Cecily Anne έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 16:12
Isildur έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:32
Ερμής έγραψε: ↑19 Απρ 2024, 12:25
Πολλές εταιρείες στέλνουν αυθημερόν τις παραγγελίες. Σωστά σου κράτησαν τα μεταφορικά. Επίσης για να γινει αυτη η παραγγελία χάθηκαν εργατοώρες.
Μακάρι όλες οι εταιρείες να το θεσπίσουν αυτό για να μη καβλαντίζει ο καθένας με την εταιρεία του άλλου επειδή δεν έχει κατι καλύτερο να κάνει.
Αυτό που θα μας σώσει κάποια στιγμή εμάς τους ιντερνετάδες, είναι να μπορέσει να στηθεί ένα site, μια βάση δεδομένων... κάτι τέλος πάντων που να μπορούμε να βάζουμε σε black list διάφορους "πελάτες" και να την βλέπουμε όλοι. Το γαμώτο είναι ότι φυσικά δεν γίνεται κάτι τέτοιο, για λόγους νομιμότητας και GDPR κλπ.
Επίσης, να καταργηθεί διά νόμου η αντικαταβολή. Διά νόμου όμως, να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει κανείς, για να μην έχει κανένας "συνάδελφος" αβαντάζ.
Έλα όμως που μόνο με αντικαταβολή όταν είναι σκίζονται τα κούριερ να παραδώσουν, αλλιώς παίζουν το πουλί τους κομπολόι!
Σ' αυτό δεν έχεις άδικο, γιατί υπάρχουν και πολλοί απαράδεκτοι συνάδελφοι (αν και... κυρίως "συνάδελφοι" απ' αυτούς που έχουν απλά ένα γραφείο και μηδενικό στοκ), οι οποίοι γράφουν στα ακτινίδιά τους τις προπληρωμένες. Σου λέει, πλήρωσε αυτός, ασ' τον να περιμένει, κάτσε να βιαστούμε να παραγγείλουμε για να μας έρθει γρήγορα, να στείλουμε την παραγγελία στον άλλον με την αντικαταβολή μην φάμε παπάρα. Όντως, παίζει κι αυτό, παπάρες υπάρχουν κι απ' τις δυο μεριές φυσικά. Στους δεν αγοραστές (τους παπάρες φυσικά, όχι τους εντάξει), παίζει άλλη πρακτική με τις αγορές τους και αυτό το έχω μάθει από τύπους στις couriers που συνεργάζομαι. Θέλει ο άλλος να πάρει ένα ζευγάρι παπούτσια ή ένα ανταλλακτικό αφυγραντήρα ή μια βούρτσα για φαλακρούς ή οτιδήποτε: το βάζει παραγγελία σε 4-5 καταστήματα ταυτόχρονα με ένδειξη "παραλαβή από courier" και μετά πάει και παραλαμβάνει μόνο όποιο ήρθε πρώτο ή αν έχουν έρθει 2-3 την ίδια μέρα όποιο τον βολεύει (το φθηνοτερο, λογικά) και τα υπόλοιπα τα αφήνει να χρονίσουν εκεί μέχρι να επιστραφούν. Παίρνει το ένα μόνο δηλαδή, και όλοι οι άλλοι πλην Αιγάλεω και Γαύρου... ξες.
Η μόνη διαφορά στις δυο πλευρές βέβαια, είναι ότι ο πελάτης είναι είναι εντελώς στο απυρόβλητο αν είναι παπάρας και κάνει τέτοιες μαλακίες σκόπιμα, ενώ προς το μαγαζί
συνήθως έχεις τρόπους να αντιδράσεις (εκτός κι αν είναι απατεώνας ολκής και δεν τον βρίσκει ούτε το φου-μπου-άι ξέρω 'γω). Από το απλό, να τον κράξεις δημόσια, να του κάνεις αρντητικά reviews, να τον καταγγείλεις σε σκρουτζ κλπ (αρκεί να μην είναι "δικός του", οπότε τσάμπα θα το κάνεις εκεί), μέχρι να κινηθείς νομικά αν είναι κάτι σοβαρό. Τον παραλήπτη-not, τι θα τον κάνεις;
Και γενικά, όπως είπα και στην αρχή στον Ερμή, εγώ δεν έχω σοβαρό πρόβλημα με το θέμα, είναι πάρα πολύ λίγες οι μη-παραλαβές μας αναλογικά με τις παραγγελίες. Στα όρια του μηδενικού πάει το κλάσμα. Κάτι για το οποίο έχουμε βάλει κι εμείς το χεράκι μας βέβαια, με τον τρόπο που δουλεύουμε και που αποφασίσαμε να δουλεύουμε απ' την αρχή ακόμα, πριν κοντά 15 χρόνια, πολλές φορές εις βάρος των πωλήσεών μας. Αλλά αφ' ενός υπάρχει το φαινόμενο και με κάποιους συναδέλφους που συζητάμε κατά καιρούς το αντιμετωπίζουν αρκετά συχνά, αφ' ετέρου όπως είπα μού την είχε δώσει πολύ με κάποιες περιπτώσεις που ήταν εντελώς αναίτιες οι αρνήσεις παραλαβής και που έκανε μπαμ το πράμα ότι ήταν εντελώς στα κάκκαλά τους η φάση και νόμιζαν ότι παίζανε games στο pc όταν βάζανε παραγγελίες.