Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Πολιτικά θέματα εκτός Ελλάδας
Nero

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nero » 26 Νοέμ 2018, 13:32

blackpaint έγραψε:
26 Νοέμ 2018, 13:10
Ο Αμπού Μπακρ, ο πρώτος χαλίφης του Ισλάμ, έδωσε στον στρατο αυτες τις οδηγιες.

"Σταματήστε, O άνθρωποι, για να σας δώσω δέκα κανόνες για την καθοδήγησή σας στο πεδίο της μάχης. Μη διαπράττετε προδοσία ή αποκλίνετε από τη σωστή πορεία. Δεν πρέπει να ακρωτηριάσετε νεκρά σώματα. Ούτε σκοτώστε ένα παιδί, ούτε μια γυναίκα ούτε ένα ηλικιωμένο άτομο. Μην βλάπτετε τα δέντρα ούτε να τα καίτε με φωτιά, ειδικά αυτά που είναι γόνιμα. Μη σφαξετε κανένα από το κοπάδια του εχθρού, εκτός για το φαγητό σας. Είναι πιθανό να συναντησετε ανθρώπους που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στον μοναχισμο: αφήστε τους ησυχους »

Ανατριχιαζω απο την κτηνωδια που αποπνεουν αυτες οι εντολες!

Στο παράδειγμα της κατάκτησης της Ιερουσαλήμ, ο χαλίφης εκείνη την εποχή, ο Ουμάρ ιμπν αλ-Χατάμπ, έγραψε στη συνθήκη παράδοσης με τους πατριάρχες της πόλης:

Αυτός [ο Ουμάρ] τους έχει δώσει μια ασφάλεια για τον εαυτό τους, για την περιουσία τους, τις εκκλησίες τους, τους σταυρούς τους, τους άρρωστους και υγιείς της πόλης ... Οι εκκλησίες τους δεν θα κατοικούνται από μουσουλμάνους και δεν θα καταστραφούν ... Δεν θα προσηλυτιστουν με εξαναγκασμό

Απόδειξη της έλλειψης αναγκαστικου προσηλυτισμου σε αυτές τις περιοχές είναι οι χριστιανικές κοινότητες που ακομα κατοικουν τις χώρες αυτές. Για τους πρώτους αιώνες μετά τη μουσουλμανική κατάκτηση, η πλειοψηφία του πληθυσμού αυτών των περιοχών παρέμεινε χριστιανική. Σιγά-σιγά, άρχισαν να υιοθετουν το Ισλάμ ως θρησκεία τους και τα αραβικά ως γλώσσα τους. Σήμερα, μεγάλα ποσοστά χριστιανών παραμένουν στην Αίγυπτο (9%), στη Συρία (10%), στον Λίβανο (39%) και στο Ιράκ (3%). Αν αυτές οι πρώιμες μουσουλμανικές κατακτήσεις (ή οι υστεροι μουσουλμάνοι ηγέτες) επεβαλαν τον προσηλυτισμο, δεν θα υπήρχαν χριστιανικές κοινότητες στις χώρες αυτές. Η ύπαρξή τους αποδεικνύει ότι το Ισλάμ δεν εξαπλωθηκει με το ξιφος σε αυτές τις περιοχές.

Καμία άλλη αυτοκρατορία ή κρατος εκεινης της εποχης δεν διέθετε τέτοιες ιδέες για τη θρησκευτική ανοχή. Συγκρινετε τους με τις Σταυροφοριες που ξεκίνησαν το ταξίδι τους στους Αγίους Τόπους, σφαγιάζοντας τις εβραϊκές κοινότητες κατά μήκος της κοιλάδας του Ρήνου και ολοκλήρωσαν την εκστρατεία τους το 1099 σκοτώνοντας περίπου 30.000 μουσουλμάνους και Εβραίους στην Ιερουσαλήμ: για ποιο λογο εξαλου να βαδισει ενας στρατος 3.000 μίλια στην Παλαιστίνη για να απελευθερώσει τον τάφο του Χριστού και να αφήσει ζωντανους τους ανθρώπους που είχαν, οπως πιστευαν, σκοτωσει τον Ιησού;


To πρώτο ισχύει,οι μουσουλμάνοι είναι ενδεχομένως ι πρώτοι στον κόσμο που προσπάθησαν να φτιάξουν και να εφαρμόσουν ένα είδος γραπτού πολεμικού δικαίου. Το 2 είναι μισή αλήθεια και έχω τ έχω εξηγήσει πολλές φορές: Ναι,οι πρώτες κατακτήσεις και κυρίως η κατάκτηση της Ανατολικής μεσογείου,της Περσίας και της Αιγύπτου έγιναν σε μεγάλο βαθμό ειρηνικά και με τη βοήθεια των ντόπιων αλλά μαζικοί εξισλαμισμοί υπήρχαν και η έντασή τους και το μέγεθος βασιζόταν στα κέφια του εκάστοτε ηγεμόνα. Ναι,οι ζωροάστρες συνέχισαν να υπάρχουν και να είναι και πλειοψηφία για πολύ καιρό αλλά δέχτηκαν πίεση,στην αρχή όχι περισσότερη από αυτή που δέχτηκαν οι παγανιστές της Ρώμης,μετά περισσότερη και σήμερα οι πιο ζωντανές κοινότητές τους είναι αυτές που έφυγαν κυνηγημένες στην Ινδία και είναι είδος προς εξαφάνιση. Ωστόσο η σχετικά αναίμακτη κατάκτηση δεν ισχύει παντού. Δεν κατακτήθηκε χωρίς αντίσταση η Β. Αφρική και φυσικά και δεν κατακτήθηκε χωρίς αντίσταση η ίδια η Χερσόνησος. Ο Μωχάμεντ βέβαια δεν είχε κανένα σατανικό σχέδιο να γίνει πολέμαρχος και να κατακτήσει τον κόσμο με το σπαθί(ούτε στα πιο τρελά του όνειρα δεν πίστευε ότι θα μνημονεύουν τον όνομά του του στα Εκβάτανα λίγες δεκαετίες αργότερα). Προφήτης ήθελε να γίνει στα πρότυπα τα βιβλικά. Υποχρεώθηκε να πάρει τα όπλα όταν οι φύλαρχοι της Μέκκα προσπάθησαν να τον εξαφανίσουν και όλος αυτός ο πολεμικός χαρακτήρας που βγάζει το κοράνι δεν είναι εκεί γιατί είχε σκοπό να φτιάξει κανένα στρατό από τέρατα που θα θέριζαν με blitzkrieg όλη τη μεσόγειο αλλά έχει πολύ συγκεκριμένο context: τη διαμάχη του με τους φυλάρχους της περιοχής. Αυτοί είναι οι "εχθροί" που αναφέρονται συνεχώς στο κοράνι και όχι κανένας απρόσωπος και διαχρονικός εχθρός ούτε οι βυζαντινοί του 1450

Άβαταρ μέλους
blackpaint
Δημοσιεύσεις: 9596
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 00:37

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από blackpaint » 26 Νοέμ 2018, 14:10

Nero έγραψε:
26 Νοέμ 2018, 13:32

To πρώτο ισχύει,οι μουσουλμάνοι είναι ενδεχομένως ι πρώτοι στον κόσμο που προσπάθησαν να φτιάξουν και να εφαρμόσουν ένα είδος γραπτού πολεμικού δικαίου. Το 2 είναι μισή αλήθεια και έχω τ έχω εξηγήσει πολλές φορές: Ναι,οι πρώτες κατακτήσεις και κυρίως η κατάκτηση της Ανατολικής μεσογείου,της Περσίας και της Αιγύπτου έγιναν σε μεγάλο βαθμό ειρηνικά και με τη βοήθεια των ντόπιων αλλά μαζικοί εξισλαμισμοί υπήρχαν και η έντασή τους και το μέγεθος βασιζόταν στα κέφια του εκάστοτε ηγεμόνα. Ναι,οι ζωροάστρες συνέχισαν να υπάρχουν και να είναι και πλειοψηφία για πολύ καιρό αλλά δέχτηκαν πίεση,στην αρχή όχι περισσότερη από αυτή που δέχτηκαν οι παγανιστές της Ρώμης,μετά περισσότερη και σήμερα οι πιο ζωντανές κοινότητές τους είναι αυτές που έφυγαν κυνηγημένες στην Ινδία και είναι είδος προς εξαφάνιση. Ωστόσο η σχετικά αναίμακτη κατάκτηση δεν ισχύει παντού. Δεν κατακτήθηκε χωρίς αντίσταση η Β. Αφρική και φυσικά και δεν κατακτήθηκε χωρίς αντίσταση η ίδια η Χερσόνησος. Ο Μωχάμεντ βέβαια δεν είχε κανένα σατανικό σχέδιο να γίνει πολέμαρχος και να κατακτήσει τον κόσμο με το σπαθί(ούτε στα πιο τρελά του όνειρα δεν πίστευε ότι θα μνημονεύουν τον όνομά του του στα Εκβάτανα λίγες δεκαετίες αργότερα). Προφήτης ήθελε να γίνει στα πρότυπα τα βιβλικά. Υποχρεώθηκε να πάρει τα όπλα όταν οι φύλαρχοι της Μέκκα προσπάθησαν να τον εξαφανίσουν και όλος αυτός ο πολεμικός χαρακτήρας που βγάζει το κοράνι δεν είναι εκεί γιατί είχε σκοπό να φτιάξει κανένα στρατό από τέρατα που θα θέριζαν με blitzkrieg όλη τη μεσόγειο αλλά έχει πολύ συγκεκριμένο context: τη διαμάχη του με τους φυλάρχους της περιοχής. Αυτοί είναι οι "εχθροί" που αναφέρονται συνεχώς στο κοράνι και όχι κανένας απρόσωπος και διαχρονικός εχθρός ούτε οι βυζαντινοί του 1450
Η Β. Αφρικη ηταν ηδη σε πολεμικη αναταραχη: το ετος 600 η πλειοψηφια των κατοικων ηταν Βερβεροι που αντιστεκονταν στους Βυζαντινους, οι οποιοι ειχαν μεγαλο προβλημα να υποταξουν την περιοχη. Εκει ομως που απετυχαν οι Βυζαντινοι, πετυχαν οι αραβες που μεσα σε λιγες δεκαετιες σταθεροποιησαν την περιοχη υπο τον ελεγχο τους. Ωστοσο, δεν υπαρχει καμια πηγη, ισλαμικη ή οχι, που να αναφερει αναγκαστικο εξισλαμισμο των Βερβερων. Εκεινοι ωστοσο εξισλαμιστηκαν μαζικα και ενταχθηκαν στον ισλαμικο στρατο και μαλιστα πολεμησαν με ζηλο και ενθουσιασμο για την εξαπλωση του Ισλαμ.

Μετά τη μουσουλμανική κατάκτηση της Βόρειας Αφρικής, εγινε κατι πολυ σημαντικο. Στις αρχές του 700, η Ιβηρική Χερσόνησος (σημερινή Ισπανία και Πορτογαλία) βρισκόταν υπό τον έλεγχο του Βισιγοθικού βασιλιά Ροντέρικ. Ένας ευγενής από την Ιβηρία έστειλε στον μουσουλμάνο κυβερνήτη της Βόρειας Αφρικής παραπονα για την καταπιεστική και τυραννική κυριαρχία του Ροντερικ. Ο ευγενής υποσχέθηκε να στηρίξει μια εισβολή των μουσουλμάνων κατά του Ροντέρικ με τα δικά του στρατεύματα εάν οι Μουσουλμανοι επενεβαιναν.

Μετά από μερικές προκαταρκτικές επιδρομές για να μετρήσει την υποστήριξη των τοπικών πληθυσμών για μια τέτοια επέμβαση, ο μουσουλμάνος στρατηγός Tariq ibn Ziyad (ο οποίος πιθανότατα ήταν Βερβερος), εκστρατευσε ​​από το Μαρόκο στην Ιβηρική Χερσόνησο το 711. Μέσα σε λίγους μήνες ο στρατός του Ταρικ νίκησε τον βασιλιά Ροντερικ και κατεκτησε τη χώρα. Μέσα σε 3 χρόνια, ολόκληρη η Ιβηρική Χερσόνησος βρισκόταν υπό μουσουλμανικό ελεγχο. Πολλές πόλεις, εχοντας ακουσει για την δικαιοσύνη της μουσουλμανικής κυριαρχίας, άνοιξαν οικειοθελώς τις πυλες τους και καλωσόρισαν τους μουσουλμανικούς στρατούς, οι οποίοι εβαλαν τελος στην καταπιεστική κυριαρχία των Βισιγόθων.

Περισσότερα αποδεικτικά στοιχεία σώζονται από αυτή την κατάκτηση αποδεικνύοντας ότι η κατάκτηση δεν σήμαινε εξαναγκαστικο εξισλαμισμο. Τον Απρίλιο του 713, ένας μουσουλμάνος κυβερνήτης στην περιοχή διαπραγματεύθηκε μια συνθήκη παραδοσης με έναν Βισιγόθηκο ευγενή, ο οποίος περιλάμβανε τους ορους ότι οι ντόπιοι «δεν θα σκοτωθουν ούτε θα φυλακιστουν. Δεν θα διαχωριστούν ούτε από τις γυναίκες και τα παιδιά τους. Δεν θα εξαναγκαστούν σε θέματα θρησκείας, οι εκκλησίες τους δε θα καούν »

Βλέπουμε πάλι στο παράδειγμα της μουσουλμανικής Ισπανίας και μετεπειτα Ανδαλουσιας ότι οι ντόπιοι (κυρίως χριστιανοί αλλα και ένας αρκετά μεγάλος εβραϊκός πληθυσμός) δεν αναγκάστηκαν να εξισλαμιστουν. Στην πραγματικότητα, στους μετέπειτα αιώνες, υπήρξε μια σχεδόν ουτοπική για την εποχη κοινωνία θρησκευτικής ανοχής στην Ανδαλουσια, όπου οι μουσουλμάνοι, οι εβραίοι και οι χριστιανοί γνώρισαν όλοι μια χρυσή εποχή γνώσης, πολιτισμού και φιλοσοφίας. Αυτή η πεφωτισμένη εποχη θρησκευτικής ανοχής και πνευματικης εξελιξης θα εληγε αιώνες αργότερα με την χριστιανικη Reconquista που εκανε κανονικη εθνοκαθαρση Μουσουλμανων και Εβραιων σε ολόκληρη τη χερσόνησο και θα ξαναβυθιζε την περιοχη στο μεσαιωνικο σκοταδι.

Στρακαστρουκας
Δημοσιεύσεις: 14924
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 17:48
Phorum.gr user: Στρακαστρουκας

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στρακαστρουκας » 26 Νοέμ 2018, 22:00

OrderAndChaos έγραψε:
26 Νοέμ 2018, 11:19
blackpaint έγραψε:
26 Νοέμ 2018, 10:51
Ισλαμοφοβοι, ειστε κουραστικοι και απογοητευτικοι. Σας ζητησα μια λιστα με τις μεγαλυτερες σφαγες, εξεγερσεις, αιματηρες μαχες της ισλαμικης εξαπλωσης, και τοσες μερες μετα κανεις δεν εχει βρει τιποτα. Εχετε μια βασικη θεση, πως το Ισλαμ εξαπλωθηκε δια πυρος και σιδηρου και δεν μπορειτε να φερετε ουτε δυο-τρια ιστορικα γεγονοτα που να την αποδεικνυουν.
Βρε ισλαμολάγνε με το άβαταρ των αλβανικών ειδικών δυνάμεων, το Ισλαμ αυτή την στιγμή είναι η πιο αυταρχική θρησκεία με τους πιο αυστηρούς θεοκρατικούς νόμους. Αυτό και μόνο αρκεί να μας κανει ισλαμοφοβικούς.

Kαι επειδή μας έχεις πρήξεις τα παπαρια να σου φέρουμε παραδείγματα βίαιης ισλαμικής εξάπλωσης, κάνε μια αναζήτηση για islamic conquests.

https://www.jihadwatch.org/the_truth_about_muhammad (Ναι, ξέρω, πληρωμένοι σταυροφόροι εναντίον του κακόμοιρου Ισλαμ....)

Μάχες που πήρε μέρος ο ίδιος ο "Προφήτης" (χώρια το πλιάτσικο σε καραβάνια):


Waddan which was the raid of al-Abwa’.
Buwat in the direction of Radwa.
‘Ushayra in the valley of Yanbu’.
The first fight at Badr in pursuit of Kurz b. Jabir.
The great battle of Badr in which God slew the chiefs of Quraysh (T. and their nobles and captured many).
Banu Sulaym until he reached al-Kudr.
Al-Sawiq in pursuit of Abu.
Sufyan b. Harb (T. until he reached Qarqara al-Kudr).
Ghatafan (T. towards Najd), which is the raid of Dhu Amarr.
Bahran, a mine in the Hijaz (T. above al-Furu’).
Hamra’u’l-Asad.
Banu Nadir.
Dhatu’l-Riqa’ of Nakhl.
The last battle of Badr.
Dumatu’l-Jandal.
Al-Khandaq. Banul Qurayza.
Banu Lihyan of Hudhayl.
Dhu Qarad. Banu’l-Mustaliq of Khuza’a.
Al-Hudaybiya not intending to fight where the polytheists opposed his passage.
Then he went on the accomplished pilgrimage. The occupation of…
Mecca.
Hunayn.
Al-Ta’if.
Tabuk.
Muhammad himself fought in nine engagements: Badr; Uhud; al-Khandaq; Qurayza; al-Mustaliq; Khaybar; the occupation; Hunayn; and al-Ta’if.[15

Το ισλάμ είναι αλληλένδετο με την Τζιχαντ.

Robert Spencer, ιδρυτης του jihadwatch

https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Spencer_(author)

https://en.wikipedia.org/wiki/Jihad_Watch

Ενας ακομα αντι-μουσουλμανος επαγγελματιας προπαγανδιστης. Το σαιτ που ελεγχει, ξανα και ξανα εχει μεταδωσει ψευτικες αντι-μουσουλμανικες ειδησεις. Προφανως πληρωνεται καλα
H Ισραηλολαγνεια ως ψυχικη Νοσος

Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 9246
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 27 Νοέμ 2018, 11:11

Και εδώ βλέπουμε την αγάπη και την ανοχή των μουσουλμάνων...



Να θυμίσω σε όλους αυτούς που πιστεύουν ακόμα ανεγκέφαλους ισλαμολάγνους, ότι η γυναίκα δεν προσέβαλε καν το ισλάμ!!!
Λόγια στο στόμα των μουσουλμάνων ήταν και για αυτό αθωώθηκε!!!
Αλλά εάν είσαι ζώο μουσουλμάνος κάνεις τα παραπάνω στο βιντεάκι!!!

.

Στρακαστρουκας
Δημοσιεύσεις: 14924
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 17:48
Phorum.gr user: Στρακαστρουκας

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στρακαστρουκας » 27 Νοέμ 2018, 13:53



Φανταζομαι με αυτες τις διαδηλωσεις δεν εχεις προβλημα παντως
H Ισραηλολαγνεια ως ψυχικη Νοσος

Ali Al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2018, 11:16
Phorum.gr user: Ali Al-Yunani
Επικοινωνία:

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ali Al-Yunani » 29 Νοέμ 2018, 03:26

Μπίστης έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 11:38
μίστερ μαξ έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 11:16

Αγαπητέ Αls, καλοσόρισες σε πχόρουμ, καλή υπομονή και να απαντάς ευγενικά και τεκμηριωμένα οπως τώρα. Σου ευχομαι καλή διαμονή! Χαίρομαι που στο πχορουμ και η φωνή του μετριοπαθους Ισλαμ! :wave:
Κι εγώ χαίρομαι γιά την επιστροφή του Άλι, μου θυμίζει μερικούς καλόκαρδους πασάδες της τουρκοκρατίας που προστάτευσαν τους χριστιανούς.

Είναι ευγενής και ευχομαι αργά ή γρήγορα να απεγκλωβιστεί από το ισλάμ.
Πραγματικά αν ήμουν κάποιος από τους πασάδες που λες, θα προστάτευα τους αδύναμους, είτε μουσουλμάνους είτε χριστιανούς, και θα τσάκιζα τους κακοποιούς, επίσης είτε μουσουλμάνους είτε χριστιανούς.

Ali Al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2018, 11:16
Phorum.gr user: Ali Al-Yunani
Επικοινωνία:

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ali Al-Yunani » 29 Νοέμ 2018, 03:27

Keyser Soze έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 11:47
Καλα που ειναι το προβλημα ;) εδω εχει αλλαξει χιλιαδες φορες , ειδικα στα πρωτα χρονια και λογο πολιτικων και αλλων θεσεων .... αμα αλλαξει αλλη μια φορα δεν εγινε και τιποτα(who cares!!!)
;

Ali Al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2018, 11:16
Phorum.gr user: Ali Al-Yunani
Επικοινωνία:

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ali Al-Yunani » 29 Νοέμ 2018, 03:34

Ασέβαστος έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 13:15
Ali Al-Yunani έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 11:23


Ό,τι κάνουμε ως μουσουλμάνοι, είτε μισούμε είτε αγαπάμε, πρέπει να είναι για χάρη του ΑΛΛΑΧ και ΜΟΝΟ. Εδώ λοιπόν ο τόνος δεν πέφτει στο «να μισείς» ή στο «να αγαπάς» αλλά στο «για χάρη του ΑΛΛΑΧ». Είτε λοιπόν κάποιος αγαπάει είτε μισεί, πρέπει να το κάνει μόνο για χάρη του ΑΛΛΑΧ και όχι για προσωπικές του επιθυμίες ή χάρη των συναισθημάτων του. Τι σημαίνει αυτό; Πρέπει να μισούμε την απιστία, την ειδωλολατρία, την ανηθικότητα, να μισούμε την αμαρτία. Πρέπει να μισούμε στην ουσία την ίδια την κακία. Πρέπει να μισούμε την αμαρτία και αυτό πρέπει να μας κάνει να βλέπουμε ακόμα και τον άπιστο συνάνθρωπο μας με έλεος -ασχέτως της απέχθειας που μπορεί να αισθανόμαστε γι’ αυτόν και για τα πιστεύω του- και να προσπαθήσουμε να του δείξουμε το σωστό για χάρη του ΑΛΛΑΧ.

Δεν μπορούμε να αισθανόμαστε αγάπη και συμπάθεια γι’ αυτούς που δεν αναγνωρίζουν τον προφήτη Μουχάμμεντ, γι’ αυτούς που τον θεωρούν ψευδοπροφήτη και τον προσβάλλουν.
δεν θα σου επιτρεψω ομως να κανεις το μισος σου πραξη. αν κρινω οτι το μισος σου ειναι επικινδυνο για μενα, θα αντιδρασω με οποιον τροπο μπορω.
Να διαβάσεις και τα υπόλοιπα που έγραψα. Μην απομονώνεις μόνο ένα σημείο. Χάνεις όλη την ουσία.

"Πρέπει να μισώ τις βδελυρές πράξεις του αλλά όμως δε σημαίνει ότι έχω το δικαίωμα να τον βλάψω. Θα πρέπει αυτό να με κάνει να θέλω να τον καθοδηγήσω...Πρέπει να μισούμε την απιστία, την ειδωλολατρία, την ανηθικότητα, να μισούμε την αμαρτία. Πρέπει να μισούμε στην ουσία την ίδια την κακία. Πρέπει να μισούμε την αμαρτία και αυτό πρέπει να μας κάνει να βλέπουμε ακόμα και τον άπιστο συνάνθρωπο μας με έλεος -ασχέτως της απέχθειας που μπορεί να αισθανόμαστε γι’ αυτόν και για τα πιστεύω του- και να προσπαθήσουμε να του δείξουμε το σωστό για χάρη του ΑΛΛΑΧ...οι πιστοί είναι καλοπροαίρετοι. Πρέπει να είναι καλοπροαίρετοι όμως πρέπει την ίδια στιγμή να είναι δυνατοί και σταθεροί στην πίστη τους. Ωστόσο, η απέχθεια που πρέπει κάθε πιστός να αισθάνεται για έναν άπιστο, σημαίνει ότι ο πιστός θα πρέπει να συμπεριφέρεται με κακία στον άπιστο; Σημαίνει ότι ο πιστός θα πρέπει να συμπεριφέρεται με πονηριά στον άπιστο; Σημαίνει μήπως ότι πιστός πρέπει να είναι παλιάνθρωπος και να δέρνει και να χτυπάει και να βρίζει έναν άπιστο; Όχι. Η απέχθεια αυτή είναι κάτι που πρέπει να είναι βαθιά ριζωμένο στην καρδιά. Όμως και πάλι οι πιστοί θα πρέπει να συμπεριφέρονται με δικαιοσύνη προς όλους τους ανθρώπους, είτε αυτοί είναι πιστοί είτε άπιστοι. Οι πιστοί θα πρέπει να δείχνουν έλεος σε όλους...Ανεξαρτήτως λοιπόν της όποιας απέχθειας αισθάνεται ένας μουσουλμάνος για έναν μη μουσουλμάνο, και πάλι ο μουσουλμάνος πρέπει να του συμπεριφέρεται με δικαιοσύνη, με καλοσύνη αλλά και με υπομονή...Η καλοσύνη και η δίκαιη συμπεριφορά είναι προς όλους τους ανθρώπους και το Ιερό Κοράνι είναι ξεκάθαρο: “Δεν σας απαγορεύει ο ΑΛΛΑΧ να συμπεριφέρεστε με καλοσύνη και δίκαια μ’ αυτούς που δεν σας πολεμούν για την πίστη σας και ούτε σας βγάζουν απ’ τα σπίτια σας. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ αγαπά όσους συμπεριφέρονται δίκαια” (Κοράνι, 60:8)

Ο Μουτζάχιντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε: “Ήμουν με τον Αμπντουλλάχ ιμπν Αμρ ενώ ο υπηρέτης του έγδερνε ένα πρόβατο. Τότε του είπε (ο Αμπντουλλάχ): {Αγόρι μου όταν τελειώσεις, ξεκίνα (με το ζώο) του Εβραίου γείτονα}. Κάποιος που ήταν εκεί, ρώτησε: {Και του Εβραίου;;} και ο Αμπντουλλάχ του απάντησε: {Άκουσα τον απεσταλμένο του Θεού να μας λέει να συμπεριφερόμαστε καλά με τους γείτονες μας τόσο μέχρι που νομίσαμε ότι θα μας ζητούσε να τους κάνουμε κληρονόμους}” (Al-Adab Al-Mufrad, 128 – hasan).

Η Άσμα μπιντ Άμπου Μπακρ (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε: “Κατά τη διάρκεια της συνθήκης ειρήνης των Κουράις με τον απεσταλμένο του Θεού, η μητέρα μου, συνοδευόμενη από τον πατέρα της, ήρθε να με επισκεφτεί και ήταν ειδωλολάτρισα. Το ανέφερα στον απεσταλμένο του Θεού:{Απεσταλμένε του Θεού! Η μητέρα μου ήρθε σε μένα και περιμένει μια ανταπόδοση από ‘μένα. Θα πρέπει να έχω καλές σχέσεις μαζί της;} και ο προφήτης απάντησε: {Να έχεις καλές σχέσεις μαζί της}” (Sahih Bukhari, Volume 4, Book 53, no, 407).

Ο Τζάμπιρ ιμπν Αμπντουλλάχ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε: “Μία πομπή κηδείας πέρασε από μπροστά μας και ο προφήτης σηκώθηκε όρθιος και σηκωθήκαμε και εμείς επίσης όρθιοι. Του είπαμε: {Απεσταλμένε του Θεού! Είναι η κηδεία ενός Εβραίου} και ο προφήτης απάντησε: {Όποτε βλέπετε μια πομπή κηδείας, θα πρέπει να σηκώνεστε όρθιοι}” (Sahih Bukhari, Volume 2, Book 23, no. 398).

Πρέπει λοιπόν να δείχνουμε καλοσύνη και έλεος σε όλους ανεξαιρέτως, όχι όμως και ηττοπάθεια ή μιζέρια. Θα είμαστε ταπεινοί ως μουσουλμάνοι, θα είμαστε όμως και δυναμικοί όπου αυτό χρειαστεί. Όμως αυτό που πρέπει να μας χαρακτηρίζει στη σχέση μας με τους άλλους, είναι η καλοσύνη, η δικαιοσύνη, το έλεος κ.τ.λ.

Ρώτησε ο προφήτης, ειρήνη σε αυτόν, “Ποιός από σας νηστεύει σήμερα; Ποιός επισκέφτηκε έναν άρρωστο; Ποιός τάισε έναν άπορο; Ποιός έχει συμμετάσχει σε μια κηδεία”; Ύστερα είπε: “Όποιος τα κάνει αυτά, μπαίνει στον Παράδεισο” (Sahih Muslim).

Λέει το Κοράνι: “Και ούτε είναι δυνατόν να είναι ίσο το καλό με το κακό. Πλήρωσε (να ανταποδίδεις το κακό) με ό,τι είναι καλύτερο. Και τότε εκείνος που μεταξύ του και μεταξύ σου υπήρχε εχθρότητα, θα γίνει σαν στενός σου φίλος. Και σε κανέναν δεν θα παραχωρηθεί τέτοια θέση (εκείνου που πληρώνει το κακό με το καλό) εκτός από εκείνους που έχουν υπομονή (και αυτοκυριαρχία) και κανείς δεν θα την πετύχει εκτός από εκείνον που έχει τη μεγαλύτερη τύχη” (Κοράνι, 41:34-35).

Εδώ λοιπόν η λέξη που μεταφράζεται στα ελληνικά ως “τύχη” έχει την έννοια του καλού ηθικού χαρακτήρα σ’ αυτόν τον κόσμο και του Παραδείσου στη μεταθανάτια ζωή. Μία άλλη άγια (εδάφιο) του Ιερού Κορανίου λέει:

“Να πεις σ’ αυτούς που πιστεύουν, ότι πρέπει να συγχωρούν εκείνους που δεν φοβούνται τις Ημέρες (που θα επικρατήσει η τιμωρία) του ΑΛΛΑΧ. Εκείνος είναι που θα αποζημιώσει κάθε λαό σύμφωνα με ό,τι κέρδισαν” (Κοράνι, 45:14).

Ο Αλή ιμπν Άμπου Τάλχα είπε ότι ο Ιμπν Αμπμπάς (ραντιγιαλλάχου άνχουμα) είπε για το παραπάνω εδάφιο ότι: “Ο ΑΛΛΑΧ διατάσει τους πιστούς να είναι υπομονετικοί όταν έχουν θυμό, να είναι προσεκτικοί όταν έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με την άγνοια και να συγχωρούν όταν τους συμπεριφέρονται άσχημα. Αν το κάνουν αυτό, ο ΑΛΛΑΧ θα τους σώσει από τον διάβολο και θα υποτάξει τους εχθρούς τους μέχρι που θα γίνουν σαν στενοί φίλοι” (Tafsir ibn Kathir)
"

Ali Al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2018, 11:16
Phorum.gr user: Ali Al-Yunani
Επικοινωνία:

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ali Al-Yunani » 29 Νοέμ 2018, 03:54

Μπίστης έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 13:43
γιατί λες τον Θεό Αλλάχ ;...Πες το στα ελληνικά, σαν να ήσουν Έλληνας
"ΑΛΛΑΧ" σημαίνει "Ο Θεός". Από το "Αλ" (Ο) και "ιλάχ" (θεός). Το λέμε στα αραβικά "ΑΛΛΑΧ" επειδή με αυτή τη λέξη δεν μπορείς να πεις "θεά" ή "θεούλης" και δεύτερον επειδή το Κοράνι αποκαλύφτηκε στην αραβική γλώσσα.
Μπίστης έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 13:43
Ali Al-Yunani έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 11:23
Δεν μπορούμε να αισθανόμαστε αγάπη και συμπάθεια γι’ αυτούς που δεν αναγνωρίζουν τον προφήτη Μουχάμμεντ, γι’ αυτούς που τον θεωρούν ψευδοπροφήτη και τον προσβάλλουν.
Εδώ υστερείς πολύ σε σχέση με έναν χριστιανό που αγαπάει τον εχθρό του (αυτόν που πιστεύει τα αντίθετα), άσε που δεν είναι απλώς ψευδοπροφήτης αλλά και μετά Χριστόν προφήτης. Που αρνείται τον Χριστό
Πρέπει να δεις προσεκτικά και τί έγραψα στη συνέχεια. Η αγάπη είναι μία "βαριά" κουβέντα. Δεν είναι κάτι που πρέπει να λέγεται τόσο εύκολα. Ασφαλώς η καλοσύνη προς όλους, η ελεημοσύνη, η βοήθεια και η στήριξη προς τα ορφανά, το να κάνεις το καλό σε όλους ανεξαιρέτως θρησκείας και καταγωγής, είναι κάτι που δεν διαπραγματεύεται. Κάτι που πρέπει να γίνεται, να συμβαίνει.

Προειδοποιεί ο ΑΛΛΑΧ τους πιστούς στο Ιερό Κοράνι: “…Αν όμως είστε υπομονετικοί και κάνετε το καλό, οι πονηριές τους δεν θα σας βλάψουν…” (Κοράνι, 3:120)

Η καλοσύνη και η δίκαιη συμπεριφορά είναι προς όλους τους ανθρώπους και το Ιερό Κοράνι είναι ξεκάθαρο: “Δεν σας απαγορεύει ο ΑΛΛΑΧ να συμπεριφέρεστε με καλοσύνη και δίκαια μ’ αυτούς που δεν σας πολεμούν για την πίστη σας και ούτε σας βγάζουν απ’ τα σπίτια σας. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ αγαπά όσους συμπεριφέρονται δίκαια” (Κοράνι, 60:8)

Ούτε πρέπει να βρίζουμε όσους δεν πιστεύουν στο Ισλάμ: “Μη βρίζετε εκείνους που επικαλούνται άλλους αντί του ΑΛΛΑΧ μήπως στην άγνοια τους βλαστημήσουν τον ΑΛΛΑΧ…” (Κοράνι, 6:108).

Ο Ιμπν Καθίρ (ραχίμαχουλλάχ) σχολιάζει το παραπάνω εδάφιο λέγοντας ότι το να μην προσβάλλεις τα ιερά των άλλων, είναι για να αποτρέψεις το μεγαλύτερο κακό το οποίο είναι η προσβολή της αλήθειας με άγνοια (Tafsir Ibn Kathir).

Ειδικά για τους Χριστιανούς λέγεται στο Ιερό Κοράνι:

Θ’ ανακαλύψεις ότι, οι πιο φανατικοί στην έχθρα προς τους Πιστούς είναι οι Εβραίοι, και οι ειδωλολάτρες, οι συνεταιρίζοντες τον Αλλάχ. Ενώ θ’ ανακαλύψεις ότι οι πιο κοντά στην αγάπη προς τους Πιστούς, είναι αυτοί που είπαν ότι: ‘Είμαστε Χριστιανοί‘. Κι αυτό, γιατί μεταξύ τους υπάρχουν άνθρωποι αφοσιωμένοι στη μάθηση, καθώς και μοναχοί, και δεν είναι υπερήφανοι.
Και όταν ακούσουν το αποκαλυφθέν στον Απόστολο βλέπεις τα μάτια τους να δακρύζουν γιατί αναγνωρίζουν την αλήθεια. Λένε: ‘Κύριε μας! Πιστέψαμε και γράψε μας μαζί μ’ όσους μαρτυρούν
” (Κοράνι, 5:82-83)

Ο Σαΐντ ιμπν Τζουμπέιρ (ραχίμαχουλλάχ) είπε ότι αυτό το εδάφια αποκαλύφθηκε όταν 70 ιερείς -που είχαν σταλεί στον Προφήτη από τον αλ-Νατζάσι (βασιλιά της Αιθιοπίας)- όταν ο Προφήτης τους μίλησε για το Ισλάμ και τους διάβασε τη Σούρα (Κεφάλαιο) Γιασίν [το 36ο κεφάλαιο του Κορανίου], έκλαψαν και ασπάστηκαν το Ισλάμ.

Ο Μουχάμμεντ ιμπν Ισχάκ είπε ότι 20 Χριστιανοί από την Αιθιοπία ταξίδεψαν στη Μέκκα και συναντήθηκαν με τον Προφήτη. Αφού μίλησαν μαζί του και ο Προφήτης τους μίλησε για το Ισλάμ, τους διάβασε εδάφια από το Ιερό Κοράνι. Όταν αυτοί το άκουσαν, άρχισαν να κλαίνε και ασπάστηκαν το Ισλάμ. Φεύγοντας από τη Μέκκα για να επιστρέψουν στην πατρίδα τους, ο Άμπου Τζαχλ ιμπν Χισάμ και άλλοι ειδωλολάτρες από τους Μεκκανούς Κουρέις, τους κορόιδευαν ειρωνικά αλλά οι (πρώην πλέον) Χριστιανοί απάντησαν: …δεν θα φερθούμε με αγένεια σε σας… είστε σε ό,τι είστε και είμαστε σε ό,τι είμαστε… (Tafsir ibn Kathir, Fathu’l-Qadir & Taysir al-Karim ar-Rahman;)

Ακόμα όμως και στον πόλεμο ένας Μουσουλμάνος πρέπει να δείχνει έλεος στον εχθρό προστατεύοντας τον αν το ζητήσει. Ακόμα και σε αυτούς που είναι κάτω από την εξουσία μας σαν αιχμάλωτοι. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει:

Ο αιχμάλωτος πρέπει να τρώει από το φαγητό του Μουσουλμάνου και να τρώνε μαζί, και επιπλέον αν το φαγητό του αιχμαλώτου είναι λίγο τότε να συμπληρωθεί από το πιάτο του Μουσουλμάνου.” (Sahih Muslim, book 015, no. 4096)

και

Δεν πρέπει να προσβάλουμε τους αιχμαλώτους και τους δούλους με υβριστικά σχόλια. Είναι αδέλφια μας και πρέπει να τους δίνουμε από το φαγητό μας και από τα ρούχα μας να ντυθούν. Να μην τους βάζουμε εργασίες βαριές, και αν το κάνουμε να τους βοηθάμε” (Sahih Bukhari, volume 1, book 2, no. 29).

Απαγορεύεται επίσης να τους χτυπάμε, έτσι όπως ακριβώς μας προέτρεψε ο Προφήτης. (Sahih Muslim, book 015, no. 4088)

Μετά τη μάχη του Μπαντρ, οι αιχμάλωτοι των ειδωλολατρών Κουρέις μεταφέρθηκαν στη Μεδίνα. Ο Άμπου Αζίζ -ένας από τους αιχμαλώτους- αναφέρει: “Τον καθένα από μας, μας ανέλαβε από μία οικογένεια των μουσουλμάνων. Εμένα με ανέλαβε μία οικογένεια των Ανσάρ [οι Μουσουλμάνοι της Μεδίνας που υποδέχτηκαν τους φυγάδες μουσουλμάνους από τη Μέκκα]. Ο Απεσταλμένος του ΑΛΛΑΧ είχε πει στους μουσουλμάνους να φέρονται καλά στους αιχμαλώτους. Έτσι και σε εμένα μου έδωσαν από το φαγητό τους. Εάν είχαν ένα κομμάτι ψωμί, μας το έδιναν. Και σε μένα μου έδωσαν να φάω ψωμί και το αρνήθηκα επειδή ντρεπόμουνα αλλά αυτοί βλέποντας το αυτό, επέμεναν να το πάρω.” (Tabari, Tarihu’l-Rasul wa’l-Muluk; & Ibn Kathir, Al-Bidaya wa’l-Nihaya;)

Λέγεται στο Ιερό Κοράνι:

Πραγματοποιούν (οι πιστοί) τις υποσχέσεις τους και φοβούνται την Ημέρα [της Κρίσης] που το κακό της θα διασκορπιστεί σ’ όλες τις κατευθύνσεις.
Και τρέφουν από αγάπη -προς τον ΑΛΛΑΧ- τον φτωχό, τον ορφανό και τον αιχμάλωτο,
(λέγοντας): Σας τρέφουμε για τη χάρη του ΑΛΛΑΧ μόνο. Δεν επιθυμούμε αμοιβή από σας ούτε ευχαριστίες.
” (Κοράνι, 76:7-9).

Αυτό είναι το Ισλάμ!

Ali Al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2018, 11:16
Phorum.gr user: Ali Al-Yunani
Επικοινωνία:

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ali Al-Yunani » 29 Νοέμ 2018, 03:56

Sid Vicious έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 16:20
Από αυτά που διαβάζω δεν βλέπω τίποτα από πολυδιαφημιζόμενο "μετριοπαθές" Ισλάμ παρά μόνο κάτι ακραίο και επιθετικό..
Πού ακριβώς βλέπεις να επιτίθεμαι;

Ali Al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2018, 11:16
Phorum.gr user: Ali Al-Yunani
Επικοινωνία:

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ali Al-Yunani » 29 Νοέμ 2018, 04:00

Sid Vicious έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 18:04
Καλά αυτός ο απολογητισμος του ισλάμ μέσω συγκρισεως του με τα της Ευρώπης πριν 300, 500, 1000 χρόνια είναι φεηλ γκραντε και ουσιαστικά ακόμη ένα στοιχείο που δείχνει τι μπούρδα είναι το ισλάμ, σα να σε λένε γύρνα μισή χιλιάδα χρόνια πίσω για να μπορέσεις να το δικαιολογήσεις :lol:
https://www.mixanitouxronou.gr/pos-to-i ... n-efklidi/

Ali Al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2018, 11:16
Phorum.gr user: Ali Al-Yunani
Επικοινωνία:

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ali Al-Yunani » 29 Νοέμ 2018, 04:01

Nandros έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 18:14
blackpaint έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 17:51
η μεταρρυθμιση - που ειχε και σαφεστατο κοινωνικο χαρακτηρα- μετρουσε ηδη τρεις αιωνες ζωης οταν εγινε η γαλλικη επανασταση και κατα καποιον τροπο την προετοιμασε. Περαν των θεολογικων, τα κυρια αιτηματα των μεταρρυθμιστων ηταν η καταργηση της φεουδαρχιας. Κατι αναλογο δεν εγινε ποτε στο ισλαμ, κυριως γιατι δεν υπηρχε φεουδαρχια η κατι αντιστοιχο εκει. Κι αναρωτιεμαι τωρα, μηπως το Ισλαμ, χωρις κληρο και ευγενεις ηταν δικαιοτερο -για τα δεδομενα της εποχης τουλαχιστον -συστημα;
Και στο ισλάμ προχωρούσε η κοινωνική αλλαγή, μεταρρύθμιση, αλλά μπήκε στην μέση ο σκατοτράγος ο Χομεϊνί, τα μάμησε όλα και επανέφερε τον φονταμενταλισμό, που απλώθηκε σαν μετάσταση.
.
Τί είναι για 'σένα φονταμενταλισμός; Τί σημαίνει;

Ali Al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2018, 11:16
Phorum.gr user: Ali Al-Yunani
Επικοινωνία:

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ali Al-Yunani » 29 Νοέμ 2018, 04:03

OrderAndChaos έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 21:37
AlS έγραψε: Δεν είμαι μαθητής κατηχητικού στην Άγκυρα.Διάβαζε σωστά τι γράφω.Δεν είμαι Τούρκος,είμαι Αλβανικής καταγωγής και μουσουλμάνος και το εξήγησα.
Αλή Γιουνάνι, τελικά το αποφάσισες; Εγινες και επισήμως Αλβανός; :lol:
Ο Als δεν είμαι εγώ. Δεν τον γνωρίζω.


Ali Al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2018, 11:16
Phorum.gr user: Ali Al-Yunani
Επικοινωνία:

Re: Μπορεί να ξαναγραφεί το Κοράνι;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ali Al-Yunani » 29 Νοέμ 2018, 04:04

Nandros έγραψε:
23 Νοέμ 2018, 21:46
'


Ένα μυστικό 1400 χρόνων του Ισλάμ.

Εικόνα

Πόλεμοι και σφαγές, σφαγές, σφαγές! :011:
.
χμμμμμ https://alialyunani.wordpress.com/categ ... %BD%CF%84/

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Διεθνής πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών