Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Ωραία τέτοια διαγράμματα και πληροφορίες.
Κατα σύμπτωση διαβάζω τωρα και το "Σιδερένια Φέρετρα" του Γερμανού Χέρμπερτ Βέρνερ, υπαξιωματικου του U-557 και μετέπειτα κυβερνήτη υποβρυχίου κατά τον ΒΠΠ.
To βρήκα και το τσίμπησα.
Τρελαίνομαι για την στρατιωτική ιστορία και ειδικά της θάλασσας.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Το νύχι δεν ανοίγει και κλείνει χειροκίνητα.
Μηχανικό είναι και μποεί να πάρει μία κλίση από το ίδιο του το βάρος.
Χρησιμεύει ώστε τα αυτοκίνητα να μην έχουν να αντιμετωπίσουν μεγάλη γωνία κατά την είσοδο/έξοδο και να μην "βρίσκουν" στο έδαφος.
Οκ. Αρα μένει να απαντηθεί το πρώτο.
Σύμφωνα με την νομοθεσία, απαγορεύεται ο απόπλους (με ευθύνη του καπετάνιου) αν πρώτα δεν έχει κλείσει και ασφαλίσει και ο καταπέλτης και η είσοδος των επιβατών.
Έλα μου όμωςπου εξ αιτίας τουκακώς εννοουμένου ανταγωνισμού και της ταχύτητας, ΟΛΑ τα οχηματαγωγά πρώτα αποπλέουν και μετά κλείνουν τον καταπέλτη! Πάγια τακτική! Και το λιμεναρχείο κάνει τα στραβά μάτια...
Συνεπώς, ποιος θα πληρώσει την λέζα; Μα ο καπετάνιος! Εξ 'αλλου, γιατί του έχουμε δώσει τόσα προνόμια και τέτοιον μισθό;
Ο καπετάνιος μέσα στα τόσα προνόμια που έχει, έχει επίσης και πολύ μεγάλες ευθύνες. Και όλοι από αυτόν θα ζητήσουν αυτές τις ευθύνες, αφού η (κάθε) εταιρεία θα βγάλει την ουρά της απ' έξω.
Η εταιρεία θα νίψει τας χείρας της: "α, εμείς δεν το γνωρίζαμε αυτό και δεν έχουμε δώσει ποτέ τέτοια εντολή".
Ένα ψέμα και μία "ψεύτικη αλήθεια"...
Το γνώριζαν. Αλλά ναι, δε είχαν δώσει ποτέ τέτοια γραπτή εντολή. Την είχαν δώσει προφορικά και κατ' ιδίαν. Και ο (κάθε) καπετάνιος δύσκολα θα αρνιόταν υπακοή...
πολυ αμφιβαλλω αν εχει δωσει κανεις τετοια εντολη, η και αν χεστηκε κανεις απο την εταιρεια αν ειναι ανοιχτος η κλειστος ο καταπελτης. ουτε εχει καμμια σημασια για το χρονο αναχωρησης, μια χαρα μπορουν να τον κλεινουν πριν λυσουν.
ουτε εχει να κονομησει καποιος αν ειναι ανοιχτος η κλειστος.
ο μονος λογος που μενει ανοιχτος μεχρι την τελευταια δυνατον στιγμη, ειναι για να προλαβει να μπει κανας αργοπορημενος. πραγμα που γινεται πολυ συχνα.
και αν και παρανομο, ειναι μαλλον ασφαλες, αφου δεν εχει ξαναγινει κακο, και ουτε τωρα θα γινοταν χωρις τα σπρωξιδια.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Μόνο όταν είχε καιρό, ειδικά στα λιμάνια των Κυκλάδων, σηκώνανε πρώτα τον καταπέλτη και μετά λύνανε κάβους.
Άσχετο, αλλά να (ξανα)πω εδώ, ότι πέρσι που χρειάστηκε να ταξιδέψω με πλοίο από Κύμη προς Σκύρο, μια χαρά τηρήθηκε το πρωτόκολλο και τα κάνανε όλα σωστά. Και λιμενικοί να ελέγχουν και να δίνουν το ΟΚ, και ο καταπέλτης έκλεισε πριν ξεκινήσει και όλα. Τα ίδια και στην επιστροφή.
Τα αυτονόητα δηλαδή, απλά το αναφέρω.
Εξίσου ψιλοάσχετο αλλά αποδεικνύει γιατί οι πελαγίσιοι αποκαλούν "καουμπόυδες" τους ακτοπλόους.
Επιστροφή από Τήνο για Ραφήνα. Κάθομαι στην πρύμη και χαζεύω τα καράβια στον ορίζοντα στα δεξιά (βόρεια).
Σε κάποια στιγμή παρατηρώ ότι ένα γκαζάδικο παρέμενε σε σταθερή γωνία ενώ μας πλησίαζε, απόδειξη ότι είχαμε μαζί του πορεία σύγκρουσης. Κανονικά έπρεπε εμείς να στρίψουμε δεξιά και να περάσουμε πίσω από την πρύμη του. Άρχισα να ανησυχώ σοβαρά, μέχρι που είδα το γκαζάδικο να στρίβει δεξιά και να κάνει στροφή 360 μοιρών, ώστε να καθυστερήσει και να περάσουμε εμείς. Σηκώθηκα, πήγα στην κουπαστή και είδα τον μαλάκα στην γέφυρα να χαζεύει το γκαζάδικο με τα κιάλια. Κανείς επιβάτης δεν είχε πάρει είδηση και εγώ δεν μίλησα, φοβούμενος μήπως έχει αλλάξει ο Κανονισμός αποφυγής για την Ακτοπλοΐα και δημιουργήσω πανικό χωρίς λόγο. Τελικά ΔΕΝ έχει αλλάξει ο Κανονισμός.
Έχω κάνει ελάχιστα ακτοπλοϊκά ταξίδια και σκέφτομαι, αν εμένα μου έτυχε αυτό, πόσα παρόμοια συμβαίνουν και πόσο συχνά;
.
αν σε παρω μια μερα μαζι και δεις τι γινεται με τα μικροτερα σκαφη, θα βριζεις για μια βδομαδα.
συχνα με ρωτανε οι καλεσμενοι, ποιος εχει προτεραιοτητα, εμεις η αυτος, οταν ακομη και οι ασχετοι βλεπουν οτι παει να γινει μαλακια.
τους απαντω οτι αν θες να επιβιωσεις, πρεπει παντα να εχει προτεραιοτητα ο αλλος, ασχετα τι λενε οι κανονισμοι. η θαλασσα ειναι μεγαλη, καλυτερα να κανεις στην ακρη, παρα να ψαχνεις μετα ποιος ειχε δικιο.
το ιδιο σκεπτικο θα ειχε και ο κυβερνητης του γκαζαδικου.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
αν σε παρω μια μερα μαζι και δεις τι γινεται με τα μικροτερα σκαφη, θα βριζεις για μια βδομαδα.
συχνα με ρωτανε οι καλεσμενοι, ποιος εχει προτεραιοτητα, εμεις η αυτος, οταν ακομη και οι ασχετοι βλεπουν οτι παει να γινει μαλακια.
τους απαντω οτι αν θες να επιβιωσεις, πρεπει παντα να εχει προτεραιοτητα ο αλλος, ασχετα τι λενε οι κανονισμοι. η θαλασσα ειναι μεγαλη, καλυτερα να κανεις στην ακρη, παρα να ψαχνεις μετα ποιος ειχε δικιο.
το ιδιο σκεπτικο θα ειχε και ο κυβερνητης του γκαζαδικου.
Εσένα σε ήξερα για ερασιτέχνη ψαρά.
Ποιοι είναι αυτοί οι καλεσμένοι; Στο ψάρεμα ή τους πηγαίνεις βόλτες;
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Ένα παράδειγμα:
Εμείς ταξιδεύαμε χοντρικά προς Δυσμάς και το γκαζάδικο προ Νότο. Γωνία περίπου 90 μοιρών.
Εγώ το έβλεπα - πάλι χοντρικά - στις 45 μοίρες δεξιά. Κατά σύμπτωση ανάμεσα στα μάτια μου και το καράβι ήταν ένα κολωνάκι του στεγάστρου που το χρησιμοποιούσα σαν σημάδι. Αν το γκαζάδικο εκινείτο προς την πλώρη μας θα περνούσε μπροστά από την πλώρη. Αν κινείτο προς την πρύμη θα περνούσε από πίσω μας.
Κανόνας 15 εδώ: http://www1.eaee.gr/sites/default/files ... euvers.pdf
Είναι όπως στα αυτοκίνητα: Όποιος είναι δεξιά έχει προτεραιότητα.
+
Η διόπτευση μεταξύ των πλοίων είναι σταθερή.
Έτσι έβλεπα εγώ το γκαζάδικο.
Δεν είναι κακό να ρωτάς όταν δεν ξέρεις.
Κακό είναι να είναι κάποιος κάργα μαλάκας και να κάνει τον έξυπνο, ενώ δεν ξέρει τί του γίνεται, πχ σαν τον ΓΓ ή τον πλέον αριστο εξ ημών.
στα μικροτερα πλεουμενα, γινεται το εξης.
ολοι γραφουν τους κανονισμους στα παπαρια τους (η δεν τους ξερουν καν) κια προσπαθουν οταν διασταυρονωνται με αλλο, να περασουν απο την πλωρη του, για να μην ενοχληθουν απο τα απονερα του.
δηλαδη οταν 2 βλεπουν οτι θα διασταυρωθουν, και οι 2 κατεβαζουν τη μανετα (ανοιγουν γκαζι για τους στεριανους)
To be old and wise, you must first be young and stupid.
αν σε παρω μια μερα μαζι και δεις τι γινεται με τα μικροτερα σκαφη, θα βριζεις για μια βδομαδα.
συχνα με ρωτανε οι καλεσμενοι, ποιος εχει προτεραιοτητα, εμεις η αυτος, οταν ακομη και οι ασχετοι βλεπουν οτι παει να γινει μαλακια.
τους απαντω οτι αν θες να επιβιωσεις, πρεπει παντα να εχει προτεραιοτητα ο αλλος, ασχετα τι λενε οι κανονισμοι. η θαλασσα ειναι μεγαλη, καλυτερα να κανεις στην ακρη, παρα να ψαχνεις μετα ποιος ειχε δικιο.
το ιδιο σκεπτικο θα ειχε και ο κυβερνητης του γκαζαδικου.
Εσένα σε ήξερα για ερασιτέχνη ψαρά.
Ποιοι είναι αυτοί οι καλεσμένοι; Στο ψάρεμα ή τους πηγαίνεις βόλτες;
.
δουλευω σαιζον ως καπετανιος (καλα ρε μη βαρας, ετσι μου τον φορεσανε τον τιτλο, εγω ντρεπομαι να το λεω) σε τουριστικο γιωτ.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Σύμφωνα με την νομοθεσία, απαγορεύεται ο απόπλους (με ευθύνη του καπετάνιου) αν πρώτα δεν έχει κλείσει και ασφαλίσει και ο καταπέλτης και η είσοδος των επιβατών.
Έλα μου όμωςπου εξ αιτίας τουκακώς εννοουμένου ανταγωνισμού και της ταχύτητας, ΟΛΑ τα οχηματαγωγά πρώτα αποπλέουν και μετά κλείνουν τον καταπέλτη! Πάγια τακτική! Και το λιμεναρχείο κάνει τα στραβά μάτια...
Συνεπώς, ποιος θα πληρώσει την λέζα; Μα ο καπετάνιος! Εξ 'αλλου, γιατί του έχουμε δώσει τόσα προνόμια και τέτοιον μισθό;
Ο καπετάνιος μέσα στα τόσα προνόμια που έχει, έχει επίσης και πολύ μεγάλες ευθύνες. Και όλοι από αυτόν θα ζητήσουν αυτές τις ευθύνες, αφού η (κάθε) εταιρεία θα βγάλει την ουρά της απ' έξω.
Η εταιρεία θα νίψει τας χείρας της: "α, εμείς δεν το γνωρίζαμε αυτό και δεν έχουμε δώσει ποτέ τέτοια εντολή".
Ένα ψέμα και μία "ψεύτικη αλήθεια"...
Το γνώριζαν. Αλλά ναι, δε είχαν δώσει ποτέ τέτοια γραπτή εντολή. Την είχαν δώσει προφορικά και κατ' ιδίαν. Και ο (κάθε) καπετάνιος δύσκολα θα αρνιόταν υπακοή...
πολυ αμφιβαλλω αν εχει δωσει κανεις τετοια εντολη, η και αν χεστηκε κανεις απο την εταιρεια αν ειναι ανοιχτος η κλειστος ο καταπελτης. ουτε εχει καμμια σημασια για το χρονο αναχωρησης, μια χαρα μπορουν να τον κλεινουν πριν λυσουν.
ουτε εχει να κονομησει καποιος αν ειναι ανοιχτος η κλειστος.
ο μονος λογος που μενει ανοιχτος μεχρι την τελευταια δυνατον στιγμη, ειναι για να προλαβει να μπει κανας αργοπορημενος. πραγμα που γινεται πολυ συχνα.
και αν και παρανομο, ειναι μαλλον ασφαλες, αφου δεν εχει ξαναγινει κακο, και ουτε τωρα θα γινοταν χωρις τα σπρωξιδια.
Για το να έχει δώσει εντολή, ναι, είναι αμφίβολο.
Όμως αλήθεια νομίζεις ότι η εταιρεία γνωρίζει πως τα πλοία της σαλπάρουν χωρίς να έχουν ασφαλίσει τον καταπέλτη, αλλά χέστηκαν γι' αυτό;
Σύμφωνα με την νομοθεσία, απαγορεύεται ο απόπλους (με ευθύνη του καπετάνιου) αν πρώτα δεν έχει κλείσει και ασφαλίσει και ο καταπέλτης και η είσοδος των επιβατών.
Έλα μου όμωςπου εξ αιτίας τουκακώς εννοουμένου ανταγωνισμού και της ταχύτητας, ΟΛΑ τα οχηματαγωγά πρώτα αποπλέουν και μετά κλείνουν τον καταπέλτη! Πάγια τακτική! Και το λιμεναρχείο κάνει τα στραβά μάτια...
Συνεπώς, ποιος θα πληρώσει την λέζα; Μα ο καπετάνιος! Εξ 'αλλου, γιατί του έχουμε δώσει τόσα προνόμια και τέτοιον μισθό;
Ο καπετάνιος μέσα στα τόσα προνόμια που έχει, έχει επίσης και πολύ μεγάλες ευθύνες. Και όλοι από αυτόν θα ζητήσουν αυτές τις ευθύνες, αφού η (κάθε) εταιρεία θα βγάλει την ουρά της απ' έξω.
Η εταιρεία θα νίψει τας χείρας της: "α, εμείς δεν το γνωρίζαμε αυτό και δεν έχουμε δώσει ποτέ τέτοια εντολή".
Ένα ψέμα και μία "ψεύτικη αλήθεια"...
Το γνώριζαν. Αλλά ναι, δε είχαν δώσει ποτέ τέτοια γραπτή εντολή. Την είχαν δώσει προφορικά και κατ' ιδίαν. Και ο (κάθε) καπετάνιος δύσκολα θα αρνιόταν υπακοή...
πολυ αμφιβαλλω αν εχει δωσει κανεις τετοια εντολη, η και αν χεστηκε κανεις απο την εταιρεια αν ειναι ανοιχτος η κλειστος ο καταπελτης. ουτε εχει καμμια σημασια για το χρονο αναχωρησης, μια χαρα μπορουν να τον κλεινουν πριν λυσουν.
ουτε εχει να κονομησει καποιος αν ειναι ανοιχτος η κλειστος.
ο μονος λογος που μενει ανοιχτος μεχρι την τελευταια δυνατον στιγμη, ειναι για να προλαβει να μπει κανας αργοπορημενος. πραγμα που γινεται πολυ συχνα.
και αν και παρανομο, ειναι μαλλον ασφαλες, αφου δεν εχει ξαναγινει κακο, και ουτε τωρα θα γινοταν χωρις τα σπρωξιδια.
Για το να έχει δώσει εντολή, ναι, είναι αμφίβολο.
Όμως αλήθεια νομίζεις ότι η εταιρεία γνωρίζει πως τα πλοία της σαλπάρουν χωρίς να έχουν ασφαλίσει τον καταπέλτη, αλλά χέστηκαν γι' αυτό;
φυσικα και το γνωριζει, οπως το γνωριζουν και ολοι οι καπετανιοι, λιμενικοι, καβοδετες, ταξιδιωτες και καραβισιοι ποντικοι.
και κανεις δε νοιαζεται, γιατι αν και παρανομο, δεν ειναι επικινδυνο, και ειναι ουσιαστικα μια εξυπηρετηση για τους αργοπορημενους μαλακες.
κανεις δεν εχει συμφερον να παραμενει ανοιχτος.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
πολυ αμφιβαλλω αν εχει δωσει κανεις τετοια εντολη, η και αν χεστηκε κανεις απο την εταιρεια αν ειναι ανοιχτος η κλειστος ο καταπελτης. ουτε εχει καμμια σημασια για το χρονο αναχωρησης, μια χαρα μπορουν να τον κλεινουν πριν λυσουν.
ουτε εχει να κονομησει καποιος αν ειναι ανοιχτος η κλειστος.
ο μονος λογος που μενει ανοιχτος μεχρι την τελευταια δυνατον στιγμη, ειναι για να προλαβει να μπει κανας αργοπορημενος. πραγμα που γινεται πολυ συχνα.
και αν και παρανομο, ειναι μαλλον ασφαλες, αφου δεν εχει ξαναγινει κακο, και ουτε τωρα θα γινοταν χωρις τα σπρωξιδια.
Για το να έχει δώσει εντολή, ναι, είναι αμφίβολο.
Όμως αλήθεια νομίζεις ότι η εταιρεία γνωρίζει πως τα πλοία της σαλπάρουν χωρίς να έχουν ασφαλίσει τον καταπέλτη, αλλά χέστηκαν γι' αυτό;
φυσικα και το γνωριζει, οπως το γνωριζουν και ολοι οι καπετανιοι, λιμενικοι, καβοδετες, ταξιδιωτες και καραβισιοι ποντικοι.
και κανεις δε νοιαζεται, γιατι αν και παρανομο, δεν ειναι επικινδυνο, και ειναι ουσιαστικα μια εξυπηρετηση για τους αργοπορημενους μαλακες.
κανεις δεν εχει συμφερον να παραμενει ανοιχτος.
Ε ναι ρε συ...αυτό τόνισα. Αυτή ήταν η ουσία του ποστ μου...
Πως αν και το γνώριζαν (και θα έπρεπε να έχει δώσει ρητή εντολή να ΜΗΝ παραβιάζεται ο κανονισμός), τώρα που έκατσε η στραβή πιστεύεις ότι θα πει πως "ναι το γνωρίζαμε αλλά είναι μάλλον ασφαλές και το επιτρέπαμε"; Όχι βέβαια! Δεν είναι ηλίθιοι...
Ε ναι ρε συ...αυτό τόνισα. Αυτή ήταν η ουσία του ποστ μου...
Πως αν και το γνώριζαν (και θα έπρεπε να έχει δώσει ρητή εντολή να ΜΗΝ παραβιάζεται ο κανονισμός), τώρα που έκατσε η στραβή πιστεύεις ότι θα πει πως "ναι το γνωρίζαμε αλλά είναι μάλλον ασφαλές και το επιτρέπαμε"; Όχι βέβαια! Δεν είναι ηλίθιοι...
σιγουρα καπου θα εχουν δωσει μια γενικη ρητη εντολη να μην παραβιαζεται κανενας κανονισμος. σιγα μην πιασουν εναν εναν τους κανονισμους και να δινουν εντολες. η μηπως νομιζεις ειναι ο μονος που παραβιαζεται;
πιο ενδιαφερον θα ειναι το τι θα πουν οι λιμενικοι, που βλεπουν καθημερινα αυτον τον κανονισμο να παραβιαζεται και σφυριζουν αμεριμνα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Ε ναι ρε συ...αυτό τόνισα. Αυτή ήταν η ουσία του ποστ μου...
Πως αν και το γνώριζαν (και θα έπρεπε να έχει δώσει ρητή εντολή να ΜΗΝ παραβιάζεται ο κανονισμός), τώρα που έκατσε η στραβή πιστεύεις ότι θα πει πως "ναι το γνωρίζαμε αλλά είναι μάλλον ασφαλές και το επιτρέπαμε"; Όχι βέβαια! Δεν είναι ηλίθιοι...
σιγουρα καπου θα εχουν δωσει μια γενικη ρητη εντολη να μην παραβιαζεται κανενας κανονισμος. σιγα μην πιασουν εναν εναν τους κανονισμους και να δινουν εντολες. η μηπως νομιζεις ειναι ο μονος που παραβιαζεται;
πιο ενδιαφερον θα ειναι το τι θα πουν οι λιμενικοι, που βλεπουν καθημερινα αυτον τον κανονισμο να παραβιαζεται και σφυριζουν αμεριμνα.
Δεν έχεις πάρε-δώσε με μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες έτσι;
Θα είχε δώσει η εταιρεία ρητή εντολή να μην παραβιάζεται κάποιος κανονισμός και ο καπετάνιος θα τον παραβίαζε, διότι έτσι...
Η εταιρεία θα το μάθαινε σε μία ώρα (σήμερα με τα κινητά, τόσο κάνει να μάθει τα του πλοίου της) αλλά θα άφηνε τον καπετάνιο να κάνει του κεφαλιού του, ε;
Αυτό λες;
όχι χωρίς λόγο, για να βοηθήσει τους αργοπορημένους, απο κοινωνικο ενδιαφερον. Το έκανε και ο διαφημιστης τους, πάλι κοινωνικό ενδιαφέρον μάλλον, δεν είχαν δει την διαφήμιση.
πάντως αν είναι να αλλαξει κατι ας είναι να μην σπρωχνουνε, καλα τα λέει.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.