάτω είναι η παραπομπή που δίνει για αυτό που έχω κοουτάρει:
    Compare Psalm 16:10 and Acts 2:27; Also, SDA Bible Commentary (Review and Herald; Washington DC, 1960), Vol.8, Bible Dictionary, p.1037 notes "The usage of the Greek word psuche in the NT is similar to that of nephesh in the OT."



    Γι αυτό που λες για τον Ησαία, πάλι τα ίδια λέμε, σφαγιάζονται τα τέκνα δεν χάνουν την ψυχή τους

    Καλό ξημέρωμα :wave:
    ...δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι...

    jey_pap
    Δημοσιεύσεις: 1625
    Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 22:15
    Phorum.gr user: j_pap

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jey_pap » 22 Οκτ 2018, 13:12

    Alphabet έγραψε:
    22 Οκτ 2018, 00:33
    Σουβλίτσα έγραψε:
    21 Οκτ 2018, 22:47

    Γιατί σου έχει απαντηθεί οτι δεν λέει άλλα ο ένας και άλλα ο άλλος.
    Το λογοτεχνικό ύφος έχει να κάνει οτι η ΠΔ χρησιμοποιεί εκφράσεις ανθρωποπαθώς κτλ για να περιγράψει τα του Θεού σε συγκεκριμένη ιστορική περίοδο.
    ............................

    Απο το ιδιο βιβλιο με φυσικα το ιδιο λογοτεχνικο υφος και βεβαια την ιδια ιστορικη στιγμη.

    1) Δευτ 5:9 οὐ προσκυνήσεις αὐτοῖς οὐδὲ μὴ λατρεύσῃς αὐτοῖς, ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος ὁ Θεός σου, Θεὸς ζηλωτής, ἀποδιδοὺς ἁμαρτίας πατέρων ἐπὶ τέκνα ἐπὶ τρίτην καὶ τετάρτην γενεὰν τοῖς μισοῦσί με.

    2) Δευτ 24:16 Οὐκ ἀποθανοῦνται πατέρες ὑπὲρ τέκνων, καὶ οἱ υἱοὶ οὐκ ἀποθανοῦνται ὑπὲρ πατέρων· ἕκαστος ἐν τῇ ἑαυτοῦ ἁμαρτίᾳ ἀποθανεῖται.

    Τι λες; Και τελικα ποια απο τα δυο χωρια θα ελεγες οτι πρεπει να πιστεψουν οι χριστιανοι και γιατι;

    Υ.Γ. ..............
    Ευκολάκι.
    Αμφότερα τα εδάφια είναι χωρίς αντίφαση μεταξύ τους και επομένως έγκυρα.
    Το 1-ο εδάφιο (Δευτερ. 5,9) γνωστοποιεί ο Θεός στους ανθρώπους τη δική Του στάση απέναντι στην διάπραξη αμαρτίας και τις συνέπειες που εκείνος προσωπικά επιφέρει σε γονείς και παιδιά.
    Το δεύτερο (Δευτερον. 24,16) γνωστοποιεί στους ανθρώπους πώς να τηρήσουν τη δική τους στάση (κι όχι τη δική του) απέναντι στην αμαρτία και τα όρια που αυτή πρέπει να έχει μεταξύ γονέων και τέκνων. Περιορίζει δηλαδή σ΄ αυτούς τις συνέπειες της εκδίκασης μόνο σε προσωπικό επίπεδο γιατί δε γνωρίζουν οι άνθρωποι να κρίνουν όπως Αυτός, ήτοι αν τα τέκνα μισούν ή όχι τον Θεό.
    «...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»

    Άβαταρ μέλους
    Alphabet
    Δημοσιεύσεις: 1639
    Εγγραφή: 18 Οκτ 2018, 11:13
    Phorum.gr user: Alphabet

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alphabet » 22 Οκτ 2018, 15:22

    jey_pap έγραψε:
    22 Οκτ 2018, 13:12
    Alphabet έγραψε:
    22 Οκτ 2018, 00:33
    Σουβλίτσα έγραψε:
    21 Οκτ 2018, 22:47

    Γιατί σου έχει απαντηθεί οτι δεν λέει άλλα ο ένας και άλλα ο άλλος.
    Το λογοτεχνικό ύφος έχει να κάνει οτι η ΠΔ χρησιμοποιεί εκφράσεις ανθρωποπαθώς κτλ για να περιγράψει τα του Θεού σε συγκεκριμένη ιστορική περίοδο.
    ............................

    Απο το ιδιο βιβλιο με φυσικα το ιδιο λογοτεχνικο υφος και βεβαια την ιδια ιστορικη στιγμη.

    1) Δευτ 5:9 οὐ προσκυνήσεις αὐτοῖς οὐδὲ μὴ λατρεύσῃς αὐτοῖς, ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος ὁ Θεός σου, Θεὸς ζηλωτής, ἀποδιδοὺς ἁμαρτίας πατέρων ἐπὶ τέκνα ἐπὶ τρίτην καὶ τετάρτην γενεὰν τοῖς μισοῦσί με.

    2) Δευτ 24:16 Οὐκ ἀποθανοῦνται πατέρες ὑπὲρ τέκνων, καὶ οἱ υἱοὶ οὐκ ἀποθανοῦνται ὑπὲρ πατέρων· ἕκαστος ἐν τῇ ἑαυτοῦ ἁμαρτίᾳ ἀποθανεῖται.

    Τι λες; Και τελικα ποια απο τα δυο χωρια θα ελεγες οτι πρεπει να πιστεψουν οι χριστιανοι και γιατι;

    Υ.Γ. ..............
    Ευκολάκι.
    Αμφότερα τα εδάφια είναι χωρίς αντίφαση μεταξύ τους και επομένως έγκυρα.
    Το 1-ο εδάφιο (Δευτερ. 5,9) γνωστοποιεί ο Θεός στους ανθρώπους τη δική Του στάση απέναντι στην διάπραξη αμαρτίας και τις συνέπειες που εκείνος προσωπικά επιφέρει σε γονείς και παιδιά.
    Το δεύτερο (Δευτερον. 24,16) γνωστοποιεί στους ανθρώπους πώς να τηρήσουν τη δική τους στάση (κι όχι τη δική του) απέναντι στην αμαρτία και τα όρια που αυτή πρέπει να έχει μεταξύ γονέων και τέκνων. Περιορίζει δηλαδή σ΄ αυτούς τις συνέπειες της εκδίκασης μόνο σε προσωπικό επίπεδο γιατί δε γνωρίζουν οι άνθρωποι να κρίνουν όπως Αυτός, ήτοι αν τα τέκνα μισούν ή όχι τον Θεό.
    :smt005::smt005::smt005:
    Ξαναδιαβασε τι εγραψες και διορθωσε το, αν και εισαι ...αδιορθωτος.
    Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.

    Άβαταρ μέλους
    OrderAndChaos
    Δημοσιεύσεις: 628
    Εγγραφή: 02 Οκτ 2018, 17:30

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OrderAndChaos » 22 Οκτ 2018, 15:33

    Αlphabet, αυτός είναι ο βασικός λόγος που δεν ανακατεύομαι ποτέ με θέματα θεοδικίας. Οι σοφιστείες που επινοούν είναι απίστευτες! Αλλιως κρίνονται οι αμαρτωλοί, αλλιώς αυτοί που...τον μισούν! :lol:

    Και για να χουμε καλό ρώτημα, πως κάποιος "μισεί" τον θεό; Αν πιστεύεις στην ύπαρξη του συγκεκριμένου θεού απλά προσπαθείς να τηρήσεις τις εντολές του. Αν όχι, απλά γελάς με τις αυταπάτες των πιστών του. :lol:

    jey_pap
    Δημοσιεύσεις: 1625
    Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 22:15
    Phorum.gr user: j_pap

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jey_pap » 22 Οκτ 2018, 16:09

    Alphabet έγραψε:
    22 Οκτ 2018, 15:22
    jey_pap έγραψε:
    22 Οκτ 2018, 13:12
    Alphabet έγραψε:
    22 Οκτ 2018, 00:33

    ............................

    Απο το ιδιο βιβλιο με φυσικα το ιδιο λογοτεχνικο υφος και βεβαια την ιδια ιστορικη στιγμη.

    1) Δευτ 5:9 οὐ προσκυνήσεις αὐτοῖς οὐδὲ μὴ λατρεύσῃς αὐτοῖς, ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος ὁ Θεός σου, Θεὸς ζηλωτής, ἀποδιδοὺς ἁμαρτίας πατέρων ἐπὶ τέκνα ἐπὶ τρίτην καὶ τετάρτην γενεὰν τοῖς μισοῦσί με.

    2) Δευτ 24:16 Οὐκ ἀποθανοῦνται πατέρες ὑπὲρ τέκνων, καὶ οἱ υἱοὶ οὐκ ἀποθανοῦνται ὑπὲρ πατέρων· ἕκαστος ἐν τῇ ἑαυτοῦ ἁμαρτίᾳ ἀποθανεῖται.

    Τι λες; Και τελικα ποια απο τα δυο χωρια θα ελεγες οτι πρεπει να πιστεψουν οι χριστιανοι και γιατι;

    Υ.Γ. ..............
    Ευκολάκι.
    Αμφότερα τα εδάφια είναι χωρίς αντίφαση μεταξύ τους και επομένως έγκυρα.
    Το 1-ο εδάφιο (Δευτερ. 5,9) γνωστοποιεί ο Θεός στους ανθρώπους τη δική Του στάση απέναντι στην διάπραξη αμαρτίας και τις συνέπειες που εκείνος προσωπικά επιφέρει σε γονείς και παιδιά.
    Το δεύτερο (Δευτερον. 24,16) γνωστοποιεί στους ανθρώπους πώς να τηρήσουν τη δική τους στάση (κι όχι τη δική του) απέναντι στην αμαρτία και τα όρια που αυτή πρέπει να έχει μεταξύ γονέων και τέκνων. Περιορίζει δηλαδή σ΄ αυτούς τις συνέπειες της εκδίκασης μόνο σε προσωπικό επίπεδο γιατί δε γνωρίζουν οι άνθρωποι να κρίνουν όπως Αυτός, ήτοι αν τα τέκνα μισούν ή όχι τον Θεό.

    :smt005::smt005::smt005:
    Ξαναδιαβασε τι εγραψες και διορθωσε το, αν και εισαι ...αδιορθωτος.
    Τα σχόλια για τα δύο εδάφια μπήκαν σε αντίστροφη σειρά. Το πρώτο σχόλιο: «γνωστοποιεί ο Θεός στους ανθρώπους τη δική Του στάση απέναντι στην διάπραξη αμαρτίας και τις συνέπειες που εκείνος προσωπικά επιφέρει σε γονείς και παιδιά» ισχύει για το Δευτερον. 24,16
    και το δεύτερο : «γνωστοποιεί (ο Θ.) στους ανθρώπους πώς να τηρήσουν τη δική τους στάση (κι όχι τη δική του) απέναντι στην αμαρτία και τα όρια που αυτή πρέπει να έχει μεταξύ γονέων και τέκνων. Περιορίζει δηλαδή σ΄ αυτούς τις συνέπειες της εκδίκασης μόνο σε προσωπικό επίπεδο γιατί δε γνωρίζουν οι άνθρωποι να κρίνουν όπως Αυτός, ήτοι αν τα τέκνα μισούν ή όχι τον Θεό» ισχύει για το Δευτερον. 5,9.

    Μη σας χάσουμε κιόλας) :8)
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jey_pap την 22 Οκτ 2018, 16:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
    «...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»

    Άβαταρ μέλους
    OrderAndChaos
    Δημοσιεύσεις: 628
    Εγγραφή: 02 Οκτ 2018, 17:30

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OrderAndChaos » 22 Οκτ 2018, 16:14

    Δηλαδή ρε Jey pap, πως ακριβώς ο θεός "γνωστοποιούσε" στον συγγραφέα του Δευτερονομίου όλα αυτά τα πράγματα; Μέσω ποιας μεθόδου; Σοβαρά τώρα.

    jey_pap
    Δημοσιεύσεις: 1625
    Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 22:15
    Phorum.gr user: j_pap

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jey_pap » 22 Οκτ 2018, 16:18

    OrderAndChaos έγραψε:
    22 Οκτ 2018, 16:14
    Δηλαδή ρε Jey pap, πως ακριβώς ο θεός "γνωστοποιούσε" στον συγγραφέα του Δευτερονομίου όλα αυτά τα πράγματα; Μέσω ποιας μεθόδου; Σοβαρά τώρα.
    Άλλο τί πιστεύει ο καθένας κι άλλο τα γραφόμενα. Αυτό που σχολιάζεται εδώ έπρεπε να απαντηθεί μέσω του ιερού κειμένου κι όχι να εκφέρω άποψη. Εξετάζεται από άλλους αν υπάρχουν αντιφάσεις στα κείμενα και σ΄ αυτό μόνο αναφέρθηκα.
    «...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»

    Άβαταρ μέλους
    taliban
    Δημοσιεύσεις: 13810
    Εγγραφή: 26 Ιουν 2018, 13:28
    Phorum.gr user: Πνεύμα Αντιλογίας
    Τοποθεσία: Καραβλαχία

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από taliban » 22 Οκτ 2018, 17:45

    Μετά την απόφαση για την επέκταση των χωρικών υδάτων από την κυβέρνηση των σαλτιμπάγκων ξεκίνησαν να ανασύρουν δήθεν προφητείες του μακαρίτη.
    Να ετοιμαζόμαστε για πόλεμο, πείνα τριών μηνών και μετά φαγοπότι με χρυσά κουτάλια ?

    Άβαταρ μέλους
    Alphabet
    Δημοσιεύσεις: 1639
    Εγγραφή: 18 Οκτ 2018, 11:13
    Phorum.gr user: Alphabet

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Alphabet » 22 Οκτ 2018, 21:35

    jey_pap έγραψε:
    22 Οκτ 2018, 16:09
    Τα σχόλια για τα δύο εδάφια μπήκαν σε αντίστροφη σειρά. Το πρώτο σχόλιο: «γνωστοποιεί ο Θεός στους ανθρώπους τη δική Του στάση απέναντι στην διάπραξη αμαρτίας και τις συνέπειες που εκείνος προσωπικά επιφέρει σε γονείς και παιδιά» ισχύει για το Δευτερον. 24,16
    και το δεύτερο : «γνωστοποιεί (ο Θ.) στους ανθρώπους πώς να τηρήσουν τη δική τους στάση (κι όχι τη δική του) απέναντι στην αμαρτία και τα όρια που αυτή πρέπει να έχει μεταξύ γονέων και τέκνων. Περιορίζει δηλαδή σ΄ αυτούς τις συνέπειες της εκδίκασης μόνο σε προσωπικό επίπεδο γιατί δε γνωρίζουν οι άνθρωποι να κρίνουν όπως Αυτός, ήτοι αν τα τέκνα μισούν ή όχι τον Θεό» ισχύει για το Δευτερον. 5,9.

    Μη σας χάσουμε κιόλας) :8)
    Παντα νομιζα οτι δεν πας καλα και συνεχιζεις να το επιβεβαιωνεις.

    Στο Δευτ 24:16 λες οτι γνωστοποιεί ο Θεός στους ανθρώπους τη δική Του στάση απέναντι στην διάπραξη αμαρτίας και τις συνέπειες.
    Στο Δευτ 5:9, ποιος θα τιμωρησει τους ανθρωπους αν οχι ο Θεος; Μονοι τους θα αυτοτιμωρηθουν; Αφου το κειμενο λεει "ἀποδιδοὺς ἁμαρτίας πατέρων ἐπὶ τέκνα"
    Ο Θεος δηλαδη αποδιδει την αμαρτια του μισους προς τον Θεο στην οικογενεια, μεχρι 4ης γενιας.
    Και οπως πολυ σωστα εγραψε ο OrderAndChaos δεν υπαρχει μισος προς τον Θεο. Αδιαφορια μονο μπορει να υπαρχει,

    Θα σε παρακαλεσω επισης να μην απαντας στα μηνυματα μου. Οι απαντησεις σου ειναι τοσο βλακωδεις τρολλιες που καποια στιγμη θα σε βρισω και θα φαω μπαν.
    Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.

    jey_pap
    Δημοσιεύσεις: 1625
    Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 22:15
    Phorum.gr user: j_pap

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jey_pap » 22 Οκτ 2018, 23:02

    Παρερμήνευσα την παρατήρηση σας: "Ξαναδιαβασε τι εγραψες και διορθωσετο... "
    Αρχικά είχα σχολιάσει σε σωστή σειρά μα με από προσανατόλισε η παρατήρηση σας.
    Το αρχικό λοιπόν (το ορθό) είχε ως κάτωθι:

    Αμφότερα τα εδάφια είναι χωρίς αντίφαση μεταξύ τους και επομένως έγκυρα.
    Το 1-ο εδάφιο (Δευτερ. 5,9) γνωστοποιεί ο Θεός στους ανθρώπους τη δική Του στάση απέναντι στην διάπραξη αμαρτίας και τις συνέπειες που εκείνος προσωπικά επιφέρει σε γονείς και παιδιά.
    Στο δεύτερο (Δευτερονόμιο. 24,16) γνωστοποιεί ο Θ στους ανθρώπους πώς να τηρήσουν τη δική τους στάση (κι όχι τη δική του) απέναντι στην αμαρτία και τα όρια που αυτή πρέπει να έχει μεταξύ γονέων και τέκνων*. Περιορίζει δηλαδή σ΄ αυτούς τις συνέπειες της εκδίκασης μόνο σε προσωπικό επίπεδο γιατί δε γνωρίζουν οι άνθρωποι να κρίνουν όπως Αυτός, ήτοι αν τα τέκνα μισούν ή όχι τον Θεό.
    [*] Εννοώ(στο δεύτερο σχόλιο) πως ο Θ. έδωσε εντολή να μην τιμωρούνται παιδιά αντί των γονέω, όταν συνελάμβαναν τους γονείς να μαρτάνουν, ούτε οι γονείς (να τιμωρούνται) για τις αμαρτίες των παιδιών τους.

    Λοιπόν πού βρίσκετε αντίφαση στους δύο στίχους;
    «...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»

    Άβαταρ μέλους
    Saliveros
    Δημοσιεύσεις: 4884
    Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 23:08
    Phorum.gr user: Saliveros
    Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

    Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

    Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saliveros » 26 Οκτ 2018, 12:41

      Ε ναι, μην τιμωρούν τζάμπα τα παιδιά, εγγόνια κλπ των αμαρτωλών που Τον μισούν.
      Αφού έτσι κι αλλιώς θα τα τιμωρήσει αυτοπροσώπως ο Πανάγαθος και Ελεήμων Θεός :smt005:
        Σας κάναμε ανθρώπους.
        Πάνος Σκουρλέτης

        jey_pap
        Δημοσιεύσεις: 1625
        Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 22:15
        Phorum.gr user: j_pap

        Re: Τσακαλίας για Παΐσιο

        Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από jey_pap » 26 Οκτ 2018, 14:23

        «Quo usque tandem abutere, Catilina, patientia nostra?»
        school weapon violence
        «...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»

        Απάντηση


        • Παραπλήσια Θέματα
          Απαντήσεις
          Προβολές
          Τελευταία δημοσίευση

        Επιστροφή στο “Θρησκειολογία”

        Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών