Ναι
Δεν είναι τέχνη ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ. Δεν παύει να είναι τέχνη.
Με τον ίδιο τρόπο που κι αυτά δεν είναι τέχνη ΑΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:




Ναι
Δεν είναι τέχνη ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ. Δεν παύει να είναι τέχνη.
Ναι, αλλά είναι εξίσου εξυπνάδα, όπως κι αν προσπαθήσεις να το πουλήσεις. Ίσως έχει πλάκα να το κάνεις μια και μοναδική φορά, αλλά μιλάμε για ολόκληρο ρεύμα τέτοιας μαλακίας, τύπου "η γάτα μου περπατάει στο πιάνο". Δεν είναι καν 2 λεπτά, είναι ολόκληρο έργο.ST48410 έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:13Νομίζω απλά ότι αυτό το έργο κάνει μεγάλο γκελ σε τέτοια βιντεάκια και συζητήσεις υποτίθεται κριτικής στην σύγχρονη τέχνη.hellegennes έγραψε: ↑12 Ιουν 2023, 23:47Έχω ακούσει κι άλλες μαλακίες που έχει γράψει. Εντούτοις, θυμήσου ότι σχεδόν το σύνολο των καλλιτεχνών είναι γνωστοί από ένα ή δύο έργα τους, ελάχιστοι μένουν γνωστοί στο ευρύ κοινό για κάτι παραπάνω. Αν αυτό το έργο τύχει να είναι μαλακία, πρόβλημά του. Για κάποιον λόγο συνέβη να εντυπωθεί στην συλλογική μνήμη για την μαλακία που έκανε.
Εδώ ας πούμε δεν θα είχαν τόσο πολλά να του προσάψουν. Θα έπρεπε να ξέρουν και δύο, τρία πράγματα. Δεν είναι καλό για "δημοσιογράφους"
ST48410 έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:13Αμφιβάλω, γενικά μιλώντας. Αν ζητήσω να παρατεθούν (όχι μόνο από εσένα) 10 συνθέτες σύγχρονης μουσικής του δεύτερου μισού του 20ου αιώνα, θα δεις ότι οι περισσότεροι δεν θα ανήκουν στο χώρο της σοβαρής μουσικής. Δοκίμασέ το σε φίλους, γνωστούς σου, ό,τι θέλεις. Δεν είναι δηλαδή ότι τους ζορίζει ο Ξενάκης αλλά τρελαίνονται για Χρήστου ή Απέργη ξερωγώ. Όλα αυτά τα θεωρούν ανοησίες.
Ψυχαγωγία και διασκέδαση είναι συνώνυμες λέξεις. Ας πούμε πως παραδοσιακά με τον όρο ψυχαγωγία εννοούμε κάτι που πέρα από την διασκέδαση μπορεί να σε κάνει να προβληματιστείς, να σκεφτείς και να δεις άλλες οπτικές της κοινωνίας και του κόσμου. Αλλά η ψυχαγωγία πάντα εμπεριέχει την διασκέδαση, οτιδήποτε δεν έχει μέσα διασκέδαση δεν είναι ψυχαγωγία και οτιδήποτε δεν έχει ψυχαγωγία δεν είναι τέχνη.ST48410 έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:13Είναι ανοησίες. Βασικά η ανοησία είναι ότι βαφτίζεται "λόγια μουσική" η ανοησία και όλα τα υπόλοιπα μουσικά ρεύματα βαφτίζονται "λαϊκά".
Να δούμε τι εννοείς με το ψυχαγωγία. Αγωγή της ψυχής ή αυτό που εννοούν οι περισσότεροι σήμερα: διασκέδαση;
Και πάντως όχι. Δεν ήταν όλη η παραγωγή της τέχνης φτιαγμένη μόνο με έναν στόχο. Πολλοί και διάφοροι κατά περίπτωση.
ωραια, καπου φτασαμε
ποιο ραδιόφωνο το 1917; Σε ποιον να το πει; Το να βάλεις κάτι σε έναν εκθεσιακό χώρο, σοκάρει και επιδρά αλλιώς.hellegennes έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:12Το σημαντικό είναι γιατί να χρειάζεται να κάνεις δήλωση ότι "τέχνη μπορεί να είναι και ένας καμπινές" παρουσιάζοντας έναν καμπινέ και όχι απλώς δηλώνοντάς το με λόγια. Αν το περιεχόμενο του έργου είναι καθαρά μόνο η δήλωση, μπορεί να γίνει και με λόγια. Ας έβγαινε να το πει στο ραδιόφωνο.
Δηλαδή αν κάποιος ζωγραφίζει σήμερα τέτοιου τύπου έργα δεν κάνει τέχνη. Και τι κάνει; Πώς θα περιγράψεις έναν σύγχρονο νατουραλιστικό πίνακα; Ως τι;
Δεν θυμάμαι κάποια αναφορά στη μουσική του Βάγκνερ. Η παρακάτω είναι η μόνη αναφορά που βρήκα στο όνομα του Βάγκνερ.ST48410 έγραψε: ↑11 Ιουν 2023, 15:16Ευχαριστώ για τις άλλες παραθέσεις του Χίτλερ που έκανες. Ο υποψιασμένος χρήστης θα έπρεπε να προσέξει ότι ο Χίτλερ έλεγε τα ίδια πράγματα πριν και να σκεφτεί ότι ίσως δεν είναι έτσι αλλά αυτή μπορεί και να είναι μια συνήθης αντίδραση στην τέχνη που δεν κατανοούμε ή δεν μας αρέσει
Αν έχεις το βιβλίο και υπάρχει κάποια σχετική αναφορά στη μουσική του Βάγκνερ παρακαλώ να την παραθέσεις.
Ε, ας τα έλεγε στους NY Times. Καταφανώς για το σοκ βάλιου το έκανε, θα ήταν το ίδιο αν έχεζε στην μέση του δρόμου. Και;ST48410 έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:31ποιο ραδιόφωνο το 1917; Σε ποιον να το πει; Το να βάλεις κάτι σε έναν εκθεσιακό χώρο, σοκάρει και επιδρά αλλιώς.hellegennes έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:12Το σημαντικό είναι γιατί να χρειάζεται να κάνεις δήλωση ότι "τέχνη μπορεί να είναι και ένας καμπινές" παρουσιάζοντας έναν καμπινέ και όχι απλώς δηλώνοντάς το με λόγια. Αν το περιεχόμενο του έργου είναι καθαρά μόνο η δήλωση, μπορεί να γίνει και με λόγια. Ας έβγαινε να το πει στο ραδιόφωνο.
Καταλαβαίνω τι λες αλλά η αιτία είναι λίγο διαφορετική. Ο μέσος άνθρωπος των τελευταίων 100 χρόνων έρχεται πολύ λίγο σε επαφή με την σύγχρονη σοβαρή καλλιτεχνική δημιουργία ενώ έχει πολύ μεγάλη επαφή με τα αριστουργήματα του παρελθόντος αλλά και με την ελαφρά/δημοφιλή δημιουργία η οποία είναι επίσης βασισμένη στη γλώσσα του παρελθόντος.enaon έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:30ωραια, καπου φτασαμε
ολα αυτα που εβαλες απο κατω, ειναι τεχνη νομιζω για τους απλους ανθρώπους, την ανθρωπότητα, αν τα δουνε σε ενα σπιτι, καπου, οκ ειναι ολα, δεν θα ειναι σαν να βλεπουν μια τουαλετα. Δεν μας αφορά αν ειναι σβαρή, τεχνη ειναι. Η τουαλετα δεν ειναι τεχνη. Μπορει να βοηθησε την τεχνη, σοβαρα, αλλα δεν ειναι τεχνη, αυτο νομιζω ειναι το πρόβλημα μας.
την ειπαμε αυτην την εξήγηση χθές νομιζω, την δέχομαι μια χαρά. Ειναι θεμα επαφής με το αντικέιμενο που μας κανει να μην βλεπουμε τεχνη ομως στην περίπτωση της τουαλέτας, σιγουρα;ST48410 έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:49Καταλαβαίνω τι λες αλλά η αιτία είναι λίγο διαφορετική. Ο μέσος άνθρωπος των τελευταίων 100 χρόνων έρχεται πολύ λίγο σε επαφή με την σύγχρονη σοβαρή καλλιτεχνική δημιουργία ενώ έχει πολύ μεγάλη επαφή με τα αριστουργήματα του παρελθόντος αλλά και με την ελαφρά/δημοφιλή δημιουργία η οποία είναι επίσης βασισμένη στη γλώσσα του παρελθόντος.enaon έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:30ωραια, καπου φτασαμε
ολα αυτα που εβαλες απο κατω, ειναι τεχνη νομιζω για τους απλους ανθρώπους, την ανθρωπότητα, αν τα δουνε σε ενα σπιτι, καπου, οκ ειναι ολα, δεν θα ειναι σαν να βλεπουν μια τουαλετα. Δεν μας αφορά αν ειναι σβαρή, τεχνη ειναι. Η τουαλετα δεν ειναι τεχνη. Μπορει να βοηθησε την τεχνη, σοβαρα, αλλα δεν ειναι τεχνη, αυτο νομιζω ειναι το πρόβλημα μας.
Παλιά αν επρόκειτο να έρθει σε επαφή με τη σοβαρή τέχνη, αυτή θα ήταν κυρίως της εποχής του, πλην των έργων που θα έβλεπε/άκουγε στην εκκλησία.
Συνήθως ελαφρά/δημοφιλή τέχνη. Όλα αυτά που βλέπεις με το κιλό στις συνοικιακές "γκαλερί" και τα βάζουν στα σαλόνια τους, νεκρές φύσεις, τοπία κλπ. Επίσης αυτοί που βλέπεις να ζωγραφίζουν στο δρόμο το πορτραίτο σου σε τουριστικές περιοχές.hellegennes έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:35Δηλαδή αν κάποιος ζωγραφίζει σήμερα τέτοιου τύπου έργα δεν κάνει τέχνη. Και τι κάνει; Πώς θα περιγράψεις έναν σύγχρονο νατουραλιστικό πίνακα; Ως τι;
Ένα ωραίο έργο, το ΒάγκνερΓάταρος έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:38Δεν θυμάμαι κάποια αναφορά στη μουσική του Βάγκνερ. Η παρακάτω είναι η μόνη αναφορά που βρήκα στο όνομα του Βάγκνερ.ST48410 έγραψε: ↑11 Ιουν 2023, 15:16Ευχαριστώ για τις άλλες παραθέσεις του Χίτλερ που έκανες. Ο υποψιασμένος χρήστης θα έπρεπε να προσέξει ότι ο Χίτλερ έλεγε τα ίδια πράγματα πριν και να σκεφτεί ότι ίσως δεν είναι έτσι αλλά αυτή μπορεί και να είναι μια συνήθης αντίδραση στην τέχνη που δεν κατανοούμε ή δεν μας αρέσει
Αν έχεις το βιβλίο και υπάρχει κάποια σχετική αναφορά στη μουσική του Βάγκνερ παρακαλώ να την παραθέσεις.
"Επειδή όσο μεγαλύτερα είναι τα έργα ενός ανθρώπου για το μέλλον, τόσο πιο δύσκολο είναι να τα καταλάβει το παρόν, τόσο πιο δύσκολος είναι και ο αγώνας και τόσο πιο σπάνια η επιτυχία. Εάν, όμως, ευδοκιμήσει μία φορά στους αιώνες, τότε μπορεί ίσως τις τελευταίες του μέρες να ζωστεί από μια αχνή αχτίδα της επερχόμενης δόξας. Φυσικά, αυτοί οι μεγάλοι είναι μόνο οι μαραθωνοδρόμοι της ιστορίας· το δάφνινο στεφάνι του σήμερα, αγγίζει τους κροτάφους του ήρωα μόνο όταν πεθαίνει.
Σ’ αυτούς πρέπει να υπολογίζονται και οι μεγάλοι μαχητές αυτού του κόσμου, οι οποίοι, αν και δεν κατανοούνται από το παρόν, εντούτοις είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τη σύγκρουση για τις ιδέες και τα ιδανικά τους. Είναι εκείνοι που κάποια μέρα θα είναι πιο κοντά στις καρδιές του λαού· τότε φαίνεται σχεδόν σαν να αισθάνεται ο καθένας το καθήκον, να επανορθώσει αναδρομικά τις αμαρτίες που κάποτε διέπραξε το παρόν κατά των μεγάλων. Η ζωή τους και το έργο τους ακολουθείται με συγκινητικό ευγνώμονα θαυμασμό και είναι σε θέση, ειδικά τις μέρες της θλίψης, να ανυψώσουν τις συντετριμμένες καρδιές και τις απελπισμένες ψυχές. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται όχι μόνο οι αληθινά μεγάλοι πολιτικοί, αλλά και όλοι οι άλλοι μεγάλοι μεταρρυθμιστές. Δίπλα στον Φρειδερίκο τον Μέγα στέκεται ο Μαρτίνος Λούθηρος και ο Ρίχαρντ Βάγκνερ."
Ο Χίτλερ θεωρούσε ότι η αρχιτεκτονική και η μουσική είναι οι βασίλισσες των τεχνών.
ΕυχαριστώΓάταρος έγραψε: ↑13 Ιουν 2023, 00:38Δεν θυμάμαι κάποια αναφορά στη μουσική του Βάγκνερ. Η παρακάτω είναι η μόνη αναφορά που βρήκα στο όνομα του Βάγκνερ.ST48410 έγραψε: ↑11 Ιουν 2023, 15:16Ευχαριστώ για τις άλλες παραθέσεις του Χίτλερ που έκανες. Ο υποψιασμένος χρήστης θα έπρεπε να προσέξει ότι ο Χίτλερ έλεγε τα ίδια πράγματα πριν και να σκεφτεί ότι ίσως δεν είναι έτσι αλλά αυτή μπορεί και να είναι μια συνήθης αντίδραση στην τέχνη που δεν κατανοούμε ή δεν μας αρέσει
Αν έχεις το βιβλίο και υπάρχει κάποια σχετική αναφορά στη μουσική του Βάγκνερ παρακαλώ να την παραθέσεις.
"Επειδή όσο μεγαλύτερα είναι τα έργα ενός ανθρώπου για το μέλλον, τόσο πιο δύσκολο είναι να τα καταλάβει το παρόν, τόσο πιο δύσκολος είναι και ο αγώνας και τόσο πιο σπάνια η επιτυχία. Εάν, όμως, ευδοκιμήσει μία φορά στους αιώνες, τότε μπορεί ίσως τις τελευταίες του μέρες να ζωστεί από μια αχνή αχτίδα της επερχόμενης δόξας. Φυσικά, αυτοί οι μεγάλοι είναι μόνο οι μαραθωνοδρόμοι της ιστορίας· το δάφνινο στεφάνι του σήμερα, αγγίζει τους κροτάφους του ήρωα μόνο όταν πεθαίνει.
Σ’ αυτούς πρέπει να υπολογίζονται και οι μεγάλοι μαχητές αυτού του κόσμου, οι οποίοι, αν και δεν κατανοούνται από το παρόν, εντούτοις είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τη σύγκρουση για τις ιδέες και τα ιδανικά τους. Είναι εκείνοι που κάποια μέρα θα είναι πιο κοντά στις καρδιές του λαού· τότε φαίνεται σχεδόν σαν να αισθάνεται ο καθένας το καθήκον, να επανορθώσει αναδρομικά τις αμαρτίες που κάποτε διέπραξε το παρόν κατά των μεγάλων. Η ζωή τους και το έργο τους ακολουθείται με συγκινητικό ευγνώμονα θαυμασμό και είναι σε θέση, ειδικά τις μέρες της θλίψης, να ανυψώσουν τις συντετριμμένες καρδιές και τις απελπισμένες ψυχές. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται όχι μόνο οι αληθινά μεγάλοι πολιτικοί, αλλά και όλοι οι άλλοι μεγάλοι μεταρρυθμιστές. Δίπλα στον Φρειδερίκο τον Μέγα στέκεται ο Μαρτίνος Λούθηρος και ο Ρίχαρντ Βάγκνερ."
Ο Χίτλερ θεωρούσε ότι η αρχιτεκτονική και η μουσική είναι οι βασίλισσες των τεχνών.